dan moet je dus onderweg naar Woderer zwaaienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:35 schreef error het volgende:
[..]
nou, dat red ik niet. Als ik nu naar Schiphol ga, dan ben ik er in het meest gunstige geval om 9:30 uur
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
God straft meteen.
?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
Niks leuker dan een avondje heel hetero gaan staan slopen.
hoe bedoelt u, slopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
Niks leuker dan een avondje heel hetero gaan staan slopen.
oow, "u" is trouwens niet bedoelt als een soort van flauwe leeftijdsdiscriminatie.quote:
Je bent gewoon netjes opgevoed?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
oow, "u" is trouwens niet bedoelt als een soort van flauwe leeftijdsdiscriminatie.
Maar we heten ook niet allemaal Brett of Tobias of Erik of Remcoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:10 schreef Sunjammer het volgende:
In nog geen twee uur een complete keuken weggesloopt bij m'n ouders.
Handy for my dark and agressive side.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok
doe je dat maar zo weinig dat je het nog leuk vind?
Ehm..? Que?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar we heten ook niet allemaal Brett of Tobias of Erik of Remco![]()
Tering. Dat weet ik zelfs!quote:
Staat in de berging idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:27 schreef Stroekie het volgende:
maar jij zit daar ook al jaren verstoken van een tv aansluiting![]()
Nou ja, dat kende ik dan weer niet, maar ik weet wel dat ze aan het Blok hebben meegedaan (en later een postbank reclame).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
klusprogramma op tv http://www.bretttobias.nl/
Grapjurkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |