Barre tijden zeg... vooraf uiteraard niet slapen anders word je helemaal gekquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Van 02.30 tot 11.00-12.00, eigenlijk had ik dat nooit als bijbaantje moeten nemenmaar nu houdt ik het tot februari toch wel vol. Dan ga ik beginnen met mijn afstudeerstage en kan ik eventueel stoppen.
Ik werk ook pas een week of 4 bij die bakkerij en het bevalt me eigenlijk helemaal niet zo goed, veel gevarieerd werk vind ik normaal leuk, maar hier brengt dat een hoop onduidelijkheid met zich mee.
Ik wil ook!quote:
Tegenwoordig duik ik na afloop van het trainen gelijk in bed. Half 3 's nachts is de tijd die het meest vervelende is om te beginnen. Er is een roulatie-systeem dus je werkt vrijwel nooit dezelfde tijdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Barre tijden zeg... vooraf uiteraard niet slapen anders word je helemaal gek
Dat hou je op den duur ook niet vol lijkt me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
En zo gaan we dag 7 in , met elke nacht maar max 3 uur slaap....
Mja, als je het zo bekijkt. Klinken misschien wel, maar het is het nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:54 schreef Q. het volgende:
Klinkt leuk, Ph!
Dat kijk ik al een week, ook in het ziekenhuis. Seizoen 5quote:
Luilakquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
Elke dag rond de middag komt de herhaling van de dag ervoor op. Overdag is trouwens niets op TVquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:56 schreef Pheno het volgende:
Oh deze aflevering heb ik gisteren al gezien
Mja, dat is echt irritant. Die tvmakers denken maar dat iedereen moet werken of zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Elke dag rond de middag komt de herhaling van de dag ervoor op. Overdag is trouwens niets op TV![]()
Eigenlijk denken de adverteerders dat. Als ze willen adverteren dan willen ze wel uitzenden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat is echt irritant. Die tvmakers denken maar dat iedereen moet werken of zo
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
Operatie inclusief anti biotica kuur. Goed spul, laat je in een hele lange trip zittenquote:
Ik heb ook een jaar of drie bij een bakkerij gewerktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik werk ook pas een week of 4 bij die bakkerij en het bevalt me eigenlijk helemaal niet zo goed, veel gevarieerd werk vind ik normaal leuk, maar hier brengt dat een hoop onduidelijkheid met zich mee.
Klinkt niet gezellig, sterkte kerel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Operatie inclusief anti biotica kuur. Goed spul, laat je in een hele lange trip zitten
De tekenfilms zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
Er zijn iig genoeg kansloze belspelletjes
Precies. We moeten terug naar de jaren 80, toen zo'n beetje elke tekenfilm eigenlijk een speelgoedreclame wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De tekenfilms zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Ha, maar ik he Boomerang hier. Looney tunes ftwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. We moeten terug naar de jaren 80, toen zo'n beetje elke tekenfilm eigenlijk een speelgoedreclame was.
Mwah, Looney Tunes is geweldig hoor, blijft leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:05 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, na 2 uur dat te hebben bekeken ben je ook gaar [afbeelding]
Dat is typisch CL. Als je aanstuurt op een afspraak dan geeft ze niet thuis. Zullen wij gewoon zonder haar gaan?quote:
Ja!!! Dat je dat weet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
Jem. Dat was die tekenfilm over die band toch
Jam? Ik ben een echte Sky Channel veteraan (quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:27 schreef MNR het volgende:
Eek the Cat, ow ja!! Dat heb ik altijd onder luidkeels protest moeten kijken, maar toen ik uiteindelijk meekeek, vond ik het eigenlijk best wel leuk
Is er nog iemand die Jam kent? (kwam na of voor de Transformers op Sky Channel)
Ik kan me er niet veel van herinneren, behalve dat ze een oorbel had en als ze daar aan draaide, veranderde ze in een ander persoon. En er waren ook nog 3 andere vrouwen "Misfix" of iets. Dat waren dan de 'slechte' (ow, dit klinkt *zo* ergquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jam? Ik ben een echte Sky Channel veteraan () maar dat zegt me niks. Waar ging het over?
hmmmm, zegt me niks..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
Jem. Dat was die tekenfilm over die band toch
Ow, ik geloof dat ik zowaar even een momentje van jaloezie richting jou hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er denk ik nog wat afleveringen van gekregen van iemand. Net als alle transformerafleveringen. Die wilde ik zelf dan erg graag
Trust me, you dont want toquote:
Dan ken jij vast DJ Kat wel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jam? Ik ben een echte Sky Channel veteraan () maar dat zegt me niks. Waar ging het over?
Jaaaaaaa! Nou weet ik het weer! Keek ik ook maar heeft blijkbaar minder indruk gemaakt dan de transformers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan me er niet veel van herinneren, behalve dat ze een oorbel had en als ze daar aan draaide, veranderde ze in een ander persoon. En er waren ook nog 3 andere vrouwen "Misfix" of iets. Dat waren dan de 'slechte' (ow, dit klinkt *zo* erg)
Maar heb een filmpje gevonden. En lach me niet uit!![]()
Met Linda de Mol!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ken jij vast DJ Kat wel!
[ afbeelding ]
Dat was toch met Linda de Mol?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ken jij vast DJ Kat wel!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |