Guiltyquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:32 schreef Heathen het volgende:
Ick kehr mij meere maalen, om te luischteren nahr uwes oordeel over Lo. Is zij de Deerne met enes aengesicht, waervan jonge krachtige Mannen in den rije staen?
Ze is niet erg gul met beeldmateriaal van haar schoone gelaat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:32 schreef Heathen het volgende:
Ick kehr mij meere maalen, om te luischteren nahr uwes oordeel over Lo. Is zij de Deerne met enes aengesicht, waervan jonge krachtige Mannen in den rije staen?
Welck enes terging! Uw ziel moet wel leegh sein, met al deze info zonder hares waerlijcke aengesicht te aanschouwen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze is niet erg gul met beeldmateriaal van haar schoone gelaat.![]()
Is het wel bijna tijd voorquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=Dbujl5ALWawquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
Waar zijn we gebleven?
Dat jij ons meer materiaal verschaftte. Daar dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
Waar zijn we gebleven?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Dbujl5ALWaw
Ik heb je 2 of 3 uur geleden een belangrijke vraag lopen stellen en jij zit gewoon aan de fucking telefoon.quote:
Of gewoon hier.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:01 schreef Heathen het volgende:
Hop hop, verschaf ons materiaal via pm.
Toch knap dat we via dat nummer een uurtje geluld hebben.quote:
Wie ben jij dan weer?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Morwen, waar was je laatst godverdomme.
Ik was speciaal voor jou op VOL.
Mysterieuze shizzle, my nigga.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:03 schreef Heathen het volgende:
Ja maar via pm is wat discreter *zingt deze zin op een melodieuze vorm*
Is het al lente ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:03 schreef APK het volgende:
[..]
Toch knap dat we via dat nummer een uurtje geluld hebben.![]()
Alsof dit wél gaat helpenquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
*Ahum...
![]()
Hey, poppie, speciaal voor mij geswitched, ik voel m ewarm van binnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
*Ahum...
![]()
Oeh!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:06 schreef Heathen het volgende:
Hier.... en daar... dat zal je leren!
Lolquote:
En terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hey, poppie, speciaal voor mij geswitched, ik voel m ewarm van binnen.![]()
![]()
Sinds we er een uur bij hebben en ik nog steeds gewoon in mijn nest moet liggen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Sinds wanneer is de SC zo levendig op dit tijdstip!?![]()
Dankzij mijn actieve deelname aan het debat is Mootie wél eerder unbannedquote:
Gert is een zeikert en dat is de waarheid!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Het was best leuk daar trouwens![]()
Gert slaat me altijd, als ik hier in FB loop te lullen over haiku's![]()
't is 5:10quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sinds we er een uur bij hebben en ik nog steeds gewoon in mijn nest moet liggen.![]()
Laat Sophie dit niet horenquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gert is een zeikert en dat is de waarheid!![]()
Oorzaak gevolg schijnredeneringquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dankzij mijn actieve deelname aan het debat is Mootie wél eerder unbanned![]()
Ge je al pitten of gaan we nogquote:
Geen idee, ben tijdloosquote:
Ik druk op invoeren en dat teringding springt naar 13quote:
meestal na 59 secondenquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik druk op invoeren en dat teringding springt naar 13![]()
oorzaak, drankquote:
Lolbroekquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
goedemorgen
Heee, wjquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
goedemorgen
Die met dat zwarte jasje?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:17 schreef Heathen het volgende:
Ik heb Thieme op zeg maar.. a3 formaat
Mja, en nu wil ik iets zonder jasje zien.. een lobasco. Ik heb haar al toegezongen grrrrr.quote:
Die is even met APK bezig geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:21 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mja, en nu wil ik iets zonder jasje zien.. een lobasco. Ik heb haar al toegezongen grrrrr.
Wat doe jij hier op dit onchristelijke tijdstip?quote:
*huil*quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die is even met APK bezig geloof ik.![]()
hoi hidert, hoe is ie man?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heee, wj![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
ik voel me ook verwaarloosdquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die is even met APK bezig geloof ik.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Sinds wanneer is de SC zo levendig op dit tijdstip!?![]()
ik ben uitgeweest en dacht aan je...quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat doe jij hier op dit onchristelijke tijdstip?![]()
tja ach, je mot wat hequote:
Ik denk dat het vermaak en het ultieme genot toch enkel hier te halen valt uit de vele intelligent posts die hier in dit topic voortkomen. Zeg ik enkel uit bescheidenheid natuurlijk.quote:
Wat heb je met lobasca gedaanquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik denk dat het vermaak en het ultieme genot toch enkel hier te halen valt uit de vele intelligent posts die hier in dit topic voortkomen. Zeg ik enkel uit bescheidenheid natuurlijk.
Als jij bent uitgeweest hoor je nu laveloos half naakt op je matras te liggen kwijlen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben uitgeweest en dacht aan je...
nee, ik had zin om weer is mee te kwebbelen, mallie![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:27 schreef willem-jozef het volgende:
ik zag dat morwen en nachtzus ook op het partijtje waren...zijn hullie dur nog?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Als jij bent uitgeweest hoor je nu laveloos half naakt op je matras te liggen kwijlen.
What went wrong?
Vanzelfsprekend, maar ik wilde behalve mijzelf jou ook nog moed in praten. Het valt dezer dagen ook allemaal niet mee. Pim Fortuyn is vermoord en gelukkig hebben we Wilders nog enzo.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:30 schreef Heathen het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar ik wilde behalve mijzelf jou ook nog moed in praten. Het valt dezer dagen ook allemaal niet mee. Pim Fortuyn is vermoord en gelukkig hebben we Wilders nog enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |