Whahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Vind je het heel relevant waar het is M. B. ?
anyway, vlakbij mij, iig. als je het echt weten wil, 3 straten. 5 minuten lopen, parallel aan de grootste kastelenstraat van arnhem... nu jij
[..]
op zoek naar een geschikte plek om...![]()
Misschien ga ik er ook nog wel even langs, is ook bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:15 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik ga vanaaf maar naar Bosch...lekker om de hoek!!
pakt google maps er even bij...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Vind je het heel relevant waar het is M. B. ?
anyway, vlakbij mij, iig. als je het echt weten wil, 3 straten. 5 minuten lopen, parallel aan de grootste kastelenstraat van arnhem... nu jij
[..]
op zoek naar een geschikte plek om...![]()
Ow god... dag buurman!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ga ik er ook nog wel even langs, is ook bij mij om de hoek
Niks over Presikhaaf, niet waar ik woon!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef Vork het volgende:
Voor je het weet kom je je buren tegen in de kroeg.
En wat betreft het wonen tussen criminelen, zelfs Presikhaaf went.
Waar jij woont is het rustiger dan het saaiste stukje Zeeland, vergeleken met sommige andere delen van de wijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef PallominnoX het volgende:
Niks over Presikhaaf, niet waar ik woon!
Ja da's ook wel weer waar..mijn oma woonde aan de keulse slag, da's dus echt een stuk waar je niet wilt wonen, tegenwoordig al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Waar jij woont is het rustiger dan het saaiste stukje Zeeland, vergeleken met sommige andere delen van de wijk.
Ow dat klinkt wel goed jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er nog mensen naar die Punk avond in de Goudvis vrijdag? Bandjes die allemaal nummer gaan coveren van de grootste Punkbandjes die er ooit een gig hebben gedaan.
Denk Sex Pistols en The Clash enzo.
Iesch maar 5 euro
bronquote:Vrijdag 14 december
Punkrock Ode aan de Goudvishal
Stijl punkrock 77 t/m 07
Zaal open 20:00
Entree ¤ 5,00
Punkbands nemen afscheid van de Goudvishal:
punk heeft altijd een grote rol gespeeld in de goudvishal sterker nog zonder punk en aanverwante ideologie had de goudvishal waarschijnlijk nooit bestaan. Bands uit het verleden en heden komen hier gezamelijk de tent op zijn kop zetten!!!
Line up:
20:40 - 21:05 De Tarrels
21:20 - 21:50 The Vlerken
22:10 - 22:50 Harries 89 (afscheidsoptreden van gitarist Harrie King)
23:10 - 23:50 Rottevis 77
Gelegenheidsformatie bestaande uit leden van enkele roemruchte Arnhemse punkbands van de afgelopen 30 jaar; The Daltons, Kripos, Splatch, The Harries, Nurfus Pigs, Kill City Rebel, Hirozima Kitz. Zij brengen een ode aan vele punkbands die ooit in Arnhem hebben opgetreden. Denk aan; UKSubs, Anti Nowhere League, The Briefs, The Clash, Sex Pistols.
http://www.myspace.com/harries89
http://www.myspace.com/thevlerken
http://www.myspace.com/detarrels
Nog naar Bosch geweest?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ga ik er ook nog wel even langs, is ook bij mij om de hoek
quote:Jumpen in Gelredome voor het goede doel
12 dec 2007, 02:39 - ARNHEM - Gelredome schudt dinsdag 18 december op zijn grondvesten. Tussen vier en vijf uur houdt de actie Sterren voor Sterren de mega-kerst-jump. Met Lange Frans en Baas B.
Het doel van de actie zijn twee goede doelen: de bouw van een Ronald McDonald Huis Arnhem boven op de nieuwbouw van Revalidatiecentrum Groot Klimmendaal en de realisatie van een therapeutische theaterzaal in het nieuwe gebouw.
De organisatoren willen zoveel mogelijk mensen op de been brengen voor deze mega-kerst-jump. Hoofdsponsor BAM stort per deelnemer een bedrag op giro 1218 ten bate van de kinderen van Groot Klimmendaal.
Jumpen is een danstrend die op dit moment enorm populair is. Een dansstijl die nog het meest lijkt op een variatie van het 'hakken' waarbij veel gesprongen wordt. Jumpen doe je op jumpstyle-muziek, die vrolijker en trager is dan het vroegere hardcore.
Om 15.00 uur gaan de deuren van Gelredome open. Gratis pendelbussen naar het stadion staan klaar bij Luxor in Arnhem. Het officiële programma begint om 16.00 uur, met RijnIJssel Jumpkampioen Bart Daaleman, het Cios Jumpteam, Lange Frans & Baas B en jumpgoeroes Jeckyll & Hide.
Wie wil meedoen met de massale jumppartij moet zich vooraf inschrijven. Voor jumpers die vooraf hebben ingeschreven is het evenement gratis toegankelijk.
Oh nee....quote:
Uhm...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
misschien..even kijken hoe laat wij terug zijn uit Doetinchem
Oh datquote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
die bandjes waar jij het over had
Ik heb 18 jaar op de Frans Halslaan gewoond. Moet je bekend voorkomen danquote:Op woensdag 12 december 2007 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
kennen jullie de izaak evertslaan en de mauvestraat? daar ben ik opgegroeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |