dit is een forum, geen dagboek....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:50 schreef Cairon het volgende:
[..]
oh, vertel, welke positieve punten zijn er in je leven? Inquisitive minds wish to know
als egoisme bij jou inhoudt dat je je prive zaken voor jezelf houdt in plaats van ze te plaatsen op een openbaar forum,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:00 schreef Cairon het volgende:
ach jah, je hebt gelijk, ik ben het vleesgeworden kwaad. Je hebt me op mijn zonden gewezen, en mijn ziel verlicht. Ik leg mij neer bij jouw inzichten en zal me niet meer schuldig maken in het aangaan van wat de Engelsen "pleasantries" noemen.
De gekwelde ziel gedijt alleen bij isolatie en verbanning van de groep.
De egoist kan zichzelf alleen goed voelen door zich te profileren als iemand die louter deelt met een zelf aangewezen elite.
25 omg, je gelooft blijkbaar nog steeds in sprookjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent alleen gekrenkt omdat ik je IRL negeer, omdat ik je online (en IRL) een enge en domme nicht vind.
Maar verder hoor ik van bijna iedereen dat ze me jonger schatten, 25-30 jaar. Dus al zéker geen 40!
Dat ik boos kijk tijdens 't uitgaan, hoor ik vaker. Dat klopt en zij zo.
Ik geloof mensen die geen enkele reden hebben om daarover te liegen, als ze 25-30 jaar zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:09 schreef samjustme het volgende:
25 omg, je gelooft blijkbaar nog steeds in sprookjes.
Omdat je een onzekere, oppervlakkige, mollige wannabe-spicegirl bent, die al bijna 25+ is en dan richting de 30 gaatquote:Waarom zou ik gekrenkt zijn
En om dat zo te houden, negeer ik je ookquote:ik ken je niet.
Al héél héél lang niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:51 schreef error het volgende:
DM je bent werkelijk de enige die SJM nog serieus neemt
Och, ik word ook nog weleens 16 geschat, dat soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
25 omg, je gelooft blijkbaar nog steeds in sprookjes.
Waarom zou ik gekrenkt zijn, ik ken je niet. Vind je gewoon een enge ouwe homo.
Dat is hem nou juist het probleem rl zie je fucking oud uit, op de pics niet.quote:Ik geloof mensen die geen enkele reden hebben om daarover te liegen, als ze 25-30 jaar zeggen.
En verder kan ikzelf ook wel zien dat dit geen 40 is. Met andere woorden, je bent gewoon een jokkebrok.
Ik ben wat stevig gebouwd en afvallen zou me idd goed doen. Ik ben nog steeds 9 jonger dan een ouwe zak als jij. En wat betreft spice girls, I wish dat ik de 6e Spice Girl wasquote:Omdat je een onzekere, oppervlakkige, mollige wannabe-spicegirl bent, die al bijna 25+ is en dan richting de 30 gaat.
dan zou ik in vervolg niet meer afwachten op mijn response.quote:En om dat zo te houden, negeer ik je ook.
Behalve dan tegen die ene hele leuke jongenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen in een beursstand aan allerlei mensen moeten uitleggen dat ik geen student ben, maar 31 jaar ben en geen 21..
Sam, we weten dat je enige deugd je "jeugd" is. Maar troost je, die gaat voorbij (en op jouw leeftijd, heel snel). En wat blijft er dan over? Gewoon een dikkertje met een labiel karakter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:05 schreef samjustme het volgende:
Ik ben nog steeds 9 jonger dan een ouwe zak als jij.
Nietes!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:14 schreef error het volgende:
[..]
Behalve dan tegen die ene hele leuke jongen, toen was je wel even 21
I knowquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nietes!.
Niet dat er geen leuke jongens voorbij komen (:@) maar ten eerste ben ik al heel gelukkig, dus hoef ik niet te flirten. En bovendien kán ik helemaal niet flirten, als zou ik het willen..
Ik heb het over mensen in 't echt. Tijdens uitgaan, of (nieuwe) collega's etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:05 schreef samjustme het volgende:
Dat is hem nou juist het probleem rl zie je fucking oud uit, op de pics niet.
Je bent niet 'stevig gebouwd'.quote:Ik ben wat stevig gebouwd en afvallen zou me idd goed doen.
En dat is een verdienste want...quote:Ik ben nog steeds 9 jonger dan een ouwe zak als jij.
Jaja, je laat duidelijk merken dat je eigenlijk een vrouw wil zijnquote:En wat betreft spice girls, I wish dat ik de 6e Spice Girl was.
IRL negeren dus, of doen alsof ik je niet herken (zoals de eerste keer toen je naar me toe kwam).quote:dan zou ik in vervolg niet meer afwachten op mijn response.
nou, dat red ik niet. Als ik nu naar Schiphol ga, dan ben ik er in het meest gunstige geval om 9:30 uurquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dag "heren" en heren
Over 24 uur ben ik weer thuis
Als iemand me wil uitzwaaien, moet ie om zes uur op schiphol zijn
nu ben ik nogal lui dus zwaai ik wel vanuit huisquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dag "heren" en heren
dan moet je dus onderweg naar Woderer zwaaienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:35 schreef error het volgende:
[..]
nou, dat red ik niet. Als ik nu naar Schiphol ga, dan ben ik er in het meest gunstige geval om 9:30 uur
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
God straft meteen.
?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
Niks leuker dan een avondje heel hetero gaan staan slopen.
hoe bedoelt u, slopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
Niks leuker dan een avondje heel hetero gaan staan slopen.
oow, "u" is trouwens niet bedoelt als een soort van flauwe leeftijdsdiscriminatie.quote:
Je bent gewoon netjes opgevoed?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
oow, "u" is trouwens niet bedoelt als een soort van flauwe leeftijdsdiscriminatie.
Maar we heten ook niet allemaal Brett of Tobias of Erik of Remcoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:10 schreef Sunjammer het volgende:
In nog geen twee uur een complete keuken weggesloopt bij m'n ouders.
Handy for my dark and agressive side.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok
doe je dat maar zo weinig dat je het nog leuk vind?
Ehm..? Que?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar we heten ook niet allemaal Brett of Tobias of Erik of Remco![]()
Tering. Dat weet ik zelfs!quote:
Staat in de berging idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:27 schreef Stroekie het volgende:
maar jij zit daar ook al jaren verstoken van een tv aansluiting![]()
Nou ja, dat kende ik dan weer niet, maar ik weet wel dat ze aan het Blok hebben meegedaan (en later een postbank reclame).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
klusprogramma op tv http://www.bretttobias.nl/
Grapjurkquote:
Goede reis! Of welkom thuis, al naar gelang het moment waarop je dit leest. Als je dit nog leest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dag "heren" en heren
Ja hoor. Ik ga denk ik niet slapen want we gaan om half vijf al richting Schiphol...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Goede reis! Of welkom thuis, al naar gelang het moment waarop je dit leest. Als je dit nog leest.
Wie is dat?quote:
1e jaar op school met Engels "Dear Diaree"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
dit is een forum, geen dagboek....
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:57 schreef Cairon het volgende:
Ik geloof dat is ruzie heb met Zakje...
Zakje... mensen die VWO doen zijn per definitie beter en slimmer dan mensen die HAVO hebben gedaan?
Zou het niet toepasselijker zijn om te zeggen met wie je geen ruzie hebt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:57 schreef Cairon het volgende:
Ik geloof dat is ruzie heb met Zakje...
Zakje... mensen die VWO doen zijn per definitie beter en slimmer dan mensen die HAVO hebben gedaan?
T ken toch niks ergs zijn? Of bedoel je dat k-geval?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
*houdt zich groot*
M'n beste vriendin heeft vandaag een botscan gehad en morgen een MRI omdat ze iets gevonden hebben in haar knie. Alles met grote spoed en morgen om 16:00u de uitslag. En ik kon me net vrij groot houden bij haar om haar gerust te stellen, maar als je dan thuiskomt, alleen, dan gaat het toch ff mis.
Kut kut kut Kut KUT!!!
Laat het niks zijn..........
*duim*quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
*houdt zich groot*
M'n beste vriendin heeft vandaag een botscan gehad en morgen een MRI omdat ze iets gevonden hebben in haar knie. Alles met grote spoed en morgen om 16:00u de uitslag. En ik kon me net vrij groot houden bij haar om haar gerust te stellen, maar als je dan thuiskomt, alleen, dan gaat het toch ff mis.
Kut kut kut Kut KUT!!!
Waarom denk je dat ze die scans met spoed allemaal willen doen? Ze weten niet of het iets goedaardigs of kwaadaardigs is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
T ken toch niks ergs zijn? Of bedoel je dat k-geval?![]()
Sterkte voor jullie beiden toegewenst in deze moeilijke tijden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
*houdt zich groot*
Kut kut kut Kut KUT!!!
Eigenlijk is 16:00 morgen best laat... die doet geen oog dicht vanavondquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze die scans met spoed allemaal willen doen? Ze weten niet of het iets goedaardigs of kwaadaardigs is.
We vinden zelf dat het gewoon ene frutje is. En daarom kan ze de laatste weken amper lopen met 1 been. En a;ls dat frutje weg is dan gata aaaaalles weer goed komen. Da's de oorzaak van alles. Echt. Toch?
Eerst zeiden ze dat haar meniscus te klein was en daardoor de botten over elkaar schuurden. Dat was de oorzaak van de pijn. Het ging echter niet weg door rust en krukken en toen ze verder gingen kijken vonden ze dus iets. Maar wat dat iets is dat hoort ze morgen om 16:00.
Ze moet morgen al om 9:00 daar zijn voor de MRI. Die zal inderdaad weinig slapenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Eigenlijk is 16:00 morgen best laat... die doet geen oog dicht vanavondAls het niet verzadigd is, is de kans 99% dat ze dalijk gewoon weer normaal loopt hoor
![]()
Hij volgt zijn eigen redenering. Niet iedereen kan even slim zijn. We hebben ook loodgieters, brandweermannen nodig. Geen idee wie nou wel of niet slimmer is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:10 schreef Cairon het volgende:
ik maak de claim niet Sam, ik ben niet zo achterlijk dat ik een VWO diploma gelijkstel aan intelligentie. Intelligentie is niet de eigenschap van het scoren op een standaard test, maar het heeft te maken met inzicht in situaties, intelligentie draait niet om het oplossen van de puzzel, maar om het creeren van de puzzel.
Volgens zakje is de plaats van een HBO'er onder die van een WO'er.
Je kan nooit niet slim genoeg zijn voor iets. Iedereen word met hetzelfde paar hersenen geboren.. het ligt toch vooral aan je inzet (met geestelijke handicaps als uitzondering). Duik je vaak je boeken in, dan kan je VWO doen. Ben je al bang om naar blz 1 te kijken dan ga je naar VMBO jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij volgt zijn eigen redenering. Niet iedereen kan even slim zijn. We hebben ook loodgieters, brandweermannen nodig. Geen idee wie nou wel of niet slimmer is.
Vind het trouwens ook niks als mensen die uni hebben op mensen van een HBO niveau neerkijken.
Ik ben zelf persoonlijk niet slim genoeg voor Uni, ken mijn beperkingen.
Trouwens ik vind zaakje een goeie jongen, als je wat langer met hem praat kom je achter dat het wel goed zit met deze jongen.
Geen biologie in je pakket?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:27 schreef Cahir het volgende:
Iedereen word met hetzelfde paar hersenen geboren.
Niet te letterlijk opvatten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Geen biologie in je pakket?.
Meid kom kom, ff diep ademhalenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:49 schreef Zakje het volgende:
Studeert er iemand hier psychologie ? Want dan is Cairon werkelijk een interessant geval. Hij is werkelijk 'boosaardig' , slechte dingen doen omdat dat slecht is.![]()
Op de middelbare school.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:45 schreef Cahir het volgende:
management & organisatie
Ow alsjeblieft zeg...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je kan nooit niet slim genoeg zijn voor iets. Iedereen word met hetzelfde paar hersenen geboren.. het ligt toch vooral aan je inzet (met geestelijke handicaps als uitzondering). Duik je vaak je boeken in, dan kan je VWO doen. Ben je al bang om naar blz 1 te kijken dan ga je naar VMBO ja
Oh die is lief!quote:
Ow dat vind ik eigenlijk best een mooie omschrijvingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, jij hebt die naam ook niet bedacht. Maar ik vind studentjes die indrukwekkend proberen te doen al lachwekkend, laat staat die nieuwe omschrijvingen van vakken in het voortgezet onderwijs. Straks hebben we het over integraal kleurmanagement wanneer we een kleuter bedoelen die een kleurplaat inkleurt.
Hoe zou het anders moeten heten eigenlijk?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Op de middelbare school..
Ja, ik weet het, jij hebt die naam ook niet bedacht. Maar ik vind studentjes die indrukwekkend proberen te doen al lachwekkend, laat staat die nieuwe omschrijvingen van vakken in het voortgezet onderwijs. Straks hebben we het over integraal kleurmanagement wanneer we een kleuter bedoelen die een kleurplaat inkleurt.
Mensen die te snel verbanden leggen zijn ook fout bezig hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:09 schreef wonderer het volgende:
Intelligentie heeft vooral te maken met hoe snel je dingen oppikt en welke verbanden je kunt leggen.
VWO bèta. En achteraf is alles makkelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe zou het anders moeten heten eigenlijk?
Wat heb jij vroeger gedaan als ik vragen mag? Je doet het nu wel alsof het allemaal zo makkelijk en simpel is
Mannen hebben piemels?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik leg het jullie nog één keer uit.
VWO bèta, een natuur profiel, alsof dat moeilijker is dan een maatschappij profiel, ik ergerde me op de middelbare school al aan mensen die dat dachten, en nu op de uni nog steedsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
VWO bèta. En achteraf is alles makkelijk..
Kun je dat illustreren met een voorbeeld?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mensen die te snel verbanden leggen zijn ook fout bezig hoor.
Eindelijk eens een biologieboek opengeslagen?quote:
Nee, een keer omlaag gekeken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Eindelijk eens een biologieboek opengeslagen?
VWO béta? is het niet gewoon EM, CM, NT en NG? hoewel die 4 ook al niet meer bestaan in de nieuwe fase...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
VWO bèta, een natuur profiel, alsof dat moeilijker is dan een maatschappij profiel, ik ergerde me op de middelbare school al aan mensen die dat dachten, en nu op de uni nog steeds![]()
Ik ben nog uit de goede oude tijd dat je een vakkenpakket moest kiezen. (Zelf kiezen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
VWO bèta, een natuur profiel, alsof dat moeilijker is dan een maatschappij profiel, ik ergerde me op de middelbare school al aan mensen die dat dachten, en nu op de uni nog steeds![]()
Dan zou het ook kunnen duiden op zuiver toeval.quote:
Denken datquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kun je dat illustreren met een voorbeeld?.
Hoewel ik eigenlijk al had moeten slapen. Maar dat lukte niet..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de goede oude tijd dat je een vakkenpakket moest kiezen. (Zelf kiezen!) Profielen zeggen mij niets, dus je vermeende verwijt ook niet.
Ik ben ouder dan de oude man die je - naar men zegt- dit weekend tevergeefs hebt proberen te bespringen.quote:
EMquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de goede oude tijd dat je een vakkenpakket moest kiezen. (Zelf kiezen!) Profielen zeggen mij niets, dus je vermeende verwijt ook niet.
Niet te veel van aantrekken, tel tot 10.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:49 schreef Zakje het volgende:
Studeert er iemand hier psychologie ? Want dan is Cairon werkelijk een interessant geval. Hij is werkelijk 'boosaardig' , slechte dingen doen omdat dat slecht is.![]()
Serieus?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan de oude man die je - naar men zegt- dit weekend tevergeefs hebt proberen te bespringen..
Zijn naam begint toch niet met een M hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet te veel van aantrekken, tel tot 10.
Mijn dag kan niet stuk, ook al ben ik ziek. Ik heb mijn ideale partner gevonden. Ik denk dat ik met hem lang ga volhouden, klinkt raar. Hij heeft hiervoor met een goeie vriend van me gedate hij was dus eff bezet maar ja het werd niks tussen hun beiden en tussen hem en mij lijkt het wel te klikken omg ben benieuwd. Hij gaf aan dat ie eerste keer toen ie me zag al schtattig vond, ik word crazy, hij is zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |