Leukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg? Hoe was het zaterdag eigenlijk?
NIKSquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Sunjammer het volgende:
Wat was er zaterdag dan?
Wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
toen hield mijn collega haar huwelijksreceptiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Sunjammer het volgende:
Wat was er zaterdag dan?
Best gezellig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
maar T shirts gingen toch stuk bij je, of heb je die riem nu in de zak van max gedaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef Zakje het volgende:
Wat een vreselijke vrieskou heerst er weer hier! Ik word er gewoon depressief van, al die kou, grauwheid en dat ik geen t-shirts meer kan dragen
.
Kunnen we de volgende meet niet leuk op Ibiza of zo houden
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef Zakje het volgende:
Wat een vreselijke vrieskou heerst er weer hier! Ik word er gewoon depressief van, al die kou, grauwheid en dat ik geen t-shirts meer kan dragen
.
Kunnen we de volgende meet niet leuk op Ibiza of zo houden
![]()
Vind Amersfoort geen klap aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Best gezellig.
.in Amersfoort
Dat is weer zo'n roteind vliegen voor een weekendje , en de riem is voorlopig ergens achterin mijn kast weggemoffeldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar T shirts gingen toch stuk bij je, of heb je die riem nu in de zak van max gedaan![]()
en waarom Ibiza en niet gelijk Clifton Beach in CapeTown![]()
![]()
![]()
Typisch gayquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n roteind vliegen voor een weekendje , en de riem is voorlopig ergens achterin mijn kast weggemoffeld![]()
dan blijven we toch gewoon een week wegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n roteind vliegen voor een weekendje , en de riem is voorlopig ergens achterin mijn kast weggemoffeld![]()
vakantieplannen met zakjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan blijven we toch gewoon een week weg
gaan we naar ook naar Stellenbosch om wijn en port te proeven![]()
en met een bezoekje aan Pieter Dirk Uys in Darling is het nog cultureel verantwoord ook kijk maar
www.evitaseperron.co.za
ik zou wel met jullie allemaal naar Kaapstad willenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
vakantieplannen met zakjeTMM krijg concurrentie
.
MMM wijn drinken begin er nu niet over, het is pas half driequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met een bezoekje aan Pieter Dirk Uys in Darling is het nog cultureel verantwoord ook kijk maar
www.evitaseperron.co.za
Zijn er ook dekchairs op het strand + een strandbar? Dan ben ik wel te porren hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.evitaseperron.co.za
Ben je gek kou is niet heerlijk !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:24 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
het is helemaal niet grauw..
kou met blauwe luchtheerlijk!
glaasje Ruby Port dan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMM wijn drinken begin er nu niet over, het is pas half drie
Ik heb al reisplannen voor volgend jaar met vriendinnenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou wel met jullie allemaal naar Kaapstad willen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |