Ja die weet ik wel te zitten. Maar is dat ook een ticketbox?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
Die aan het Willemsplein naast de Subway misschien?
quote:Verkooppunten
Of plaatsnaam Of postcode
Zoeken in de buurt van: ARNHEM (6811)
Primera Otten
Rijnstraat 4
6811 EV
ARNHEM
FRS 2012 NS Arnhem
Oude Stationsstraat 50
6811 KE
ARNHEM
Dance Drugstore Arnhem
Walstraat 12
6811 BC
ARNHEM
FRS 1075 Arnhem
Jansstraat 9
6811 GH
ARNHEM
Primera Van den Berg
Van Lawick van Pabststraat 109
6814 HC
ARNHEM
Vivant Roelandschap
Hommelstraat 41
6828 AJ
ARNHEM
The Read Shop Arnhem
Middelgraaflaan 47
6832 AN
ARNHEM
Primera De Kiosk Kronenburg
Kronenburgpassage 5
6831 EM
ARNHEM
FRS 2109 Arnhem
Kronenburgpassage 88
6831 ER
ARNHEM
Primera Presikhaaf (Oke kiosk)
WC 'Presikhaaf'/Raadsheerplein 12
6826 KR
ARNHEM
Paar jaar terug is daar zo'n stuk onbenul met vrachtwagen en al naar beneden gedonderd volgens mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Het mooiste is nog, dat de kwaanwagens die 'm weg moesten halen vastzaten in de.... file van het ding dat ze moeten weghalen
Ja dat was ergens 's ochtends vroeg, een vrachtwagen van "De wakkere krant van Nederland"quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:17 schreef fathank het volgende:
Paar jaar terug is daar zo'n stuk onbenul met vrachtwagen en al naar beneden gedonderd volgens mij
Ja die zijn volgensmij wel goed , als ik daar kom weten ze het meestal wel tegenwoordig heb ik een ander adresje ( niet in Arnhem ) , en anders op Kronenburg de Primera , bij Free record shop weten ze het soms ook nog weleens.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
Als je gewoon naar die Primera aan in de Rijnstraat gaat moet het wel goed komen. Zit naast de blikkenbioscoop dacht ik.
Ja heel arnhem stond gister vastquote:
Je zou bijna met een biertje langs de weg gaan zitten om het tafereel te aanschouwenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Zo zal ook wel weer de verkeershel losbarsten.
Vanavond is het eerste 'concert' van Paul de Leeuw in de dome en er zijn dus werkzaamheden aan het spoor ofzo waardoor ze het geweldige advies hebben gegeven om maar vooral met de auto te komen![]()
Dat gaat leuk worden. Het is al een chaos bij een fußballpot en nu krijg je dus meer in het rood geklede poetsvrouwtjes die de weg en het hoe-en-wat niet weten![]()
Wat wel tof is bij een concert en hele kuddes de Nelson oplopen van of naar het stadion, om er aangeschoten keihard doorheen te slalommen. Voel je je echt goed als jet zonder ongelukken hebt gehaaldquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou bijna met een biertje langs de weg gaan zitten om het tafereel te aanschouwen
't is er nu wat te koud voor, maar als dit in juli was geweest was ik wel ergens in het gras gaan liggen om al dat volk te bekijkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou bijna met een biertje langs de weg gaan zitten om het tafereel te aanschouwen
Ahh, daarom stond er gisteren een file bij ons in de parkstraatquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op de brug over de IJssel bij Duiven is een vrachtwagen hendig sjiek over die tussenspleet geslipt, gekanteld en staat nu dus voor één derde op de rechterrijstrook, één derde op de linker en voor één derde boven de rivier
En toen hebben ze maar de complete snelweg daar afgesloten en alles via Arnhem gestuurd![]()
Ik heb alleen verstand van kroegen, maar daar zijn de leukste van buiten de Korenmarkt. Het Moortgat bijvoorbeeld. En Bosch natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef L0t.. het volgende:
Ohja, vraagje voor iedereen![]()
Woon nu al 3 maanden in Arnhem en ben er nog steeds niet gaan stappen(studeer in Nijmegen dus ga meestal daarheen)
Dus: waar is het een beetje leuk uitgaan voor studenten, zonder al teveel 15-jarige sletjes?![]()
Hm ja, kwam laatst langs het Moortgat en zag er wel heel gezellig uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van kroegen, maar daar zijn de leukste van buiten de Korenmarkt. Het Moortgat bijvoorbeeld. En Bosch natuurlijk.
Ik ben er vaak op donderdagavond na elven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:08 schreef PallominnoX het volgende:
Moortgat is wel een puike tent ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |