Nou nee anders wordt het te confusing voor me, de 2e lijkt me leuker en dat is ie ook. Hij is echt een cutie pie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:44 schreef Nuno_G het volgende:
wie van de twee vind je het leukst ?
Je kunt ook gewoon met allebei uitgaan en kijken om te kijken wie je het leukst vindt (daarbij bedoel ik uitgaan he en niet gelijk het bed in duiken )
Ok zeg dat dan gewoon tegen die gast van 16, eerlijkheid gaat boven alles !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou nee anders wordt het te confusing voor me, de 2e lijkt me leuker en dat is ie ook. Hij is echt een cutie pie.
Krijg net een lief sms berichtje van hemen nee met de 1e ga ik niet naar bed hij is veels te jong voor me de 2e wel denk ik
.
Hij komt vast wel aankomend weekend wel iemand anders tegen die hij leuk vindt. Zo geweldig ben ik nou ook weer niet moet wel reel blijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok zeg dat dan gewoon tegen die gast van 16, eerlijkheid gaat boven alles !
Jaah, maar je moet ook eerlijk blijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij komt vast wel aankomend weekend wel iemand anders tegen die hij leuk vindt. Zo geweldig ben ik nou ook weer niet moet wel reel blijven.
zakje dat afzuren van je huid he, dat kan ook met afbijtmiddelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Godzijdank ben ik nog net met het laatste jaar van dat systeem meegegaan, CM, geen wiskunde, geen economie of natuur/scheikunde maar wel tekenen, duits en aardrijkskunde![]()
Geloof me, wat het nieuws ook is, je hoort het gegarandeerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog steeds niks gehoord.
Mijn maag draait zich 5x per minuut om.
en daar houden wij niet van hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
16 jarigen zijn sowieso kut.
Het ís weekendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
Bijna tijd om te gaan, het is weer bijna weekend![]()
In dit geval dus wel....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geloof me, wat het nieuws ook is, je hoort het gegarandeerd.
Ga geen conclusies trekken uit tijdsduur.
SAJ wel want hij is biquote:
We nemen d'r zo mee naar een concert van Room Eleven. Had ze zin in. Ff d'r hoofd op andere dingen brengen. Zal vast wel janken worden uiteindelijk, maar da's niet erg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:13 schreef samjustme het volgende:
Sam geeft angel een dikke knuffel en je vriendin heeft je support zeker nodig in deze moeilijke periode.
Uitzonderingen daargelaten...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Relaties als je in een ander land zit zijn bijna kansloos.
Iig wel als je monogaam wil blijven.
Sterkte vlinderquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We nemen d'r zo mee naar een concert van Room Eleven. Had ze zin in. Ff d'r hoofd op andere dingen brengen. Zal vast wel janken worden uiteindelijk, maar da's niet erg.
Ik hoop gewoon met heel mijn hart en ziel dat het goedaardig is en dat er daarnaast niets aan de hand is.
25. Jezus christ.
sluit zich hier volledig bij aanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
veel meer als je sterkte wensen en datzelfde voor E kan ik ook niet
wat is het toch naar dat je in zulke situatie's niets kunt bijdragen/betekenen
I know heeft ie me nu al een aantal keren lopen sms. Ik weet niet hij is gewoon te jong, anders ben ik net pedo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Jaah, maar je moet ook eerlijk blijven.
Ow die is echt geweldigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:11 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Ter uwer vermaak
http://www.dumpert.nl/med(...)ck_jack_attack_.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |