Nou!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik mag trouwens hopen dat er niet zoveel geld gaat naar die talentloze "artiestjes" daar in Klarendal zeg.
Wat een non-muziek allemaal
Dat heb ik afgelopen dinsdag na een half jaar ook maar eens gedaanquote:Op donderdag 1 november 2007 00:03 schreef donroyco het volgende:
Moet me nog inschrijven bij de gemeente Arnhem...
En? Keken ze raar opquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen dinsdag na een half jaar ook maar eens gedaan![]()
quote:
Okéquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:02 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Haha nee!!
Denk dat ze dat daar wel gewent zijn met al die studenten...![]()
Ze heeft me gewoon in geschreven op de dag dat ik daar kwam op 30-10 ipv een half jaar terug.
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
OkéIk huur pas officieel sinds gisteren
Dus ik kan daar nog wel een potje breken
Ik woon in Presikhaaf, huur een kamertje jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:06 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
IVM studie ofzo?
Als het aan mij ligt welquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
Nog bier vanavond?
Ik hoefde gelukkig de stad niet uit vandaagquote:En wat een kenkerzooi op de weg net. Gewoon 90 minuten gedaan van Presikhaaf naar Zuid
Op de brug over de IJssel bij Duiven is een vrachtwagen hendig sjiek over die tussenspleet geslipt, gekanteld en staat nu dus voor één derde op de rechterrijstrook, één derde op de linker en voor één derde boven de rivierquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:58 schreef Litso het volgende:
Christ, heel Arnhem staat vast
Ze staan hier vanaf mijn voordeur tot aan presikhaaf
Ik hoorde dat er een ongeluk is gebeurd op Velperbroek en dat iedereen daarom door de binnenstad geleid wordt. Geen idee hoe bertouwbaar dat is though.
Jij ging toch naar het filmhuis eerst?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
CoolDan bel/sms ik uhhh.. ooit wel eens.
Whehe:quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op de brug over de IJssel bij Duiven is een vrachtwagen hendig sjiek over die tussenspleet geslipt, gekanteld en staat nu dus voor één derde op de rechterrijstrook, één derde op de linker en voor één derde boven de rivier
En toen hebben ze maar de complete snelweg daar afgesloten en alles via Arnhem gestuurd![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ging toch naar het filmhuis eerst?
Het mooiste is nog, dat de kwaanwagens die 'm weg moesten halen vastzaten in de.... file van het ding dat ze moeten weghalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |