Leukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg? Hoe was het zaterdag eigenlijk?
NIKSquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Sunjammer het volgende:
Wat was er zaterdag dan?
Wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
toen hield mijn collega haar huwelijksreceptiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Sunjammer het volgende:
Wat was er zaterdag dan?
Best gezellig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
maar T shirts gingen toch stuk bij je, of heb je die riem nu in de zak van max gedaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef Zakje het volgende:
Wat een vreselijke vrieskou heerst er weer hier! Ik word er gewoon depressief van, al die kou, grauwheid en dat ik geen t-shirts meer kan dragen
.
Kunnen we de volgende meet niet leuk op Ibiza of zo houden
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef Zakje het volgende:
Wat een vreselijke vrieskou heerst er weer hier! Ik word er gewoon depressief van, al die kou, grauwheid en dat ik geen t-shirts meer kan dragen
.
Kunnen we de volgende meet niet leuk op Ibiza of zo houden
![]()
Vind Amersfoort geen klap aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Best gezellig.
.in Amersfoort
Dat is weer zo'n roteind vliegen voor een weekendje , en de riem is voorlopig ergens achterin mijn kast weggemoffeldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar T shirts gingen toch stuk bij je, of heb je die riem nu in de zak van max gedaan![]()
en waarom Ibiza en niet gelijk Clifton Beach in CapeTown![]()
![]()
![]()
Typisch gayquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n roteind vliegen voor een weekendje , en de riem is voorlopig ergens achterin mijn kast weggemoffeld![]()
dan blijven we toch gewoon een week wegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n roteind vliegen voor een weekendje , en de riem is voorlopig ergens achterin mijn kast weggemoffeld![]()
vakantieplannen met zakjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan blijven we toch gewoon een week weg
gaan we naar ook naar Stellenbosch om wijn en port te proeven![]()
en met een bezoekje aan Pieter Dirk Uys in Darling is het nog cultureel verantwoord ook kijk maar
www.evitaseperron.co.za
ik zou wel met jullie allemaal naar Kaapstad willenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
vakantieplannen met zakjeTMM krijg concurrentie
.
MMM wijn drinken begin er nu niet over, het is pas half driequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met een bezoekje aan Pieter Dirk Uys in Darling is het nog cultureel verantwoord ook kijk maar
www.evitaseperron.co.za
Zijn er ook dekchairs op het strand + een strandbar? Dan ben ik wel te porren hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.evitaseperron.co.za
Ben je gek kou is niet heerlijk !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:24 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
het is helemaal niet grauw..
kou met blauwe luchtheerlijk!
glaasje Ruby Port dan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMM wijn drinken begin er nu niet over, het is pas half drie
Ik heb al reisplannen voor volgend jaar met vriendinnenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou wel met jullie allemaal naar Kaapstad willen![]()
Yepquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zijn er ook dekchairs op het strand + een strandbar? Dan ben ik wel te porren hoor!
quote:Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen! Tenzij er een of andere wijsneus is die je voor is en dan klaagt dat je er te lang over deed, en dan sluiten ze jouw topic ook al was het jouw recht om een nieuw topic te maken, maar konden de vernaggelde moderators niet de moeite nemen om dat andere topic op slot te gooien en het jouwe open te laten en centraal te maken, maar verder niet bitter ofzo![]()
Het homo topic bestaat alweer sinds maandag 25 februari 2002. Het begon ooit allemaal hier: Het Centrale Homo Topic.
TMM zullen jij en ik een afval race houden wie binnen 3 maanden bijna bij zijn streefgewicht zit mag met Nuno naart bedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik houd meer van de winter, lekker schoon en koud, de zomer staat voor zweet en insekten
'k Vind het elke dag weer een feest om Amersfoort te mogen verlaten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Sunjammer het volgende:
Vind Amersfoort geen klap aan.![]()
(Behalve na werktijd dan)
En wat draag je er overheen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik draag het hele jaar door t-shirts.....geen centje pijn.
Ik hou van lente.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik houd meer van de winter, lekker schoon en koud, de zomer staat voor zweet en insekten
Pas na een grondig onderzoek door Nathan geloven we hetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
vest, dunne jas voor als ik buiten ben.
Stuart Alan Jones en Nathan in één ruimte?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pas na een grondig onderzoek door Nathan geloven we het.
Jullie kunnen vast wel door een bed deur.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stuart Alan Jones en Nathan in één ruimte?
Slecht plan.
HoHO mag ik daar ook wat over te zeggen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
TMM zullen jij en ik een afval race houden wie binnen 3 maanden bijna bij zijn streefgewicht zit mag met Nuno naart bed.
Ik hou van zomer, zon, strand, ontblote bovenlijven, zwetende lichamen in bed, sangria, late nachten, op straat dirnken tot ver in de ochtend en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dan weet ik alweer dat jullie dan binnen het uur in de verloskamer van het ziekenhuis staanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stuart Alan Jones en Nathan in één ruimte?
Slecht plan.
NEE je bent maar een prijsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HoHO mag ik daar ook wat over te zeggen hebben![]()
Ik bepaal niet de regels.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar zal hij enorm blij mee zijn.
Is zakje daar blij mee, of TMM zelf ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bepaal niet de regels.
Oh wacht TMM en zakje misschien een betere optie. Als hij wint mag ie met zakje onder de lakens duiken.
Ik hoef geen prijs zo genereus ben ik nou eenmaal, ik offer mezelf dan op.
Touchéquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is zakje daar blij mee, of TMM zelf ?
Vond het wel leuk om hoofdprijs te zijn ook al was het maar voor 5 minuten. Sam je veranderd de regels van je spel net zo snel als diegene waar je gek op bent.![]()
TMM. Muts je moet juist blij wezen, krijg je moiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is zakje daar blij mee, of TMM zelf ?
Vond het wel leuk om hoofdprijs te zijn ook al was het maar voor 5 minuten. Sam je veranderd de regels van je spel net zo snel als diegene waar je gek op bent.![]()
Mijn verlangen naar jou groeit met de minuutquote:
Geeft niks. Duurt maar enkele seconden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mijn verlangen naar jou groeit met de minuut. Sunjammer is a hottie
.
Helaas valt er idd vrij weinig te juichen over je bedprestaties.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Geeft niks. Duurt maar enkele seconden.
fifteen seconds of crush of fifteen minutes of fame, wat een dilemmaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Geeft niks. Duurt maar enkele seconden.
Your attempt at being bitchy has failed miserably.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Helaas valt er idd vrij weinig te juichen over je bedprestaties.
I totally agree.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hij blijft leuk (om te zien iig).
Hij hééft ze iig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:54 schreef samjustme het volgende:
Helaas valt er idd vrij weinig te juichen over je bedprestaties.
Dan kan ik niet meedoenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:11 schreef DennisMoore het volgende:
Degene die het minst afvalt, valt af?
En wie mag dat wel niet zijn, een bekende hier ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is niet de enigequote:
Voor sommigen wel jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:16 schreef Nuno_G het volgende:
En wie mag dat wel niet zijn, een bekende hier ?
voor jou ? waar komt ie vandaan ? beetje jong als ik de foto zo ziequote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voor sommigen wel ja.
Maar geen fokker nee.
Bijna 10 jaar geleden vond ik hem de mooiste jongen die ik kende.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
voor jou ? waar komt ie vandaan ? beetje jong als ik de foto zo zie
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar geleden vond ik hem de mooiste jongen die ik kende.
En hij's nu 29 jaar, dus hij's goed opgedroogd.
Ik moet juist oppassen dat de kilo's er niet weer aanvliegen nu ik weer normaal eetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij moet net als ik aankomen.
Volgens mij zou dat juist goed zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:42 schreef Zakje het volgende:
Ik moet juist oppassen dat de kilo's er niet weer aanvliegen nu ik weer normaal eet![]()
![]()
Ja,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
jij bent zelf al te mooi om een mooi vriendje te hebben denk aan de balans yin yangquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Ja,
wie is het? ik heb wat gemist?
Soort zoekt toch altijd nog soort, daarbij, onder je stand trouwen ( dus ook datenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent zelf al te mooi om een mooi vriendje te hebben denk aan de balans yin yang
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent zelf al te mooi om een mooi vriendje te hebben denk aan de balans yin yang
Fossiel heeft gesprokenquote:
Ik date whatever ik wil ja, dat iemand anders dat een schande zou vinden heb ik wel lak aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Soort zoekt toch altijd nog soort, daarbij, onder je stand trouwen ( dus ook daten) word gezien als een schande !
![]()
Ik wil ook een paar kilo's aankomen, ik wil er weer zo uit zien als van de zomerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij moet net als ik aankomen.
Niet 40 en chagerijnigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe zou jij eruit zien op je 33e?.
Ik weet het niet hoor. Stel ik val voor een afzichtelijk iemand, ik zou het dan heel moeilijk/ongemakkelijk vinden die aan mijn vriendinnen/vrienden/ouders/familie voor te stellen, ik zou me er zelfs een beetje voor schamen denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik date whatever ik wil ja, dat iemand anders dat een schande zou vinden heb ik wel lak aan.
Jij bent alleen gekrenkt omdat ik je IRL negeer, omdat ik je online (en IRL) een enge en domme nicht vindquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:06 schreef samjustme het volgende:
Niet 40 en chagerijnig. Geloof me ik ben niet de enige die vindt dat je oud uitziet.
Misschien kunnen we ieder 10 kg van samjustme vragen? Dan komt ie heel iets dichter bij z'n streefgewichtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
Ik wil ook een paar kilo's aankomen, ik wil er weer zo uit zien als van de zomer![]()
De vraag is maar wat je afzichtelijk vindt, maar goed. Zoals ik al zei dat is een persoonlijk iets. Als ik iemand leuk vind dan is hij in mijn ogen mooi en wat de omgeving er dan van zegt kan me geen flikker schelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Stel ik val voor een afzichtelijk iemand, ik zou het dan heel moeilijk/ongemakkelijk vinden die aan mijn vriendinnen/vrienden/ouders/familie voor te stellen, ik zou me er zelfs een beetje voor schamen denk ik.
geschiedenis is verleden tijd, vandaag is nu, morgen bestaat nog nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:31 schreef Cairon het volgende:
lees even terug, je hebt een monumentale rel gemist
als dat optimistisch en hoopvol is, is kerstmis een euforie aan orgasmes door alle paters die kleine jongetjes jurkjes aan doen en goed opletten bij het opkleden....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:36 schreef Cairon het volgende:
doe eens niet zo gruwelijk optimistisch... sinds wanneer ben jij zo belachelijk hoopvol?
haha, hoop hebben is een verlangen naar een betere ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef Cairon het volgende:
Wat is er mis met je Cybart, je maakt me zowaar eng. Een bitter vleugje van cynisme, welbespraaktheid... je doet me denken aan een jongere versie van mij... van toen er nog hoop was voor mijn lamlendige ziel.
Is dat gerko harko zoiets?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
oh, vertel, welke positieve punten zijn er in je leven? Inquisitive minds wish to knowquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:45 schreef Cybart het volgende:
wat er mis met me is?
iwaarom mindere punten benadrukken wanneer je genoeg positieve dingen ervaart?
Laat je nu de Heilige Drie-Eenheid en hun Schaapje in de steek?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik krijg net het rooster... ik moet van 22:00 tot 3:00 entrance doen..
Ik weet dat ie schattig is, aangezien ie op mij lijktquote:en schaapje is schattig, het was erg gezellig!
Deal.quote:volgende keer kom je ook maar!
dit is een forum, geen dagboek....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:50 schreef Cairon het volgende:
[..]
oh, vertel, welke positieve punten zijn er in je leven? Inquisitive minds wish to know
als egoisme bij jou inhoudt dat je je prive zaken voor jezelf houdt in plaats van ze te plaatsen op een openbaar forum,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:00 schreef Cairon het volgende:
ach jah, je hebt gelijk, ik ben het vleesgeworden kwaad. Je hebt me op mijn zonden gewezen, en mijn ziel verlicht. Ik leg mij neer bij jouw inzichten en zal me niet meer schuldig maken in het aangaan van wat de Engelsen "pleasantries" noemen.
De gekwelde ziel gedijt alleen bij isolatie en verbanning van de groep.
De egoist kan zichzelf alleen goed voelen door zich te profileren als iemand die louter deelt met een zelf aangewezen elite.
25 omg, je gelooft blijkbaar nog steeds in sprookjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent alleen gekrenkt omdat ik je IRL negeer, omdat ik je online (en IRL) een enge en domme nicht vind.
Maar verder hoor ik van bijna iedereen dat ze me jonger schatten, 25-30 jaar. Dus al zéker geen 40!
Dat ik boos kijk tijdens 't uitgaan, hoor ik vaker. Dat klopt en zij zo.
Ik geloof mensen die geen enkele reden hebben om daarover te liegen, als ze 25-30 jaar zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:09 schreef samjustme het volgende:
25 omg, je gelooft blijkbaar nog steeds in sprookjes.
Omdat je een onzekere, oppervlakkige, mollige wannabe-spicegirl bent, die al bijna 25+ is en dan richting de 30 gaatquote:Waarom zou ik gekrenkt zijn
En om dat zo te houden, negeer ik je ookquote:ik ken je niet.
Al héél héél lang niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:51 schreef error het volgende:
DM je bent werkelijk de enige die SJM nog serieus neemt
Och, ik word ook nog weleens 16 geschat, dat soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
25 omg, je gelooft blijkbaar nog steeds in sprookjes.
Waarom zou ik gekrenkt zijn, ik ken je niet. Vind je gewoon een enge ouwe homo.
Dat is hem nou juist het probleem rl zie je fucking oud uit, op de pics niet.quote:Ik geloof mensen die geen enkele reden hebben om daarover te liegen, als ze 25-30 jaar zeggen.
En verder kan ikzelf ook wel zien dat dit geen 40 is. Met andere woorden, je bent gewoon een jokkebrok.
Ik ben wat stevig gebouwd en afvallen zou me idd goed doen. Ik ben nog steeds 9 jonger dan een ouwe zak als jij. En wat betreft spice girls, I wish dat ik de 6e Spice Girl wasquote:Omdat je een onzekere, oppervlakkige, mollige wannabe-spicegirl bent, die al bijna 25+ is en dan richting de 30 gaat.
dan zou ik in vervolg niet meer afwachten op mijn response.quote:En om dat zo te houden, negeer ik je ook.
Behalve dan tegen die ene hele leuke jongenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen in een beursstand aan allerlei mensen moeten uitleggen dat ik geen student ben, maar 31 jaar ben en geen 21..
Sam, we weten dat je enige deugd je "jeugd" is. Maar troost je, die gaat voorbij (en op jouw leeftijd, heel snel). En wat blijft er dan over? Gewoon een dikkertje met een labiel karakter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:05 schreef samjustme het volgende:
Ik ben nog steeds 9 jonger dan een ouwe zak als jij.
Nietes!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:14 schreef error het volgende:
[..]
Behalve dan tegen die ene hele leuke jongen, toen was je wel even 21
I knowquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nietes!.
Niet dat er geen leuke jongens voorbij komen (:@) maar ten eerste ben ik al heel gelukkig, dus hoef ik niet te flirten. En bovendien kán ik helemaal niet flirten, als zou ik het willen..
Ik heb het over mensen in 't echt. Tijdens uitgaan, of (nieuwe) collega's etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:05 schreef samjustme het volgende:
Dat is hem nou juist het probleem rl zie je fucking oud uit, op de pics niet.
Je bent niet 'stevig gebouwd'.quote:Ik ben wat stevig gebouwd en afvallen zou me idd goed doen.
En dat is een verdienste want...quote:Ik ben nog steeds 9 jonger dan een ouwe zak als jij.
Jaja, je laat duidelijk merken dat je eigenlijk een vrouw wil zijnquote:En wat betreft spice girls, I wish dat ik de 6e Spice Girl was.
IRL negeren dus, of doen alsof ik je niet herken (zoals de eerste keer toen je naar me toe kwam).quote:dan zou ik in vervolg niet meer afwachten op mijn response.
nou, dat red ik niet. Als ik nu naar Schiphol ga, dan ben ik er in het meest gunstige geval om 9:30 uurquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dag "heren" en heren
Over 24 uur ben ik weer thuis
Als iemand me wil uitzwaaien, moet ie om zes uur op schiphol zijn
nu ben ik nogal lui dus zwaai ik wel vanuit huisquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dag "heren" en heren
dan moet je dus onderweg naar Woderer zwaaienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:35 schreef error het volgende:
[..]
nou, dat red ik niet. Als ik nu naar Schiphol ga, dan ben ik er in het meest gunstige geval om 9:30 uur
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
God straft meteen.
?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
Niks leuker dan een avondje heel hetero gaan staan slopen.
hoe bedoelt u, slopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
Niks leuker dan een avondje heel hetero gaan staan slopen.
oow, "u" is trouwens niet bedoelt als een soort van flauwe leeftijdsdiscriminatie.quote:
Je bent gewoon netjes opgevoed?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
oow, "u" is trouwens niet bedoelt als een soort van flauwe leeftijdsdiscriminatie.
Maar we heten ook niet allemaal Brett of Tobias of Erik of Remcoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:10 schreef Sunjammer het volgende:
In nog geen twee uur een complete keuken weggesloopt bij m'n ouders.
Handy for my dark and agressive side.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok
doe je dat maar zo weinig dat je het nog leuk vind?
Ehm..? Que?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar we heten ook niet allemaal Brett of Tobias of Erik of Remco![]()
Tering. Dat weet ik zelfs!quote:
Staat in de berging idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:27 schreef Stroekie het volgende:
maar jij zit daar ook al jaren verstoken van een tv aansluiting![]()
Nou ja, dat kende ik dan weer niet, maar ik weet wel dat ze aan het Blok hebben meegedaan (en later een postbank reclame).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
klusprogramma op tv http://www.bretttobias.nl/
Grapjurkquote:
Goede reis! Of welkom thuis, al naar gelang het moment waarop je dit leest. Als je dit nog leest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dag "heren" en heren
Ja hoor. Ik ga denk ik niet slapen want we gaan om half vijf al richting Schiphol...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Goede reis! Of welkom thuis, al naar gelang het moment waarop je dit leest. Als je dit nog leest.
Wie is dat?quote:
1e jaar op school met Engels "Dear Diaree"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
dit is een forum, geen dagboek....
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:57 schreef Cairon het volgende:
Ik geloof dat is ruzie heb met Zakje...
Zakje... mensen die VWO doen zijn per definitie beter en slimmer dan mensen die HAVO hebben gedaan?
Zou het niet toepasselijker zijn om te zeggen met wie je geen ruzie hebt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:57 schreef Cairon het volgende:
Ik geloof dat is ruzie heb met Zakje...
Zakje... mensen die VWO doen zijn per definitie beter en slimmer dan mensen die HAVO hebben gedaan?
T ken toch niks ergs zijn? Of bedoel je dat k-geval?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
*houdt zich groot*
M'n beste vriendin heeft vandaag een botscan gehad en morgen een MRI omdat ze iets gevonden hebben in haar knie. Alles met grote spoed en morgen om 16:00u de uitslag. En ik kon me net vrij groot houden bij haar om haar gerust te stellen, maar als je dan thuiskomt, alleen, dan gaat het toch ff mis.
Kut kut kut Kut KUT!!!
Laat het niks zijn..........
*duim*quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
*houdt zich groot*
M'n beste vriendin heeft vandaag een botscan gehad en morgen een MRI omdat ze iets gevonden hebben in haar knie. Alles met grote spoed en morgen om 16:00u de uitslag. En ik kon me net vrij groot houden bij haar om haar gerust te stellen, maar als je dan thuiskomt, alleen, dan gaat het toch ff mis.
Kut kut kut Kut KUT!!!
Waarom denk je dat ze die scans met spoed allemaal willen doen? Ze weten niet of het iets goedaardigs of kwaadaardigs is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
T ken toch niks ergs zijn? Of bedoel je dat k-geval?![]()
Sterkte voor jullie beiden toegewenst in deze moeilijke tijden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
*houdt zich groot*
Kut kut kut Kut KUT!!!
Eigenlijk is 16:00 morgen best laat... die doet geen oog dicht vanavondquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze die scans met spoed allemaal willen doen? Ze weten niet of het iets goedaardigs of kwaadaardigs is.
We vinden zelf dat het gewoon ene frutje is. En daarom kan ze de laatste weken amper lopen met 1 been. En a;ls dat frutje weg is dan gata aaaaalles weer goed komen. Da's de oorzaak van alles. Echt. Toch?
Eerst zeiden ze dat haar meniscus te klein was en daardoor de botten over elkaar schuurden. Dat was de oorzaak van de pijn. Het ging echter niet weg door rust en krukken en toen ze verder gingen kijken vonden ze dus iets. Maar wat dat iets is dat hoort ze morgen om 16:00.
Ze moet morgen al om 9:00 daar zijn voor de MRI. Die zal inderdaad weinig slapenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Eigenlijk is 16:00 morgen best laat... die doet geen oog dicht vanavondAls het niet verzadigd is, is de kans 99% dat ze dalijk gewoon weer normaal loopt hoor
![]()
Hij volgt zijn eigen redenering. Niet iedereen kan even slim zijn. We hebben ook loodgieters, brandweermannen nodig. Geen idee wie nou wel of niet slimmer is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:10 schreef Cairon het volgende:
ik maak de claim niet Sam, ik ben niet zo achterlijk dat ik een VWO diploma gelijkstel aan intelligentie. Intelligentie is niet de eigenschap van het scoren op een standaard test, maar het heeft te maken met inzicht in situaties, intelligentie draait niet om het oplossen van de puzzel, maar om het creeren van de puzzel.
Volgens zakje is de plaats van een HBO'er onder die van een WO'er.
Je kan nooit niet slim genoeg zijn voor iets. Iedereen word met hetzelfde paar hersenen geboren.. het ligt toch vooral aan je inzet (met geestelijke handicaps als uitzondering). Duik je vaak je boeken in, dan kan je VWO doen. Ben je al bang om naar blz 1 te kijken dan ga je naar VMBO jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij volgt zijn eigen redenering. Niet iedereen kan even slim zijn. We hebben ook loodgieters, brandweermannen nodig. Geen idee wie nou wel of niet slimmer is.
Vind het trouwens ook niks als mensen die uni hebben op mensen van een HBO niveau neerkijken.
Ik ben zelf persoonlijk niet slim genoeg voor Uni, ken mijn beperkingen.
Trouwens ik vind zaakje een goeie jongen, als je wat langer met hem praat kom je achter dat het wel goed zit met deze jongen.
Geen biologie in je pakket?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:27 schreef Cahir het volgende:
Iedereen word met hetzelfde paar hersenen geboren.
Niet te letterlijk opvatten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Geen biologie in je pakket?.
Meid kom kom, ff diep ademhalenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:49 schreef Zakje het volgende:
Studeert er iemand hier psychologie ? Want dan is Cairon werkelijk een interessant geval. Hij is werkelijk 'boosaardig' , slechte dingen doen omdat dat slecht is.![]()
Op de middelbare school.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:45 schreef Cahir het volgende:
management & organisatie
Ow alsjeblieft zeg...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je kan nooit niet slim genoeg zijn voor iets. Iedereen word met hetzelfde paar hersenen geboren.. het ligt toch vooral aan je inzet (met geestelijke handicaps als uitzondering). Duik je vaak je boeken in, dan kan je VWO doen. Ben je al bang om naar blz 1 te kijken dan ga je naar VMBO ja
Oh die is lief!quote:
Ow dat vind ik eigenlijk best een mooie omschrijvingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, jij hebt die naam ook niet bedacht. Maar ik vind studentjes die indrukwekkend proberen te doen al lachwekkend, laat staat die nieuwe omschrijvingen van vakken in het voortgezet onderwijs. Straks hebben we het over integraal kleurmanagement wanneer we een kleuter bedoelen die een kleurplaat inkleurt.
Hoe zou het anders moeten heten eigenlijk?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Op de middelbare school..
Ja, ik weet het, jij hebt die naam ook niet bedacht. Maar ik vind studentjes die indrukwekkend proberen te doen al lachwekkend, laat staat die nieuwe omschrijvingen van vakken in het voortgezet onderwijs. Straks hebben we het over integraal kleurmanagement wanneer we een kleuter bedoelen die een kleurplaat inkleurt.
Mensen die te snel verbanden leggen zijn ook fout bezig hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:09 schreef wonderer het volgende:
Intelligentie heeft vooral te maken met hoe snel je dingen oppikt en welke verbanden je kunt leggen.
VWO bèta. En achteraf is alles makkelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe zou het anders moeten heten eigenlijk?
Wat heb jij vroeger gedaan als ik vragen mag? Je doet het nu wel alsof het allemaal zo makkelijk en simpel is
Mannen hebben piemels?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik leg het jullie nog één keer uit.
VWO bèta, een natuur profiel, alsof dat moeilijker is dan een maatschappij profiel, ik ergerde me op de middelbare school al aan mensen die dat dachten, en nu op de uni nog steedsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
VWO bèta. En achteraf is alles makkelijk..
Kun je dat illustreren met een voorbeeld?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mensen die te snel verbanden leggen zijn ook fout bezig hoor.
Eindelijk eens een biologieboek opengeslagen?quote:
Nee, een keer omlaag gekeken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Eindelijk eens een biologieboek opengeslagen?
VWO béta? is het niet gewoon EM, CM, NT en NG? hoewel die 4 ook al niet meer bestaan in de nieuwe fase...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
VWO bèta, een natuur profiel, alsof dat moeilijker is dan een maatschappij profiel, ik ergerde me op de middelbare school al aan mensen die dat dachten, en nu op de uni nog steeds![]()
Ik ben nog uit de goede oude tijd dat je een vakkenpakket moest kiezen. (Zelf kiezen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
VWO bèta, een natuur profiel, alsof dat moeilijker is dan een maatschappij profiel, ik ergerde me op de middelbare school al aan mensen die dat dachten, en nu op de uni nog steeds![]()
Dan zou het ook kunnen duiden op zuiver toeval.quote:
Denken datquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kun je dat illustreren met een voorbeeld?.
Hoewel ik eigenlijk al had moeten slapen. Maar dat lukte niet..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de goede oude tijd dat je een vakkenpakket moest kiezen. (Zelf kiezen!) Profielen zeggen mij niets, dus je vermeende verwijt ook niet.
Ik ben ouder dan de oude man die je - naar men zegt- dit weekend tevergeefs hebt proberen te bespringen.quote:
EMquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de goede oude tijd dat je een vakkenpakket moest kiezen. (Zelf kiezen!) Profielen zeggen mij niets, dus je vermeende verwijt ook niet.
Niet te veel van aantrekken, tel tot 10.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:49 schreef Zakje het volgende:
Studeert er iemand hier psychologie ? Want dan is Cairon werkelijk een interessant geval. Hij is werkelijk 'boosaardig' , slechte dingen doen omdat dat slecht is.![]()
Serieus?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan de oude man die je - naar men zegt- dit weekend tevergeefs hebt proberen te bespringen..
Zijn naam begint toch niet met een M hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet te veel van aantrekken, tel tot 10.
Mijn dag kan niet stuk, ook al ben ik ziek. Ik heb mijn ideale partner gevonden. Ik denk dat ik met hem lang ga volhouden, klinkt raar. Hij heeft hiervoor met een goeie vriend van me gedate hij was dus eff bezet maar ja het werd niks tussen hun beiden en tussen hem en mij lijkt het wel te klikken omg ben benieuwd. Hij gaf aan dat ie eerste keer toen ie me zag al schtattig vond, ik word crazy, hij is zo leuk.
Je scheelt toch niet zoveel met Nathan, je was toch rond 35. Valt toch behoorlijk mee!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan de oude man die je - naar men zegt- dit weekend tevergeefs hebt proberen te bespringen..
Maar opa?.
Godzijdank ben ik nog net met het laatste jaar van dat systeem meegegaan, CM, geen wiskunde, geen economie of natuur/scheikunde maar wel tekenen, duits en aardrijkskundequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
EM
economie 1 en 2
aardrijskunde
geen duits/frans in de 5de, wel 1 van de 2 in de 4de (alleen 1, niet 2)
wiskunde A1 en A2
geen tekenen/handvaardigheid
CM
economie 1
geen ak
duits 1 + 2 of frans 1 + 2
geen wiskunde in de 5de, alleen A1 in de 4de
tekenen/handvaardigheid
NT
geen economie
geen aardrijskunde
geen duits/frans in de 5de, wel 1 van de 2 in de 4de (alleen 1, niet 2)
wiskunde B1 en B2
geen tekenen/handvaardigheid
wel natuurkunde en scheikunde
NG
word bijna nooit gekozen, hier valt natuurkunde of scheikunde weg
maar sinds vorig jaar is het weer omgegooid. Economie 1 en 2 is nu Economie, Wiskunde A, B, C en D is het nu. Frans 1 en 2 is nu gewoon Frans, zelfde voor Duits.
Hetzelfde hier, de examens zijn dan ook makkelijker. Maar ik heb gehoord dat je nu een keuze hebt bij CM tussen Economie, Wiskunde, Duits en Frans. Wat eigenlijk wel beter is. De 3 niet gekozen vakken krijg je ook totaal niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Godzijdank ben ik nog net met het laatste jaar van dat systeem meegegaan, CM, geen wiskunde, geen economie of natuur/scheikunde maar wel tekenen, duits en aardrijkskunde![]()
31quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je scheelt toch niet zoveel met Nathan, je was toch rond 35. Valt toch behoorlijk mee!
James McAvoyquote:
SCHOP!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zijn naam begint toch niet met een M he?
Hoe weet jij dat nou weer! Heb je dat gezien?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar opa?.
O ik zie opeens dat je een fotoalbum hebquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer! Heb je dat gezien?![]()
ik vertrouw niemand meer nadat TMM opeens wist dat samjustme en ik samen tegen een winkelpand zaten![]()
quote:
quote:
Heb ik verwijdert nadat ik de slechtste date ooit heb gehad met een gozer. Was ik eff pissig op alles.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:43 schreef Cahir het volgende:
wat is er eigenlijk met je pro op g.nl gebeurd?
Op het forum of geschreven in de zin voor je boek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:57 schreef wonderer het volgende:
Nog twee en een half uur.
Ik heb een arrogante bui. Ik las even iets terug dat ik een paar maanden geleden heb geschreven en vond het toch eigenlijk wel verdomde goed
Boek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op het forum of geschreven in de zin voor je boek.
Al die pakketten en systemen en zo .... ik ben volgens mij dan meer van G_E's leeftijdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Godzijdank ben ik nog net met het laatste jaar van dat systeem meegegaan, CM, geen wiskunde, geen economie of natuur/scheikunde maar wel tekenen, duits en aardrijkskunde![]()
Bij ons heel veel eigenlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:55 schreef DennisMoore het volgende:
Nederlands
Engels
Latijn
Wiskunde B
Biologie
Natuurkunde
Scheikunde
Er was slechts 1 leerling bij ons op school die acht vakken deed.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al die pakketten en systemen en zo .... ik ben volgens mij dan meer van G_E's leeftijdFysiek dan he
![]()
Ach, bij The End mag je best stoppen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:09 schreef wonderer het volgende:
Boek.
Maar het is alweer voorbij, die bui, want ik weet niet hoe ik verder moet.
Tip voor schrijvers: nooit stoppen op een afgerond punt, altijd halverwege.
Mja, achteraf gezien... had ik beter Duits of Economie kunnen doen ipv Latijn.quote:
Bijna dezelfde vakkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al die pakketten en systemen en zo .... ik ben volgens mij dan meer van G_E's leeftijdFysiek dan he
![]()
Nederlands
Engels
Duits
Economie I
Economie II
Wiskunde A
Wiskunde B
Natuurkunde
Met delen ervan wel denk ik. Een basiskennis Duits bijvoorbeeld blijft volgens mij altijd handig, ook al ga je geen Duits studeren. Economie misschien ook wel. Latijn dus nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:39 schreef Nuno_G het volgende:
alsof je later IRL, nog iets met je studie doet.
Ik bedoelde eigenlijk dat je zelfs gote of totaal delen van je universitaire studie niet meer gebruikt IRL. Het is leuk om aan te tonen dat je hersen hebt maar voor de restquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met delen ervan wel denk ik. Een basiskennis Duits bijvoorbeeld blijft volgens mij altijd handig, ook al ga je geen Duits studeren. Economie misschien ook wel. Latijn dus niet.
Maar voor de rest idd... wat kan kennis snel wegzakken. Ik zou echt geen redox-reacties, dubbele integralen of de cosinus-regel meer kunnen produceren. En zelfs basale natuurkunde-kennis zakt al flink weg, terwijl ik toch een tijdje natuurkunde heb gestudeerd nog. Als ik ouwe collegeblokken met aantekeningen en 'sommen' doorblader, voelt het alsof het allemaal door iemand anders op papier is gezet.
receptie => eten en drinken => meer drank => zoenen met een van de obers => oepsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:11 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Goedemorgen, wat heb je gedaan dan gisteravond?
Dat is leulk! dat soort dingen overkomt mij nou nooit, :S kan niet flirten ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
receptie => eten en drinken => meer drank => zoenen met een van de obers => oeps![]()
Je moet ook niet kunnen flirten, je moet kunnen drinken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:56 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Dat is leulk! dat soort dingen overkomt mij nou nooit, :S kan niet flirten ofzo
De ánder moet kunnen drinken,quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je moet ook niet kunnen flirten, je moet kunnen drinken.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Did you ever go out on any proper dates, like out to dinner?
"I did once. I shagged the waiter,"
Hij liep de hele avond al the glimlachen en het personeel ging ergen anders buiten roken dan de gasten, dus toen hij even naar buiten ging, ging ik een wandeling maken rond het gebouw et voilaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:56 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Dat is leulk! dat soort dingen overkomt mij nou nooit, :S kan niet flirten ofzo
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij liep de hele avond al the glimlachen en het personeel ging ergen anders buiten roken dan de gasten, dus toen hij even naar buiten ging, ging ik een wandeling maken rond het gebouw et voila![]()
eerst praten, telefoonnummers uitwisselen en toen moest hij weer naar binnen om te werken en toen hebben we gezoend jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:12 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..], en dan ga jezoenen ?
Wij hebben minimaal 9 vakkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:55 schreef DennisMoore het volgende:
Nederlands
Engels
Latijn
Wiskunde B
Biologie
Natuurkunde
Scheikunde
Er was slechts 1 leerling bij ons op school die acht vakken deed.
Je gaat toch niet met een ober staan zoenen, denk aan je imago. Komt sowieso niet professioneel over als het vooral werk gerelateerd is. Krijg langzamerhand idee dat je met iedereen zoent en de lakens deelt. Wat is er dan zo bijzonder aan voor iemand anders als ie maar een van de zovelen is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
receptie => eten en drinken => meer drank => zoenen met een van de obers => oeps![]()
Met iedereen ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met een ober staan zoenen, denk aan je imago. Komt sowieso niet professioneel over als het vooral werk gerelateerd is. Krijg langzamerhand idee dat je met iedereen zoent en de lakens deelt. Wat is er dan zo bijzonder aan voor iemand anders als ie maar een van de zovelen is.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met iedereen ?Het gebeurde gewoon en het was wel lachen, bovendien heeft niemand het gezien hoor. We gaan vrijdag waarschijnlijk uit samen
Mijn vriendje zit zoals je weet hier ver vandaan, die kan helaas niet hier naar toe komen. Als we met zijn 2en zijn dan gebeurt dit soort dingen ook niet, maar als we apart zijn dan wel. Het is een hele andere situatie dan waar een "normaal" koppel in verkeert. Geloof me ik vind hem nog steeds de sexiest persoon en is hij de enige persoon in mijn leven, dat veranderd niet door wat er af en toe gebeurtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zou niet vriendje willen zijn van iemand die op los neukt. Af en toe een scharrel dat kan nog door de vingers, het lijkt wel lopende band werk. En dat hele gedoe dat je eigenlijk een vriendje hebt maar ondertussen wel met andere date en de lakens deelt mwa niet echt mijn ding. Als je van iemand houdt heb je aan diegene genoeg ook al ziet een ander misschien sexier of wat dan ook uit.
Je gaat er niet dood van een half jaar zonder noekiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn vriendje zit zoals je weet hier ver vandaan, die kan helaas niet hier naar toe komen. Als we met zijn 2en zijn dan gebeurt dit soort dingen ook niet, maar als we apart zijn dan wel. Het is een hele andere situatie dan waar een "normaal" koppel in verkeert. Geloof me ik vind hem nog steeds de sexiest persoon en is hij de enige persoon in mijn leven, dat veranderd niet door wat er af en toe gebeurt
Zo..klaar met terug lezen van 3 topicsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je gaat er niet dood van een half jaar zonder noekie. Voor jullie werkt het blijkbaar.
Ik zou zelf stikjaloers van worden, eens met een ander naar bed kan je oprotten voor altijd staat in mijn boekje.
En ja ik tease je soms dat we misschien ooit samen naar bed gaan, misschien wel gemeen van me. Maar ik ga alleen met mensen naar bed met wie ik een relatie wil.
Ik ken zat stellen die een trio doen of wat dan ook. En ja ik heb nooit met een jongen langer dan een maand volgehouden, maar ja heb de juiste gewoon nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zo..klaar met terug lezen van 3 topicsMoet eigenlijk een boek over ITIL lezen, maar teeering...wat is dat saai...waarschijnlijk geschreven door een "manager"....managers gaan naar De Hel btw...
![]()
Anyways...ik zal me even bemoeien met dit gesprek....ongevraagd...maar zo ben ik nou eenmaal.![]()
Sam...het is wel duidelijk dat jij nog nooit in een relatie heb gezeten of in iedergeval niet in een relatie waar de andere persoon in een ander land woonde.....je naiviteit is schattig, maar het getuigd niet van een gezonde dosis realitisme.
Uitleggen doe ik ff niet, want naast het feit dat je dat gewoon zelf moet ervaren, lijkt jij mij niet het type dat echt luisterd t...of leest in dit geval.
Kijk, wat jij niet meeneemt is dat, althans ik ga daar even van uit, Nuno en zijn partner hier waarschijnlijk afspraken over hebben gemaakt, het is namelijk totaal onrealistisch te denken dat als je een relatie hebt op grote afstand, dat jij of je vriend ten alle tijden de lusten in controle kunnen houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ken zat stellen die een trio doen of wat dan ook. En ja ik heb nooit met een jongen langer dan een maand volgehouden, maar ja heb de juiste gewoon nog niet tegengekomen.
Ik kan me wel voorstellen wat de beweegredenen kunnnen zijn om het wel te doen, en argumenten als dat het dan alleen puur om seks gaat en dat het dan minder erg maakt en de lange afstand het zo ondraaglijk maakt om zonder seks te leven vind ik bullshit, je hebt natuurlijk recht op eigen mening en moet je doen waar je zelf lekker bij voelt. Het zou bij mij iniedergeval niet werken ben ik veels te jaloers voor. Wil je graag met een ander het bed in duiken, ga je gang maar maak het eerst uit.
Laten we het zo zeggen, waarschijnlijk zal ik het binnen mijn eigen relatie als kansloos bestempelen. Als ooit de beslissing valt langdurig uit elkaar te gaan dan zal ik de relatie wel verbreken. Dat scheelt een hoop ellende in mijn ogen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:07 schreef Nuno_G het volgende:
Zonder sex leven is natuurlijk wel mogelijk, het is alleen de vraag of je dat wilt. Een relatie op een lange afstand is gewoon wat moelijker dan 1 waar je elkaar iedere dag/week kan zien. Er zijn duidelijke afspraken en als we bij elkaar zijn dan duiken we alleen met elkaar het bed in. Ik zou dan ook jalours zijn als hij alleen al met een ander flirtte en omgekeerd is dit ook het geval weet ik.
@SAJ kansloos wil ik het niet noemen hoor, we zijn druk bezig om in die situatie ook verandering te brengen, dat kost alleen wat tijd en inspanning.
De sitautie was al zo toen we een relatie aangingen, we wisten allebei waar we aan begonnen. Dit is iets anders dan je een relatie hebt en een van de twee besluit te gaan verhuizen naar een ander land. We proberen er ook verandering in te brengen maar een conventionele relatie zal het wel nooit worden vanwege onze levens/familie/werk etc etcquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, waarschijnlijk zal ik het binnen mijn eigen relatie als kansloos bestempelen. Als ooit de beslissing valt langdurig uit elkaar te gaan dan zal ik de relatie wel verbreken. Dat scheelt een hoop ellende in mijn ogen.
+10 waarheid als koe-gehaltequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo is iedereen verschillend en zijn andere mensen in staat tot ander soortige relaties en mogelijkheden.
Ja maar de reden dat ik niks inzie tussen hem en moi is wegens het leeftijdsverschil en de ander jongen past gewoon veel beter bij me. Ik heb hem al eens irl ontmoet en vond hem stiekem leuk en durfde het niet toe te geven omdat ie met een goeie vriend van me op dat moment date.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeggen dat je al een oogje op iemand anders hebt?
Juist, lijkt me een uitgemaakte zaak.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als hij zegt dat het leeftijdsverschil hem niks uitmaakt zeg je toch gewoon dat jij het wel uit vindt maken.
En dan maak je het uit.
Nou, mij lijkt dat als hij jou leuk vind dat he altijd kwetsend is om te horen dat het niet wederzijds is, dus gewoon de waarheid vertellen lijkt me het beste.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:43 schreef samjustme het volgende:
Maar ja ik wil die jongen ook niet kwetsen, heb geen idee hoe ik het een aardige niet kwetsende manier naar voren kan bregen.
Dat zou ik er ook uit opmaken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist, lijkt me een uitgemaakte zaak.
quote:
Resultaten 1 - 6 van 6 voor realitisme. (0,21 seconden)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:49 schreef Semisane het volgende:
Zoek dan ook even Whuh op als je dan toch bezig bent. Daarbij bestaat het woord wel...in het Frans als ik het goed heb.
Tja...en gezien het feit dat we toch al zoveel Franse woorden in de Nederlandse taal hebben gestopt, kan er vast nog wel eentje bij, niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 6 van 6 voor realitisme. (0,21 seconden)
(Inderdaad Franse sites.)
Nou nee anders wordt het te confusing voor me, de 2e lijkt me leuker en dat is ie ook. Hij is echt een cutie pie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:44 schreef Nuno_G het volgende:
wie van de twee vind je het leukst ?
Je kunt ook gewoon met allebei uitgaan en kijken om te kijken wie je het leukst vindt (daarbij bedoel ik uitgaan he en niet gelijk het bed in duiken )
Ok zeg dat dan gewoon tegen die gast van 16, eerlijkheid gaat boven alles !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou nee anders wordt het te confusing voor me, de 2e lijkt me leuker en dat is ie ook. Hij is echt een cutie pie.
Krijg net een lief sms berichtje van hemen nee met de 1e ga ik niet naar bed hij is veels te jong voor me de 2e wel denk ik
.
Hij komt vast wel aankomend weekend wel iemand anders tegen die hij leuk vindt. Zo geweldig ben ik nou ook weer niet moet wel reel blijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok zeg dat dan gewoon tegen die gast van 16, eerlijkheid gaat boven alles !
Jaah, maar je moet ook eerlijk blijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij komt vast wel aankomend weekend wel iemand anders tegen die hij leuk vindt. Zo geweldig ben ik nou ook weer niet moet wel reel blijven.
zakje dat afzuren van je huid he, dat kan ook met afbijtmiddelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geloof me, wat het nieuws ook is, je hoort het gegarandeerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog steeds niks gehoord.
Mijn maag draait zich 5x per minuut om.
en daar houden wij niet van hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
16 jarigen zijn sowieso kut.
Het ís weekendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
Bijna tijd om te gaan, het is weer bijna weekend![]()
In dit geval dus wel....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geloof me, wat het nieuws ook is, je hoort het gegarandeerd.
Ga geen conclusies trekken uit tijdsduur.
SAJ wel want hij is biquote:
We nemen d'r zo mee naar een concert van Room Eleven. Had ze zin in. Ff d'r hoofd op andere dingen brengen. Zal vast wel janken worden uiteindelijk, maar da's niet erg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:13 schreef samjustme het volgende:
Sam geeft angel een dikke knuffel en je vriendin heeft je support zeker nodig in deze moeilijke periode.
Uitzonderingen daargelaten...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Relaties als je in een ander land zit zijn bijna kansloos.
Iig wel als je monogaam wil blijven.
Sterkte vlinderquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We nemen d'r zo mee naar een concert van Room Eleven. Had ze zin in. Ff d'r hoofd op andere dingen brengen. Zal vast wel janken worden uiteindelijk, maar da's niet erg.
Ik hoop gewoon met heel mijn hart en ziel dat het goedaardig is en dat er daarnaast niets aan de hand is.
25. Jezus christ.
sluit zich hier volledig bij aanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
veel meer als je sterkte wensen en datzelfde voor E kan ik ook niet
wat is het toch naar dat je in zulke situatie's niets kunt bijdragen/betekenen
I know heeft ie me nu al een aantal keren lopen sms. Ik weet niet hij is gewoon te jong, anders ben ik net pedo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Jaah, maar je moet ook eerlijk blijven.
Ow die is echt geweldigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:11 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Ter uwer vermaak
http://www.dumpert.nl/med(...)ck_jack_attack_.html
ow...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In dit geval dus wel....
Het is een bottumor die met de dag groter wordt.
Ze weten niet of ie goed- of kwaadaardig is. 2 Symptomen lijken te wijzne op goedaardig, 1 symptoom op kwaadaardig. Dinsdag moet ze mer haar spullen naar Leiden en dan gaan ze verder kijken. Hoe dan ook moet het er uit, omdt ze iedere dag meer pijn krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |