wijquote:
Dergelijke waardeoordelen heb ik bewust maar achterwege gelaten. Voor je het weet krijg je topicreports van lelijke mokkels die zich buitengesloten voelen... En daar vervolgens weer topics over gaan openen...quote:
Op vrijdag? Na twee uur... Donderdagavond, studentenavond jeweetz...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg, wat is in een studentenflat een degelijke tijd om aan te bellen bij buren om je daar afgeleverde pakketje op te eisen?
TR´s van lelijke mokkels delete ik gewoon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dergelijke waardeoordelen heb ik bewust maar achterwege gelaten. Voor je het weet krijg je topicreports van lelijke mokkels die zich buitengesloten voelen... En daar vervolgens weer topics over gaan openen...
Voor 08.00, dan komen ze net thuis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg, wat is in een studentenflat een degelijke tijd om aan te bellen bij buren om je daar afgeleverde pakketje op te eisen?
Die topicreports lees jij toch niet, en dan komt Emelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dergelijke waardeoordelen heb ik bewust maar achterwege gelaten. Voor je het weet krijg je topicreports van lelijke mokkels die zich buitengesloten voelen...
En Cc dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die topicreports lees jij toch niet, en dan komt Emelweer eens langs
.
quote:
Nee, iets eerder mag wel, we krijgen immers honger van tevorenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Op vrijdag? Na twee uur... Donderdagavond, studentenavond jeweetz...
"Meisje: als je wil mag je mijn plaats hebben, maar weet je zeker dat je naast die enge man die nu naast mij zit durft plaats te nemen?"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:50 schreef AirwiN het volgende:
Sowieso, een galant heerschap als Plato biedt uit zich zelf wel zijn plaats aan. Dat dat toevallig naast mij is, is voor mij dan weer mazzel!
Dan reageert zij met: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Meisje: als je wil mag je mijn plaats hebben, maar weet je zeker dat je naast die enge man die nu naast mij zit durft plaats te nemen?"
Wat desondanks niet wil zeggen dat ze dan naast jou wil zitten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan reageert zij met: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
Koffie = Ontbijt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Wakker. Koffie. Ontbijt.
Dat is haar verlies als ze dat niet doet...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat desondanks niet wil zeggen dat ze dan naast jou wil zitten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:51 schreef jackson het volgende:
Is het gebruikelijk dat je het op vrijdag drukker hebt dan andere dagen of doe ik wat fout?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:26 schreef jackson het volgende:
Yesch, eigenlijk gewoon verder werken aan mijn opdracht. Heb vanmiddag 1 afspraak staan waar ik de voortgang bespreek. Verder weinig bijzonders. Doe het rustig aan zo naar het weekend toe![]()
Je doet iets fout.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:51 schreef jackson het volgende:
Is het gebruikelijk dat je het op vrijdag drukker hebt dan andere dagen of doe ik wat fout?
Ja, indd... maar er is een afspraak bijgekomen vandaag bij een behoorlijk groot bedrijf. Even goed voorbereiden en vanmiddag dus drukquote:
En een second opinion, een ander ziekenhuis? Behoort dat tot de mogelijkheden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
*knip*
Is het mogelijk om een second opinion oid te krijgen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ziekenhuizen met tunnelvisies moeten ze verbieden. Anna heeft al een jaar last van rode plekken en jeuk op haar huid. Ze sturen haar steeds weg met zalfjes, want het zou zo maar eens een exceem kunnen zijn. Anna kwam met suggesties (via een vriendin die geneeskunde doet) voor haar schildklier of een schimmel. Nee, dat kon niet zo zijn want de symptonen komen niet *geheel* overeen. Om dat uit te sluiten hoeven ze alleen een lamp er op te houden en een bloedtest te doen. Nee, onderzoek vinden ze niet nodig. Dus heeft Anna nu twee keer zoveel zalf en moet ze haar hele lichaam maar 2x per dag inzalfen. Dat moet helpen. Schijnt. Alleen tot nu toe worden de plekken steeds groter.
Even bellen met je zorgverzekeraar. Het wordt pas spoed als je er zelf achteraan zit. Laat je niet afschepen dus. Je kan ook proberen om via de huisarts een doorverwijziging te krijgen voor zo'n onderzoek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Dat gaan we nu dus proberen. Kan dat met spoed? Als Anna tot februari moet wachten word ik gek van Anna en zij van de jeuk.
We gaan het in ieder geval proberen. Dit is namelijk erg frustrerend op deze manier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:23 schreef TwistedDarling het volgende:
wAz
Als je een meewerkende huisarts hebt kan het ineens heel snel gaan.
Bijzonder was.... nu niet meer denkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kinderarts zag gelijk hoe bijzonder ik ben![]()
.
Godzijdank.
Ik kan me er iets bij voorstellen ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We gaan het in ieder geval proberen. Dit is namelijk erg frustrerend op deze manier.
Nou ja ik heb nog steeds wat ik toen had, ik ben nu een eigen orthopeed. Heb de beste man al acht jaar niet gezien, maar hij zit om de hoek als ik hem nodig hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Bijzonder was.... nu niet meer denk
Of heb je nog steeds een kinderarts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |