Ja dusquote:
Dat was toch met van die slechte planten waar auto's uit groeiden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik keek vooral naar de Fun factory, met zo'n krokodil. Mask, heman, Transformers, Jace and the wheeled warriors
Ja, dat bedoelde ik! Ik haal die twee door elkaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik keek vooral naar de Fun factory, met zo'n krokodil. Mask, heman, Transformers, Jace and the wheeled warriors
Ja, die. Jace zocht zijn vader , dat weet ik nog wel. Ik weet niet eens of het hem gelukt is. Later kwamen de thundercats ook nog. Las laatst dat er een verfilming komt van datquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was toch met van die slechte planten waar auto's uit groeiden?![]()
Een tekenfilm? Of een soap?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef Pheno het volgende:
En ik weet niet of ik de Bionic Six ook daarvan ken. Niemand schijnt het te kennen, maar ik vond het toen vet. Zo'n familie die bionisch aangepakt was. Met zo'n bionisch enhanced chinees die supersnel kon rennen of zo.
Ik heb nog nooit naar soaps gekeken. Dus tekenfilm.quote:
Ik zei het je nog, maar luistert er iemand naar mij? Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:08 schreef CherryLips het volgende:
druk klotezwembad.
Komt bij Muziektrivia ook iedere keer weer voorbij als iemand het over Jem heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
Jem. Dat was die tekenfilm over die band toch
Daarom ben jij een roepende in de woestijn ipv een CL in een druk zwembadquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zei het je nog, maar luistert er iemand naar mij? Nee.
Voel je je genegeerd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
Ik zei het je nog, maar luistert er iemand naar mij? Nee.
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is typisch CL. Als je aanstuurt op een afspraak dan geeft ze niet thuis. Zullen wij gewoon zonder haar gaan?
Zegt me niks... goeie shit ?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Mike.Strutter het volgende:
Morgenmiddag begint mijn weekend pas, ik heb zojuist wel een fles Bacardi Razz aangeschaft
Nee, dan moet je Bacardi Black hebben!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |