dit is een forum, geen dagboek....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:50 schreef Cairon het volgende:
[..]
oh, vertel, welke positieve punten zijn er in je leven? Inquisitive minds wish to know
als egoisme bij jou inhoudt dat je je prive zaken voor jezelf houdt in plaats van ze te plaatsen op een openbaar forum,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:00 schreef Cairon het volgende:
ach jah, je hebt gelijk, ik ben het vleesgeworden kwaad. Je hebt me op mijn zonden gewezen, en mijn ziel verlicht. Ik leg mij neer bij jouw inzichten en zal me niet meer schuldig maken in het aangaan van wat de Engelsen "pleasantries" noemen.
De gekwelde ziel gedijt alleen bij isolatie en verbanning van de groep.
De egoist kan zichzelf alleen goed voelen door zich te profileren als iemand die louter deelt met een zelf aangewezen elite.
25 omg, je gelooft blijkbaar nog steeds in sprookjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent alleen gekrenkt omdat ik je IRL negeer, omdat ik je online (en IRL) een enge en domme nicht vind.
Maar verder hoor ik van bijna iedereen dat ze me jonger schatten, 25-30 jaar. Dus al zéker geen 40!
Dat ik boos kijk tijdens 't uitgaan, hoor ik vaker. Dat klopt en zij zo.
Ik geloof mensen die geen enkele reden hebben om daarover te liegen, als ze 25-30 jaar zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:09 schreef samjustme het volgende:
25 omg, je gelooft blijkbaar nog steeds in sprookjes.
Omdat je een onzekere, oppervlakkige, mollige wannabe-spicegirl bent, die al bijna 25+ is en dan richting de 30 gaatquote:Waarom zou ik gekrenkt zijn
En om dat zo te houden, negeer ik je ookquote:ik ken je niet.
Al héél héél lang niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:51 schreef error het volgende:
DM je bent werkelijk de enige die SJM nog serieus neemt
Och, ik word ook nog weleens 16 geschat, dat soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
25 omg, je gelooft blijkbaar nog steeds in sprookjes.
Waarom zou ik gekrenkt zijn, ik ken je niet. Vind je gewoon een enge ouwe homo.
Dat is hem nou juist het probleem rl zie je fucking oud uit, op de pics niet.quote:Ik geloof mensen die geen enkele reden hebben om daarover te liegen, als ze 25-30 jaar zeggen.
En verder kan ikzelf ook wel zien dat dit geen 40 is. Met andere woorden, je bent gewoon een jokkebrok.
Ik ben wat stevig gebouwd en afvallen zou me idd goed doen. Ik ben nog steeds 9 jonger dan een ouwe zak als jij. En wat betreft spice girls, I wish dat ik de 6e Spice Girl wasquote:Omdat je een onzekere, oppervlakkige, mollige wannabe-spicegirl bent, die al bijna 25+ is en dan richting de 30 gaat.
dan zou ik in vervolg niet meer afwachten op mijn response.quote:En om dat zo te houden, negeer ik je ook.
Behalve dan tegen die ene hele leuke jongenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen in een beursstand aan allerlei mensen moeten uitleggen dat ik geen student ben, maar 31 jaar ben en geen 21..
Sam, we weten dat je enige deugd je "jeugd" is. Maar troost je, die gaat voorbij (en op jouw leeftijd, heel snel). En wat blijft er dan over? Gewoon een dikkertje met een labiel karakter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:05 schreef samjustme het volgende:
Ik ben nog steeds 9 jonger dan een ouwe zak als jij.
Nietes!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:14 schreef error het volgende:
[..]
Behalve dan tegen die ene hele leuke jongen, toen was je wel even 21
I knowquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nietes!.
Niet dat er geen leuke jongens voorbij komen (:@) maar ten eerste ben ik al heel gelukkig, dus hoef ik niet te flirten. En bovendien kán ik helemaal niet flirten, als zou ik het willen..
Ik heb het over mensen in 't echt. Tijdens uitgaan, of (nieuwe) collega's etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:05 schreef samjustme het volgende:
Dat is hem nou juist het probleem rl zie je fucking oud uit, op de pics niet.
Je bent niet 'stevig gebouwd'.quote:Ik ben wat stevig gebouwd en afvallen zou me idd goed doen.
En dat is een verdienste want...quote:Ik ben nog steeds 9 jonger dan een ouwe zak als jij.
Jaja, je laat duidelijk merken dat je eigenlijk een vrouw wil zijnquote:En wat betreft spice girls, I wish dat ik de 6e Spice Girl was.
IRL negeren dus, of doen alsof ik je niet herken (zoals de eerste keer toen je naar me toe kwam).quote:dan zou ik in vervolg niet meer afwachten op mijn response.
nou, dat red ik niet. Als ik nu naar Schiphol ga, dan ben ik er in het meest gunstige geval om 9:30 uurquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dag "heren" en heren
Over 24 uur ben ik weer thuis
Als iemand me wil uitzwaaien, moet ie om zes uur op schiphol zijn
nu ben ik nogal lui dus zwaai ik wel vanuit huisquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dag "heren" en heren
Over 24 uur ben ik weer thuis
Als iemand me wil uitzwaaien, moet ie om zes uur op schiphol zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |