quote:Op donderdag 1 november 2007 19:34 schreef Greys het volgende:
Dit topic is niet meer hetzelfde zonder Milagro
Oh ik dacht dat dat het paardje was, pony, ik wilde geen verwarring zaaien namelijkquote:Op zondag 4 november 2007 14:03 schreef Ole het volgende:
pony zo schtrijf je dat.
Tjs Angela Schijf.. agossie
Jammer van Angela dat ze d'r haar zo heeft zitten met die ponyquote:Op zondag 4 november 2007 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is inderdaad een rare pony!
quote:'Victor Reinier trekt in bij zus vriendin'
AMSTERDAM - Zijn scheiding van Anja Geels is nog lang niet rond, maar Victor Reinier (44) zou onlangs al zijn persoonlijke spullen hebben opgepikt, om vervolgens bij de zus van vriendin Kim Petit (26) in te trekken..
De 'Flikken'-acteur, afgelopen maanden veelvuldig in het nieuws, wil dicht bij zijn Kim zijn, die nog altijd in het ziekenhuis ligt na haar 'val' uit een hotelraam twee maanden terug. Hierdoor lijkt een omgangsregeling voor zijn kinderen Jesse & Janna onvermijdelijk, willen ze hun papa nog zien.
De zus van Kim, die haar reis in Afrika heeft onderbroken, zou in de eerste instantie moeite met hun relatie hebben gehad, zo meldt Party. Vooral het feit dat haar zus het met een getrouwde man deed, zou voor problemen hebben gezorgd.
Die problemen zijn blijkbaar uit de wereld.
Jij zegt het, en ik dacht het zo, toen ik het in de telegraaf vernam dat VIC bij haar zusje gaat logeren.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:58 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Hij gaat het bij d'r zus proberen. Wedden!
Was ook mijn eerste ingevingquote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij zegt het, en ik dacht het zo, toen ik het in de telegraaf vernam dat VIC bij haar zusje gaat logeren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |