LOLquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Aventura het volgende:
Misschien probeert ze het nu van de Martinitoren
Wat bedoel je met LOL Haaibaaike ?quote:
De Vaalserberg!!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef Ole het volgende:
Is er niet een toren wat dichterbij Maastricht?
Zeg dat dan ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze bedoelde Martinitoren ...Dus eigenlijk geen LOL
Goeie discussies met jouquote:
Not in my back yard!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Aventura het volgende:
Misschien probeert ze het nu van de Martinitoren
Ik zal het straks eens even nazoekenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Not in my back yard!![]()
Maar wat een bak zeg! Hadden we dat ook niet ongeveer voorspeld? Tussen al die andere voorspellingen door? Nu ja, we hadden eigenlijk elke mogelijke wending wel voorspeld, maar deze ook.![]()
![]()
Nog niet eens een jaar om en Kim kan haar geheugen al gaan revalideren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O en dit muisje krijgt nog wel een staartje hoor. Geef het een jaar. Dan verlaat hij haar alsnog. Voor weer een ander exemplaar. En wedden? Dan weet ze plots álles weer.
Hoe lang is de verjaring op dit soort dingen? We hebben nog zeeën van tijd.
Hoi, dit is FOK! Blijf.quote:Op maandag 28 april 2008 01:03 schreef Perico het volgende:
Van mijn zus hoorde ik iedere week dat ze Victor Reinier in het Maastrichtse uitgaansleven straalbezopen aantrof, altijd alleen, de laatste maanden.
Op mij kwam hij in de media krankzinnig over, hard lachend wanneer het niet moest etc.
Dat iemand denkt dat een raam een deur is... Die kliniek in Hoensbroek waar op gedoeld wordt, zal wel de Lucas kliniek zijn, niet ver van hier.
Dat is een revalidatiekliniek, maar dan wel ook voor meer psychische patienten...
Zou toch wat zijn, Victor de Neukgragert "defenestreert" Kim en dumpt haar daarna nog een tweede keer.
Het wordt tijd dat Victor uit Maastricht opflikkert...
Naar mijn weet is de Lucaskliniek een revalidatiekliniek, en niet speciaal voor (psychische?) , ik denk dat je psychiatrische patienten bedoelt.quote:Op maandag 28 april 2008 01:03 schreef Perico het volgende:
Dat is een revalidatiekliniek, maar dan wel ook voor meer psychische patienten...
Hoezo gefrustreerd? Je hoort van je zus dat zij hem in het uitgaansleven tegen is gekomen dus ik vraag me af waarom je je zo druk maakt?quote:Op maandag 28 april 2008 01:03 schreef Perico het volgende:
Van mijn zus hoorde ik iedere week dat ze Victor Reinier in het Maastrichtse uitgaansleven straalbezopen aantrof, altijd alleen, de laatste maanden.
Op mij kwam hij in de media krankzinnig over, hard lachend wanneer het niet moest etc.
Dat iemand denkt dat een raam een deur is... Die kliniek in Hoensbroek waar op gedoeld wordt, zal wel de Lucas kliniek zijn, niet ver van hier.
Zou toch wat zijn, Victor de Neukgragert "defenestreert" Kim en dumpt haar daarna nog een tweede keer.
Ze zijn weer bij elkaar?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik zag ze gisteren samen op een boot in de Prinsengracht.
Zij had blote armen en wat ik kon zien is dat ze giga littekens heeft.
Sowieso 1 vanaf de onderkant schouder tot op de pols.
Maar ze zagen er verder wel gelukkig uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |