weet ze eigenlijk nog wel wie Victor is?
zo niet, dan begint ofwel de hele ellende opnieuw, want zij weer razend verliefd en Victor's lul slaat geen enkele makkelijke wip af , ik bedoel nu het nog kan, zelfs een Rod Stewart koos op een bepaald moment eieren voor zijn geld, ook bij neuklatten gaan de jaren tellen en zijn er zat leuk ogende jongere heren met leuk ogende jonge heren die hen de loef afsteken... ofwel Victor neemt de benen zodra het 'schoonoudersgewijs' mogelijk is, die natuurlijk hem eeuwig dankbaar zijn voor zijn niet aflatende steun met hun "haar herstel is helemaal aan jou te danken, als ze jou niet gehad had" wat natuurlijk een verkapt "waag het niet nu alsnog haar in de steek te laten, ook al weet ze niet meer wie jij bent!" is.
ik zie het helemaal voor me, Victor bij haar bed, labielo nog in coma, "zo gaat-ie goed" en dan ineens beweegt die ene wijsvinger.... "nee, toch???!!" en dan gaat er een oog open "aaaaah, nee, hè, kutzooi!!!!!!!!" en dan tegenover ouders en artsen maar blijdschap faken, godzijdank is hij acteur en zij haar geheugen kwijt.
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]