wijquote:
Dergelijke waardeoordelen heb ik bewust maar achterwege gelaten. Voor je het weet krijg je topicreports van lelijke mokkels die zich buitengesloten voelen... En daar vervolgens weer topics over gaan openen...quote:
Op vrijdag? Na twee uur... Donderdagavond, studentenavond jeweetz...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg, wat is in een studentenflat een degelijke tijd om aan te bellen bij buren om je daar afgeleverde pakketje op te eisen?
TR´s van lelijke mokkels delete ik gewoon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dergelijke waardeoordelen heb ik bewust maar achterwege gelaten. Voor je het weet krijg je topicreports van lelijke mokkels die zich buitengesloten voelen... En daar vervolgens weer topics over gaan openen...
Voor 08.00, dan komen ze net thuis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg, wat is in een studentenflat een degelijke tijd om aan te bellen bij buren om je daar afgeleverde pakketje op te eisen?
Die topicreports lees jij toch niet, en dan komt Emelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dergelijke waardeoordelen heb ik bewust maar achterwege gelaten. Voor je het weet krijg je topicreports van lelijke mokkels die zich buitengesloten voelen...
En Cc dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die topicreports lees jij toch niet, en dan komt Emelweer eens langs
.
quote:
Nee, iets eerder mag wel, we krijgen immers honger van tevorenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Op vrijdag? Na twee uur... Donderdagavond, studentenavond jeweetz...
"Meisje: als je wil mag je mijn plaats hebben, maar weet je zeker dat je naast die enge man die nu naast mij zit durft plaats te nemen?"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:50 schreef AirwiN het volgende:
Sowieso, een galant heerschap als Plato biedt uit zich zelf wel zijn plaats aan. Dat dat toevallig naast mij is, is voor mij dan weer mazzel!
Dan reageert zij met: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Meisje: als je wil mag je mijn plaats hebben, maar weet je zeker dat je naast die enge man die nu naast mij zit durft plaats te nemen?"
Wat desondanks niet wil zeggen dat ze dan naast jou wil zitten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan reageert zij met: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
Koffie = Ontbijt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Wakker. Koffie. Ontbijt.
Dat is haar verlies als ze dat niet doet...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat desondanks niet wil zeggen dat ze dan naast jou wil zitten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:51 schreef jackson het volgende:
Is het gebruikelijk dat je het op vrijdag drukker hebt dan andere dagen of doe ik wat fout?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:26 schreef jackson het volgende:
Yesch, eigenlijk gewoon verder werken aan mijn opdracht. Heb vanmiddag 1 afspraak staan waar ik de voortgang bespreek. Verder weinig bijzonders. Doe het rustig aan zo naar het weekend toe![]()
Je doet iets fout.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:51 schreef jackson het volgende:
Is het gebruikelijk dat je het op vrijdag drukker hebt dan andere dagen of doe ik wat fout?
Ja, indd... maar er is een afspraak bijgekomen vandaag bij een behoorlijk groot bedrijf. Even goed voorbereiden en vanmiddag dus drukquote:
En een second opinion, een ander ziekenhuis? Behoort dat tot de mogelijkheden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
*knip*
Is het mogelijk om een second opinion oid te krijgen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ziekenhuizen met tunnelvisies moeten ze verbieden. Anna heeft al een jaar last van rode plekken en jeuk op haar huid. Ze sturen haar steeds weg met zalfjes, want het zou zo maar eens een exceem kunnen zijn. Anna kwam met suggesties (via een vriendin die geneeskunde doet) voor haar schildklier of een schimmel. Nee, dat kon niet zo zijn want de symptonen komen niet *geheel* overeen. Om dat uit te sluiten hoeven ze alleen een lamp er op te houden en een bloedtest te doen. Nee, onderzoek vinden ze niet nodig. Dus heeft Anna nu twee keer zoveel zalf en moet ze haar hele lichaam maar 2x per dag inzalfen. Dat moet helpen. Schijnt. Alleen tot nu toe worden de plekken steeds groter.
Even bellen met je zorgverzekeraar. Het wordt pas spoed als je er zelf achteraan zit. Laat je niet afschepen dus. Je kan ook proberen om via de huisarts een doorverwijziging te krijgen voor zo'n onderzoek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Dat gaan we nu dus proberen. Kan dat met spoed? Als Anna tot februari moet wachten word ik gek van Anna en zij van de jeuk.
We gaan het in ieder geval proberen. Dit is namelijk erg frustrerend op deze manier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:23 schreef TwistedDarling het volgende:
wAz
Als je een meewerkende huisarts hebt kan het ineens heel snel gaan.
Bijzonder was.... nu niet meer denkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kinderarts zag gelijk hoe bijzonder ik ben![]()
.
Godzijdank.
Ik kan me er iets bij voorstellen ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We gaan het in ieder geval proberen. Dit is namelijk erg frustrerend op deze manier.
Nou ja ik heb nog steeds wat ik toen had, ik ben nu een eigen orthopeed. Heb de beste man al acht jaar niet gezien, maar hij zit om de hoek als ik hem nodig hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Bijzonder was.... nu niet meer denk
Of heb je nog steeds een kinderarts?
Ik ben nog steeds moe van die powerwalk naar het station met jou woensdagavondquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
Als jij van de trap valt komen wij je heus wel redden hoor CL.
Soms moet ik best lachen om die cynische opmerkingen van je...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Als ik van de trap val kan ik naar hem toe tijgeren.
Jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
Als jij van de trap valt komen wij je heus wel redden hoor CL.
Sorry, volgende keer gaan we iets eerder weg en houden we een wat lager tempo aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds moe van die powerwalk naar het station met jou woensdagavond.
Jij gaat haar redden... niet "wij"quote:
Nog zo'n galante heer!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer draag ik je gewoon op mijn rug...![]()
quote:Bravely bold Sir Robin rode forth from Camelot.
He was not afraid to die,
O brave Sir Robin.
He was not at all afraid to be killed in nasty ways,
Brave, brave, brave, brave Sir Robin!
He was not in the least bit scared to be mashed into a pulp,
Or to have his eyes gouged out and his elbows broken,
To have his kneecaps split and his body burned away
And his limbs all hacked and mangled, brave Sir Robin!
His head smashed in and his heart cut out
And his liver removed and his bowels unplugged
And his nostrils raped and his bottom burned off
And his pen--
Robin: That's... that's... er... enough music for now lads. Looks like there's dirty work afoot
Maar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zo graag naar Spam-a-Lot in Londen.
DIe 'speelde' nog niet toen ik er wasquote:
Nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Dat zeg ik al een jaar. Maar niemand wil mee
.
Right.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:55 schreef CherryLips het volgende:
.
Nee, wie wel...quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben behoorlijk productief voor een vrijdag.
Er is vast wel iemand die er zin in heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, wie wel...
En ik heb straks nog een interview bij de grootste boeken distributeur van Nederland![]()
Ze zijn lastig te vinden denk die mensenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die er zin in heeft.
Ik ben het vandaag niet.
Bollocks.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:55 schreef CherryLips het volgende:
.
Nietesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:55 schreef CherryLips het volgende:
.
Naar je huiswerk kijken onder het genot van een filmquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben vanmorgen al sinds half 9 buiten aan het werk geweest en nu heb ik er meer dan genoeg van.
Vanmiddag wordt weer een middagje niets doen of eens naar mijn huiswerk kijken.
Ahh vette shit!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, Apple ADC account besteld. Wat inhoudt dat ik Leopard gratis krijg en elke maand elke software update op DVD. Plus een eenmalige 20% korting op Apple hardware.Leopard
Ik heb een laptop, desktop en een andere desktop met OSX. En bij mijn vader staat ook nog een Mac.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh vette shit!
Je hebt een laptop of desktop waar Mac OS op draait ?
Ouwe apple geilerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, desktop en een andere desktop met OSX. En bij mijn vader staat ook nog een Mac.
Als er nog weinig tijdsdruk op staat kan dat allemaal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Naar je huiswerk kijken onder het genot van een film![]()
Ok, niemand wil/kan meequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bollocks.
Ik wil wel, ik kan niet.
Precies... erg herkenbaar ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:48 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Als er nog weinig tijdsdruk op staat kan dat allemaal.
Tot hoelaat ?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef Mike.Strutter het volgende:
Vanavond trainen en daarna 's nachts werken![]()
Van 02.30 tot 11.00-12.00, eigenlijk had ik dat nooit als bijbaantje moeten nemenquote:
Nou.... ik vind van welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
tieten heb ik altijd al, 24/7. Niks bijzonders aan.
Nu leren
Barre tijden zeg... vooraf uiteraard niet slapen anders word je helemaal gekquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Van 02.30 tot 11.00-12.00, eigenlijk had ik dat nooit als bijbaantje moeten nemenmaar nu houdt ik het tot februari toch wel vol. Dan ga ik beginnen met mijn afstudeerstage en kan ik eventueel stoppen.
Ik werk ook pas een week of 4 bij die bakkerij en het bevalt me eigenlijk helemaal niet zo goed, veel gevarieerd werk vind ik normaal leuk, maar hier brengt dat een hoop onduidelijkheid met zich mee.
Ik wil ook!quote:
Tegenwoordig duik ik na afloop van het trainen gelijk in bed. Half 3 's nachts is de tijd die het meest vervelende is om te beginnen. Er is een roulatie-systeem dus je werkt vrijwel nooit dezelfde tijdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Barre tijden zeg... vooraf uiteraard niet slapen anders word je helemaal gek
Dat hou je op den duur ook niet vol lijkt me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
En zo gaan we dag 7 in , met elke nacht maar max 3 uur slaap....
Mja, als je het zo bekijkt. Klinken misschien wel, maar het is het nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:54 schreef Q. het volgende:
Klinkt leuk, Ph!
Dat kijk ik al een week, ook in het ziekenhuis. Seizoen 5quote:
Luilakquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
Elke dag rond de middag komt de herhaling van de dag ervoor op. Overdag is trouwens niets op TVquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:56 schreef Pheno het volgende:
Oh deze aflevering heb ik gisteren al gezien
Mja, dat is echt irritant. Die tvmakers denken maar dat iedereen moet werken of zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Elke dag rond de middag komt de herhaling van de dag ervoor op. Overdag is trouwens niets op TV![]()
Eigenlijk denken de adverteerders dat. Als ze willen adverteren dan willen ze wel uitzenden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat is echt irritant. Die tvmakers denken maar dat iedereen moet werken of zo
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
Operatie inclusief anti biotica kuur. Goed spul, laat je in een hele lange trip zittenquote:
Ik heb ook een jaar of drie bij een bakkerij gewerktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik werk ook pas een week of 4 bij die bakkerij en het bevalt me eigenlijk helemaal niet zo goed, veel gevarieerd werk vind ik normaal leuk, maar hier brengt dat een hoop onduidelijkheid met zich mee.
Klinkt niet gezellig, sterkte kerel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Operatie inclusief anti biotica kuur. Goed spul, laat je in een hele lange trip zitten
De tekenfilms zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
Er zijn iig genoeg kansloze belspelletjes
Precies. We moeten terug naar de jaren 80, toen zo'n beetje elke tekenfilm eigenlijk een speelgoedreclame wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De tekenfilms zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Ha, maar ik he Boomerang hier. Looney tunes ftwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. We moeten terug naar de jaren 80, toen zo'n beetje elke tekenfilm eigenlijk een speelgoedreclame was.
Mwah, Looney Tunes is geweldig hoor, blijft leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:05 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, na 2 uur dat te hebben bekeken ben je ook gaar [afbeelding]
Dat is typisch CL. Als je aanstuurt op een afspraak dan geeft ze niet thuis. Zullen wij gewoon zonder haar gaan?quote:
Ja!!! Dat je dat weet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
Jem. Dat was die tekenfilm over die band toch
Jam? Ik ben een echte Sky Channel veteraan (quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:27 schreef MNR het volgende:
Eek the Cat, ow ja!! Dat heb ik altijd onder luidkeels protest moeten kijken, maar toen ik uiteindelijk meekeek, vond ik het eigenlijk best wel leuk
Is er nog iemand die Jam kent? (kwam na of voor de Transformers op Sky Channel)
Ik kan me er niet veel van herinneren, behalve dat ze een oorbel had en als ze daar aan draaide, veranderde ze in een ander persoon. En er waren ook nog 3 andere vrouwen "Misfix" of iets. Dat waren dan de 'slechte' (ow, dit klinkt *zo* ergquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jam? Ik ben een echte Sky Channel veteraan () maar dat zegt me niks. Waar ging het over?
hmmmm, zegt me niks..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
Ow, ik geloof dat ik zowaar even een momentje van jaloezie richting jou hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er denk ik nog wat afleveringen van gekregen van iemand. Net als alle transformerafleveringen. Die wilde ik zelf dan erg graag
Trust me, you dont want toquote:
Dan ken jij vast DJ Kat wel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jam? Ik ben een echte Sky Channel veteraan () maar dat zegt me niks. Waar ging het over?
Jaaaaaaa! Nou weet ik het weer! Keek ik ook maar heeft blijkbaar minder indruk gemaakt dan de transformers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan me er niet veel van herinneren, behalve dat ze een oorbel had en als ze daar aan draaide, veranderde ze in een ander persoon. En er waren ook nog 3 andere vrouwen "Misfix" of iets. Dat waren dan de 'slechte' (ow, dit klinkt *zo* erg)
Maar heb een filmpje gevonden. En lach me niet uit!![]()
Met Linda de Mol!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ken jij vast DJ Kat wel!
[ afbeelding ]
Dat was toch met Linda de Mol?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ken jij vast DJ Kat wel!
[ afbeelding ]
Ja dusquote:
Dat was toch met van die slechte planten waar auto's uit groeiden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik keek vooral naar de Fun factory, met zo'n krokodil. Mask, heman, Transformers, Jace and the wheeled warriors
Ja, dat bedoelde ik! Ik haal die twee door elkaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik keek vooral naar de Fun factory, met zo'n krokodil. Mask, heman, Transformers, Jace and the wheeled warriors
Ja, die. Jace zocht zijn vader , dat weet ik nog wel. Ik weet niet eens of het hem gelukt is. Later kwamen de thundercats ook nog. Las laatst dat er een verfilming komt van datquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was toch met van die slechte planten waar auto's uit groeiden?![]()
Een tekenfilm? Of een soap?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef Pheno het volgende:
En ik weet niet of ik de Bionic Six ook daarvan ken. Niemand schijnt het te kennen, maar ik vond het toen vet. Zo'n familie die bionisch aangepakt was. Met zo'n bionisch enhanced chinees die supersnel kon rennen of zo.
Ik heb nog nooit naar soaps gekeken. Dus tekenfilm.quote:
Ik zei het je nog, maar luistert er iemand naar mij? Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:08 schreef CherryLips het volgende:
druk klotezwembad.
Komt bij Muziektrivia ook iedere keer weer voorbij als iemand het over Jem heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
Daarom ben jij een roepende in de woestijn ipv een CL in een druk zwembadquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zei het je nog, maar luistert er iemand naar mij? Nee.
Voel je je genegeerd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
Ik zei het je nog, maar luistert er iemand naar mij? Nee.
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is typisch CL. Als je aanstuurt op een afspraak dan geeft ze niet thuis. Zullen wij gewoon zonder haar gaan?
Zegt me niks... goeie shit ?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Mike.Strutter het volgende:
Morgenmiddag begint mijn weekend pas, ik heb zojuist wel een fles Bacardi Razz aangeschaft
Nee, dan moet je Bacardi Black hebben!quote:
Heb jij dat toch ook, dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:37 schreef MNR het volgende:
Ahhh.... ik ben even helemaal door het dolle heen: ik zit met een glimlach design patterns te bestuderen. Als ik Singleton hoor, denk ik aan chocolade, bij Factory aan pizza's, bij Observer denk ik aan Fok!, Iteratie en Compositie aan 2 koks die ruzie hebben met elkaar en bij Adapter denk ik aan eenden en kalkoenen.
Of deze: Facade en "in OO programming, having only one friend is a GOOD thing". Die blijft ook maar hangenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb jij dat toch ook, dacht al dat het aan mij lag
Zeg Airwin, jij kan me vast wel vertellen waar ik van die prachtige kratten kan halen om m'n LP's in te zetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan moet je Bacardi Black hebben!
Ik heb kratten van De Blokker / Marskramer / Xenos achtige winkels. Dat past prima.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeg Airwin, jij kan me vast wel vertellen waar ik van die prachtige kratten kan halen om m'n LP's in te zetten.
Ik heb geen zin om er naar te gaan zoeken.
Mooi, er zit een Blokker in de buurt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb kratten van De Blokker / Marskramer / Xenos achtige winkels. Dat past prima.
Ik denk dat ik me gewoon heel creatief en ontvankelijk voel op het momentquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ik denk dat jij straks wel wat rust kan gebruiken MNR.
Groetjes terug van TD.quote:
Valt wel mee, als je het met fanta drinkt dan smaakt het als raket-ijs en daar doe ik het voorquote:
Oke no more Patterns 4 uquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Of deze: Facade en "in OO programming, having only one friend is a GOOD thing". Die blijft ook maar hangen![]()
Ja, wil je hem ook lezen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:07 schreef mrbox het volgende:
Oke no more Patterns 4 u
Welk boek gebruik je eigenlijk? Met dat vrouwtje voorop ?
Neuh staat hier ook op de boekenplankquote:
Je moet toch nog 3 mnd wachten voor je volgende probleem punt met je vriendje ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben chagrijnig/gestrest/emo en dat reageer ik dan af op lieve/aardige mensen die daar heel gevoelig voor zijn![]()
Dan kun je beter even naar die mensen toe gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben chagrijnig/gestrest/emo en dat reageer ik dan af op lieve/aardige mensen die daar heel gevoelig voor zijn![]()
heb mn excuses al aangebodenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan kun je beter even naar die mensen toe gaan.
Meestal is het wel iets vaker hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind dat je als vrouw wel 1x per maand een kutwijf mag zijn
Vrouwendrankje dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
[afbeelding]
barcadi razz + fanta = [afbeelding] raketijsjesmaak [afbeelding]
Dodelijk lekker, het drinkt zich echt goed wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Raketijsjes met alcohol, lijkt me een dodelijke combinatie.
Daarom: dodelijk. Alcohol die smaakt als frisdrank oid en Grrrrrrrr gaan doorgaans niet goed samen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dodelijk lekker, het drinkt zich echt goed weg
Ja zeker ja! Ga je ook kijken?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Blegh! Verkouden zijn zuigt!
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja zeker ja! Ga je ook kijken?
Heb je wel eens goed bekeken hoe hij lacht....
Dat kan ik morgen wel eens op de kop gaan tikken jaquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee hoor, mijn jongens vrienden drinken het ook [afbeelding] !
Dat excuus hoeft er toch niet te zijn om te gaan sporten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga me zo inschrijven voor sporten [afbeelding]
en heb 3 mensen die ik ken (waarvan 1 broertje [afbeelding]) die daar al trainen dus nu geen excuus van:
ik ken er niemand, in mn eentje is zo saai [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:33 schreef Q. het volgende:
Bijna tijd voor bier.
Bacardi: checkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:09 schreef Hime het volgende:
Baco!
Doe mij maar een cola vieux!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:09 schreef Hime het volgende:
Baco!
Oeh, ik voel een kloon aankomen...quote:
Airime kan ook nog.quote:
TwistedAirwiN!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Airime kan ook nog.
Een heel kloongezin.
En dan deze als plaatje, en neem jij je roze pruik plaatje weer...quote:
Maak jij TwistedAirwin even aan dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan deze als plaatje, en neem jij je roze pruik plaatje weer...
[ afbeelding ]
Doe ik, moment!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maak jij TwistedAirwin even aan dan?
Same here... Alweer te lang geleden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik moet die film echt snel weer eens gaan kijken.
We kunnen die kloon ook gaan delen om verwarring te zaaien/irritant te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:50 schreef TwistedAirwiN het volgende:
[..]
Same here... Alweer te lang geleden!
Zie je PM box...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
We kunnen die kloon ook gaan delen om verwarring te zaaien/irritant te doen.
Dan moet je even een makkelijk doch niet te makkelijk wachtwoord verzinnen.
Tenzij je hem te graag voor jezelf wil houden natuurlijk.
Zo, en weer terug in mijn eigen lijf!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:03 schreef TwistedDarling het volgende:
It'sa nais!
En wat voor lijf!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, en weer terug in mijn eigen lijf!
Dare ni mukatte mono itten dayo!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:07 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Hoe moet ik morgen gekleed gaan trouwens, netjes, semi-netjes, iets anders?
De dresscode voor de dames is zwarte jurkjes/ rokjes...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:07 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Hoe moet ik morgen gekleed gaan trouwens, netjes, semi-netjes, iets anders?
Herpes House Band FTW!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:09 schreef AirwiN het volgende:
LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA
M'n zwarte rokje it is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dresscode voor de dames is zwarte jurkjes/ rokjes...
Lovely... Als Hime nou ook in d'r rokje gaat...quote:
Als jij daaraan denkt, krijg jij ook je boeken weer terug!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Als ik er aan denk zal ik je boek ook weer meenemen Air.
Die hai'k niequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dresscode voor de dames is zwarte jurkjes/ rokjes...
Naast boeken en SOA's niet geloof ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Hebben we verder nog iets uit te wisselen?
Volgens mij zou jij nog een paar laarzen passen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Hebben we verder nog iets uit te wisselen?
Ik zat nog te denken aan de toevoeging: naast speeksel.quote:
Ohja. Daar moest dat rokje ook bij, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij nog een paar laarzen passen...
Gelukkig zijn de batterijen van de camera opgeladen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja. Daar moest dat rokje ook bij, dus dat komt goed uit.
Geil je m'n vent niet te veel op?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja. Daar moest dat rokje ook bij, dus dat komt goed uit.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de batterijen van de camera opgeladen!![]()
Dat rokje bij het laarzen passen was volgens mij jouw eis, of was dat aan CL gericht?quote:
Dat reageer ik toch allemaal weer op jou af!quote:
Doe je ze weer even goed?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef Hime het volgende:
HELP!!!!! IK WORD AANGERAND!!!
Ja, van rukken krijg je 't warm...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:29 schreef Hime het volgende:
Mijn vriendje heeft echt DE schattigste appelwangetjes van de hele wereld
Voor jou altijd.quote:
da's kut mèn!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Trainen was weer bedroevend, ik heb zoveel last van een oude blessure dat ik nu bij elke stap mijn knie weer voel opspelen.
IS ER SOMS IETS?!?!quote:
Goeieavond!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
Bah
Heroes is weer zo'n serie waar ik teveel van moet kijken achter elkaar [ afbeelding ]
Die worden rood als je 't warm krijgt...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:35 schreef Hime het volgende:
[..]
Wat heeft dat met appelwangetjes te maken?
Matigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Trainen was weer bedroevend, ik heb zoveel last van een oude blessure dat ik nu bij elke stap mijn knie weer voel opspelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Hime het volgende:
[..]
Blegh, ik ben oud. Paar drankjes en ik word al geil van dit soort opmerkingen![]()
He bah.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Hime het volgende:
[..]
Blegh, ik ben oud. Paar drankjes en ik word al geil van dit soort opmerkingen![]()
Zo appelig bedoelde ik niet. Had 't ook hamsterwangetjes kunnen noemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die worden rood als je 't warm krijgt...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:38 schreef Hime het volgende:
[..]
Zo appelig bedoelde ik niet. Had 't ook hamsterwangetjes kunnen noemen
Ja fok! Ik dacht toch dat 't niet een serie was waar ik echt gekluisterd aan zou raken, maar na 5 Episodes gezien te hebben (DVD's van seizoen 1 heb ik hier op mijn HD), moet ik helaas bekennen dat het anders isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeieavond!
Hè, wat een luxeprobleem Sjowhan [afbeelding]
Hangt er vanaf wat jij wiltquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik kan maar beter m'n kuisheidsgordel weer tevoorschijn halen?
Ik ben pas 21 maar ik werd voorbij gerent door iemand van 35quote:
ik zei nog tegen Hime zonet: Heb jij het ook zo houd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het houd buiten zeg, snel de kachel aan.
Dat hout kan dan mooi in die kachel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het houd buiten zeg, snel de kachel aan.
Ahh..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ja fok! Ik dacht toch dat 't niet een serie was waar ik echt gekluisterd aan zou raken, maar na 5 Episodes gezien te hebben (DVD's van seizoen 1 heb ik hier op mijn HD), moet ik helaas bekennen dat het anders is [ afbeelding ]
Naja, ik ga dus nog maar een aflevering loeren en dan 't bed in, morgen weer vroeg op om boodschappen te doen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik zei nog tegen Hime zonet: Heb jij het ook zou houd?
Drank en zo...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat hout kan dan mooi in die kachel ja
Wat is dit Twist?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:13 schreef TwistedAirwiN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |