Ja dusquote:
Dat was toch met van die slechte planten waar auto's uit groeiden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik keek vooral naar de Fun factory, met zo'n krokodil. Mask, heman, Transformers, Jace and the wheeled warriors
Ja, dat bedoelde ik! Ik haal die twee door elkaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik keek vooral naar de Fun factory, met zo'n krokodil. Mask, heman, Transformers, Jace and the wheeled warriors
Ja, die. Jace zocht zijn vader , dat weet ik nog wel. Ik weet niet eens of het hem gelukt is. Later kwamen de thundercats ook nog. Las laatst dat er een verfilming komt van datquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was toch met van die slechte planten waar auto's uit groeiden?![]()
Een tekenfilm? Of een soap?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef Pheno het volgende:
En ik weet niet of ik de Bionic Six ook daarvan ken. Niemand schijnt het te kennen, maar ik vond het toen vet. Zo'n familie die bionisch aangepakt was. Met zo'n bionisch enhanced chinees die supersnel kon rennen of zo.
Ik heb nog nooit naar soaps gekeken. Dus tekenfilm.quote:
Ik zei het je nog, maar luistert er iemand naar mij? Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:08 schreef CherryLips het volgende:
druk klotezwembad.
Komt bij Muziektrivia ook iedere keer weer voorbij als iemand het over Jem heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
Jem. Dat was die tekenfilm over die band toch
Daarom ben jij een roepende in de woestijn ipv een CL in een druk zwembadquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zei het je nog, maar luistert er iemand naar mij? Nee.
Voel je je genegeerd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
Ik zei het je nog, maar luistert er iemand naar mij? Nee.
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is typisch CL. Als je aanstuurt op een afspraak dan geeft ze niet thuis. Zullen wij gewoon zonder haar gaan?
Zegt me niks... goeie shit ?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Mike.Strutter het volgende:
Morgenmiddag begint mijn weekend pas, ik heb zojuist wel een fles Bacardi Razz aangeschaft
Nee, dan moet je Bacardi Black hebben!quote:
Heb jij dat toch ook, dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:37 schreef MNR het volgende:
Ahhh.... ik ben even helemaal door het dolle heen: ik zit met een glimlach design patterns te bestuderen. Als ik Singleton hoor, denk ik aan chocolade, bij Factory aan pizza's, bij Observer denk ik aan Fok!, Iteratie en Compositie aan 2 koks die ruzie hebben met elkaar en bij Adapter denk ik aan eenden en kalkoenen.
Of deze: Facade en "in OO programming, having only one friend is a GOOD thing". Die blijft ook maar hangenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb jij dat toch ook, dacht al dat het aan mij lag
Zeg Airwin, jij kan me vast wel vertellen waar ik van die prachtige kratten kan halen om m'n LP's in te zetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan moet je Bacardi Black hebben!
Ik heb kratten van De Blokker / Marskramer / Xenos achtige winkels. Dat past prima.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeg Airwin, jij kan me vast wel vertellen waar ik van die prachtige kratten kan halen om m'n LP's in te zetten.
Ik heb geen zin om er naar te gaan zoeken.
Mooi, er zit een Blokker in de buurt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb kratten van De Blokker / Marskramer / Xenos achtige winkels. Dat past prima.
Ik denk dat ik me gewoon heel creatief en ontvankelijk voel op het momentquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ik denk dat jij straks wel wat rust kan gebruiken MNR.
Groetjes terug van TD.quote:
Valt wel mee, als je het met fanta drinkt dan smaakt het als raket-ijs en daar doe ik het voorquote:
Oke no more Patterns 4 uquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Of deze: Facade en "in OO programming, having only one friend is a GOOD thing". Die blijft ook maar hangen![]()
Ja, wil je hem ook lezen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:07 schreef mrbox het volgende:
Oke no more Patterns 4 u
Welk boek gebruik je eigenlijk? Met dat vrouwtje voorop ?
Neuh staat hier ook op de boekenplankquote:
Je moet toch nog 3 mnd wachten voor je volgende probleem punt met je vriendje ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben chagrijnig/gestrest/emo en dat reageer ik dan af op lieve/aardige mensen die daar heel gevoelig voor zijn![]()
Dan kun je beter even naar die mensen toe gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben chagrijnig/gestrest/emo en dat reageer ik dan af op lieve/aardige mensen die daar heel gevoelig voor zijn![]()
heb mn excuses al aangebodenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan kun je beter even naar die mensen toe gaan.
Meestal is het wel iets vaker hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind dat je als vrouw wel 1x per maand een kutwijf mag zijn
Vrouwendrankje dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
[afbeelding]
barcadi razz + fanta = [afbeelding] raketijsjesmaak [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |