Die hai'k niequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dresscode voor de dames is zwarte jurkjes/ rokjes...
Naast boeken en SOA's niet geloof ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Hebben we verder nog iets uit te wisselen?
Volgens mij zou jij nog een paar laarzen passen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Hebben we verder nog iets uit te wisselen?
Ik zat nog te denken aan de toevoeging: naast speeksel.quote:
Ohja. Daar moest dat rokje ook bij, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij nog een paar laarzen passen...
Gelukkig zijn de batterijen van de camera opgeladen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja. Daar moest dat rokje ook bij, dus dat komt goed uit.
Geil je m'n vent niet te veel op?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja. Daar moest dat rokje ook bij, dus dat komt goed uit.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de batterijen van de camera opgeladen!![]()
Dat rokje bij het laarzen passen was volgens mij jouw eis, of was dat aan CL gericht?quote:
Dat reageer ik toch allemaal weer op jou af!quote:
Doe je ze weer even goed?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef Hime het volgende:
HELP!!!!! IK WORD AANGERAND!!!
Ja, van rukken krijg je 't warm...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:29 schreef Hime het volgende:
Mijn vriendje heeft echt DE schattigste appelwangetjes van de hele wereld
Voor jou altijd.quote:
da's kut mèn!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Trainen was weer bedroevend, ik heb zoveel last van een oude blessure dat ik nu bij elke stap mijn knie weer voel opspelen.
IS ER SOMS IETS?!?!quote:
Goeieavond!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
Bah
Heroes is weer zo'n serie waar ik teveel van moet kijken achter elkaar [ afbeelding ]
Die worden rood als je 't warm krijgt...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:35 schreef Hime het volgende:
[..]
Wat heeft dat met appelwangetjes te maken?
Matigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Trainen was weer bedroevend, ik heb zoveel last van een oude blessure dat ik nu bij elke stap mijn knie weer voel opspelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Hime het volgende:
[..]
Blegh, ik ben oud. Paar drankjes en ik word al geil van dit soort opmerkingen![]()
He bah.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Hime het volgende:
[..]
Blegh, ik ben oud. Paar drankjes en ik word al geil van dit soort opmerkingen![]()
Zo appelig bedoelde ik niet. Had 't ook hamsterwangetjes kunnen noemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die worden rood als je 't warm krijgt...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:38 schreef Hime het volgende:
[..]
Zo appelig bedoelde ik niet. Had 't ook hamsterwangetjes kunnen noemen
Ja fok! Ik dacht toch dat 't niet een serie was waar ik echt gekluisterd aan zou raken, maar na 5 Episodes gezien te hebben (DVD's van seizoen 1 heb ik hier op mijn HD), moet ik helaas bekennen dat het anders isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeieavond!
Hè, wat een luxeprobleem Sjowhan [afbeelding]
Hangt er vanaf wat jij wiltquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik kan maar beter m'n kuisheidsgordel weer tevoorschijn halen?
Ik ben pas 21 maar ik werd voorbij gerent door iemand van 35quote:
ik zei nog tegen Hime zonet: Heb jij het ook zo houd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het houd buiten zeg, snel de kachel aan.
Dat hout kan dan mooi in die kachel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het houd buiten zeg, snel de kachel aan.
Ahh..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ja fok! Ik dacht toch dat 't niet een serie was waar ik echt gekluisterd aan zou raken, maar na 5 Episodes gezien te hebben (DVD's van seizoen 1 heb ik hier op mijn HD), moet ik helaas bekennen dat het anders is [ afbeelding ]
Naja, ik ga dus nog maar een aflevering loeren en dan 't bed in, morgen weer vroeg op om boodschappen te doen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik zei nog tegen Hime zonet: Heb jij het ook zou houd?
Drank en zo...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat hout kan dan mooi in die kachel ja
Wat is dit Twist?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:13 schreef TwistedAirwiN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |