Eigenlijk zat daar een betere TT in...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef Ang3l het volgende:
Ja zullen we daar dan eens een topic aan wijden en sensatie over gaan maken?
wat zou je zeggen van een meet op of rond koninginnedag/nacht?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop april, als de financien het toelaten.
Semi, NY is wel tof ja, maar ook duur helaas. Succes, wat je ook gaat doen, het wordt vast leuk
Daar zijn we toch voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef MisterO het volgende:
13 pagina's teruglezen en het nog steeds boeiend vinden![]()
Dankjullie sletjes![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eigenlijk zat daar een betere TT in...
[H0M0] #1982 - Waarin de sekspartners van Cairon worden onthuld
Zal ik een topicreport plaatsen?
doen zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eigenlijk zat daar een betere TT in...
[H0M0] #1982 - Waarin de sekspartners van Cairon worden onthuld
Zal ik een topicreport plaatsen?
Als hij zo vroom is als hij zich vingerwijzend voordoet zal dat ene erg leeg topic wordenquote:
Mja, dat is zo. Dan laten we deze TT maar staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:18 schreef Ang3l het volgende:
Als hij zo vroom is als hij zich vingerwijzend voordoet zal dat ene erg leeg topic worden
Dat kan ik nu nog niet zeggen. Brad is de 27ste jarig en dan wil ik thuis zijn. Ligt er ook een beetje aan wanneer welke musicals nog draaien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat zou je zeggen van een meet op of rond koninginnedag/nacht?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat is zo. Dan laten we deze TT maar staan.
Want Ang3l doet natuurlijk voldoende voor een heel topic,.
Ik heb geen toegang tot KPD...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:27 schreef wonderer het volgende:
Anders wil ik wel even uitweiden over mijn sekspartners?
Dan voeg je me toe op MSNquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot KPD...
"Schaapje" is wel de bijnaam van mijn buurmanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Uitwijden trouwens, denk ik.
Alleen schapen en koeien enzo zul je uitweiden.
Nopequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Uitwijden trouwens, denk ik.
Alleen schapen en koeien enzo zul je uitweiden.
Vanwege 't geluid dat ie maakt als ie ehm...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef Ang3l het volgende:
"Schaapje" is wel de bijnaam van mijn buurman
Oh, okayquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef wonderer het volgende:
Nopehttp://taaladvies.net/taal/advies/vraag/824/
Ik had geen glas tegen de deur gezet dus ik sliep er gewoon doorheenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vanwege 't geluid dat ie maakt als ie ehm...
Ik heb het iets van tien keer moeten opzoeken voor het bleef hangen. Maar nu raak ik het dus ook niet meer kwijtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay.
Ik dacht dat 't van 'wijds' kwam.
Neeeeeeeeeeeeeee, bitchfightquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:45 schreef Weemz het volgende:
Zo.
Een nieuw topic. Jeej!
Zijn we nu weer vriendjes?
Heb jij 't al met Nathan gedaan? Je woont in dezelfde provincie, dus het zal wel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:48 schreef TomatensapBiertje het volgende:
graag, ik vind het heerlijk om hier te lezen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |