pffft zomaar een fokker in dit mega-schandaal betrokken, wie had dat ooit kunnen bedenkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef Reese het volgende:
The plot thickens... want welke dubbelrol speelt 'onze' Ole eigenlijk in deze zaak? Bussink Bank, Ole Bussink, anyone?
Dezelfde Ole speelde ooit mee in Baantjer en de moord met 300 getuigen. Wellicht moeten de flikken een paar van die getuigen eens op laten draven, wie weet wat dat nog voor smeuige details oplevert!![]()
Vertel!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:04 schreef mcrolla het volgende:
ik zie die gast wel eens op stap hier in het gezellige maastricht![]()
O goed dat je het ja zegt ja! Zaten we ja toch allemaal verkeerd zeg ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:38 schreef frank_en_helga het volgende:
vixtor had er ja niks mee temaken met die sprong.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
pffft zomaar een fokker in dit mega-schandaal betrokken, wie had dat ooit kunnen bedenken![]()
Maargoed laten we Ole maar te vriend houden want zij is immers onze laatste bijna uitgeputte bron van informatie![]()
En nu echt truste![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ai ai, een doodsverwensing in een TT nog wel!
Maar hij is niet gericht op een Fok!-er. Dus dan mag het. En het is Viktor; dan is het helemáál gerchtvaardigd![]()
wie weet is ie wél een Fok!ker!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ai ai, een doodsverwensing in een TT nog wel!
Maar hij is niet gericht op een Fok!-er. Dus dan mag het. En het is Viktor; dan is het helemáál gerchtvaardigd![]()
quote:Politie: 'Vriendin Victor Reinier kan zich niets herinneren'
AMSTERDAM - Kim Petit, de vriendin van Victor Reinier, kan zich niets herinneren van haar 'val' uit het hotelraam afgelopen september in Maastricht. Hiermee wordt de zaak afgesloten, maar blijven veel vragen onbeantwoord.
De politie heeft naar de afgelopen maanden zowel tactisch als technisch onderzoek gedaan en met veel mensen gesproken. Nu de 26-jarige Kim zich niets meer van haar val kan herinneren, zal de zaak worden gesloten.
Eerder deze maand liet de politie al weten dat er geen aanwijzingen waren dat acteur Victor Reinier zijn 26-jarige vriendin Kim Petit uit het raam op de tweede verdieping had geduwd. Wel werd verondersteld dat Kim na een heftige ruzie zelf het raam uit sprong en daarbij ernstig gewond raakte.
Ook benadrukte de politie dat Reinier geen tegenstrijdige verklaringen had afgelegd, zoals in de media werd gesuggereerd.
De verklaring van de politie een week geleden, waarin werd gesteld dat de zaak zou worden gesloten als Kim zich niets zou herinneren, roept vraagtekens op, omdat dit reeds geschetste scenario zich nu heeft voltrokken.
De 'grote hoeveelheden drugs' (xtc & paddo's) die volgens een arts werden aangetroffen in het bloed van Kim lijken ook geen rol van betekenis meer te spelen.
Was het een uit de hand gelopen ruzie? Steeg het Kim door de drugs naar het hoofd? Alleen Victor zal het weten, want Kim kan zich immers niets meer van de bewuste nacht herinneren
Een aanzoek uiteraardquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:48 schreef Greys het volgende:
Nou, komt DAT even goed uit zeg.....![]()
Ben benieuwd wat Vic-the-slick er tegenover heeft moeten zetten om te zorgen dat ze dat zou zeggen!![]()
nee, niet echtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Het is natuurlijk wel belachelijk dat het al bekend was dat het onderzoek gestaakt zou gaan worden als zou blijken dat Kimmetje last heeft van (selectief???) geheugenverlies. Lekker dom zeg.
Balen jullie ook zo enorm stiekem dat hij er zo gemakkelijk vanaf komt?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:48 schreef Greys het volgende:
Nou, komt DAT even goed uit zeg.....![]()
Ben benieuwd wat Vic-the-slick er tegenover heeft moeten zetten om te zorgen dat ze dat zou zeggen!![]()
Ik ga er alvast op zitten hopen en wachtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O en dit muisje krijgt nog wel een staartje hoor. Geef het een jaar. Dan verlaat hij haar alsnog. Voor weer een ander exemplaar. En wedden? Dan weet ze plots álles weer.
Hoe lang is de verjaring op dit soort dingen? We hebben nog zeeën van tijd.
Ah, toch een overeenkomst met Rob en Belin.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O en dit muisje krijgt nog wel een staartje hoor.
Rissedan?quote:
ruzie gehad met c_c en nu kan ze niet meer postenquote:
echt?? ik heb dingen gemist kennelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:00 schreef Ole het volgende:
[..]
ruzie gehad met c_c en nu kan ze niet meer posten![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat Kim een accountje heeft aangemaakt. Die verveelt zich natuurlijk in het ziekenhuis. Je kunt wel merken dat ze heul hard op haar hoofd is gevallen, het arme ding
Milagro, kom eens snel terug [ afbeelding ]
Er was iets met een al dan niet doodzieke baby of zo..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt?? ik heb dingen gemist kennelijk
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:34 schreef Greys het volgende:
Dit topic is niet meer hetzelfde zonder Milagro
Oh ik dacht dat dat het paardje was, pony, ik wilde geen verwarring zaaien namelijkquote:Op zondag 4 november 2007 14:03 schreef Ole het volgende:
pony zo schtrijf je dat.
Tjs Angela Schijf.. agossie
Jammer van Angela dat ze d'r haar zo heeft zitten met die ponyquote:Op zondag 4 november 2007 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is inderdaad een rare pony!
quote:'Victor Reinier trekt in bij zus vriendin'
AMSTERDAM - Zijn scheiding van Anja Geels is nog lang niet rond, maar Victor Reinier (44) zou onlangs al zijn persoonlijke spullen hebben opgepikt, om vervolgens bij de zus van vriendin Kim Petit (26) in te trekken..
De 'Flikken'-acteur, afgelopen maanden veelvuldig in het nieuws, wil dicht bij zijn Kim zijn, die nog altijd in het ziekenhuis ligt na haar 'val' uit een hotelraam twee maanden terug. Hierdoor lijkt een omgangsregeling voor zijn kinderen Jesse & Janna onvermijdelijk, willen ze hun papa nog zien.
De zus van Kim, die haar reis in Afrika heeft onderbroken, zou in de eerste instantie moeite met hun relatie hebben gehad, zo meldt Party. Vooral het feit dat haar zus het met een getrouwde man deed, zou voor problemen hebben gezorgd.
Die problemen zijn blijkbaar uit de wereld.
Jij zegt het, en ik dacht het zo, toen ik het in de telegraaf vernam dat VIC bij haar zusje gaat logeren.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:58 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Hij gaat het bij d'r zus proberen. Wedden!
Was ook mijn eerste ingevingquote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij zegt het, en ik dacht het zo, toen ik het in de telegraaf vernam dat VIC bij haar zusje gaat logeren.![]()
quote:
Volgens mij schrijf je het zo als het over een paard gaat. Een paard kleiner dan 1.67 danquote:Op zondag 4 november 2007 14:03 schreef Ole het volgende:
pony zo schtrijf je dat.
Tjs Angela Schijf.. agossie
Ja. Biecht het nou maar gewoon op allemaal, Ole!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:12 schreef Elounda het volgende:
....en een Ole die er schijnbaar meer van af weet....
Ze is verassend afwezig de laatste tijd.............quote:Op zondag 18 november 2007 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Biecht het nou maar gewoon op allemaal, Ole!![]()
quote:Een fotograaf van het roddelblad trof de acteur onlangs aan op het treinstation in Maastricht. Door voorbijgangers werd hij niet herkend, omdat hij zijn baard had laten staan en zijn haren in slechts een paar maanden tijd grijs waren geworden.
quote:In september viel Kim Petit, de vriendin van de acteur, uit een hotelraam in Maastricht. Volgens vrienden van Reinier had het stel ruzie, en wilde Kim de kamer uitlopen. Omdat het al laat was vergiste zij zich echter in de deur en het raam en viel ze van twee hoog naar beneden.
Kim raakte door de val zwaargewond en verblijft momenteel nog steeds in het ziekenhuis. Volgens Prive bezoekt Reinier zijn vriendin een keer per week en blijft hij vaak een nachtje slapen.
Dat denk ik ook dat het maar geverfd is, voor zijn rol neem ik aanquote:dat grijze haar ziet er geverfd uit, zo op die foto dan (voor een rol of zo) , maar da's mijn mening whehehe![]()
ach mijn vriend loopt nu in zijn blote billen door de keuken, dus ik heb alweer vermaak, helaas geen leedvermaak maarquote:
Springt jouw man ookal niet uit het raam na een ruzie en blijft hij maar heel dwars in zijn blote billen met een kookschortje om in de keuken lopenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wilde het ook al plaatsen vanmiddag, maar ik kon dit briljante topic niet vinden![]()
Wat tekent het toch he? Wroeging.
quote:Vriendin Victor Reinier loopt weer
door onze redactie
AMSTERDAM - De vriendin van Victor Reinier is weer aan de betere hand. "Kim maakt het hartstikke goed en wandelt thuis alweer rond", vertelt de acteur.
De acteur werd vorige week gefotografeerd toen hij op het station van Maastricht de krant zat te lezen. Zijn ongeschoren kop en lange wilde haar waren aanleiding tot speculatie over zijn geestelijke gesteldheid sinds het ongeluk van zijn vriendin Kim. Die viel in september uit het een hotelraam in Maastricht en lag een lange tijd in coma.
De acteur gaf tijdens zijn gesprek met RTL wel een verklaring voor zijn wilde uiterlijk. ,,Ik ben bezig met de opnames van De brief voor de Koning , en zoals je weet kunnen ridders niet elke dag naar de kapper. Het gaat prima met me", aldus de acteur.
Dat klopt Ole, dat is voor de film waar hij als ridder te zien is. Ik weet niet welke filmquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:23 schreef Ole het volgende:
Hij is dus wel bij haar gebleven![]()
En wat ziet hij er verwilderd uitMaar ja, dat zal wel voor een rol zijn natuurlijk
Oeh!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:50 schreef gimme.shelter het volgende:
Vandaag zag ik foto's in de Story of de Weekend of whatever zo'n blad van een daverende ruzie tussen Victor en zijn Kim op het Rembrandtsplein, direct na de NOVA-uitzending.
Zag er heel gezellig uit!!!
V: "Kim, Kimmetje, lieverd, je bent er nu weer aardig bovenop, en dus moet ik je iets vertellen. Je zult het misschien niet leuk vinden. Ik heb drie maanden geleden iemand ontm... Kim? Wat doe je? Kim?"quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Samen in de raampost zitten na wat er gebeurd is. Hoe verzinnen ze 't
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
V: "Kim, Kimmetje, lieverd, je bent er nu weer aardig bovenop, en dus moet ik je iets vertellen. Je zult het misschien niet leuk vinden. Ik heb drie maanden geleden iemand ontm... Kim? Wat doe je? Kim?"
K: "Vic schat, ik ga even in het raam zitten. Zo. Zit ik hier in het raam zeg. Voor je het weet... Ah! Nou zeg, daar loopt een fotograaf van de Story! Wat wilde je me trouwens zeggen Vic?"
V:![]()
"Niks, babe, niks..."
Ze heeft hem hártstikke tuk!
[..]
V: "Kim, Kimmetje, lieverd, je bent er nu weer aardig bovenop, en dus moet ik je iets vertellen. Je zult het misschien niet leuk vinden. Ik heb drie maanden geleden iemand ontm... Kim? Wat doe je? Kim?"
K: "Vic schat, ik ga even in het raam zitten. Zo. Zit ik hier in het raam zeg. Voor je het weet... Ah! Nou zeg, daar loopt een fotograaf van de Story! Wat wilde je me trouwens zeggen Vic?"
V: [afbeelding] [afbeelding] "Niks, babe, niks..."
Ze heeft hem hártstikke tuk! [afbeelding]
Dit laatste verhaal is van een meer recente datum. RUZIE!!! Op het Rembrandtsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Niks, babe, niks..."
Smullen! Als er geen raamkozijn in de buurt is, gaat ze stampvoeten!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:57 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dit laatste verhaal is van een meer recente datum. RUZIE!!! Op het Rembrandtsplein. Met mooie fotoos!! Ik gok de Story, maar hou me er niet aan. Kan ook de Weekend zijn geweest.Vlak na het optreden van Victor in NOVA..
Voor zover ik begrepen heb vooral gehuild over hoe gemeen de roddelpers is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
!
Ik heb trouwens dat hele optreden bij NOVA gemist! Wat deed hij daar?
Nou, vooruit, op de valreep van mijn trip naar de stad, i.e. happening The Haguequote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb vooral gehuild over hoe gemeen de roddelpers is.![]()
Milagro, kom er maar in
[..]
"Niks, babe, niks..."
Dit forum kan het niet zijn, we leven hier toch vooral met hem mee!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef milagro het volgende:
[..]
maar hebben jullie enig idee waar hij op doelt met afgefikt worden op interfora
Het valt allemaal wel mee. Dan lees ik liever dit topicquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:32 schreef Ole het volgende:
hier kun je nog een stukje zien http://nl.youtube.com/watch?v=Y_MSaTq0kjg
You got me started. Dat artikel zit vol spel-, taal-, en stijlvautenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:15 schreef Ole het volgende:
thanks!
maareh...
"de vork zit anders aan de steel"
Ik had de prive gekocht, want die zat samen in een pakketje met de Veronica-gids, dus ik kon niet andersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
De belangrijkste reden was dat wij dat gewoon besloten hebben Milagro.
Vic en Rob: [X] Ongeschikt
Want een mens moet keuzes maken in zijn leven.
Dat heeft Vic ook gedaan. Niet de oude versie, maar de jonge. Niet een kamer op de parterre, maar tweehoog. Keuzes, keuzes.
Inderdaad, ik vond het ook erg vreemd dat ze weer geen kritische vragen stelden....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:21 schreef gimme.shelter het volgende:
Gisteren was de gekwelde geest te gast in NOVA! Maar de ware toedracht werd weer niet duidelijk...wel dat ie heel erg gepest werd door de roddelpers..P&W stelden ook geen vragen over wat er dan echt gebeurd is. Zal de afspraak wel geweest zijn...
Nou dat betwijfel ik!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond het ook erg vreemd dat ze weer geen kritische vragen stelden....
Het blijft een erg vaag verhaal.... Er zal wel een hele hoop drank en drugs in het spel zijn geweest. En misschien had Victor daardoor wel een assistente van die serie gedaan en is ze daarom uit het raam gesprongen... Dat zou trouwens wel het toppunt van golddiggen zijn
Die Victor speelt het ook heel suf, als hij gewoon openkaart speelt, is het einde verhaal voor de roddelbladen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat betwijfel ik!![]()
Story: "Kom Vic, speel nou gewoon eens open kaart."
Vic: "Goed oké, omdat jullie zo aandringen. Ik had die middag een wijf geneukt en Kim was daarachter gekomen, want het was haar zus en tja zussen hè, die lullen alles aan elkaar door. Dus dikke bonje en ik bel Anja en zeg: liefste, ik kom terug! Dus ik mijn koffer pakken. Maar dat vond Kim een overhaaste beslissing. Ach ja, het was haar zus en het was binnen de familie gebleven, dus ze streek haar hand over haar hart. Ik Anja bellen: "Kutwijf, het was een grap. Ik blijf bij die strakke versie van je." Dat moest gevierd worden. Kim en ik dus lekker aan de snuif en drank, man, het kón niet op! Coke, XTC! En toen belde Anja weer. Dat de kinderen ontroostbaar waren. Ze had al gezegd dat ik terugkwam en ze nu moeten vertellen dat papa tóch liever een jong geil ding had. Ik kreeg mijn dochter nog even aan de telefoon. Ze huilde. Ze smeekte. Ze zei: "Papa, anders mag je mijn vriendinnen wel. Kom nou gewoon naar huis!" Tja en dan breekt je vaderhart hoor. Heb je die tienermeiden van tegenwoordig wel eens gezien! Knappe Don Juan die dan nog bij zijn blonde snolletje blijft! Eenmaal terug in het hotel bracht ik Kim het nieuws. Ik zei: "Ik moet naar mijn kinderen! Voor je zit een gekwelde vader, wiens hart nooit van jou zal kunnen zijn. Ik moet weg Kim, ik moet weg." Begint ze me toch een stennis te maken!! Godskolere, niet gewoon. Dus ik sla haar eens flink in het gezicht. En nog een keer. Maar geen effect. Tja, toen werd het me zwart voor ogen. Deze vrouw die het lef denkt te hebben me bij de vriendinnen van mijn dochter weg te houden... ik ging door het lint en heb haar uit het raam gegooid. - En daarmee gooide ik mijn eigen glazen in. Ja dat is een leuke woordspeling, dank u. Ik zit er nu maar mooi mee, want als Kim het ware verhaal opdist bij de recherche, kan ik alles wel vergeten, carrière, lekkere wijven, alles. Dus hier zit ik dan. In de tang. Hooked. Geketend. Nou beste Story, dat is het hele verhaal, voilá."
Story: "O. Is dat het.Mja, zit niet echt een lekker verhaal in. Laat maar zitten. Bummer
"
quote:'Victor Reinier zet vriendin aan de kant'
Uitgegeven: 23 april 2008 16:21
AMSTERDAM - Victor Reinier en zijn vriendin Kim Petit zijn uit elkaar. Dat heeft een bekende van Petit laten weten aan weekblad Privé. De Flikken-acteur zette zijn geliefde tijdens een gezamenlijke vakantie naar Egypte aan de kant.
Reinier had sinds vorig jaar een relatie met Petit. Het stel was vorig jaar nog uitgebreid in het nieuws, nadat Petit in september uit een hotelraam in Maastricht viel.
Het is nooit helemaal duidelijk geworden wat er zich die bewuste nacht precies heeft afgespeeld. Volgens de laatste berichten had Reinier ruzie met zijn vriendin, waarna Kim, die de kamer uit wilde lopen, zich vergiste in de deur en het raam.
Erkennen
Volgens de bron hadden Petit en Reinier een turbulente relatie. Petit zou het slecht kunnen hebben dat de acteur haar naar de buitenwereld nooit wilde erkennen. Naar verluidt had ze er veel moeite mee dat hij nooit openlijk heeft verklaard hoeveel hij om haar geeft.
Petit zegt in Privé dat ze nog steeds veel van Reinier houdt. Ze zegt dat ze inmiddels een appartement heeft en weer aan het werk is.
Petit zat tot voor kort intern in een revalidatiecentrum in Hoensbroek om te herstellen van haar val
quote:Naar verluidt had ze er veel moeite mee dat hij nooit openlijk heeft verklaard hoeveel hij om haar geeft.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef Ole het volgende:
Hopelijk is dat appartement niet op 10 hoog![]()
![]()
Victor zal haar nu wel duidelijk hebben gemaakt dat dat geen zin heeftquote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef k_i_m het volgende:
Voor niks gesprongen. Ben benieuwd of ze het nog een keer overdoet
.
LOLquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Aventura het volgende:
Misschien probeert ze het nu van de Martinitoren
Wat bedoel je met LOL Haaibaaike ?quote:
De Vaalserberg!!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef Ole het volgende:
Is er niet een toren wat dichterbij Maastricht?
Zeg dat dan ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze bedoelde Martinitoren ...Dus eigenlijk geen LOL
Goeie discussies met jouquote:
Not in my back yard!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Aventura het volgende:
Misschien probeert ze het nu van de Martinitoren
Ik zal het straks eens even nazoekenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Not in my back yard!![]()
Maar wat een bak zeg! Hadden we dat ook niet ongeveer voorspeld? Tussen al die andere voorspellingen door? Nu ja, we hadden eigenlijk elke mogelijke wending wel voorspeld, maar deze ook.![]()
![]()
Nog niet eens een jaar om en Kim kan haar geheugen al gaan revalideren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O en dit muisje krijgt nog wel een staartje hoor. Geef het een jaar. Dan verlaat hij haar alsnog. Voor weer een ander exemplaar. En wedden? Dan weet ze plots álles weer.
Hoe lang is de verjaring op dit soort dingen? We hebben nog zeeën van tijd.
Hoi, dit is FOK! Blijf.quote:Op maandag 28 april 2008 01:03 schreef Perico het volgende:
Van mijn zus hoorde ik iedere week dat ze Victor Reinier in het Maastrichtse uitgaansleven straalbezopen aantrof, altijd alleen, de laatste maanden.
Op mij kwam hij in de media krankzinnig over, hard lachend wanneer het niet moest etc.
Dat iemand denkt dat een raam een deur is... Die kliniek in Hoensbroek waar op gedoeld wordt, zal wel de Lucas kliniek zijn, niet ver van hier.
Dat is een revalidatiekliniek, maar dan wel ook voor meer psychische patienten...
Zou toch wat zijn, Victor de Neukgragert "defenestreert" Kim en dumpt haar daarna nog een tweede keer.
Het wordt tijd dat Victor uit Maastricht opflikkert...
Naar mijn weet is de Lucaskliniek een revalidatiekliniek, en niet speciaal voor (psychische?) , ik denk dat je psychiatrische patienten bedoelt.quote:Op maandag 28 april 2008 01:03 schreef Perico het volgende:
Dat is een revalidatiekliniek, maar dan wel ook voor meer psychische patienten...
Hoezo gefrustreerd? Je hoort van je zus dat zij hem in het uitgaansleven tegen is gekomen dus ik vraag me af waarom je je zo druk maakt?quote:Op maandag 28 april 2008 01:03 schreef Perico het volgende:
Van mijn zus hoorde ik iedere week dat ze Victor Reinier in het Maastrichtse uitgaansleven straalbezopen aantrof, altijd alleen, de laatste maanden.
Op mij kwam hij in de media krankzinnig over, hard lachend wanneer het niet moest etc.
Dat iemand denkt dat een raam een deur is... Die kliniek in Hoensbroek waar op gedoeld wordt, zal wel de Lucas kliniek zijn, niet ver van hier.
Zou toch wat zijn, Victor de Neukgragert "defenestreert" Kim en dumpt haar daarna nog een tweede keer.
Ze zijn weer bij elkaar?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik zag ze gisteren samen op een boot in de Prinsengracht.
Zij had blote armen en wat ik kon zien is dat ze giga littekens heeft.
Sowieso 1 vanaf de onderkant schouder tot op de pols.
Maar ze zagen er verder wel gelukkig uit.
Vraag me serieus af waarom zoveel vrouwen zo heftig reageren op deze hele situatie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze zijn weer bij elkaar?![]()
![]()
Ze heeft vast iets laten vallen over haar geheugen of zo.![]()
"Ha Vic, dus je bent je spullen aan het pakken? Goh... die koffer die je daar hebt... ik zie 'm opeens voor me, links van een... een hotelraam! En jij stond toen achter me... Wacht eens, je handen in mijn rug... wat een gekke herinnering opeens zeg..."
En hop, samen op een bootje deur de Amsterdamse grachten!![]()
Nah, een vent die alles neukt wat ie krijgen kan en zijn vriendin het raam uitduwt als ie d'r zat is.... klinkt niet echt normaal, wel?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vraag me serieus af waarom zoveel vrouwen zo heftig reageren op deze hele situatie.
Ik vraag me serieus af waarom sommige mannen elk gevoel voor hyperbool en ironie ontberen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vraag me serieus af waarom zoveel vrouwen zo heftig reageren op deze hele situatie.
Dat weet ik niet lieve Duderette.quote:
Gelukkig iemand die mijn taken waarneemt tijdens mijn afwezigheidquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik zag ze gisteren samen op een boot in de Prinsengracht.
Zij had blote armen en wat ik kon zien is dat ze giga littekens heeft.
Sowieso 1 vanaf de onderkant schouder tot op de pols.
Maar ze zagen er verder wel gelukkig uit.
Geloof het of niet, maar toen ik ze zag moest ik meteen aan jou, Milagro, Duderette en dit topic denken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:14 schreef Ole het volgende:
Gelukkig iemand die mijn taken waarneemt tijdens mijn afwezigheid
Ik zie je nu helemaal voor me als een soort van Inspector Gadgetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Als ik thuis ben maar snel even wat speurwerk verrichten in de buurt
Kijk al zou je het niet eens voor ons doen hè (stèl!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet lieve Duderette.Ik meld wat ik zag, had alleen niet de tegenwoordigheid van geest om even een fotootje te schieten voor dit geweldige topic.
Kijk, daar houd ik vanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar toen ik ze zag moest ik meteen aan jou, Milagro, Duderette en dit topic denken.![]()
quote:ma 14 jul 2008, 07:00 Victor Reinier bezoekt première met kinderen onze redactie
De Brief voor de Koning in première
DEN HAAG (ANP) - De Brief voor de...
AMSTERDAM - Victor Reinier, die de rol van ridder Ristridin in 'De Brief voor de Koning' speelt, kwam zonder zijn vriendin Kim, die in september vorig jaar uit een hotelraam in Maastricht viel, naar de première.
Of de twee nog samen zijn, daar wilde de acteur niet op ingaan. Het gonsde gistermiddag van de geruchten dat het over zou zijn tussen Victor en Kim.
Hij kwam met zijn zoon Jesse en dochter Janna. Wel verklapte Victor: "Na de opnames van 'Flikken’ ga ik misschien het theater in.”
Wie weet varen ze straks weer hand in hand op de Prinsengrachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu wachten tot Ole updates heeft.
Eeh, ja. Bestaat daar twijfel over dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:43 schreef SterreMarit het volgende:
Wordt hier nog steeds gedacht (en geloofd) dat hij haar heeft geduwd?
zoooww eeennn zeettttt izzzz truuuuuquote:
Ik heb ze niet gezien. Gewoon een paar uur voor jandoedel met een camera in mijn knuistjes gestaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie weet varen ze straks weer hand in hand op de Prinsengracht
same herequote:Op zondag 3 augustus 2008 10:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien. Gewoon een paar uur voor jandoedel met een camera in mijn knuistjes gestaan.
Uhhh ja, al is het geen twijfel maar gaat 't om feiten volgens 'insiders' rondom het hele gebeuren, zelfs familie/bekenden van Kim *jaja, I know peoplequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, ja. Bestaat daar twijfel over dan?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef Turbomuis het volgende:
Victor Reinier terug bij Kim
Uitgegeven: 29 oktober 2009 09:43
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2009 09:43
AMSTERDAM - Victor Reinier heeft zijn hart opnieuw verloren aan Kim Petit. Twee jaar terug ging het stel uit elkaar, maar inmiddels hebben de twee elkaar opnieuw gevonden.
© ANP
Dat bevestigde de acteur woensdagavond in RTL Boulevard.
Twee jaar ging het koppel uit elkaar na een vervelend incident. Kim viel uit het raam van een Maastrichts hotel, waarbij ze zwaargewond raakte en enkele weken in coma lag. Kort hierna zetten de twee een punt achter hun relatie.
Het is nooit helemaal duidelijk geworden wat er zich die bewuste nacht precies heeft afgespeeld. Volgens bronnen had Reinier ruzie met zijn vriendin, waarna Petit, die de kamer uit wilde lopen, zich vergiste in de deur en het raam.
Erkennen
In Story vertelde een bron destijds dat de twee een turbulente relatie hadden. Petit zou het slecht kunnen hebben dat de acteur haar naar de buitenwereld nooit wilde erkennen. Naar verluidt had ze er veel moeite mee dat hij nooit openlijk heeft verklaard hoeveel hij om haar geeft.
Onlangs werden Reinier en Petit weer samen gezien op een Amsterdams terras. Het gerucht ging toen ook direct dat de twee weer samen waren.
bron
anders doe je ff normaal......quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 06:18 schreef Chain_Reaction het volgende:
Hopelijk springen ze beide binnenkort van 10 hoog.
Mja, het is niet zo ingewikkeld hoor, denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 06:15 schreef Cynix ® het volgende:
On-ge-lo-ve-lijk!
Sorry dames, maar ik snap jullie soort nog steeds niet.
leuk je weer eens te zien! hoessie?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:47 schreef Ole het volgende:
Ik zal eens even een gezamelijke 'kennis' uithoren nu ik weer in Amsterdam ben
Nou wat is dat toch met die baard van Reinout.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:53 schreef Ole het volgende:
[..]
*****NEWSFLASH*******
Gedaan
(hij was overigens met bebaarde Reinout O. )
Het gerucht is waar!!!
Reinout doet volgens mij interessant omdat hij nu met die opname van die film bezig is. Die van "Komt een vrouw bij de dokter"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wat is dat toch met die baard van Reinout.
Denkt ie dat ie daarmee meer serieus genomen wordt ofzo?
Oh! Misschien moet Meisje Mick ook een baard dan!
Vic the Slick komt echt nooit meer van die Kim af. Whehehehe
Dat Vic bij Kim is bedoel je Olequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:53 schreef Ole het volgende:
[..]
*****NEWSFLASH*******
Gedaan
Het gerucht is waar!!!
Hij heeft ergens gelezen dat ze hem anders niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Reinout doet volgens mij interessant omdat hij nu met die opname van die film bezig is. Die van "Komt een vrouw bij de dokter"
Ik vind dit juist een lachertje zeg, die baard laten staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft ergens gelezen dat ze hem anders niet serieus nemen.
Brrrrr. Ik snap niet dat Daniëlle het goed vindt dat ie er zo bij gaat lopen
jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat Vic bij Kim is bedoel je Ole
5 pagina's Vic in Parool PS vandaag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:13 schreef Ole het volgende:
ja
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een lachertje zeg, die baard laten staan![]()
Gevalletje interessant doen maar daarbij de plank flink misslaan
Reinout O?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:53 schreef Ole het volgende:
[..]
*****NEWSFLASH*******
Gedaan
Het gerucht is waar!!!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wat is dat toch met die baard van Reinout.
Denkt ie dat ie daarmee meer serieus genomen wordt ofzo?
Oh! Misschien moet Meisje Mick ook een baard dan!
Vic the Slick komt echt nooit meer van die Kim af. Whehehehe
Nee joh, hij is een film aan het opnemen hier. En met die lelijke baard valt hij alleen nog maar meer op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Reinout O?
Die is toch in de Joe Es of Ee? Of rommelt hij buiten de deur denk je? Een baard vind ik namelijk ook verdacht. Heeft hij iets te verbergen? Wil hij niet worden herkend? Bovendien nemen mannen met een identiteitscrisis called penopause altijd een baard. Kijk maar naar Vic. Dus dit zaakje stinkt Ole! Ik ben benieuwd of Pams haar nog wel danst, daar zo alleen in de States.
Jezus christus, Arnie met een baard. Dat ik dit nog mag meemaken. Ik ken 'm nog zo:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee joh, hij is een film aan het opnemen hier. En met die lelijke baard valt hij alleen nog maar meer op.![]()
inmiddels is de baard nog wat dikker![]()
[ afbeelding ]
Hij is wel hier, maar die film is nagenoeg af hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef Ole het volgende:
Nee joh, hij is een film aan het opnemen hier.
Do tellquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hij is wel hier, maar die film is nagenoeg af hoor.
Even over Vic; hij leest zijn eigen gate niet.
Gaat in dat interview tekeer over de kwaliteitspers, laakbaar, gevoelloos etc., en zo'n topic als dit krijgt dan weer geen credits. Toch jammer van Vic.
Wist jij trouwens dat hij een matpartijtje heeft gehad op het schoolplein van zijn dochter?
Nah, dat lees ik dus net in dat interview en wilde van Ole weten of ze daarvan gehoord had.quote:
Hart-ver-schreu-rend!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, dat lees ik dus net in dat interview en wilde van Ole weten of ze daarvan gehoord had.
Maar het is al laat en ik word al oud, dus ik heb het niet goed gelezen.![]()
Zijn dochter heeft op school lopen matten vanwege deze kwestie en hij hoekt nu fotografen op hun neus zodra hij ze spot. Ook waar zijn dochter bij is. Eerst vond ze dat raar maar nu heeft ze er vrede mee.
Verder heeft 'ie het heel moeilijk gehad, met zichzelf, de buitenwereld en Kim, hij had makkelijk kunnen ontsporen..
Dankzij zijn warme familie bij Flikken kwam alles toch nog goed en niemand die hem wat maakt. Uh!
"Het is een hard gelag dat mensen zo gevoelloos zijn." Was getekend: Victor R. (in Het Parool)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:11 schreef Duderella het volgende:
Hart-ver-schreu-rend!
Mens-ont-e-rend!!
Mwoahahahahaha!
'Open kaart spelen' over de Kim-kwestie, bedoel je? Dat was precies het stukje dat ik zes keer moest overlezen voordat ik begreep wat er stond:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is een emotioneel wrak. Er ligt hier een kneiter van een burn-out op de loer.
Over dat 'open kaart' spelen heeft 'ie natuurlijk wel een punt.
Sorry maar, mehehequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Pams haar nog wel danst, daar zo alleen in de States.
Dude, ik denk dat we 2 fotografen extra op de zaak moeten zetten, wordt 'ie lekker rustig van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef Duderella het volgende:
Damocles mensen, damocles.
Misschien is het wel medisch (of psychologisch) verklaarbaar dat ze die gebeurtenis 'kwijt is', ik ben na een beschonken avond ook wel eens hele stukken kwijt geweest, dus waarom zou dat na een coma niet kunnen gebeuren. Plus dat het inderdaad goed uitkomt, in dit gevalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef Xenomaniac het volgende:
"Om te beginnen gaat het niemand één reet aan"
Vind ik best een valide punt eik..
Maar toen ik las over dat wak in haar geheugen dacht ik wel how convenient!.
Ben ik nu slecht?
ik vind dit nogal een beschuldiging!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:34 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, ineens ligt het allemaal aan de bladen. En Evert Santegoeds en Wlima Nanninga mogen dan enge kwallen zijn, Gladde Vic heeft toch echt zelf zijn vriendin uit het raam geduwd. Of zou-ie dat hele voorval inmiddels gaan ontkennen?
is dat wel zo? ik vind het groffe aannames in een relatiedrama. meisje is zo labiel als een vloeitje in een orkaan.quote:
aha. die zin moet ik onthouden als ik iemand beschuldig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
Dat is waar, maar ik geef hem graag het nadeel van de twijfel.
Welkom in SHO!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat wel zo? ik vind het groffe aannames in een relatiedrama. meisje is zo labiel als een vloeitje in een orkaan.
weet je het zeker?quote:
Nou, je moet wel eerst een team kiezen natuurlijk. Wij zijn hier overwegend Team Kim, en als je niet kan kiezen kun je altijd nog gewoon voor het ezeltje zijn.quote:
ik ben 100% voor victor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, je moet wel eerst een team kiezen natuurlijk. Wij zijn hier overwegend Team Kim, en als je niet kan kiezen kun je altijd nog gewoon voor het ezeltje zijn.
Door dat hantjesgedrag lag Kimmie dus wel onder een raam op de stoep hè?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben 100% voor victor!![]()
ik vind het een leuke kerel/acteur. in tegenstelling tot anderen hier, die hem blijkbaar een paar keer ontmoet hebben en hem dus blijken te moeten kennen, arrogant? ze vinden hem gewoon irritant.
ik vind het gewoon een hele leuke erudiete kerel/acteur die hantjesgedrag vertoont. ik zie over 20 jaar wel of ie terecht verketterd is.
zucht.... kies dan voor het ezeltje van belin, dat beestje is uiteraard de dupe van alle gate'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het een leuke kerel/acteur. in tegenstelling tot anderen hier, die hem blijkbaar een paar keer ontmoet hebben en hem dus blijken te moeten kennen, arrogant? ze vinden hem gewoon irritant.
ik vind het gewoon een hele leuke erudiete kerel/acteur die hantjesgedrag vertoont. ik zie over 20 jaar wel of ie terecht verketterd is.
Ik doe mee hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ja, ze moeten hem allemaal wel goed kennen dat ze al een paar jaar topics vollullen over die kerel. Zo vaak haalt hij de media niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee maar als hij de media haalt doet hij het wel goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ze moeten hem allemaal wel goed kennen dat ze al een paar jaar topics vollullen over die kerel. Zo vaak haalt hij de media niet.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee maar als hij de media haalt doet hij het wel goedMaargoed VicTheSlick is speciaal voor jullie het ezeltje in dit verhaal, zo onschuldig endezo
Ik blijf het gewoon een kwal vinden
en een beetje stoken is ook heerlijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef Ole het volgende:
Altijd leuk als users voor verschillende teams zijn! Maakt het topic nog wat smeuïger
volgens mij kan je beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en een beetje stoken is ook heerlijk!
ja ik kan beter. ik doelde hier vooral op het stookgedrag van het anti-victor kamp in dit topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij kan je beterik mis je bijdragen in CUL btw
open een dieet-topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik kan beter. ik doelde hier vooral op het stookgedrag van het anti-victor kamp in dit topic![]()
cul kom ik binnenkort wel weer. ben een beetje aan de lijn aan het doen, dus dan ook gelijk minder zin om mezelf lekker te maken.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
open een dieet-topicIk ben iig anti-dieet en light producten. Ben natuurlijk wel pro-ezeltje
alhoewel de grootste ezels zijn die light producten gebruiken
ik lijkt wel een klein beetje op victor, als ik afgevallen ben. heb wel een gevulder kruis dan hij in spijkerbroek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
goedzotrouwen? als je genoeg hebt van je lijnpoging
nice! zolang je me niet 2 hoog het raam uitflikkertquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik lijkt wel een klein beetje op victor, als ik afgevallen ben. heb wel een gevulder kruis dan hij in spijkerbroek.
1 hoog wel goed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nice! zolang je me niet 2 hoog het raam uitflikkert
quote:wo 03 mrt 2010,
Victor Reinier vindt bekend zijn geil
AMSTERDAM - Victor Reinier is heel eerlijk over zijn positie als BN'er. "Bekend zijn vind ik geil."
Dit zegt de Flikken-acteur in het blad Green.2, dat deze maand in het teken staat van eerlijkheid. "Je wordt onthaald en voelt je dan de koning van het moment. Er is geen acteur die me kan vertellen dat dat niet mooi meegenomen is."
Toch heeft het bekend zijn ook nadelen, vindt Victor. "Op een gegeven moment wilde ik stoppen met acteren. Ik werd niet goed meer van al dat gedoe. Ze mogen op mij schieten, maar de media schieten met hagel, letterlijk zonder aanzien des persoons en maken zo heel veel collateral damage."
"Op een dag heb ik afweging gemaakt: heb ik die aandacht nodig? Moet ik mijn kinderen niet beschermen? Maar ja, ik verdien er mijn brood mee. Ik kan doen of ik een dokter, politieman of bakker ben, maar dat ben ik niet. Ik ben acteur."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |