Dude, ik denk dat we 2 fotografen extra op de zaak moeten zetten, wordt 'ie lekker rustig van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef Duderella het volgende:
Damocles mensen, damocles.
Misschien is het wel medisch (of psychologisch) verklaarbaar dat ze die gebeurtenis 'kwijt is', ik ben na een beschonken avond ook wel eens hele stukken kwijt geweest, dus waarom zou dat na een coma niet kunnen gebeuren. Plus dat het inderdaad goed uitkomt, in dit gevalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef Xenomaniac het volgende:
"Om te beginnen gaat het niemand één reet aan"
Vind ik best een valide punt eik..
Maar toen ik las over dat wak in haar geheugen dacht ik wel how convenient!.
Ben ik nu slecht?
ik vind dit nogal een beschuldiging!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:34 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, ineens ligt het allemaal aan de bladen. En Evert Santegoeds en Wlima Nanninga mogen dan enge kwallen zijn, Gladde Vic heeft toch echt zelf zijn vriendin uit het raam geduwd. Of zou-ie dat hele voorval inmiddels gaan ontkennen?
is dat wel zo? ik vind het groffe aannames in een relatiedrama. meisje is zo labiel als een vloeitje in een orkaan.quote:
aha. die zin moet ik onthouden als ik iemand beschuldig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
Dat is waar, maar ik geef hem graag het nadeel van de twijfel.
Welkom in SHO!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat wel zo? ik vind het groffe aannames in een relatiedrama. meisje is zo labiel als een vloeitje in een orkaan.
weet je het zeker?quote:
Nou, je moet wel eerst een team kiezen natuurlijk. Wij zijn hier overwegend Team Kim, en als je niet kan kiezen kun je altijd nog gewoon voor het ezeltje zijn.quote:
ik ben 100% voor victor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, je moet wel eerst een team kiezen natuurlijk. Wij zijn hier overwegend Team Kim, en als je niet kan kiezen kun je altijd nog gewoon voor het ezeltje zijn.
Door dat hantjesgedrag lag Kimmie dus wel onder een raam op de stoep hè?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben 100% voor victor!![]()
ik vind het een leuke kerel/acteur. in tegenstelling tot anderen hier, die hem blijkbaar een paar keer ontmoet hebben en hem dus blijken te moeten kennen, arrogant? ze vinden hem gewoon irritant.
ik vind het gewoon een hele leuke erudiete kerel/acteur die hantjesgedrag vertoont. ik zie over 20 jaar wel of ie terecht verketterd is.
zucht.... kies dan voor het ezeltje van belin, dat beestje is uiteraard de dupe van alle gate'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het een leuke kerel/acteur. in tegenstelling tot anderen hier, die hem blijkbaar een paar keer ontmoet hebben en hem dus blijken te moeten kennen, arrogant? ze vinden hem gewoon irritant.
ik vind het gewoon een hele leuke erudiete kerel/acteur die hantjesgedrag vertoont. ik zie over 20 jaar wel of ie terecht verketterd is.
Ik doe mee hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ja, ze moeten hem allemaal wel goed kennen dat ze al een paar jaar topics vollullen over die kerel. Zo vaak haalt hij de media niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee maar als hij de media haalt doet hij het wel goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ze moeten hem allemaal wel goed kennen dat ze al een paar jaar topics vollullen over die kerel. Zo vaak haalt hij de media niet.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee maar als hij de media haalt doet hij het wel goedMaargoed VicTheSlick is speciaal voor jullie het ezeltje in dit verhaal, zo onschuldig endezo
Ik blijf het gewoon een kwal vinden
en een beetje stoken is ook heerlijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef Ole het volgende:
Altijd leuk als users voor verschillende teams zijn! Maakt het topic nog wat smeuïger
volgens mij kan je beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en een beetje stoken is ook heerlijk!
ja ik kan beter. ik doelde hier vooral op het stookgedrag van het anti-victor kamp in dit topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij kan je beterik mis je bijdragen in CUL btw
open een dieet-topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik kan beter. ik doelde hier vooral op het stookgedrag van het anti-victor kamp in dit topic![]()
cul kom ik binnenkort wel weer. ben een beetje aan de lijn aan het doen, dus dan ook gelijk minder zin om mezelf lekker te maken.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
open een dieet-topicIk ben iig anti-dieet en light producten. Ben natuurlijk wel pro-ezeltje
alhoewel de grootste ezels zijn die light producten gebruiken
ik lijkt wel een klein beetje op victor, als ik afgevallen ben. heb wel een gevulder kruis dan hij in spijkerbroek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
goedzotrouwen? als je genoeg hebt van je lijnpoging
nice! zolang je me niet 2 hoog het raam uitflikkertquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik lijkt wel een klein beetje op victor, als ik afgevallen ben. heb wel een gevulder kruis dan hij in spijkerbroek.
1 hoog wel goed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nice! zolang je me niet 2 hoog het raam uitflikkert
quote:wo 03 mrt 2010,
Victor Reinier vindt bekend zijn geil
AMSTERDAM - Victor Reinier is heel eerlijk over zijn positie als BN'er. "Bekend zijn vind ik geil."
Dit zegt de Flikken-acteur in het blad Green.2, dat deze maand in het teken staat van eerlijkheid. "Je wordt onthaald en voelt je dan de koning van het moment. Er is geen acteur die me kan vertellen dat dat niet mooi meegenomen is."
Toch heeft het bekend zijn ook nadelen, vindt Victor. "Op een gegeven moment wilde ik stoppen met acteren. Ik werd niet goed meer van al dat gedoe. Ze mogen op mij schieten, maar de media schieten met hagel, letterlijk zonder aanzien des persoons en maken zo heel veel collateral damage."
"Op een dag heb ik afweging gemaakt: heb ik die aandacht nodig? Moet ik mijn kinderen niet beschermen? Maar ja, ik verdien er mijn brood mee. Ik kan doen of ik een dokter, politieman of bakker ben, maar dat ben ik niet. Ik ben acteur."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |