Klarendal ftwquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:46 schreef remlof het volgende:
NCRV wandelt met 'nachtpastor' van kerk naar café in Klarendal - zometeen tussen 00:00 en 02:00 op Radio 1.
'een wijk met kleur'quote:KLARENDAL, EEN WIJK MET KLEUR EN KARAKTER
Sinds gisteravond niet meerquote:
Klinkt wel tof zeg. Beetje jammer alleen dat het weer eens op vrijdag is.quote:Vrijdag 26 oktober (concert/beat)
Beatexplosie:
Mark & The Spies
Dichter Freddy Nekkers + Films
DJ Verylite
open: 22:00 entree: ¤ 5,-
In de Beatexplosie gaan we vanavond terug naar de zestiger jaren met muziek, film en poëzie. Er is fijne nederbeat van Mark & The Spies, diverse films (check www. kultuurhuisbosch.nl voor de laatste updates), rokkenroldichter Freddy Nekkers, de kekke dj verylite en ook de visuele aankleding zal in stijl zijn. Bosch wordt vanavond omgetoverd in Magies Bosch met de Beatexplosie. De openingsfilm in het Watertejater start om 21.30 uur. Wees dus op tijd binnen.
Ow ja met die clownquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef Sodium het volgende:
Klarendal!![]()
Al die Man Bijt Hond-rapportages![]()
Mag ik ook even scheldenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:12 schreef PallominnoX het volgende:
Relletjes in de stad tegen de politie op dit moment, stond er net bij
Uiteraard de medelanders.
Vrienden komen zo, ik was vroegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:27 schreef -skippybal- het volgende:
En ddan zit je te internetten? Nerd
Ik kom trouwens niet. Morgen om 0600 weer op
nouja, dat was misschien ook wel de rede waarom ik al heel lang niet meer op donderdagavond in de stad ben.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:41 schreef -skippybal- het volgende:
Het is wat in de heavy banlieues van Arnhem...
Zaterdagmiddag gaan eerst de nazi's hun parade weer eens houden in de Burgemeesterswijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:45 schreef Tha_Mars het volgende:
Zondag weer een protest op de korenmarkt dus...![]()
Ik wilde ook gaan tegendemostreren vanavond, tegen het gebler in mijn gehoor van een taal die ik niet begrijp, maar heey, de bijenkorf was lekker warm.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag gaan eerst de nazi's hun parade weer eens houden in de Burgemeesterswijk
Zaterdagochtend is het chille tegen tegenprotest. Wou misschien nog gaan meelopen, maar hey, ochtend![]()
Sorry ik begrijp je niet helemaal, bedoel je nou dat ik een leven moet zoeken of onze vriendelijke medelanders?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Mag ik ook even schelden
Ijsje gehaald, moest schoenen ophalen, komen er 15 jarige 'inwoners' schreeuwen in een vreemde taal. Ikke niet begrijpe! Vervolgens lopen er wat 'oudere' 18 jaar ofzo achteraan. En jawel hoor, rellen aldus PallominnoX... Ga alsjeblieft een leven zoeken, en doe dat dan niet hier.
Je begrijpt me niet helemaal, die lui, die demonstranten, die moeten een leven gaan zoeken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 03:27 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp je niet helemaal, bedoel je nou dat ik een leven moet zoeken of onze vriendelijke medelanders?
Want tegen de politie ingaan met een redelijk grote groep betuigt niet van al te veel respect.
Uhmmm... Wat met het donker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:57 schreef Adelante het volgende:
110 man opgepakt ofzo, allemaal boomknuffelaars geloof ik
ohjah, en Arnhem doet geen zak om het vannach extra mooi donker te laten zijn
http://www.laathetdonkerdonker.nl/quote:
Oh tof!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.laathetdonkerdonker.nl/
ook wel nacht-van-de-nacht genoemd, alle loze verlichting uit: energie besparen en in het volledig donker over straat kunnen slenteren en sterren kijken
Ik heb het uitzendschema van de NCRV op het prikbord in de keuken hangenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:59 schreef -skippybal- het volgende:
Zo om 22.55 de Klarendal-docu op 2.
Ja ik zie heel veel bekends, die overvallers die wegrenden na die beroving liepen onder mijn flat doorquote:
hey tha mars!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:54 schreef Tha_Mars het volgende:
AFA of NVU, allebei net zo slecht.
al vind ik het wel positief dat ze zich laten zien, weet je iig wat voor volk die ideeën heeft. En hoe belachelijk zich maken met hun 'overige' uitingen.
Oeh puik plan op zich wel. Wel een dikke kans dat ik eerst tot een uur of 2345 in het Filmhuis zit, maar daarna is er natuurlijk nog genoeg tijdquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je mee bierdrinken trouwens aanstaande vrijdag?
Ow wij zijn er ook vast niet voor elf uur, bel maar als je uitgefilmhuist bentquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh puik plan op zich wel. Wel een dikke kans dat ik eerst tot een uur of 2345 in het Filmhuis zit, maar daarna is er natuurlijk nog genoeg tijd![]()
Wie allemaal?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow wij zijn er ook vast niet voor elf uur, bel maar als je uitgefilmhuist bent
Nou!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik mag trouwens hopen dat er niet zoveel geld gaat naar die talentloze "artiestjes" daar in Klarendal zeg.
Wat een non-muziek allemaal
Dat heb ik afgelopen dinsdag na een half jaar ook maar eens gedaanquote:Op donderdag 1 november 2007 00:03 schreef donroyco het volgende:
Moet me nog inschrijven bij de gemeente Arnhem...
En? Keken ze raar opquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen dinsdag na een half jaar ook maar eens gedaan![]()
quote:
Okéquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:02 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Haha nee!!
Denk dat ze dat daar wel gewent zijn met al die studenten...![]()
Ze heeft me gewoon in geschreven op de dag dat ik daar kwam op 30-10 ipv een half jaar terug.
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
OkéIk huur pas officieel sinds gisteren
Dus ik kan daar nog wel een potje breken
Ik woon in Presikhaaf, huur een kamertje jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:06 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
IVM studie ofzo?
Als het aan mij ligt welquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
Nog bier vanavond?
Ik hoefde gelukkig de stad niet uit vandaagquote:En wat een kenkerzooi op de weg net. Gewoon 90 minuten gedaan van Presikhaaf naar Zuid
Op de brug over de IJssel bij Duiven is een vrachtwagen hendig sjiek over die tussenspleet geslipt, gekanteld en staat nu dus voor één derde op de rechterrijstrook, één derde op de linker en voor één derde boven de rivierquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:58 schreef Litso het volgende:
Christ, heel Arnhem staat vast
Ze staan hier vanaf mijn voordeur tot aan presikhaaf
Ik hoorde dat er een ongeluk is gebeurd op Velperbroek en dat iedereen daarom door de binnenstad geleid wordt. Geen idee hoe bertouwbaar dat is though.
Jij ging toch naar het filmhuis eerst?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
CoolDan bel/sms ik uhhh.. ooit wel eens.
Whehe:quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op de brug over de IJssel bij Duiven is een vrachtwagen hendig sjiek over die tussenspleet geslipt, gekanteld en staat nu dus voor één derde op de rechterrijstrook, één derde op de linker en voor één derde boven de rivier
En toen hebben ze maar de complete snelweg daar afgesloten en alles via Arnhem gestuurd![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ging toch naar het filmhuis eerst?
Het mooiste is nog, dat de kwaanwagens die 'm weg moesten halen vastzaten in de.... file van het ding dat ze moeten weghalenquote:
Ja die weet ik wel te zitten. Maar is dat ook een ticketbox?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
Die aan het Willemsplein naast de Subway misschien?
quote:Verkooppunten
Of plaatsnaam Of postcode
Zoeken in de buurt van: ARNHEM (6811)
Primera Otten
Rijnstraat 4
6811 EV
ARNHEM
FRS 2012 NS Arnhem
Oude Stationsstraat 50
6811 KE
ARNHEM
Dance Drugstore Arnhem
Walstraat 12
6811 BC
ARNHEM
FRS 1075 Arnhem
Jansstraat 9
6811 GH
ARNHEM
Primera Van den Berg
Van Lawick van Pabststraat 109
6814 HC
ARNHEM
Vivant Roelandschap
Hommelstraat 41
6828 AJ
ARNHEM
The Read Shop Arnhem
Middelgraaflaan 47
6832 AN
ARNHEM
Primera De Kiosk Kronenburg
Kronenburgpassage 5
6831 EM
ARNHEM
FRS 2109 Arnhem
Kronenburgpassage 88
6831 ER
ARNHEM
Primera Presikhaaf (Oke kiosk)
WC 'Presikhaaf'/Raadsheerplein 12
6826 KR
ARNHEM
Paar jaar terug is daar zo'n stuk onbenul met vrachtwagen en al naar beneden gedonderd volgens mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Het mooiste is nog, dat de kwaanwagens die 'm weg moesten halen vastzaten in de.... file van het ding dat ze moeten weghalen
Ja dat was ergens 's ochtends vroeg, een vrachtwagen van "De wakkere krant van Nederland"quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:17 schreef fathank het volgende:
Paar jaar terug is daar zo'n stuk onbenul met vrachtwagen en al naar beneden gedonderd volgens mij
Ja die zijn volgensmij wel goed , als ik daar kom weten ze het meestal wel tegenwoordig heb ik een ander adresje ( niet in Arnhem ) , en anders op Kronenburg de Primera , bij Free record shop weten ze het soms ook nog weleens.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
Als je gewoon naar die Primera aan in de Rijnstraat gaat moet het wel goed komen. Zit naast de blikkenbioscoop dacht ik.
Ja heel arnhem stond gister vastquote:
Je zou bijna met een biertje langs de weg gaan zitten om het tafereel te aanschouwenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Zo zal ook wel weer de verkeershel losbarsten.
Vanavond is het eerste 'concert' van Paul de Leeuw in de dome en er zijn dus werkzaamheden aan het spoor ofzo waardoor ze het geweldige advies hebben gegeven om maar vooral met de auto te komen![]()
Dat gaat leuk worden. Het is al een chaos bij een fußballpot en nu krijg je dus meer in het rood geklede poetsvrouwtjes die de weg en het hoe-en-wat niet weten![]()
Wat wel tof is bij een concert en hele kuddes de Nelson oplopen van of naar het stadion, om er aangeschoten keihard doorheen te slalommen. Voel je je echt goed als jet zonder ongelukken hebt gehaaldquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou bijna met een biertje langs de weg gaan zitten om het tafereel te aanschouwen
't is er nu wat te koud voor, maar als dit in juli was geweest was ik wel ergens in het gras gaan liggen om al dat volk te bekijkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou bijna met een biertje langs de weg gaan zitten om het tafereel te aanschouwen
Ahh, daarom stond er gisteren een file bij ons in de parkstraatquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op de brug over de IJssel bij Duiven is een vrachtwagen hendig sjiek over die tussenspleet geslipt, gekanteld en staat nu dus voor één derde op de rechterrijstrook, één derde op de linker en voor één derde boven de rivier
En toen hebben ze maar de complete snelweg daar afgesloten en alles via Arnhem gestuurd![]()
Ik heb alleen verstand van kroegen, maar daar zijn de leukste van buiten de Korenmarkt. Het Moortgat bijvoorbeeld. En Bosch natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef L0t.. het volgende:
Ohja, vraagje voor iedereen![]()
Woon nu al 3 maanden in Arnhem en ben er nog steeds niet gaan stappen(studeer in Nijmegen dus ga meestal daarheen)
Dus: waar is het een beetje leuk uitgaan voor studenten, zonder al teveel 15-jarige sletjes?![]()
Hm ja, kwam laatst langs het Moortgat en zag er wel heel gezellig uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van kroegen, maar daar zijn de leukste van buiten de Korenmarkt. Het Moortgat bijvoorbeeld. En Bosch natuurlijk.
Ik ben er vaak op donderdagavond na elven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:08 schreef PallominnoX het volgende:
Moortgat is wel een puike tent ja.
Ja, ik hoorde het net op de radio. Weer op de Hoflaan. Een vriend van mij heeft nog steeds een kogelgat in z'n busje van iets soortgelijks twee jaar geledenquote:
bronquote:Politie onderzoekt beschieten van auto’s
Publicatiedatum: 4-11-2007 15:23:02
ARNHEM - De Arnhemse politie onderzoekt een drietal vernielingen aan geparkeerde auto’s op de Verlengde Hoflaan in de wijk Klarendal nadat daar kennelijk op was geschoten. Bij het incident, dat plaatsvond in de nacht van zaterdag op zondag, is niemand gewond geraakt.
Zondagochtend meldde zich een buurtbewoner bij de politie met schade aan zijn auto. Onderzoek leverde het vermoeden op dat de schade kennelijk was veroorzaakt nadat er op de wagen was geschoten. Daarop werd op de Verlengde Hoflaan een nader onderzoek ingesteld waarbij de straat aan weerszijden werd afgezet. Dat leverde nog twee auto’s op met soortgelijke schade. Uit verder sporenonderzoek kon worden vastgesteld dat er kennelijk op de auto’s was geschoten met een vuurwapen.
Knallen
In de nacht van zaterdag op zondag meldde omstreeks twee uur ’s nachts een buurtbewoner dat hij knallen had gehoord. Gezien de vele meldingen van vuurwerkoverlast de laatste tijd en enkele andere meldingen met op dat moment een hogere prioriteit werd besloten niet direct op deze ene melding te reageren. Pas later in de ochtend kreeg het verhaal een andere wending en bleek dat er geen sprake was geweest van vuurwerk maar dat er geschoten was. Uit een buurtonderzoek kwamen verklaringen naar voren van ooggetuigen die zelfs gezien hadden dat er geschoten was. Zij bleken echter niet de politie gebeld te hebben.
Tips
De politie heeft de zaak nog in onderzoek en roept daarbij getuigen op te reageren. Zo kunnen er voorbijgangers zijn die wellicht ook iets van het voorval hebben gezien. Ook anderen die geen getuige zijn geweest maar wel informatie hebben over de dader(s) wordt gevraagd contact op te nemen met de politie. Getuigen die al wel met de politie hebben gesproken hoeven niet meer te reageren. De Arnhemse politie is bereikbaar onder telefoonnummer 0900-8844 of via e-mail RechercheArnhem@gelderland-midden.politie.nl. Anoniem reageren kan ook via Meld Misdaad Anoniem op telefoonnummer 0800-7000.
(07-166536)
voor nadere informatie:
centraal persloket communicatie
politie Gelderland-Midden
026 376 3053
veel te druk 's avondsquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er vaak op donderdagavond na elven.
Ja dat snap ik ook niet, als ik zie dat er in mijn straat wordt geschoten bel ik echt wel even 112quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef berc het volgende:
Uit een buurtonderzoek kwamen verklaringen naar voren van ooggetuigen die zelfs gezien hadden dat er geschoten was. Zij bleken echter niet de politie gebeld te hebben.![]()
Ik denk dat Emperium wel iets voor je is [korenmarkt]quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm ja, kwam laatst langs het Moortgat en zag er wel heel gezellig uitAlleen niet echt iets waar ik met m'n vriendinnen naartoe zou gaan om echt te gaan stappen. Heb het liefst gewoon iets waar je beetje kunt dansen en waar geen hoeren zijn
![]()
how 's ff. Die dames zijn bijzonder aardig hoor, daar niet van, maar zij zijn niet type die je zoekt. Zij gaan niet ff gaan kijken of er al om 08:58 kaarten getrokken kunnen worden. Die halen die je sc er echt pas rond 09:10 erdoorheen. Als ik een uitkaart via de tikutbox wil regel ik het via vrienden in rotterdam, die snappen het tenminste. (oa een sigarenboer die 24 kaarten voor nancy uit voor sc houders eruit heeft weten te halenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
Als je gewoon naar die Primera aan in de Rijnstraat gaat moet het wel goed komen. Zit naast de blikkenbioscoop dacht ik.
the fifth avenue! Op vrijdag dan. Ook links van het fimlhuisquote:Op zondag 4 november 2007 23:30 schreef berc het volgende:
[..]
Ik denk dat Emperium wel iets voor je is [korenmarkt]
Links van het Filmshuis uhu
Robin Hood is wel ok, en in ieder geval makkelijk te vinden!quote:Op maandag 5 november 2007 18:52 schreef enter het volgende:
Ik ben op zoek naar een restaurant (lekker eten) in de stad van Arnhem (makkelijk te vinden).
Voor de leeftijd van 28+, avondje uit zonder kinderen, als het kan ook nog gezellig en niet te duur.
Iemand een leuke tip?
Als nieuwe inwoner van Arnhem krijg je een pakket met kortingsbonnen voor allerlei dingen (hell yeah, zelfs de mogelijkheid om twee gratis toegangskaarten te krijgen om een thuiswedstrijd van Vitesse bij te wonen). De meeste kan je meteen gebruiken, dus je kan de komende dagen de Eusebius op en het Openluchtmuseum in enzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:25 schreef donroyco het volgende:
Meer dan 24 uur niet gereageerd in het Arnhemtopique
Ga morgen mij inschrijven bij de gemeente (als Limburger ja), daarna heb ik weinig te doen.. iemand nog leuke ideeën om 's middags/'s avonds (ofwel morgen, woensdag) te doen in Arnhem?
Cool, gelukkig dat ik een aantal dagen vrij hebquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Als nieuwe inwoner van Arnhem krijg je een pakket met kortingsbonnen voor allerlei dingen (hell yeah, zelfs de mogelijkheid om twee gratis toegangskaarten te krijgen om een thuiswedstrijd van Vitesse bij te wonen). De meeste kan je meteen gebruiken, dus je kan de komende dagen de Eusebius op en het Openluchtmuseum in enzo
Hoezo dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:58 schreef Vork het volgende:
Oh en oja, voor de kamerzoekerts in Arnhem, dit is van een dikke oplichter: http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?fromLogin=1&RFRID=319229
Ik woon in zo'n zelfde woning, dus dit is een van mijn buren (en dat kunnen er niet veel zijn). Ten eerste is er geen kamer van 20 m2, hooguit 16 (dat zal dan de woonkamer moeten zijn), ten tweede vraagt-ie daar 400 per maand voor (waarvan 375 de huur is), waar nog twee andere mensen in wonen, die vermoeddelijk ook nog een deel van de huur betalen, terwijl die woningen 280 zijn voor de gehele woning (inclusief water).quote:
Oke, bedankt voor de tip, zal er eens gaan kijkenquote:Op maandag 5 november 2007 14:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
the fifth avenue! Op vrijdag dan. Ook links van het fimlhuis![]()
Oké, dat is die ene tent met die witte banken voor toch? Zag er wel leuk uit jaquote:Op zondag 4 november 2007 23:30 schreef berc het volgende:
[..]
Ik denk dat Emperium wel iets voor je is [korenmarkt]
Links van het Filmshuis uhu
hoe dat zo ineens? zijn de multiculti overwinteren?quote:
Ik heb daar een keer kebab gehad! Dat is toch die zaak?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
Ik zie nu pas dat die snackbar/grillroom op de hoek van de Pauwstraat "Hollyfood" heet![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
Ik zie nu pas dat die snackbar/grillroom op de hoek van de Pauwstraat "Hollyfood" heet![]()
Arnhem: modestad: het Parijs aan de Rijnquote:
Coming Soon Arnhem
Sinds kort vind je in een historisch pand (Kerkstraat 23) in de Arnhemse binnenstad de hyperactuele winkel Coming Soon Arnhem. De inrichting is van de hand van Event Architecture. Coming Soon Arnhem is een klein 'warenhuis' voor mode, een 'multi-store' maar ook een podium, een platform, een ontmoetingsplaats voor het Nederlands ontwerp ineen. De naam verwijst naar de zich altijd weer aandienende nieuwe generaties ontwerpers waarnaar met verwachting wordt uitgekeken.
Je vind er allerlei leuke unieke hebbedingen op het gebied van Nederlands design! Denk aan design van o.a. Hella Jongerius, kleding van Alexander van Slobbe, Spijkers en Spijkers, Orson + Bodil, Viktor & Rolf, Lanvin en Wolff/vanBenthum, mooie tijdschriften, inspirerende kunst- en designboeken, bijzonder porselein van Koninklijke Tichelaar Makkum en een heleboel aparte accessoires.
Fijn om te weten ook, is dat de winkel ondanks het exclusieve aanbod zeker niet hoogdrempelig is en dat je er zelfs met een klein budget goed kunt slagen! Een super hotspot voor een uniek kerstcadeautje!
Is dat die zaak die net op het 10 uur journaal was?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem: modestad: het Parijs aan de Rijn
ik ben wel benieuwd of ze gave designspulletjes voor in huis hebben, dus ga wel even kijken binnenkort, die aparte/kunstzinnige kleding trekt me dan wat minder
Nee, vanavond niet. Kutweer enzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
![]()
Ben je vanaaf in de stad te vinden remlof?
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat die zaak die net op het 10 uur journaal was?
Ik miste het begin van het item, hoopte even dat het in Klarendal wasquote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
was er al wel eens langsgelopen, maar met die vage mode in de etalage trok het me niet zo, nu ik weet dat ze eventueel ook gave design klokken/apparaten/etc hebben, ga ik toch maar een keertje kijken
op 4-in-'t-land zeiden ze net dat de nieuwe collectie van mode academie arnhem enigszins unisex/androgyn blijkt te zien en die komt er ook te hangenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik miste het begin van het item, hoopte even dat het in Klarendal was
Oordeel zelf: www.modearnhem.nlquote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
op 4-in-'t-land zeiden ze net dat de nieuwe collectie van mode academie arnhem enigszins unisex/androgyn blijkt te zien en die komt er ook te hangen
Tsja, het verschilt per ontwerperquote:Op donderdag 8 november 2007 22:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
maar goed, klaar met mode nu, tijd voor whisky
Als je de mode biennale had bezocht en daarbij ook bij de presentatie was geweest had je het geweten.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
op 4-in-'t-land zeiden ze net dat de nieuwe collectie van mode academie arnhem enigszins unisex/androgyn blijkt te zien en die komt er ook te hangen
oja die ene winkel waar iedereen vandaag zo aan bet binnenstormen was toen de winkel vanochtend open ging toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat die zaak die net op het 10 uur journaal was?
Joah... nou ik kan niet zeggen dat ik Arnhem zo'n geweldige stad vind, vandaarquote:
Na 22:30 viel het best meequote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet. Kutweer enzo.
Ach, voor een middelgrote stad heeft het toch echt wel het een en ander te bieden. Maar je moet het niet gaan vergelijken met wereldsteden als Londen of Berlijn. Of zelfs Amsterdam, hoewel dat ook best saai is vergeleken met echte cosmopolen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:28 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Joah... nou ik kan niet zeggen dat ik Arnhem zo'n geweldige stad vind, vandaarhet is niet dramatisch ofzo maar ik vind niet dat Arnhem echt iets heeft, zegmaar.
Lang niet in The Move geweest op donderdagavond. Komt de gemiddelde leeftijd dan wel boven de 20?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Na 22:30 viel het best meeIn The Move was het gezellig, droog en er was bier..
![]()
Ikzelf ben 20quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Lang niet in The Move geweest op donderdagavond. Komt de gemiddelde leeftijd dan wel boven de 20?
Het was vrij gezellig bij Pinoccio, Presikhaaf en de Plus (P³)quote:Op maandag 12 november 2007 19:11 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Boooooooooooooh ik verveel me kapot... is dr niks te doen vanaaf ??
Keuzes maken jongen! Keuzes maken....!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:15 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dan moet ik wel iemand kennen die daar ook heen wil
Zelfs op dinsdagavond?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:10 schreef PallominnoX het volgende:
Wat een stronttent is de bloopers zeg, of is het bumpers.. vlakbij Aspen iig..
Ja dat ben ik, maar ik was dit topic weer eens helemaal vergetenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:17 schreef -skippybal- het volgende:
Hier zit toch ook iemand die in het Filmhuis werkt?
Weet diegene ook of die film over Sigur Rós, Heima, ook er gaat draaien?![]()
Ah, ik ben net niet de zien achter het glas boven 'focus'quote:Op donderdag 8 november 2007 16:27 schreef donroyco het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
www.9292ov.nl ?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:36 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb een vraagje! Hoe laat gaat de laatste bus vannacht richting Malburgen? Is er nog een nachtbus ofzo op donderdagavond?
Awwquote:Op donderdag 15 november 2007 17:46 schreef LasTeR het volgende:
Godver, moet ik van de stad naar de huissensestraat lopen!Dat is wel een half uur ofzo!
Maar niet als je zat bent.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Aww
Ik loop soms naar de laar west, das ruim een uur
Pak je nog wat beweging mee ook
Gewoon, uitgaan en Arnhemquote:Op donderdag 15 november 2007 17:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is dat zo? en hoe komt dat dan?
Vent, stel je niet aan. Ik woon daar en ik loop er regelmatig naar de stad en terug. Brug over en je bent er zowatquote:Op donderdag 15 november 2007 17:46 schreef LasTeR het volgende:
Godver, moet ik van de stad naar de huissensestraat lopen!Dat is wel een half uur ofzo!
Pauper, real nigga's ride tha bus.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Vent, stel je niet aan. Ik woon daar en ik loop er regelmatig naar de stad en terug. Brug over en je bent er zowat
www.sinterklaasarnhem.nlquote:Evenement: Intocht Sinterklaas
Datum: 17-11-2007
Aankomst van de Sint en zijn Pieten aan de Rijnkade. Tocht door de binnenstad, ontvangst Sinterklaas in de stadhuishal door burgemeester Krikke.
Op zaterdag 17 november is het evenals vorig jaar weer heel gezellig en enorm spannend op de Rijnkade in Arnhem. Want dan komt Sint Nicolaas met zijn pakjesboot aan. Ter hoogte van het Provinciehuis stappen de Sint en zijn 60 pieten aan vaste wal. Daar speelt zich al vanaf 12.15 een programma af voor de kinderen om het wachten wat korter te maken. Het Pietenorkest oefent dan al samen met alle kinderen en Angelique Krûger de sinterklaasliedjes, ook Circus Poehaa zal aanwezig zijn op de Rijnkade met diverse optreden.
Sinterklaas zal arriveren om 13.00 uur, om alles nog vrolijker te maken worden er vlaggetjes uitgedeeld aan de wachtende kinderen.
Alle 17-jarige breezerkutten en bacogays verzamelen in 't Gelredome. Bom erop zeg ik jequote:
jumpende pietenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sinterklaas komt aan om naar Qlimax te gaan
Straatpartiesquote:Straatverlichting Arnhem valt uit
ARNHEM - De straatverlichting in grote delen van Arnhem, waaronder het centrum, is uitgevallen. Een aantal straten heeft inmiddels weer licht. De oorzaak is nog onduidelijk.
(later meer)
Mij viel het ook pas op toen ik op de bus stond te wachten, het heeft wel ietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:43 schreef Litso het volgende:
Hier op kronenburg (ben aan het werk) is me niks opgevallen. Aan het raam zitten ftw.
oh ik was bij het gruwelijkfestival jahquote:Op woensdag 14 november 2007 01:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, maar ik was dit topic weer eens helemaal vergeten
En nee, dat soort dingen weet ik niet, de directeur doet de programmering, in z'n uppie.
Was er nog iemand bij het gruwelijk festival de 2e? Ik heb stukje van Planet Terror gezien en voor de rest met de crew zitten bieren tot een uur of 5, daarna opruimen en om half 7 's ochtends zaten we aan het ontbijt en half 8 was ik thuis
Wel chill, als je bij bushalte staat bij rijnstraat en gewoon niemand om je heen, alles verlaten, op sommige momenten geen enkele andere ziel, auto, branden licht of wat dan ook... heeft wel wat![]()
Ik zat gisteravond in de bus en we kwamen aan bij het station waar het teringdruk was. Dus ik zeg tegen mijn reisgenoten 'ja het was de intocht van sinterklaas vandaag hequote:Op zondag 18 november 2007 21:11 schreef LasTeR het volgende:
Gister was het wel ff druk bij de trein/bussen toen ik weer Malburgen in moest.
dat gaat me een bak met geld kosten dat Rijnboog project, volgens mij kunnen ze beter heel Malburgen/Rijkerswoerd en Geitenkamp platgooien en opnieuw opbouwenquote:Arnhem steekt 120 miljoen in cultuur
Uitgegeven: 22 november 2007 16:20
ARNHEM - De gemeente Arnhem steekt de komende jaren 120 miljoen euro in de bundeling van verschillende cultuurinstellingen in de stad.
In totaal krijgen negen instellingen een gezamenlijke huisvesting in het Rijnbooggebied bij het stadscentrum. Dat maakte het stadsbestuur donderdag bekend.
Rijnboog
De instellingen worden gehuisvest in twee verschillende gebouwen bij de haven, die deel gaat uitmaken van de toekomstige Rijnboog. Eén gebouw gaat onderdak bieden aan de schouwburg, het Museum voor Moderne Kunst en een filmhuis.
In het tweede gebouw komt onder meer de bibliotheek, het Gelders Archief en het Historisch Museum Arnhem.
De cultuurinstellingen zijn enthousiast over de gezamenlijke huisvesting en samenwerking. De operatie kost in totaal 120 miljoen euro. De gemeente is nog op zoek naar 16 miljoen om de financiering rond te krijgen, zegt een gemeentewoordvoerder.
Rijnboog betreft een grootscheepse vernieuwing van het gebied tussen de Arnhemse binnenstad en de Rijn. De deuren van de nieuwe cultuurgebouwen moeten in 2014 opengaan.
Ja, Focus verhuistquote:Op donderdag 22 november 2007 17:26 schreef remlof het volgende:
Ah, nog een filmhuis erbij!
Of zou die op de Korenmarkt dan verdwijnen?
waarom de geitenkamp?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat gaat me een bak met geld kosten dat Rijnboog project, volgens mij kunnen ze beter heel Malburgen/Rijkerswoerd en Geitenkamp platgooien en opnieuw opbouwen
Bij schuytgraaf ja, met horeca en al zelfs meen ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:39 schreef berc het volgende:
[..]
waarom de geitenkamp?
las trouwens gister in de krant dat ze zuid een 'centrum' willen gaan geven...
quote:Verkeersregelaar neergeslagen in Arnhem
Uitgegeven: 25 november 2007 23:10
ARNHEM - Een 20-jarige verkeersregelaar uit Groningen is zondagavond rond kwart over negen bij de Rijnhal in Arnhem neergeslagen door drie onbekende mannen.
Een van de mannen loste ook enkele schoten. De verkeersregelaar raakte lichtgewond, aldus de politie
De man had het verkeer voor de ijsshow Holiday on Ice in de Rijnhal in goede banen geleid. Toen de show begonnen was en de man naar een wagen van zijn bedrijf liep, kwamen de drie aanvallers ineens tussen geparkeerde wagens vandaan.
Wapen
Een man schoot met een vuurwapen en gaf de verkeersregelaar daarna een klap op zijn hoofd met de kolf van het wapen. Vervolgens gingen de aanvallers ervandoor.
Volgens de politie is het nog een raadsel waarom de mannen de Groninger hebben aangevallen. De technische recherche doet sporenonderzoek, terwijl agenten begonnen zijn met een buurtonderzoek.
(c) ANP
ja, op de IJssellaan toen ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:40 schreef donroyco het volgende:
Op de Lange Wal (bij Winkelcentrum Presikhaaf) viel de straatverlichting rond 18.30 uit
Schuytgraaf en De Laar zijn niet bepaald Malburgen, nee de josti's zullen toch de stad het dichtstbij vinden.quote:Op maandag 26 november 2007 00:22 schreef Vork het volgende:
Een centrum in Zuid dus. Als ze er dan ook gelijk een andere stad van maken.
En gezien als die Wild west taferelen, kunnen ze als horeca in zuid het beste een paar Saloons bouwen.
Mmkeejquote:Dode man gevonden in Rijn
Uitgegeven: 25 november 2007 14:19
Laatst gewijzigd: 25 november 2007 19:30
ARNHEM - Een schipper heeft zondagmorgen in de Rijn bij Arnhem het lichaam van een dode man aangetroffen. Het stoffelijk overschot dreef in de buurt van de Nelson Mandelabrug, aldus de politie.
ANP
De waterpolitie van het Korps Landelijke Politie Diensten heeft het lichaam uit het water gehaald. De politie gaat er na een eerste onderzoek niet van uit dat er een misdrijf in het spel is geweest, zegt een woordvoerder.
De identiteit van de dode is nog niet bekend.
(c) ANP
Mm.. ik merk wel als ik richting station ga (met de bus) dat rond het Airborneplein de gradienten van de bewoners daar wel wat anders zijn dan bij mij in de buurt (Presikhaaf)..quote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Adelante het volgende:
ons appartement is al bijna in waarde verdubbeld afgelopen jaren (emmastraat), dus de buurt gaat er inderdaad goed op vooruit... ik moet trouwens zeggen dat ik van de hoeren nooit last heb gehad, het is alleen steeds meer een Noord-Afrikaanse wijk aan het worden
nee turken heb je totaal geen last van, runnen prima winkeltjes en groeten je zelfs op straat (dat doen de oude ernhummers niet eensquote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef -skippybal- het volgende:
Noord-Afrikaans? In de Spijkerbuurt? Nooit zo opgevallen. Wel behoorlijk wat Turken, maar die zijn chill
Presikhaaf scheelt ook nog heel erg aan welke kant je woontquote:Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mm.. ik merk wel als ik richting station ga (met de bus) dat rond het Airborneplein de gradienten van de bewoners daar wel wat anders zijn dan bij mij in de buurt (Presikhaaf)..
Tegen het winkelcentrum aan [zijstraatje van Lange Wal]quote:Op maandag 26 november 2007 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Presikhaaf scheelt ook nog heel erg aan welke kant je woont
Oh daarquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:03 schreef funnyhappyviper het volgende:
Okee, ik woon op de Rosendaalsestraat aan de Molenbeekse zijde ;-)
Ik weet wel zeker dat ik gaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga denk ik nog wel naar Peter Pan Speedrock in de GVH op 23 december[ afbeelding ]
Sure, vrijdag ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
neendan zit ik op de boot naar York
![]()
![]()
dus volgende week avondje Bosch?
Ik mocht wel gratis naar binnen, maar de volgende dag moet ik helaas in mijn hometown [Heijen, Noord-Limburg] om 6.30 werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:07 schreef remlof het volgende:
Gaan hier nog mensen heen? [07-12] Jubileumfeest HAN Techniek...
Tevens sgop!
Inderdaad. Vast niet in Plaza, Florian, Manhattan of andere hoogtepuntjes van het Arnhemse uitgaanslevenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dus dat HBO-tuig zit na afloop allemaal in Bosch
Ja. Dat gaat erafquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef PallominnoX het volgende:
Ah, met die grafitti erop over de koningin endezo?
present vrijdag, en ja geek ik ben het met je eensquote:Wow vet feest man, tot 0030
Wel netjes voor Arnhem, een vriend van me is dit jaar begonnen met een opleiding aan de ArtEZ. Ben alleen wel benieuwd hoe ze het gejureerd hebben (op welke criteria).quote:Arnhem heeft beste kunstacademie
05 december 2007, 10:25 (plaats uw reactie)
ARNHEM (ANP) - De ArtEZ-hogeschool voor de kunsten in Arnhem is volgens de Keuzegids de best beoordeelde hogeschool voor de kunsten in Nederland. Dat heeft de kunstacademie woensdag laten weten.
,,De bacheloropleidingen Vormgeving in Arnhem en de bacheloropleiding Theater van ArtEZ scoren het hoogst van alle vergelijkbare opleidingen in Nederland'', jubelt de school.
Het ArtEZ Conservatorium en de bacheloropleiding Docent Beeldende Kunst en Vormgeving staan op de 2e plaats, aldus een zegsvrouw.
Bron
Het huis van Joran van der Sloot, maar ik ben geen Peter R. de Vries helaasquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:58 schreef berc het volgende:
En weten jullie waar dit is![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zag de beelden en dacht toen.. volgens mij is dit presikhaafquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het huis van Joran van der Sloot, maar ik ben geen Peter R. de Vries helaas
Ik hoop toch niet bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:35 schreef berc het volgende:
[..]
ik zag de beelden en dacht toen.. volgens mij is dit presikhaaf
Vandaar blijkbaar 1 van vogelaars 'krachtwijken'
Hij liep hier op school ook altijd rond alsof hij dé gangster wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:57 schreef -skippybal- het volgende:
Joran van der Sloot is zulks een een loser.
Een broer van een vriend van me kwam een keer tegen in de Aspen Valley (ja ja, ik weet 't) en daar zat 'ie heel stoer tegen breezahs te patsen over z'n gevangenistijd op de Antillen
Gore GHB-in-drankjes-van-meisjes-stopper
Welke studie doet ie danquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij liep hier op school ook altijd rond alsof hij dé gangster was
Hehe, en nu zit 'ie vast in zo'n gore cel met nieuw bewijs en is 'ie samen met Osama staatsvijand nummer 1 van de VS.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij liep hier op school ook altijd rond alsof hij dé gangster was
Het enigste verschil is dat Joran wel gevonden isquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe, en nu zit 'ie vast in zo'n gore cel met nieuw bewijs en is 'ie samen met Osama staatsvijand nummer 1 van de VS.
Pwnd![]()
![]()
Ik geloof dat ie vooral op de HEAO rondliep, ik weet niet precies welke studie. Ik heb 'm wel regelmatig rond zien lopen.quote:
Gelukkig niet op de ICAquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie vooral op de HEAO rondliep, ik weet niet precies welke studie. Ik heb 'm wel regelmatig rond zien lopen.
Wij hadden pas nog 3 studentes ICA bij filmhuis die interviews kwamen afnemen, jaargenoten van je toevallig?quote:
Denk het niet, ben pas net begonnenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wij hadden pas nog 3 studentes ICA bij filmhuis die interviews kwamen afnemen, jaargenoten van je toevallig?
Vind je het heel relevant waar het is M. B. ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:58 schreef berc het volgende:
En weten jullie waar dit is![]()
![]()
[ afbeelding ]
op zoek naar een geschikte plek om...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie vooral op de HEAO rondliep, ik weet niet precies welke studie. Ik heb 'm wel regelmatig rond zien lopen.
Whahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Vind je het heel relevant waar het is M. B. ?
anyway, vlakbij mij, iig. als je het echt weten wil, 3 straten. 5 minuten lopen, parallel aan de grootste kastelenstraat van arnhem... nu jij
[..]
op zoek naar een geschikte plek om...![]()
Misschien ga ik er ook nog wel even langs, is ook bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:15 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik ga vanaaf maar naar Bosch...lekker om de hoek!!
pakt google maps er even bij...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Vind je het heel relevant waar het is M. B. ?
anyway, vlakbij mij, iig. als je het echt weten wil, 3 straten. 5 minuten lopen, parallel aan de grootste kastelenstraat van arnhem... nu jij
[..]
op zoek naar een geschikte plek om...![]()
Ow god... dag buurman!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ga ik er ook nog wel even langs, is ook bij mij om de hoek
Niks over Presikhaaf, niet waar ik woon!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef Vork het volgende:
Voor je het weet kom je je buren tegen in de kroeg.
En wat betreft het wonen tussen criminelen, zelfs Presikhaaf went.
Waar jij woont is het rustiger dan het saaiste stukje Zeeland, vergeleken met sommige andere delen van de wijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef PallominnoX het volgende:
Niks over Presikhaaf, niet waar ik woon!
Ja da's ook wel weer waar..mijn oma woonde aan de keulse slag, da's dus echt een stuk waar je niet wilt wonen, tegenwoordig al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Waar jij woont is het rustiger dan het saaiste stukje Zeeland, vergeleken met sommige andere delen van de wijk.
Ow dat klinkt wel goed jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er nog mensen naar die Punk avond in de Goudvis vrijdag? Bandjes die allemaal nummer gaan coveren van de grootste Punkbandjes die er ooit een gig hebben gedaan.
Denk Sex Pistols en The Clash enzo.
Iesch maar 5 euro
bronquote:Vrijdag 14 december
Punkrock Ode aan de Goudvishal
Stijl punkrock 77 t/m 07
Zaal open 20:00
Entree ¤ 5,00
Punkbands nemen afscheid van de Goudvishal:
punk heeft altijd een grote rol gespeeld in de goudvishal sterker nog zonder punk en aanverwante ideologie had de goudvishal waarschijnlijk nooit bestaan. Bands uit het verleden en heden komen hier gezamelijk de tent op zijn kop zetten!!!
Line up:
20:40 - 21:05 De Tarrels
21:20 - 21:50 The Vlerken
22:10 - 22:50 Harries 89 (afscheidsoptreden van gitarist Harrie King)
23:10 - 23:50 Rottevis 77
Gelegenheidsformatie bestaande uit leden van enkele roemruchte Arnhemse punkbands van de afgelopen 30 jaar; The Daltons, Kripos, Splatch, The Harries, Nurfus Pigs, Kill City Rebel, Hirozima Kitz. Zij brengen een ode aan vele punkbands die ooit in Arnhem hebben opgetreden. Denk aan; UKSubs, Anti Nowhere League, The Briefs, The Clash, Sex Pistols.
http://www.myspace.com/harries89
http://www.myspace.com/thevlerken
http://www.myspace.com/detarrels
Nog naar Bosch geweest?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ga ik er ook nog wel even langs, is ook bij mij om de hoek
quote:Jumpen in Gelredome voor het goede doel
12 dec 2007, 02:39 - ARNHEM - Gelredome schudt dinsdag 18 december op zijn grondvesten. Tussen vier en vijf uur houdt de actie Sterren voor Sterren de mega-kerst-jump. Met Lange Frans en Baas B.
Het doel van de actie zijn twee goede doelen: de bouw van een Ronald McDonald Huis Arnhem boven op de nieuwbouw van Revalidatiecentrum Groot Klimmendaal en de realisatie van een therapeutische theaterzaal in het nieuwe gebouw.
De organisatoren willen zoveel mogelijk mensen op de been brengen voor deze mega-kerst-jump. Hoofdsponsor BAM stort per deelnemer een bedrag op giro 1218 ten bate van de kinderen van Groot Klimmendaal.
Jumpen is een danstrend die op dit moment enorm populair is. Een dansstijl die nog het meest lijkt op een variatie van het 'hakken' waarbij veel gesprongen wordt. Jumpen doe je op jumpstyle-muziek, die vrolijker en trager is dan het vroegere hardcore.
Om 15.00 uur gaan de deuren van Gelredome open. Gratis pendelbussen naar het stadion staan klaar bij Luxor in Arnhem. Het officiële programma begint om 16.00 uur, met RijnIJssel Jumpkampioen Bart Daaleman, het Cios Jumpteam, Lange Frans & Baas B en jumpgoeroes Jeckyll & Hide.
Wie wil meedoen met de massale jumppartij moet zich vooraf inschrijven. Voor jumpers die vooraf hebben ingeschreven is het evenement gratis toegankelijk.
Oh nee....quote:
Uhm...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
misschien..even kijken hoe laat wij terug zijn uit Doetinchem
Oh datquote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
die bandjes waar jij het over had
Ik heb 18 jaar op de Frans Halslaan gewoond. Moet je bekend voorkomen danquote:Op woensdag 12 december 2007 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
kennen jullie de izaak evertslaan en de mauvestraat? daar ben ik opgegroeit.
Geen zin in de lapo Litso?quote:Op donderdag 13 december 2007 02:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar op de Frans Halslaan gewoond. Moet je bekend voorkomen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |