Dodelijk lekker, het drinkt zich echt goed wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Raketijsjes met alcohol, lijkt me een dodelijke combinatie.
Daarom: dodelijk. Alcohol die smaakt als frisdrank oid en Grrrrrrrr gaan doorgaans niet goed samen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dodelijk lekker, het drinkt zich echt goed weg
Ja zeker ja! Ga je ook kijken?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Blegh! Verkouden zijn zuigt!
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja zeker ja! Ga je ook kijken?
Heb je wel eens goed bekeken hoe hij lacht....
Dat kan ik morgen wel eens op de kop gaan tikken jaquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee hoor, mijn jongens vrienden drinken het ook [afbeelding] !
Dat excuus hoeft er toch niet te zijn om te gaan sporten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga me zo inschrijven voor sporten [afbeelding]
en heb 3 mensen die ik ken (waarvan 1 broertje [afbeelding]) die daar al trainen dus nu geen excuus van:
ik ken er niemand, in mn eentje is zo saai [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:33 schreef Q. het volgende:
Bijna tijd voor bier.
Bacardi: checkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:09 schreef Hime het volgende:
Baco!
Doe mij maar een cola vieux!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:09 schreef Hime het volgende:
Baco!
Oeh, ik voel een kloon aankomen...quote:
Airime kan ook nog.quote:
TwistedAirwiN!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Airime kan ook nog.
Een heel kloongezin.
En dan deze als plaatje, en neem jij je roze pruik plaatje weer...quote:
Maak jij TwistedAirwin even aan dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan deze als plaatje, en neem jij je roze pruik plaatje weer...
[ afbeelding ]
Doe ik, moment!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maak jij TwistedAirwin even aan dan?
Same here... Alweer te lang geleden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik moet die film echt snel weer eens gaan kijken.
We kunnen die kloon ook gaan delen om verwarring te zaaien/irritant te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:50 schreef TwistedAirwiN het volgende:
[..]
Same here... Alweer te lang geleden!
Zie je PM box...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
We kunnen die kloon ook gaan delen om verwarring te zaaien/irritant te doen.
Dan moet je even een makkelijk doch niet te makkelijk wachtwoord verzinnen.
Tenzij je hem te graag voor jezelf wil houden natuurlijk.
Zo, en weer terug in mijn eigen lijf!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:03 schreef TwistedDarling het volgende:
It'sa nais!
En wat voor lijf!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, en weer terug in mijn eigen lijf!
Dare ni mukatte mono itten dayo!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:07 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Hoe moet ik morgen gekleed gaan trouwens, netjes, semi-netjes, iets anders?
De dresscode voor de dames is zwarte jurkjes/ rokjes...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:07 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Hoe moet ik morgen gekleed gaan trouwens, netjes, semi-netjes, iets anders?
Herpes House Band FTW!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:09 schreef AirwiN het volgende:
LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA
M'n zwarte rokje it is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dresscode voor de dames is zwarte jurkjes/ rokjes...
Lovely... Als Hime nou ook in d'r rokje gaat...quote:
Als jij daaraan denkt, krijg jij ook je boeken weer terug!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Als ik er aan denk zal ik je boek ook weer meenemen Air.
Die hai'k niequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dresscode voor de dames is zwarte jurkjes/ rokjes...
Naast boeken en SOA's niet geloof ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Hebben we verder nog iets uit te wisselen?
Volgens mij zou jij nog een paar laarzen passen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Hebben we verder nog iets uit te wisselen?
Ik zat nog te denken aan de toevoeging: naast speeksel.quote:
Ohja. Daar moest dat rokje ook bij, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij nog een paar laarzen passen...
Gelukkig zijn de batterijen van de camera opgeladen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja. Daar moest dat rokje ook bij, dus dat komt goed uit.
Geil je m'n vent niet te veel op?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja. Daar moest dat rokje ook bij, dus dat komt goed uit.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de batterijen van de camera opgeladen!![]()
Dat rokje bij het laarzen passen was volgens mij jouw eis, of was dat aan CL gericht?quote:
Dat reageer ik toch allemaal weer op jou af!quote:
Doe je ze weer even goed?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef Hime het volgende:
HELP!!!!! IK WORD AANGERAND!!!
Ja, van rukken krijg je 't warm...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:29 schreef Hime het volgende:
Mijn vriendje heeft echt DE schattigste appelwangetjes van de hele wereld
Voor jou altijd.quote:
da's kut mèn!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Trainen was weer bedroevend, ik heb zoveel last van een oude blessure dat ik nu bij elke stap mijn knie weer voel opspelen.
IS ER SOMS IETS?!?!quote:
Goeieavond!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
Bah
Heroes is weer zo'n serie waar ik teveel van moet kijken achter elkaar [ afbeelding ]
Die worden rood als je 't warm krijgt...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:35 schreef Hime het volgende:
[..]
Wat heeft dat met appelwangetjes te maken?
Matigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Trainen was weer bedroevend, ik heb zoveel last van een oude blessure dat ik nu bij elke stap mijn knie weer voel opspelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Hime het volgende:
[..]
Blegh, ik ben oud. Paar drankjes en ik word al geil van dit soort opmerkingen![]()
He bah.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Hime het volgende:
[..]
Blegh, ik ben oud. Paar drankjes en ik word al geil van dit soort opmerkingen![]()
Zo appelig bedoelde ik niet. Had 't ook hamsterwangetjes kunnen noemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die worden rood als je 't warm krijgt...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:38 schreef Hime het volgende:
[..]
Zo appelig bedoelde ik niet. Had 't ook hamsterwangetjes kunnen noemen
Ja fok! Ik dacht toch dat 't niet een serie was waar ik echt gekluisterd aan zou raken, maar na 5 Episodes gezien te hebben (DVD's van seizoen 1 heb ik hier op mijn HD), moet ik helaas bekennen dat het anders isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeieavond!
Hè, wat een luxeprobleem Sjowhan [afbeelding]
Hangt er vanaf wat jij wiltquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik kan maar beter m'n kuisheidsgordel weer tevoorschijn halen?
Ik ben pas 21 maar ik werd voorbij gerent door iemand van 35quote:
ik zei nog tegen Hime zonet: Heb jij het ook zo houd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het houd buiten zeg, snel de kachel aan.
Dat hout kan dan mooi in die kachel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het houd buiten zeg, snel de kachel aan.
Ahh..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ja fok! Ik dacht toch dat 't niet een serie was waar ik echt gekluisterd aan zou raken, maar na 5 Episodes gezien te hebben (DVD's van seizoen 1 heb ik hier op mijn HD), moet ik helaas bekennen dat het anders is [ afbeelding ]
Naja, ik ga dus nog maar een aflevering loeren en dan 't bed in, morgen weer vroeg op om boodschappen te doen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik zei nog tegen Hime zonet: Heb jij het ook zou houd?
Drank en zo...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat hout kan dan mooi in die kachel ja
Wat is dit Twist?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:13 schreef TwistedAirwiN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |