Reinout doet volgens mij interessant omdat hij nu met die opname van die film bezig is. Die van "Komt een vrouw bij de dokter"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wat is dat toch met die baard van Reinout.
Denkt ie dat ie daarmee meer serieus genomen wordt ofzo?
Oh! Misschien moet Meisje Mick ook een baard dan!
Vic the Slick komt echt nooit meer van die Kim af. Whehehehe
Dat Vic bij Kim is bedoel je Olequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:53 schreef Ole het volgende:
[..]
*****NEWSFLASH*******
Gedaan
(hij was overigens met bebaarde Reinout O. )
Het gerucht is waar!!!
Hij heeft ergens gelezen dat ze hem anders niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Reinout doet volgens mij interessant omdat hij nu met die opname van die film bezig is. Die van "Komt een vrouw bij de dokter"
Ik vind dit juist een lachertje zeg, die baard laten staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft ergens gelezen dat ze hem anders niet serieus nemen.
Brrrrr. Ik snap niet dat Daniëlle het goed vindt dat ie er zo bij gaat lopen
jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat Vic bij Kim is bedoel je Ole
5 pagina's Vic in Parool PS vandaag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:13 schreef Ole het volgende:
ja
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een lachertje zeg, die baard laten staan![]()
Gevalletje interessant doen maar daarbij de plank flink misslaan
Reinout O?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:53 schreef Ole het volgende:
[..]
*****NEWSFLASH*******
Gedaan
(hij was overigens met bebaarde Reinout O. )
Het gerucht is waar!!!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wat is dat toch met die baard van Reinout.
Denkt ie dat ie daarmee meer serieus genomen wordt ofzo?
Oh! Misschien moet Meisje Mick ook een baard dan!
Vic the Slick komt echt nooit meer van die Kim af. Whehehehe
Nee joh, hij is een film aan het opnemen hier. En met die lelijke baard valt hij alleen nog maar meer op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Reinout O?
Die is toch in de Joe Es of Ee? Of rommelt hij buiten de deur denk je? Een baard vind ik namelijk ook verdacht. Heeft hij iets te verbergen? Wil hij niet worden herkend? Bovendien nemen mannen met een identiteitscrisis called penopause altijd een baard. Kijk maar naar Vic. Dus dit zaakje stinkt Ole! Ik ben benieuwd of Pams haar nog wel danst, daar zo alleen in de States.
Jezus christus, Arnie met een baard. Dat ik dit nog mag meemaken. Ik ken 'm nog zo:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee joh, hij is een film aan het opnemen hier. En met die lelijke baard valt hij alleen nog maar meer op.![]()
inmiddels is de baard nog wat dikker![]()
[ afbeelding ]
Hij is wel hier, maar die film is nagenoeg af hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef Ole het volgende:
Nee joh, hij is een film aan het opnemen hier.
Do tellquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hij is wel hier, maar die film is nagenoeg af hoor.
Even over Vic; hij leest zijn eigen gate niet.
Gaat in dat interview tekeer over de kwaliteitspers, laakbaar, gevoelloos etc., en zo'n topic als dit krijgt dan weer geen credits. Toch jammer van Vic.
Wist jij trouwens dat hij een matpartijtje heeft gehad op het schoolplein van zijn dochter?
Nah, dat lees ik dus net in dat interview en wilde van Ole weten of ze daarvan gehoord had.quote:
Hart-ver-schreu-rend!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, dat lees ik dus net in dat interview en wilde van Ole weten of ze daarvan gehoord had.
Maar het is al laat en ik word al oud, dus ik heb het niet goed gelezen.![]()
Zijn dochter heeft op school lopen matten vanwege deze kwestie en hij hoekt nu fotografen op hun neus zodra hij ze spot. Ook waar zijn dochter bij is. Eerst vond ze dat raar maar nu heeft ze er vrede mee.
Verder heeft 'ie het heel moeilijk gehad, met zichzelf, de buitenwereld en Kim, hij had makkelijk kunnen ontsporen..
Dankzij zijn warme familie bij Flikken kwam alles toch nog goed en niemand die hem wat maakt. Uh!
"Het is een hard gelag dat mensen zo gevoelloos zijn." Was getekend: Victor R. (in Het Parool)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:11 schreef Duderella het volgende:
Hart-ver-schreu-rend!
Mens-ont-e-rend!!
Mwoahahahahaha!
'Open kaart spelen' over de Kim-kwestie, bedoel je? Dat was precies het stukje dat ik zes keer moest overlezen voordat ik begreep wat er stond:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is een emotioneel wrak. Er ligt hier een kneiter van een burn-out op de loer.
Over dat 'open kaart' spelen heeft 'ie natuurlijk wel een punt.
Sorry maar, mehehequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Pams haar nog wel danst, daar zo alleen in de States.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |