Ik heb daar een keer kebab gehad! Dat is toch die zaak?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
Ik zie nu pas dat die snackbar/grillroom op de hoek van de Pauwstraat "Hollyfood" heet![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
Ik zie nu pas dat die snackbar/grillroom op de hoek van de Pauwstraat "Hollyfood" heet![]()
Arnhem: modestad: het Parijs aan de Rijnquote:
Coming Soon Arnhem
Sinds kort vind je in een historisch pand (Kerkstraat 23) in de Arnhemse binnenstad de hyperactuele winkel Coming Soon Arnhem. De inrichting is van de hand van Event Architecture. Coming Soon Arnhem is een klein 'warenhuis' voor mode, een 'multi-store' maar ook een podium, een platform, een ontmoetingsplaats voor het Nederlands ontwerp ineen. De naam verwijst naar de zich altijd weer aandienende nieuwe generaties ontwerpers waarnaar met verwachting wordt uitgekeken.
Je vind er allerlei leuke unieke hebbedingen op het gebied van Nederlands design! Denk aan design van o.a. Hella Jongerius, kleding van Alexander van Slobbe, Spijkers en Spijkers, Orson + Bodil, Viktor & Rolf, Lanvin en Wolff/vanBenthum, mooie tijdschriften, inspirerende kunst- en designboeken, bijzonder porselein van Koninklijke Tichelaar Makkum en een heleboel aparte accessoires.
Fijn om te weten ook, is dat de winkel ondanks het exclusieve aanbod zeker niet hoogdrempelig is en dat je er zelfs met een klein budget goed kunt slagen! Een super hotspot voor een uniek kerstcadeautje!
Is dat die zaak die net op het 10 uur journaal was?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem: modestad: het Parijs aan de Rijn
ik ben wel benieuwd of ze gave designspulletjes voor in huis hebben, dus ga wel even kijken binnenkort, die aparte/kunstzinnige kleding trekt me dan wat minder
Nee, vanavond niet. Kutweer enzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
![]()
Ben je vanaaf in de stad te vinden remlof?
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat die zaak die net op het 10 uur journaal was?
Ik miste het begin van het item, hoopte even dat het in Klarendal wasquote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
was er al wel eens langsgelopen, maar met die vage mode in de etalage trok het me niet zo, nu ik weet dat ze eventueel ook gave design klokken/apparaten/etc hebben, ga ik toch maar een keertje kijken
op 4-in-'t-land zeiden ze net dat de nieuwe collectie van mode academie arnhem enigszins unisex/androgyn blijkt te zien en die komt er ook te hangenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik miste het begin van het item, hoopte even dat het in Klarendal was
Oordeel zelf: www.modearnhem.nlquote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
op 4-in-'t-land zeiden ze net dat de nieuwe collectie van mode academie arnhem enigszins unisex/androgyn blijkt te zien en die komt er ook te hangen
Tsja, het verschilt per ontwerperquote:Op donderdag 8 november 2007 22:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
maar goed, klaar met mode nu, tijd voor whisky
Als je de mode biennale had bezocht en daarbij ook bij de presentatie was geweest had je het geweten.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
op 4-in-'t-land zeiden ze net dat de nieuwe collectie van mode academie arnhem enigszins unisex/androgyn blijkt te zien en die komt er ook te hangen
oja die ene winkel waar iedereen vandaag zo aan bet binnenstormen was toen de winkel vanochtend open ging toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat die zaak die net op het 10 uur journaal was?
Joah... nou ik kan niet zeggen dat ik Arnhem zo'n geweldige stad vind, vandaarquote:
Na 22:30 viel het best meequote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet. Kutweer enzo.
Ach, voor een middelgrote stad heeft het toch echt wel het een en ander te bieden. Maar je moet het niet gaan vergelijken met wereldsteden als Londen of Berlijn. Of zelfs Amsterdam, hoewel dat ook best saai is vergeleken met echte cosmopolen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:28 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Joah... nou ik kan niet zeggen dat ik Arnhem zo'n geweldige stad vind, vandaarhet is niet dramatisch ofzo maar ik vind niet dat Arnhem echt iets heeft, zegmaar.
Lang niet in The Move geweest op donderdagavond. Komt de gemiddelde leeftijd dan wel boven de 20?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Na 22:30 viel het best meeIn The Move was het gezellig, droog en er was bier..
![]()
Ikzelf ben 20quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Lang niet in The Move geweest op donderdagavond. Komt de gemiddelde leeftijd dan wel boven de 20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |