Inderdaad. Vast niet in Plaza, Florian, Manhattan of andere hoogtepuntjes van het Arnhemse uitgaanslevenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dus dat HBO-tuig zit na afloop allemaal in Bosch
Ja. Dat gaat erafquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef PallominnoX het volgende:
Ah, met die grafitti erop over de koningin endezo?
present vrijdag, en ja geek ik ben het met je eensquote:Wow vet feest man, tot 0030
Wel netjes voor Arnhem, een vriend van me is dit jaar begonnen met een opleiding aan de ArtEZ. Ben alleen wel benieuwd hoe ze het gejureerd hebben (op welke criteria).quote:Arnhem heeft beste kunstacademie
05 december 2007, 10:25 (plaats uw reactie)
ARNHEM (ANP) - De ArtEZ-hogeschool voor de kunsten in Arnhem is volgens de Keuzegids de best beoordeelde hogeschool voor de kunsten in Nederland. Dat heeft de kunstacademie woensdag laten weten.
,,De bacheloropleidingen Vormgeving in Arnhem en de bacheloropleiding Theater van ArtEZ scoren het hoogst van alle vergelijkbare opleidingen in Nederland'', jubelt de school.
Het ArtEZ Conservatorium en de bacheloropleiding Docent Beeldende Kunst en Vormgeving staan op de 2e plaats, aldus een zegsvrouw.
Bron
Het huis van Joran van der Sloot, maar ik ben geen Peter R. de Vries helaasquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:58 schreef berc het volgende:
En weten jullie waar dit is![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zag de beelden en dacht toen.. volgens mij is dit presikhaafquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het huis van Joran van der Sloot, maar ik ben geen Peter R. de Vries helaas
Ik hoop toch niet bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:35 schreef berc het volgende:
[..]
ik zag de beelden en dacht toen.. volgens mij is dit presikhaaf
Vandaar blijkbaar 1 van vogelaars 'krachtwijken'
Hij liep hier op school ook altijd rond alsof hij dé gangster wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:57 schreef -skippybal- het volgende:
Joran van der Sloot is zulks een een loser.
Een broer van een vriend van me kwam een keer tegen in de Aspen Valley (ja ja, ik weet 't) en daar zat 'ie heel stoer tegen breezahs te patsen over z'n gevangenistijd op de Antillen
Gore GHB-in-drankjes-van-meisjes-stopper
Welke studie doet ie danquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij liep hier op school ook altijd rond alsof hij dé gangster was
Hehe, en nu zit 'ie vast in zo'n gore cel met nieuw bewijs en is 'ie samen met Osama staatsvijand nummer 1 van de VS.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij liep hier op school ook altijd rond alsof hij dé gangster was
Het enigste verschil is dat Joran wel gevonden isquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe, en nu zit 'ie vast in zo'n gore cel met nieuw bewijs en is 'ie samen met Osama staatsvijand nummer 1 van de VS.
Pwnd![]()
![]()
Ik geloof dat ie vooral op de HEAO rondliep, ik weet niet precies welke studie. Ik heb 'm wel regelmatig rond zien lopen.quote:
Gelukkig niet op de ICAquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie vooral op de HEAO rondliep, ik weet niet precies welke studie. Ik heb 'm wel regelmatig rond zien lopen.
Wij hadden pas nog 3 studentes ICA bij filmhuis die interviews kwamen afnemen, jaargenoten van je toevallig?quote:
Denk het niet, ben pas net begonnenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wij hadden pas nog 3 studentes ICA bij filmhuis die interviews kwamen afnemen, jaargenoten van je toevallig?
Vind je het heel relevant waar het is M. B. ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:58 schreef berc het volgende:
En weten jullie waar dit is![]()
![]()
[ afbeelding ]
op zoek naar een geschikte plek om...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie vooral op de HEAO rondliep, ik weet niet precies welke studie. Ik heb 'm wel regelmatig rond zien lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |