Een aanzoek uiteraardquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:48 schreef Greys het volgende:
Nou, komt DAT even goed uit zeg.....![]()
Ben benieuwd wat Vic-the-slick er tegenover heeft moeten zetten om te zorgen dat ze dat zou zeggen!![]()
nee, niet echtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Het is natuurlijk wel belachelijk dat het al bekend was dat het onderzoek gestaakt zou gaan worden als zou blijken dat Kimmetje last heeft van (selectief???) geheugenverlies. Lekker dom zeg.
Balen jullie ook zo enorm stiekem dat hij er zo gemakkelijk vanaf komt?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:48 schreef Greys het volgende:
Nou, komt DAT even goed uit zeg.....![]()
Ben benieuwd wat Vic-the-slick er tegenover heeft moeten zetten om te zorgen dat ze dat zou zeggen!![]()
Ik ga er alvast op zitten hopen en wachtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O en dit muisje krijgt nog wel een staartje hoor. Geef het een jaar. Dan verlaat hij haar alsnog. Voor weer een ander exemplaar. En wedden? Dan weet ze plots álles weer.
Hoe lang is de verjaring op dit soort dingen? We hebben nog zeeën van tijd.
Ah, toch een overeenkomst met Rob en Belin.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O en dit muisje krijgt nog wel een staartje hoor.
Rissedan?quote:
ruzie gehad met c_c en nu kan ze niet meer postenquote:
echt?? ik heb dingen gemist kennelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:00 schreef Ole het volgende:
[..]
ruzie gehad met c_c en nu kan ze niet meer posten![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat Kim een accountje heeft aangemaakt. Die verveelt zich natuurlijk in het ziekenhuis. Je kunt wel merken dat ze heul hard op haar hoofd is gevallen, het arme ding
Milagro, kom eens snel terug [ afbeelding ]
Er was iets met een al dan niet doodzieke baby of zo..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt?? ik heb dingen gemist kennelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |