Leukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg? Hoe was het zaterdag eigenlijk?
NIKSquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Sunjammer het volgende:
Wat was er zaterdag dan?
Wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
toen hield mijn collega haar huwelijksreceptiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Sunjammer het volgende:
Wat was er zaterdag dan?
Best gezellig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
maar T shirts gingen toch stuk bij je, of heb je die riem nu in de zak van max gedaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef Zakje het volgende:
Wat een vreselijke vrieskou heerst er weer hier! Ik word er gewoon depressief van, al die kou, grauwheid en dat ik geen t-shirts meer kan dragen
.
Kunnen we de volgende meet niet leuk op Ibiza of zo houden
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef Zakje het volgende:
Wat een vreselijke vrieskou heerst er weer hier! Ik word er gewoon depressief van, al die kou, grauwheid en dat ik geen t-shirts meer kan dragen
.
Kunnen we de volgende meet niet leuk op Ibiza of zo houden
![]()
Vind Amersfoort geen klap aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Best gezellig.
.in Amersfoort
Dat is weer zo'n roteind vliegen voor een weekendje , en de riem is voorlopig ergens achterin mijn kast weggemoffeldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar T shirts gingen toch stuk bij je, of heb je die riem nu in de zak van max gedaan![]()
en waarom Ibiza en niet gelijk Clifton Beach in CapeTown![]()
![]()
![]()
Typisch gayquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n roteind vliegen voor een weekendje , en de riem is voorlopig ergens achterin mijn kast weggemoffeld![]()
dan blijven we toch gewoon een week wegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n roteind vliegen voor een weekendje , en de riem is voorlopig ergens achterin mijn kast weggemoffeld![]()
vakantieplannen met zakjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan blijven we toch gewoon een week weg
gaan we naar ook naar Stellenbosch om wijn en port te proeven![]()
en met een bezoekje aan Pieter Dirk Uys in Darling is het nog cultureel verantwoord ook kijk maar
www.evitaseperron.co.za
ik zou wel met jullie allemaal naar Kaapstad willenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
vakantieplannen met zakjeTMM krijg concurrentie
.
MMM wijn drinken begin er nu niet over, het is pas half driequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met een bezoekje aan Pieter Dirk Uys in Darling is het nog cultureel verantwoord ook kijk maar
www.evitaseperron.co.za
Zijn er ook dekchairs op het strand + een strandbar? Dan ben ik wel te porren hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.evitaseperron.co.za
Ben je gek kou is niet heerlijk !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:24 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
het is helemaal niet grauw..
kou met blauwe luchtheerlijk!
glaasje Ruby Port dan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMM wijn drinken begin er nu niet over, het is pas half drie
Ik heb al reisplannen voor volgend jaar met vriendinnenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou wel met jullie allemaal naar Kaapstad willen![]()
Yepquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zijn er ook dekchairs op het strand + een strandbar? Dan ben ik wel te porren hoor!
quote:Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen! Tenzij er een of andere wijsneus is die je voor is en dan klaagt dat je er te lang over deed, en dan sluiten ze jouw topic ook al was het jouw recht om een nieuw topic te maken, maar konden de vernaggelde moderators niet de moeite nemen om dat andere topic op slot te gooien en het jouwe open te laten en centraal te maken, maar verder niet bitter ofzo![]()
Het homo topic bestaat alweer sinds maandag 25 februari 2002. Het begon ooit allemaal hier: Het Centrale Homo Topic.
TMM zullen jij en ik een afval race houden wie binnen 3 maanden bijna bij zijn streefgewicht zit mag met Nuno naart bedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik houd meer van de winter, lekker schoon en koud, de zomer staat voor zweet en insekten
'k Vind het elke dag weer een feest om Amersfoort te mogen verlaten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Sunjammer het volgende:
Vind Amersfoort geen klap aan.![]()
(Behalve na werktijd dan)
En wat draag je er overheen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik draag het hele jaar door t-shirts.....geen centje pijn.
Ik hou van lente.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik houd meer van de winter, lekker schoon en koud, de zomer staat voor zweet en insekten
Pas na een grondig onderzoek door Nathan geloven we hetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
vest, dunne jas voor als ik buiten ben.
Stuart Alan Jones en Nathan in één ruimte?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pas na een grondig onderzoek door Nathan geloven we het.
Jullie kunnen vast wel door een bed deur.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stuart Alan Jones en Nathan in één ruimte?
Slecht plan.
HoHO mag ik daar ook wat over te zeggen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
TMM zullen jij en ik een afval race houden wie binnen 3 maanden bijna bij zijn streefgewicht zit mag met Nuno naart bed.
Ik hou van zomer, zon, strand, ontblote bovenlijven, zwetende lichamen in bed, sangria, late nachten, op straat dirnken tot ver in de ochtend en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dan weet ik alweer dat jullie dan binnen het uur in de verloskamer van het ziekenhuis staanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stuart Alan Jones en Nathan in één ruimte?
Slecht plan.
NEE je bent maar een prijsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HoHO mag ik daar ook wat over te zeggen hebben![]()
Ik bepaal niet de regels.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar zal hij enorm blij mee zijn.
Is zakje daar blij mee, of TMM zelf ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bepaal niet de regels.
Oh wacht TMM en zakje misschien een betere optie. Als hij wint mag ie met zakje onder de lakens duiken.
Ik hoef geen prijs zo genereus ben ik nou eenmaal, ik offer mezelf dan op.
Touchéquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is zakje daar blij mee, of TMM zelf ?
Vond het wel leuk om hoofdprijs te zijn ook al was het maar voor 5 minuten. Sam je veranderd de regels van je spel net zo snel als diegene waar je gek op bent.![]()
TMM. Muts je moet juist blij wezen, krijg je moiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is zakje daar blij mee, of TMM zelf ?
Vond het wel leuk om hoofdprijs te zijn ook al was het maar voor 5 minuten. Sam je veranderd de regels van je spel net zo snel als diegene waar je gek op bent.![]()
Mijn verlangen naar jou groeit met de minuutquote:
Geeft niks. Duurt maar enkele seconden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mijn verlangen naar jou groeit met de minuut. Sunjammer is a hottie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |