Qua haarstijl zijn ze trouwens wel erg verschillend, valt me nu in.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:30 schreef Heathen het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar ik wilde behalve mijzelf jou ook nog moed in praten. Het valt dezer dagen ook allemaal niet mee. Pim Fortuyn is vermoord en gelukkig hebben we Wilders nog enzo.
de moeder van mn vriendinnetje is verliefd op me...hele rel, vader huilen blabla...dus ik ben weer naar alkdorp teruggegaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Als jij bent uitgeweest hoor je nu laveloos half naakt op je matras te liggen kwijlen.
What went wrong?
Ja maar hun haarstijl was nimmer links noch rechts maar recht door zee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Qua haarstijl zijn ze trouwens wel erg verschillend, valt me nu in.
hoi lobascert, alles goed?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
WJ
Verkapte-ik-ben-zo-teringlekker-dat-hele-generaties-naakt-en-huilend-aan-mijn-voeten-liggen-post.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de moeder van mn vriendinnetje is verliefd op me...hele rel, vader huilen blabla...dus ik ben weer naar alkdorp teruggegaan![]()
Ik wijs je ergens op.quote:
Jawohl!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja maar hun haarstijl was nimmer links noch rechts maar recht door zee.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de moeder van mn vriendinnetje is verliefd op me...hele rel, vader huilen blabla...dus ik ben weer naar alkdorp teruggegaan![]()
ik zuip niet zo veel dat ik lam word, net een beetje aangeschoten vind ik een stuk leuker...
hoe is ie verder in de brd?
En als je het dan écht goed hebt gedaan tief je daarna ook nog 's dit open:quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Kijk, als je goed uit bent geweest en je gaat daarna fokken open je zulke topics:
De Botlek
Hoezo, ben je geschoren?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi lobascert, alles goed?
wanneer voor het altaar met die kale prins?![]()
Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:36 schreef Heathen het volgende:
Valt mij op dat mensen vaak kenker zeggen. Waarom gewoon niet kanker?
Hoor je mij in het dagelijks leven "tsjah buurvrouw, het is weer voorbij die mooie zomer" zeggen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt.
Daar was het voor het eerst te horen.
Ik hoor je in het dagelijks leven sowieso bijzonder weinig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:38 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hoor je mij in het dagelijks leven "tsjah buurvrouw, het is weer voorbij die mooie zomer" zeggen?
Nee.
nee joh, alleen die kiwiquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoezo, ben je geschoren?
Ben in love met Oekraïne 2007![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |