Dude, ik denk dat we 2 fotografen extra op de zaak moeten zetten, wordt 'ie lekker rustig van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef Duderella het volgende:
Damocles mensen, damocles.
Misschien is het wel medisch (of psychologisch) verklaarbaar dat ze die gebeurtenis 'kwijt is', ik ben na een beschonken avond ook wel eens hele stukken kwijt geweest, dus waarom zou dat na een coma niet kunnen gebeuren. Plus dat het inderdaad goed uitkomt, in dit gevalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef Xenomaniac het volgende:
"Om te beginnen gaat het niemand één reet aan"
Vind ik best een valide punt eik..
Maar toen ik las over dat wak in haar geheugen dacht ik wel how convenient!.
Ben ik nu slecht?
ik vind dit nogal een beschuldiging!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:34 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, ineens ligt het allemaal aan de bladen. En Evert Santegoeds en Wlima Nanninga mogen dan enge kwallen zijn, Gladde Vic heeft toch echt zelf zijn vriendin uit het raam geduwd. Of zou-ie dat hele voorval inmiddels gaan ontkennen?
is dat wel zo? ik vind het groffe aannames in een relatiedrama. meisje is zo labiel als een vloeitje in een orkaan.quote:
aha. die zin moet ik onthouden als ik iemand beschuldig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
Dat is waar, maar ik geef hem graag het nadeel van de twijfel.
Welkom in SHO!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat wel zo? ik vind het groffe aannames in een relatiedrama. meisje is zo labiel als een vloeitje in een orkaan.
weet je het zeker?quote:
Nou, je moet wel eerst een team kiezen natuurlijk. Wij zijn hier overwegend Team Kim, en als je niet kan kiezen kun je altijd nog gewoon voor het ezeltje zijn.quote:
ik ben 100% voor victor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, je moet wel eerst een team kiezen natuurlijk. Wij zijn hier overwegend Team Kim, en als je niet kan kiezen kun je altijd nog gewoon voor het ezeltje zijn.
Door dat hantjesgedrag lag Kimmie dus wel onder een raam op de stoep hè?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben 100% voor victor!![]()
ik vind het een leuke kerel/acteur. in tegenstelling tot anderen hier, die hem blijkbaar een paar keer ontmoet hebben en hem dus blijken te moeten kennen, arrogant? ze vinden hem gewoon irritant.
ik vind het gewoon een hele leuke erudiete kerel/acteur die hantjesgedrag vertoont. ik zie over 20 jaar wel of ie terecht verketterd is.
zucht.... kies dan voor het ezeltje van belin, dat beestje is uiteraard de dupe van alle gate'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het een leuke kerel/acteur. in tegenstelling tot anderen hier, die hem blijkbaar een paar keer ontmoet hebben en hem dus blijken te moeten kennen, arrogant? ze vinden hem gewoon irritant.
ik vind het gewoon een hele leuke erudiete kerel/acteur die hantjesgedrag vertoont. ik zie over 20 jaar wel of ie terecht verketterd is.
Ik doe mee hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ja, ze moeten hem allemaal wel goed kennen dat ze al een paar jaar topics vollullen over die kerel. Zo vaak haalt hij de media niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |