Ja, ik hoorde het net op de radio. Weer op de Hoflaan. Een vriend van mij heeft nog steeds een kogelgat in z'n busje van iets soortgelijks twee jaar geledenquote:
bronquote:Politie onderzoekt beschieten van auto’s
Publicatiedatum: 4-11-2007 15:23:02
ARNHEM - De Arnhemse politie onderzoekt een drietal vernielingen aan geparkeerde auto’s op de Verlengde Hoflaan in de wijk Klarendal nadat daar kennelijk op was geschoten. Bij het incident, dat plaatsvond in de nacht van zaterdag op zondag, is niemand gewond geraakt.
Zondagochtend meldde zich een buurtbewoner bij de politie met schade aan zijn auto. Onderzoek leverde het vermoeden op dat de schade kennelijk was veroorzaakt nadat er op de wagen was geschoten. Daarop werd op de Verlengde Hoflaan een nader onderzoek ingesteld waarbij de straat aan weerszijden werd afgezet. Dat leverde nog twee auto’s op met soortgelijke schade. Uit verder sporenonderzoek kon worden vastgesteld dat er kennelijk op de auto’s was geschoten met een vuurwapen.
Knallen
In de nacht van zaterdag op zondag meldde omstreeks twee uur ’s nachts een buurtbewoner dat hij knallen had gehoord. Gezien de vele meldingen van vuurwerkoverlast de laatste tijd en enkele andere meldingen met op dat moment een hogere prioriteit werd besloten niet direct op deze ene melding te reageren. Pas later in de ochtend kreeg het verhaal een andere wending en bleek dat er geen sprake was geweest van vuurwerk maar dat er geschoten was. Uit een buurtonderzoek kwamen verklaringen naar voren van ooggetuigen die zelfs gezien hadden dat er geschoten was. Zij bleken echter niet de politie gebeld te hebben.
Tips
De politie heeft de zaak nog in onderzoek en roept daarbij getuigen op te reageren. Zo kunnen er voorbijgangers zijn die wellicht ook iets van het voorval hebben gezien. Ook anderen die geen getuige zijn geweest maar wel informatie hebben over de dader(s) wordt gevraagd contact op te nemen met de politie. Getuigen die al wel met de politie hebben gesproken hoeven niet meer te reageren. De Arnhemse politie is bereikbaar onder telefoonnummer 0900-8844 of via e-mail RechercheArnhem@gelderland-midden.politie.nl. Anoniem reageren kan ook via Meld Misdaad Anoniem op telefoonnummer 0800-7000.
(07-166536)
voor nadere informatie:
centraal persloket communicatie
politie Gelderland-Midden
026 376 3053
veel te druk 's avondsquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er vaak op donderdagavond na elven.
Ja dat snap ik ook niet, als ik zie dat er in mijn straat wordt geschoten bel ik echt wel even 112quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef berc het volgende:
Uit een buurtonderzoek kwamen verklaringen naar voren van ooggetuigen die zelfs gezien hadden dat er geschoten was. Zij bleken echter niet de politie gebeld te hebben.![]()
Ik denk dat Emperium wel iets voor je is [korenmarkt]quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm ja, kwam laatst langs het Moortgat en zag er wel heel gezellig uitAlleen niet echt iets waar ik met m'n vriendinnen naartoe zou gaan om echt te gaan stappen. Heb het liefst gewoon iets waar je beetje kunt dansen en waar geen hoeren zijn
![]()
how 's ff. Die dames zijn bijzonder aardig hoor, daar niet van, maar zij zijn niet type die je zoekt. Zij gaan niet ff gaan kijken of er al om 08:58 kaarten getrokken kunnen worden. Die halen die je sc er echt pas rond 09:10 erdoorheen. Als ik een uitkaart via de tikutbox wil regel ik het via vrienden in rotterdam, die snappen het tenminste. (oa een sigarenboer die 24 kaarten voor nancy uit voor sc houders eruit heeft weten te halenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
Als je gewoon naar die Primera aan in de Rijnstraat gaat moet het wel goed komen. Zit naast de blikkenbioscoop dacht ik.
the fifth avenue! Op vrijdag dan. Ook links van het fimlhuisquote:Op zondag 4 november 2007 23:30 schreef berc het volgende:
[..]
Ik denk dat Emperium wel iets voor je is [korenmarkt]
Links van het Filmshuis uhu
Robin Hood is wel ok, en in ieder geval makkelijk te vinden!quote:Op maandag 5 november 2007 18:52 schreef enter het volgende:
Ik ben op zoek naar een restaurant (lekker eten) in de stad van Arnhem (makkelijk te vinden).
Voor de leeftijd van 28+, avondje uit zonder kinderen, als het kan ook nog gezellig en niet te duur.
Iemand een leuke tip?
Als nieuwe inwoner van Arnhem krijg je een pakket met kortingsbonnen voor allerlei dingen (hell yeah, zelfs de mogelijkheid om twee gratis toegangskaarten te krijgen om een thuiswedstrijd van Vitesse bij te wonen). De meeste kan je meteen gebruiken, dus je kan de komende dagen de Eusebius op en het Openluchtmuseum in enzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:25 schreef donroyco het volgende:
Meer dan 24 uur niet gereageerd in het Arnhemtopique
Ga morgen mij inschrijven bij de gemeente (als Limburger ja), daarna heb ik weinig te doen.. iemand nog leuke ideeën om 's middags/'s avonds (ofwel morgen, woensdag) te doen in Arnhem?
Cool, gelukkig dat ik een aantal dagen vrij hebquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Als nieuwe inwoner van Arnhem krijg je een pakket met kortingsbonnen voor allerlei dingen (hell yeah, zelfs de mogelijkheid om twee gratis toegangskaarten te krijgen om een thuiswedstrijd van Vitesse bij te wonen). De meeste kan je meteen gebruiken, dus je kan de komende dagen de Eusebius op en het Openluchtmuseum in enzo
Hoezo dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:58 schreef Vork het volgende:
Oh en oja, voor de kamerzoekerts in Arnhem, dit is van een dikke oplichter: http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?fromLogin=1&RFRID=319229
Ik woon in zo'n zelfde woning, dus dit is een van mijn buren (en dat kunnen er niet veel zijn). Ten eerste is er geen kamer van 20 m2, hooguit 16 (dat zal dan de woonkamer moeten zijn), ten tweede vraagt-ie daar 400 per maand voor (waarvan 375 de huur is), waar nog twee andere mensen in wonen, die vermoeddelijk ook nog een deel van de huur betalen, terwijl die woningen 280 zijn voor de gehele woning (inclusief water).quote:
Oke, bedankt voor de tip, zal er eens gaan kijkenquote:Op maandag 5 november 2007 14:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
the fifth avenue! Op vrijdag dan. Ook links van het fimlhuis![]()
Oké, dat is die ene tent met die witte banken voor toch? Zag er wel leuk uit jaquote:Op zondag 4 november 2007 23:30 schreef berc het volgende:
[..]
Ik denk dat Emperium wel iets voor je is [korenmarkt]
Links van het Filmshuis uhu
hoe dat zo ineens? zijn de multiculti overwinteren?quote:
Ik heb daar een keer kebab gehad! Dat is toch die zaak?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
Ik zie nu pas dat die snackbar/grillroom op de hoek van de Pauwstraat "Hollyfood" heet![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
Ik zie nu pas dat die snackbar/grillroom op de hoek van de Pauwstraat "Hollyfood" heet![]()
Arnhem: modestad: het Parijs aan de Rijnquote:
Coming Soon Arnhem
Sinds kort vind je in een historisch pand (Kerkstraat 23) in de Arnhemse binnenstad de hyperactuele winkel Coming Soon Arnhem. De inrichting is van de hand van Event Architecture. Coming Soon Arnhem is een klein 'warenhuis' voor mode, een 'multi-store' maar ook een podium, een platform, een ontmoetingsplaats voor het Nederlands ontwerp ineen. De naam verwijst naar de zich altijd weer aandienende nieuwe generaties ontwerpers waarnaar met verwachting wordt uitgekeken.
Je vind er allerlei leuke unieke hebbedingen op het gebied van Nederlands design! Denk aan design van o.a. Hella Jongerius, kleding van Alexander van Slobbe, Spijkers en Spijkers, Orson + Bodil, Viktor & Rolf, Lanvin en Wolff/vanBenthum, mooie tijdschriften, inspirerende kunst- en designboeken, bijzonder porselein van Koninklijke Tichelaar Makkum en een heleboel aparte accessoires.
Fijn om te weten ook, is dat de winkel ondanks het exclusieve aanbod zeker niet hoogdrempelig is en dat je er zelfs met een klein budget goed kunt slagen! Een super hotspot voor een uniek kerstcadeautje!
Is dat die zaak die net op het 10 uur journaal was?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem: modestad: het Parijs aan de Rijn
ik ben wel benieuwd of ze gave designspulletjes voor in huis hebben, dus ga wel even kijken binnenkort, die aparte/kunstzinnige kleding trekt me dan wat minder
Nee, vanavond niet. Kutweer enzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
![]()
Ben je vanaaf in de stad te vinden remlof?
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat die zaak die net op het 10 uur journaal was?
Ik miste het begin van het item, hoopte even dat het in Klarendal wasquote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
was er al wel eens langsgelopen, maar met die vage mode in de etalage trok het me niet zo, nu ik weet dat ze eventueel ook gave design klokken/apparaten/etc hebben, ga ik toch maar een keertje kijken
op 4-in-'t-land zeiden ze net dat de nieuwe collectie van mode academie arnhem enigszins unisex/androgyn blijkt te zien en die komt er ook te hangenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik miste het begin van het item, hoopte even dat het in Klarendal was
Oordeel zelf: www.modearnhem.nlquote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
op 4-in-'t-land zeiden ze net dat de nieuwe collectie van mode academie arnhem enigszins unisex/androgyn blijkt te zien en die komt er ook te hangen
Tsja, het verschilt per ontwerperquote:Op donderdag 8 november 2007 22:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
maar goed, klaar met mode nu, tijd voor whisky
Als je de mode biennale had bezocht en daarbij ook bij de presentatie was geweest had je het geweten.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
op 4-in-'t-land zeiden ze net dat de nieuwe collectie van mode academie arnhem enigszins unisex/androgyn blijkt te zien en die komt er ook te hangen
oja die ene winkel waar iedereen vandaag zo aan bet binnenstormen was toen de winkel vanochtend open ging toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat die zaak die net op het 10 uur journaal was?
Joah... nou ik kan niet zeggen dat ik Arnhem zo'n geweldige stad vind, vandaarquote:
Na 22:30 viel het best meequote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet. Kutweer enzo.
Ach, voor een middelgrote stad heeft het toch echt wel het een en ander te bieden. Maar je moet het niet gaan vergelijken met wereldsteden als Londen of Berlijn. Of zelfs Amsterdam, hoewel dat ook best saai is vergeleken met echte cosmopolen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:28 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Joah... nou ik kan niet zeggen dat ik Arnhem zo'n geweldige stad vind, vandaarhet is niet dramatisch ofzo maar ik vind niet dat Arnhem echt iets heeft, zegmaar.
Lang niet in The Move geweest op donderdagavond. Komt de gemiddelde leeftijd dan wel boven de 20?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Na 22:30 viel het best meeIn The Move was het gezellig, droog en er was bier..
![]()
Ikzelf ben 20quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Lang niet in The Move geweest op donderdagavond. Komt de gemiddelde leeftijd dan wel boven de 20?
Het was vrij gezellig bij Pinoccio, Presikhaaf en de Plus (P³)quote:Op maandag 12 november 2007 19:11 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Boooooooooooooh ik verveel me kapot... is dr niks te doen vanaaf ??
Keuzes maken jongen! Keuzes maken....!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:15 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dan moet ik wel iemand kennen die daar ook heen wil
Zelfs op dinsdagavond?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:10 schreef PallominnoX het volgende:
Wat een stronttent is de bloopers zeg, of is het bumpers.. vlakbij Aspen iig..
Ja dat ben ik, maar ik was dit topic weer eens helemaal vergetenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:17 schreef -skippybal- het volgende:
Hier zit toch ook iemand die in het Filmhuis werkt?
Weet diegene ook of die film over Sigur Rós, Heima, ook er gaat draaien?![]()
Ah, ik ben net niet de zien achter het glas boven 'focus'quote:Op donderdag 8 november 2007 16:27 schreef donroyco het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
www.9292ov.nl ?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:36 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb een vraagje! Hoe laat gaat de laatste bus vannacht richting Malburgen? Is er nog een nachtbus ofzo op donderdagavond?
Awwquote:Op donderdag 15 november 2007 17:46 schreef LasTeR het volgende:
Godver, moet ik van de stad naar de huissensestraat lopen!Dat is wel een half uur ofzo!
Maar niet als je zat bent.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Aww
Ik loop soms naar de laar west, das ruim een uur
Pak je nog wat beweging mee ook
Gewoon, uitgaan en Arnhemquote:Op donderdag 15 november 2007 17:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is dat zo? en hoe komt dat dan?
Vent, stel je niet aan. Ik woon daar en ik loop er regelmatig naar de stad en terug. Brug over en je bent er zowatquote:Op donderdag 15 november 2007 17:46 schreef LasTeR het volgende:
Godver, moet ik van de stad naar de huissensestraat lopen!Dat is wel een half uur ofzo!
Pauper, real nigga's ride tha bus.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Vent, stel je niet aan. Ik woon daar en ik loop er regelmatig naar de stad en terug. Brug over en je bent er zowat
www.sinterklaasarnhem.nlquote:Evenement: Intocht Sinterklaas
Datum: 17-11-2007
Aankomst van de Sint en zijn Pieten aan de Rijnkade. Tocht door de binnenstad, ontvangst Sinterklaas in de stadhuishal door burgemeester Krikke.
Op zaterdag 17 november is het evenals vorig jaar weer heel gezellig en enorm spannend op de Rijnkade in Arnhem. Want dan komt Sint Nicolaas met zijn pakjesboot aan. Ter hoogte van het Provinciehuis stappen de Sint en zijn 60 pieten aan vaste wal. Daar speelt zich al vanaf 12.15 een programma af voor de kinderen om het wachten wat korter te maken. Het Pietenorkest oefent dan al samen met alle kinderen en Angelique Krûger de sinterklaasliedjes, ook Circus Poehaa zal aanwezig zijn op de Rijnkade met diverse optreden.
Sinterklaas zal arriveren om 13.00 uur, om alles nog vrolijker te maken worden er vlaggetjes uitgedeeld aan de wachtende kinderen.
Alle 17-jarige breezerkutten en bacogays verzamelen in 't Gelredome. Bom erop zeg ik jequote:
jumpende pietenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sinterklaas komt aan om naar Qlimax te gaan
Straatpartiesquote:Straatverlichting Arnhem valt uit
ARNHEM - De straatverlichting in grote delen van Arnhem, waaronder het centrum, is uitgevallen. Een aantal straten heeft inmiddels weer licht. De oorzaak is nog onduidelijk.
(later meer)
Mij viel het ook pas op toen ik op de bus stond te wachten, het heeft wel ietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:43 schreef Litso het volgende:
Hier op kronenburg (ben aan het werk) is me niks opgevallen. Aan het raam zitten ftw.
oh ik was bij het gruwelijkfestival jahquote:Op woensdag 14 november 2007 01:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, maar ik was dit topic weer eens helemaal vergeten
En nee, dat soort dingen weet ik niet, de directeur doet de programmering, in z'n uppie.
Was er nog iemand bij het gruwelijk festival de 2e? Ik heb stukje van Planet Terror gezien en voor de rest met de crew zitten bieren tot een uur of 5, daarna opruimen en om half 7 's ochtends zaten we aan het ontbijt en half 8 was ik thuis
Wel chill, als je bij bushalte staat bij rijnstraat en gewoon niemand om je heen, alles verlaten, op sommige momenten geen enkele andere ziel, auto, branden licht of wat dan ook... heeft wel wat![]()
Ik zat gisteravond in de bus en we kwamen aan bij het station waar het teringdruk was. Dus ik zeg tegen mijn reisgenoten 'ja het was de intocht van sinterklaas vandaag hequote:Op zondag 18 november 2007 21:11 schreef LasTeR het volgende:
Gister was het wel ff druk bij de trein/bussen toen ik weer Malburgen in moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |