Guiltyquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:32 schreef Heathen het volgende:
Ick kehr mij meere maalen, om te luischteren nahr uwes oordeel over Lo. Is zij de Deerne met enes aengesicht, waervan jonge krachtige Mannen in den rije staen?
Ze is niet erg gul met beeldmateriaal van haar schoone gelaat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:32 schreef Heathen het volgende:
Ick kehr mij meere maalen, om te luischteren nahr uwes oordeel over Lo. Is zij de Deerne met enes aengesicht, waervan jonge krachtige Mannen in den rije staen?
Welck enes terging! Uw ziel moet wel leegh sein, met al deze info zonder hares waerlijcke aengesicht te aanschouwen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze is niet erg gul met beeldmateriaal van haar schoone gelaat.![]()
Is het wel bijna tijd voorquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=Dbujl5ALWawquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
Waar zijn we gebleven?
Dat jij ons meer materiaal verschaftte. Daar dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
Waar zijn we gebleven?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Dbujl5ALWaw
Ik heb je 2 of 3 uur geleden een belangrijke vraag lopen stellen en jij zit gewoon aan de fucking telefoon.quote:
Of gewoon hier.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:01 schreef Heathen het volgende:
Hop hop, verschaf ons materiaal via pm.
Toch knap dat we via dat nummer een uurtje geluld hebben.quote:
Wie ben jij dan weer?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Morwen, waar was je laatst godverdomme.
Ik was speciaal voor jou op VOL.
Mysterieuze shizzle, my nigga.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:03 schreef Heathen het volgende:
Ja maar via pm is wat discreter *zingt deze zin op een melodieuze vorm*
Is het al lente ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:03 schreef APK het volgende:
[..]
Toch knap dat we via dat nummer een uurtje geluld hebben.![]()
Alsof dit wél gaat helpenquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
*Ahum...
![]()
Hey, poppie, speciaal voor mij geswitched, ik voel m ewarm van binnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
*Ahum...
![]()
Oeh!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:06 schreef Heathen het volgende:
Hier.... en daar... dat zal je leren!
Lolquote:
En terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hey, poppie, speciaal voor mij geswitched, ik voel m ewarm van binnen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |