Dat dacht die vrouw die in met haar kind in of van de Bijenkorf naar beneden sprong ook denk ikquote:
for you..special pricequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
psst, bank kopen?
Jij zit dichter bij je koelkast dan ik..sta op en eetquote:
Hoe weet jij nou hoever ik bij een koelkast vandaan zit/lig?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij zit dichter bij je koelkast dan ik..sta op en eet
earth.google.comquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoever ik bij een koelkast vandaan zit/lig?
Nee, dat is gewoon mijn muzieksmaakquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij een jaren 80/90 zender opstaan?
De helft van wat ik bij je voorbij zie komen ken ik niet...mis ik er iets aan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mijn muzieksmaak
Goede muzieksmaak danquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mijn muzieksmaak
Die ken je wel, je kent alleen de titels nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De helft van wat ik bij je voorbij zie komen ken ik niet...mis ik er iets aan?![]()
waarschijnlijk idd..als ik het hoor zal ik ze wel herkennen misschien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die ken je wel, je kent alleen de titels niet
Ng even, dan mag je er elke nacht uit voor de voedingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:41 schreef amaranta het volgende:
leuk joh, zwanger zijn
Hoezo tot mijn ontsteltenis? Leef je vooral uit johquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb er 1 bewaard..die staat op mijn nachtkastje (ooit voor mijn eigen kind(eren))...de rest heb ik laatst (tot ontsteltenis van bb) idd weggedaan (goed doel).
Ik heb 40 knuffelbeesten ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoezo tot mijn ontsteltenis? Leef je vooral uit joh.
Ik heb hier nog 2 beren staan 1tje van mijn pappa heel vroeger en ik geloof eentje van mijn mamma. Maar die laatste weet ik niet zeker. Oh, en mijn eigen gigabeer van vroeger ligt ergens bij mijn ouders rond te slingeren. Vooral daar laten liggen![]()
.
En maar klagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:41 schreef amaranta het volgende:
leuk joh, zwanger zijn
Spanjolaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En maar klagen.
Je hebt er zelf voor gekozen hoor! Hollander.
Ik was ook voor de tweede keer zwanger op mijn 21e !quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
21 jaar en voor de tweede keer zwanger, mwaaaaa
Jaaaaaaa... we kunnen hier ook niks meer afzeiken tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:19 schreef JamesBrownie het volgende:
O nee, wat is dit dan
[..]
Ik was ook voor de tweede keer zwanger op mijn 21e !![]()
En ik ben nooit een breezersletje geweest!
(ik ging voor whisky of bier!)
Jeetje ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef bleiblei het volgende:
Zo verdomme hey... Ik kon Eindhoven weer eens niet uitkomen.
Het vorige boek wat ik uitleende ben ik 2,5 jaar kwijt geweest, dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon vanalles gemist...
Praat me eens bij!
En ik ga vanavond pas beginnen aan je boek SQ,
En dat in de herfstvakantiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef bleiblei het volgende:
Zo verdomme hey... Ik kon Eindhoven weer eens niet uitkomen.
O jawel hoor, van mij mag je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... we kunnen hier ook niks meer afzeiken tegenwoordig
Nee, ik heb gewoon een hekel aan die domme mamabimbo's op het zwangerschapstopic met het IQ van een paasei die zich ook nog eens voort gaan planten. Jij valt voor mij absoluut niet onder die categorie hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O jawel hoor, van mij mag je.
Misschien heeft ze gewoon een oude vriend!![]()
Dat mag je ook afzeiken.
En als je wilt, mag je ook zeiekn over mensen die mensen kennen die criminele contacten hebben
Ik moest krabbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat in de herfstvakantie
Ik heb gewoon alle stoplichten genegeerd vanmorgen zo rustig was het
Wel FAKKIN koud zeg!
Ik moest ook krabben, mijn zadel had een ijslaagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moest krabben.
Morgen gaattie weer de garage in.
Ik heb het IQ van een pinda?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een hekel aan die domme mamabimbo's op het zwangerschapstopic met het IQ van een paasei die zich ook nog eens voort gaan planten. Jij valt voor mij absoluut niet onder die categorie hoor
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het IQ van een pinda?
Ik weet wat je bedoelt, ik voel me ook helemaal niet aangesproken, maar ik moet er natuurlijk wel op reageren he!
Ik heb zelfs Floris' auto gekrabt vanmorgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moest krabben.
Morgen gaattie weer de garage in.
Trouwens, bank kopen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het IQ van een pinda?
Ik weet wat je bedoelt, ik voel me ook helemaal niet aangesproken, maar ik moet er natuurlijk wel op reageren he!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Floris' auto gekrabt vanmorgen. Mijn auto moest toch warmdraaien
.
Hebben jullie nog een bank nodig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
.
Als je em voor 20 euro wegdoet welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een bank nodig?
Ik ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je em voor 20 euro wegdoet wel.
Que?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:40 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme... het lijkt erop dat ze mijn account hebben weggetieft.
We hebben er al 2, + een fateuille (ik kan er even niet opkomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben gekke henkie niet![]()
Ik ben ook geen Mex dus de winkelprijs hoef ik er niet voor, maar de helft van de winkelprijs voor een praktisch gloednieuw meubel vind ik reasonable![]()
Die gaat in het taalnazi topic, tnxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
We hebben er al 2, + een fateuille (ik kan er even niet opkomen), dus we zijn voorzien.
Heb je de Ibiza van je nieuwe huisgenoot ook gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Mex dus de winkelprijs hoef ik er niet voor
*zoemerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb je de Ibiza van je nieuwe huisgenoot ook gedaan
Vol? Jouw huis?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoef nu geen bank.
Misschien doen we toch de oranje stoeltjes weg, het is nogal vol nu...
Heb je je wachtwoord veranderd gisteren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Soort van subtiele manier van ontslaan ofzo.
Ik kan nergens meer in.
Nieuwe huisgenoot? Hoe witte gij dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb je de Ibiza van je nieuwe huisgenoot ook gedaan
Gurlie in een GP?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
*zoemer
Het is een Grande Punto in die geweldige oranje kleur. Het ding weegt verdomme 1100+kg en heeft nog minder pk's dan onze Volvo's.
Ik weet zeker dat als jij je troep voor zoveel geld verpatst krijgt, het mij ook moet lukken...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als men zo dom is om bv een PlayStation 2 te kopen voor 125¤ dan moet men dat helemaal zelf weten
![]()
Nee tuurlijk niet... Dat wachtwoord is aan alle webservices gekoppeld. Vanmorgen kon ik mijn email ophalen en sindsdien kan ik nergens meer inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je je wachtwoord veranderd gisteren?
Ik heb dat nog wel eens, en dat vergeet ik dan
Is dat zoon "snelle" (looksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
*zoemer
Het is een Grande Punto in die geweldige oranje kleur. Het ding weegt verdomme 1100+kg en heeft nog minder pk's dan onze Volvo's.
Heb je geld te weinig ofsowquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:57 schreef r8ality het volgende:
Ow wacht, ik slaap nog. Mex doelt op de auto van Patrick (broer van de vriendin van daNpy) die bij ons komt wonen...
Ik denk dat ik em op de Ring met mijn auto zoekrijdtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat zoon "snelle" (looks)?
Die zijn best leuk.
Tja ach... Het ding rijdt ws wel wat lekkerder dan die ouwe volvo's. Wel stukje duurder alssie em ook prive rijdt. Maar tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat ik em op de Ring met mijn auto zoekrijdt.
Neen, hij woonde in een armzalig appartement aan de Koppele met een woekerhuur (moest snel verhuizen vorig jaar ergens) dus in principe was hij mijn eerste keus toen ik op de Druivenstraat ging wonen. Maar aangezien hij pas in november kon "meehuren" kreeg Floris even voorrang. Echter heb ik wel een belofte gedaan die ik nu wel moet inlossen. Maar stel dat ik in januari op stage ga ergens in het buitenland is het een mooie oplossing qua huur.quote:
Ja, maar je zit in ruil voor die makkelijke oplossing misschien wel voor vijf jaar aan een stel huisgenoten vastquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neen, hij woonde in een armzalig appartement aan de Koppele met een woekerhuur (moest snel verhuizen vorig jaar ergens) dus in principe was hij mijn eerste keus toen ik op de Druivenstraat ging wonen. Maar aangezien hij pas in november kon "meehuren" kreeg Floris even voorrang. Echter heb ik wel een belofte gedaan die ik nu wel moet inlossen. Maar stel dat ik in januari op stage ga ergens in het buitenland is het een mooie oplossing qua huur.
Das stimmtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neen, hij woonde in een armzalig appartement aan de Koppele met een woekerhuur (moest snel verhuizen vorig jaar ergens) dus in principe was hij mijn eerste keus toen ik op de Druivenstraat ging wonen. Maar aangezien hij pas in november kon "meehuren" kreeg Floris even voorrang. Echter heb ik wel een belofte gedaan die ik nu wel moet inlossen. Maar stel dat ik in januari op stage ga ergens in het buitenland is het een mooie oplossing qua huur.
Ik heb geen problemen met mijn huisgenoten?!?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar je zit in ruil voor die makkelijke oplossing misschien wel voor vijf jaar aan een stel huisgenoten vast![]()
Ai heup seu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das stimmt.
Je gaat weer naar Zweden voor een half jaar?
Op de achterlichten na een leuke karquote:
Like wot?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij hebben ook dingen op MP staan, vriend doet alles voor veel te weinig(vind ik) weg.
die stickerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op de achterlichten na een leuke kar![]()
Dan heb je nog veel te lachen als je in een weekend in en rond Nurburg rijdt. Als er 1 sticker op een auto mag zitten, is het die wel (mits je een rondje gereden hebt natuurlijkquote:
Lampen, tafeltje, buro (tafeltje vraagt ie teveel voor vind ik, maar de lampen en het buro juist te weinig.)quote:
Nah... Ook die stickers zijn foutquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te lachen als je in een weekend in en rond Nurburg rijdt. Als er 1 sticker op een auto mag zitten, is het die wel (mits je een rondje gereden hebt natuurlijk).
die stickerquote:
Ik bedoelde meer wat ie er voor vraagtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Lampen, tafeltje, buro (tafeltje vraagt ie teveel voor vind ik, maar de lampen en het buro juist te weinig.)
De stoeltjes gaan dus misschien ook en als ie de zolder opruimt, zal ie nog wel wat dingetjes tegenkomen.
Mensen die op die manier patsen met het feit dat ze wel es een rondje over dat ding hebben geredenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die sticker![]()
mensen die die sticker plakken zonder ooit maar 5 meter over de ring greden te hebben![]()
Jij bent dan ook een A naar B rijder, geen auto-hobbyistquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah... Ook die stickers zijn fout.
Maar goed, das een mening enzo.
Fout. Zo geef je aan dat je fan bent van de Ring. Er rijden maar weinig sjonnies rond die willen patsen met zo'n sticker omdat ze meestal in het eerste of tweede rondje hun auto aan puin rijden omdat ze niet kunnen rijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die op die manier patsen met het feit dat ze wel es een rondje over dat ding hebben gereden
Mwah, valt mee... Ik rij graag rondjes met de auto. Maar dan wel 1 die daar de moeite van waard is. Beetje in je opgepimpte versjonniede auto rondjes rijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een A naar B rijder, geen auto-hobbyist.
Je bent geen hobbyist. Misschien wel een auto-liefhebberquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, valt mee... Ik rij graag rondjes met de auto. Maar dan wel 1 die daar de moeite van waard is. Beetje in je opgepimpte versjonniede auto rondjes rijden. Dat blijft imho zonde van het geld.
Klinkt te bekendquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Tafeltje teveel(weet niet precies) buro heeft ie voor 100 weggedaan terwijl ze er al 125 voor geboden hadden, lamp (met drie bollen eraan) 20, ander lampje weet ik niet precies, wil ik ook eigenlijk houden voor op ons nieuwe buro.
Hij heeft gewoon geen geduld.
Die Ibiza houdt Mex echt wel bij. Of in ieder geval heel dicht in de buurt. Maar je weet toch niet waarover je praat, dat blijkt wel weer. En op Civics zul je over het algemeen geen Ringstickers aantreffen, evenals de gemiddelde Ibiza. Maar deze mag hem met trots dragen, geloof me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, valt mee... Ik rij graag rondjes met de auto. Maar dan wel 1 die daar de moeite van waard is. Beetje in je opgepimpte versjonniede auto rondjes rijden. Dat blijft imho zonde van het geld.
Maar je hebt gelijk dat ik nooit een doorsnee barrel zal kopen om op te pimpen. Dan zou ik eerder iets meer neerleggen en voor iets bijzonders gaan. Lijkt me erg tof om een prachtige oude Corvette te restaureren. Of bijv. het Elise project van Mex is ook tof. Civicjes en Ibizaatjes met "stoere" ringstickers.
Op dit moment wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent geen hobbyist. Misschien wel een auto-liefhebber![]()
Wat een gelul, ik lees zijn post drie keer na en hij geeft alleen zijn mening over een bepaald type autoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die Ibiza houdt Mex echt wel bij. Of in ieder geval heel dicht in de buurt. Maar je weet toch niet waarover je praat, dat blijkt wel weer. En op Civics zul je over het algemeen geen Ringstickers aantreffen, evenals de gemiddelde Ibiza. Maar deze mag hem met trots dragen, geloof me.
quote:
2 posts eerder zegt ie iets over de sticker op die bepaalde auto. Dus mij pakken op wat ik zeg gaat helaas niet lukken! Game on!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een gelul, ik lees zijn post drie keer na en hij geeft alleen zijn mening over een bepaald type auto![]()
*slikt opmerking in*quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook liever een Elise of iets dergelijks willen hebben hoor...moet je wel het geld voor hebben natuurlijk
Misschien ga ik simpelweg niet alleen voor de pktjes waar je in NL geen flikker aan hebt maar een combi van originaliteit, schoonheid en vermogen/wegligging. Die eerste 2 kan je in ieder geval weg strepen bij Ibizaatjes en Civicjes. Dondert het niet of ik verstand heb van PK's opkrikken of niet. Oh, en massa's Civic's met ringstickers. Erg moeilijk is het niet om op een verloren zondag naar Nurnburg te rijden om op je gemakje een rondje op die tolweg te rijden. Al dat populaire gedoe om die ring. Hartstikke tof hoor. Heb het altijd erg naar mijn zin daar. Maar je kan overdrijven in het ophemelen van die paar km asfaltquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die Ibiza houdt Mex echt wel bij. Of in ieder geval heel dicht in de buurt. Maar je weet toch niet waarover je praat, dat blijkt wel weer. En op Civics zul je over het algemeen geen Ringstickers aantreffen, evenals de gemiddelde Ibiza. Maar deze mag hem met trots dragen, geloof me.
Hij geeft nog steeds alleen een mening, dus je bent even goed uitgeluld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
2 posts eerder zegt ie iets over de sticker op die bepaalde auto. Dus mij pakken op wat ik zeg gaat helaas niet lukken! Game on!
Ik ben van mening dat alle buitenlanders het land uit moeten. Die klopt toch ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij geeft nog steeds alleen een mening, dus je bent even goed uitgeluld.
Die "bb, je hebt er toch allemaal geen zak verstand van" - tendens begint me gewoon een beetje de strot uit te komen. Typisch flow-gedrag.
Dat zeg ik, je bent een van A naar B rijder...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien ga ik simpelweg niet alleen voor de pktjes waar je in NL geen flikker aan hebt maar een combi van originaliteit, schoonheid en vermogen/wegligging. Die eerste 2 kan je in ieder geval weg strepen bij Ibizaatjes en Civicjes. Dondert het niet of ik verstand heb van PK's opkrikken of niet. Oh, en massa's Civic's met ringstickers. Erg moeilijk is het niet om op een verloren zondag naar Nurnburg te rijden om op je gemakje een rondje op die tolweg te rijden. Al dat populaire gedoe om die ring. Hartstikke tof hoor. Heb het altijd erg naar mijn zin daar. Maar je kan overdrijven in het ophemelen van die paar km asfalt.
Helleu, jij bent echt wereldvreemd, meningen hebben niets met waarheid te maken, meningen zijn gewoon meningen, maak er nou niet meer van dan het isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat alle buitenlanders het land uit moeten. Die klopt toch ook niet.
Zeg het maar hoor..desnoods via PM..ik ben in een goede bui vandaagquote:
De waarheid is dat die Ibiza wel die sticker mag dragen en dat bleiblei's "mening" compleet nergens over gaat. Punt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helleu, jij bent echt wereldvreemd, meningen hebben niets met waarheid te maken, meningen zijn gewoon meningen, maak er nou niet meer van dan het is
Dat je familie om moet leggen voor een erfenisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg het maar hoor..desnoods via PM..ik ben in een goede bui vandaag
Ik ben bang dat ik dan alleen maar schulden krijgquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat je familie om moet leggen voor een erfenis.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat je familie om moet leggen voor een erfenis.
Je snapt het nog steeds niet. Gelukkig ben jij het en kijk ik daar niet meer van op inmiddelsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
De waarheid is dat die Ibiza wel die sticker mag dragen en dat bleiblei's "mening" compleet nergens over gaat. Punt.
Ik haal weer even die reactie erbij. Nogmaals, 95% van alle auto's die de Ringsticker dragen rijden er echt wel vaker dan 1x per jaar en zijn er bovengemiddeld fan van. De gemiddelde sjonnie weet niet eens dat de Ring bestaat en heeft er of geen geld voor (over) of rijdt zijn auto het eerste beste rondje aan gort. Kan me niet schelen wat Blieb er van vind maar het slaat nergens op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah... Ook die stickers zijn fout.
Maar goed, das een mening enzo.
Nope.... Maar ik zal weer naar je rijden als ik in een mooie auto rondjes aan het rijden benquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent een van A naar B rijder...
Gelukkig kan het de rest van de wereld ook niet schelen wat jij er van vindtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik haal weer even die reactie erbij. Nogmaals, 95% van alle auto's die de Ringsticker dragen rijden er echt wel vaker dan 1x per jaar en zijn er bovengemiddeld fan van. De gemiddelde sjonnie weet niet eens dat de Ring bestaat en heeft er of geen geld voor (over) of rijdt zijn auto het eerste beste rondje aan gort. Kan me niet schelen wat Blieb er van vind maar het slaat nergens op.
Gelukkig is het een meningquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
De waarheid is dat die Ibiza wel die sticker mag dragen en dat bleiblei's "mening" compleet nergens over gaat. Punt.
Er rijdt daar een meisje met haar Golf 1 rondjes om je heen, al rijd jij een 911 GT3 RS. Dus je dikgedrukte argument gaat even niet op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope.... Maar ik zal weer naar je rijden als ik in een mooie auto rondjes aan het rijden ben.
Je hebt wel gelijk dat ik op dit moment niet mijn halve maandsalaris aan schokdempers en spoilers spendeer.
Neeje, rond de 140 ergens. Maar koppel waar je u tegen zegt , aangepast onderstel (weet even niet welk merk, Weitec of AST meuk eronder ofzoiets), geupgrade remmen enz.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:41 schreef Mex_ het volgende:
Hoeveel pk heeft die Ibiza? 200+?
Het zit wel diep he Joostquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Er rijdt daar een meisje met haar Golf 1 rondjes om je heen, al rijd jij een 911 GT3 RS. Dus je dikgedrukte argument gaat even niet op.
Van A naar B, leg je er maar bij neer.
Dat zeg ik toch ook niet. Maar ga niet lopen blaten dat Ringstickers dom zijn, want dat kan ik ook van mensen zeggen die in pak gaan werkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig kan het de rest van de wereld ook niet schelen wat jij er van vindt
En nu koffie
Zeg narrowminded boy, er zijn meer rondjes op de wereld waar je kan genieten van je auto dan die dat rondje op die burchtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Er rijdt daar een meisje met haar Golf 1 rondjes om je heen, al rijd jij een 911 GT3 RS. Dus je dikgedrukte argument gaat even niet op.
Van A naar B, leg je er maar bij neer.
Nee hoor. Maar mensen die van A naar B rijden moeten niet zeggen dat ze niet zijn, want dat zijn ze wel. Anders neem je ook geen GP als leasebakquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar mensen die van A naar B rijden moeten niet zeggen dat ze niet zijn, want dat zijn ze wel. Anders neem je ook geen GP als leasebak.
Dit zegt genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeg narrowminded boy, er zijn meer rondjes op de wereld waar je kan genieten van je auto dan die dat rondje op die burcht.
Ik kan net zoveel genieten van een stukje brabant als van een rondje ring. Al is het een heel andere beleving.
Oh en fan zijn van vind (let op! vind) ik altijd beetje sneu. Beetje bakvissen, backstreetboy, achtig. Maar dat is meer geneuzel over de benaming van iets.
als dat jouw mening is, let it bequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Maar ga niet lopen blaten dat Ringstickers dom zijn, want dat kan ik ook van mensen zeggen die in pak gaan werken.
Liever een speknek en hoofd met een Ringsticker dan een bal in pak met een GPquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Naja, ik lach er maar hard om en laat je lekker in de waan. Dat is het makkelijkste.
Sterk punt r8al. *met je speknek en je hoofd*![]()
Vergeet niet dattie al jaren in het stralingsgebied van Flow's ego leeft. Dat beinvloedt de hersenen sterk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Naja, ik lach er maar hard om en laat je lekker in de waan. Dat is het makkelijkste.
Sterk punt r8al. *met je speknek en je hoofd*![]()
Jup, dat jij je plezier laat beperken tot een tolweg in Duitslandquote:
Sorry maar dan kan ie Mex echt niet bijhouden 160pk@700kg...ook al heb je een berg koppelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neeje, rond de 140 ergens. Maar koppel waar je u tegen zegt , aangepast onderstel (weet even niet welk merk, Weitec of AST meuk eronder ofzoiets), geupgrade remmen enz.
Dat is inderdaad wel een mooie inderdaad, er staat een rondje van Alonso op Youtube in 1 of andere race Clio waarin hij ingehaald wordt door dat vrouwtje in d'r Golfjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik wel kritiek op verdragen, aangezien in pak gaan werken ook zou kunnen zorgen voor een professionele uitstraling en uniformiteit. Maar volgens Blieblie zijn ALLE Ringstickers dom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als dat jouw mening is, let it be
Je snept em niet... De speknek en hoofd. Maar goed... Laat maar. Je hebt gelijk knulquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Liever een speknek en hoofd met een Ringsticker dan een bal in pak met een GP.
Dit is helemaal een zwaktebodquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vergeet niet dattie al jaren in het stralingsgebied van Flow's ego leeft. Dat beinvloedt de hersenen sterk.
Ik vind ze niet mooi en zie de toegevoegde waarde er niet van. Dat is wat ik eigenlijk vind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik wel kritiek op verdragen, aangezien in pak gaan werken ook zou kunnen zorgen voor een professionele uitstraling en uniformiteit. Maar volgens Blieblie zijn ALLE Ringstickers dom.
160pk @ 700kg is leuk als je rechtuit kan. En dat is zelden op de Ring...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sorry maar dan kan ie Mex echt niet bijhouden 160pk@700kg...ook al heb je een berg koppel
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een mooie inderdaad, er staat een rondje van Alonso op Youtube in 1 of andere race Clio waarin hij ingehaald wordt door dat vrouwtje in d'r Golfje
Dat kan ik dus ook zeggen over pakken. Ik weet echter dat het niet zo is en kan wel koppig blijven volhouden dat een pak "nep" is, maar uiteindelijk verdient de gemiddelde dude in een pak voorlopig meer dan ik...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind ze niet mooi en zie de toegevoegde waarde er niet van. Dat is wat ik eigenlijk vind.
Dat was volgens mij een Megane Sport, geen Clio...quote:
Naja, en zunne auto gaat met sticker echt niet harder de ring rond. Dat doet de persoon + auto. Kortom, het ding is vrij nutteloos en niet mooi. Het past natuurlijk wel bij het groepsgevoel van ringrijders maar sinds de ring redelijk bekend is onder autorijdend n00b Nederland en iedereen zoon sticker bij de kiosk op de hoek kan kopen is die meerwaarde ook eigenlijk weg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat kan ik dus ook zeggen over pakken. Ik weet echter dat het niet zo is en kan wel koppig blijven volhouden dat een pak "nep" is, maar uiteindelijk verdient de gemiddelde dude in een pak voorlopig meer dan ik...
En nu op een verschil van betekenis van woorden gaan gooien. Bedankt dat je nog enigzins naar me luistertquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:55 schreef bleiblei het volgende:
Oh en ik zei dat ik ze fout vind. Niet dom.
Dom kan je peilen op feiten.
Fout is gewoon een mening. Vergelijkbaar met dat Lexus achterlichten op een andere auto dan een lexus fout zijn. Of snelle stickers op elke auto fout zijn. Of een verlaagd golfje met een sjappie + petje erin fout is.
Vind ik dan.
Je ziet het niet helemaal goed, met die 700kg kan ik zeer laat remmen en met die 160pk ben ik zo de bocht weer uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
160pk @ 700kg is leuk als je rechtuit kan. En dat is zelden op de Ring...
Jij bent een vrouw en wordt qua autopraat zowiezo genegeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik houd ook niet van stickers op een auto.
Maakt niet uit welke sticker.
Vriend heeft er ook een paar, en ik vind dat niks.
Ben ik nu ook stom, net als BB?
witnie...was je voor de 2e keer zwanger op je 21ste?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
En weer een. Te makkelijk SQquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik verlaag me graag tot het niveau van mijn gesprekspartner
Ik zei ook niet dat ie van je wintquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je ziet het niet helemaal goed, met die 700kg kan ik zeer laat remmen en met die 160pk ben ik zo de bocht weer uitOp lange rechte stukken (zeker bergop) kom ik juist te kort..
Ja, je bent stom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Die zijn ook foutquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:01 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb ook stickers
Heel subtiel op mijn zijruitjes achter
Dat ding van Alonse was inderdaad een Megane, is die Ibiza een Cupra of FR? Cupra heeft namelijk 180pk en de FR 150..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:01 schreef r8ality het volgende:
Overigens is die Ibiza niet eens afbetaald (breek me de bek niet open) dus eigenlijk is het achterlijk dat ie er mee over de Ring rijdt, maar goed.
Ik vind je poes wel tof heur! Alleen het geld wat je er voor neer moet tellen weer wat minder, maar goed. En wat waren er nog meer opties qua leasegebakjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:00 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en je mag een pak best nep vinden. Net als die Grande Punto. Of een Britse Korthaar. Of whatever... Bij het een boeit het niet wat je vindt. Bij het ander heb je geen gelijk en er zijn ook dingen waar ik het weer wel met je eens ben. Als ik een wat ruimer leasebedrag zou hebben en uberhaupt wat te kiezen had, reed ik waarschijnlijk iets anders dan een Grande Punto. Maar hey! Dat is niet het geval dus tja... Tis niet echt een testosteron auto. Maar goed, in het geval van A -> B rijden voldoet ie prima. In het geval van rijfun, rij ik A -> B naar mensen met wat leuke auto's en ga ik naast de bestuurder zitten en genieten
.
Cupra. Maar hij heeft geen 180pk hoor. Misschien 160 dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat ding van Alonse was inderdaad een Megane, is die Ibiza een Cupra of FR? Cupra heeft namelijk 180pk en de FR 150..
kom...wat is er niet fout aan mijn auto?quote:
Maar wel blijven volhouden dat het geen rijsthok isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom...wat is er niet fout aan mijn auto?
Dat hok maakt veel te veel herrie, scheve voorbumper, de lak is meer roze dan rood...die 3 stickertjes meer of minder boeien me ook niet dan
Grande Punto (punt)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik vind je poes wel tof heur! Alleen het geld wat je er voor neer moet tellen weer wat minder, maar goed. En wat waren er nog meer opties qua leasegebakjes?
Overigens is er van dat model geen FR, dat is pas bij de laatste nieuwe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Cupra. Maar hij heeft geen 180pk hoor. Misschien 160 dan.
Matig, dat je als standaard auto een GP krijgtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Grande Punto (punt).
Voor de starters hebben ze bij ons altijd een standaard auto.
Eerst was dit een Peugeot 206 trage diesel
Toen een gewone Punto (gelukkig hebben ze me daar niet mee opgescheept)
En nu hebben ze een Grande Punto
Ansich vind ik dat best okee.
Grande Punto ziet er best aardig uit, vrij ruim en rijdt best prima. Tis alleen geen uitblinkertje. Maar ach... Ik gebruik em puur als duf vervoermiddel.... En dat doettie prima.
Stel ik zou blijven en over 2 - 3 jaar weer een stapje omhoog gaan dan kom ik in de volgende klasse met de volgende voorkeur auto's:
Klasse 2
Opel Astra (station wagen + GTC)
Toyota Auris
VW Golf (station wagen)
Alfa Romeo 147
Skoda Octavia (station wagen)
Renault Megane (station wagon)
Seat Leon
Fiat Bravo
Volvo C30
Audi A3
Voordeel van voorkeurauto's is dat je alleen fiscale bijtelling betaald bij privé rijden en dat wanneer je naar een nieuwe WG gaat geen gezeik hebt met contracten enzo. Je auto kan je dan gewoon zonder problemen naar mijn WG schuiven.
Maar een collega van me heeft met een beetje eigen bijdrage voor elkaar gekregen dattie van een Grande Punto naar een Alfa 159 Station is gegaan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Overigens is er van dat model geen FR, dat is pas bij de laatste nieuwe.
156pk dus.quote:IBIZA; 1.8 20V/AYP 115KW
Wat is jouw definitie van rijst?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar wel blijven volhouden dat het geen rijsthok is.
Mijn designpoes was met korting omdat ze tweedehands was. De ander kostte 55 euro.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:21 schreef JamesBrownie het volgende:
En we hebben drie dure poezen!
Heuj, braboquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En maar klagen.
Je hebt er zelf voor gekozen hoor! Hollander.
Het enige leuke aan dat huis is de voorgevel en de ligging. Voor de rest is het echt om te janken. Alle authentieke elementen er uit, lelijk granol, schrootjes, die badkamer en keuken zijn te lelijk voor woorden, etc... nee, dat gaat 'm niet worden schatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:22 schreef bleiblei het volgende:
SQ!!
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=3976bd05-052c-4f67-b21b-1590e3728623&objecttype=DetailKoopObject
Ze hebben er 18K van de prijs afgehaald.
Alleen weegt ie wel om en nabij de 1100kg, dus hij zal je niet inhalen, maar wel lastig makenquote:
Wat veel geld voor zo'n enorm gedateerd huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het enige leuke aan dat huis is de voorgevel en de ligging. Voor de rest is het echt om te janken. Alle authentieke elementen er uit, lelijk granol, schrootjes, die badkamer en keuken zijn te lelijk voor woorden, etc... nee, dat gaat 'm niet worden schat
Ik vind die huizen prachtig, maar van binnen is deze wel erg lelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat veel geld voor zo'n enorm gedateerd huis
Het was een garpjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van rijst?
Rijsthokken zijn, in mijn ogen, auto's waarbij motorisch absoluut niets gedaan is maar er wel 5m² aan extra plastic aan de auto gehangen is.
Niet rijst is: uiterlijk standaard auto's met upgrades aan de motor cq. ophanging
auto's met iets meer plastic dan normaal en upgrades aan motor & ophanging (incl. remmen)
Rijst:
[ afbeelding ]
Geen rijst:
[ afbeelding ]
ff kikker proof gemaakt
Jaaah, maar das juist tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het enige leuke aan dat huis is de voorgevel en de ligging. Voor de rest is het echt om te janken. Alle authentieke elementen er uit, lelijk granol, schrootjes, die badkamer en keuken zijn te lelijk voor woorden, etc... nee, dat gaat 'm niet worden schat
Onze katten waren wel duur, op Dee na, ook tweedehands en 50 euro.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn designpoes was met korting omdat ze tweedehands was. De ander kostte 55 euro.
Ik heb een fiets met 3 versnellingen en een verzekering en de oude fietstas van m'n opa.
Het duurste wat ik heb is mijn pc. Mijn bed, nachtkastje, stoelen en dekenkist zijn gratis, de rest is van IKEA en dus praktisch gratis. Mijn dvd-speler was 50 euro en mijn stereo -installatie inclusief nieuwe speakers 200 gulden. Mijn tv en stofzuiger heb ik voor mijn verjaardag gekregen ooit.
Kortom, mijn grote rijkdom ben ik zelf![]()
![]()
Wat ik al zei, alle authentieke elementen er uit... kijk dan naar die vloerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jaaah, maar das juist tof.
Dan betaal je niet voor de keuken e.d. maar voor de buitenkant. Kan je lekker zelf beslissen wat er in komt zonder dat je betaald voor wat er in zit.
Ik zou juist voor zoiets gaan dan voor een huis met mooie keuken & badkamer.
Dit huis is echt niks mijn smaak bbquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan betaal je niet voor de keuken e.d. maar voor de buitenkant. Kan je lekker zelf beslissen wat er in komt zonder dat je betaald voor wat er in zit.
Het is sowieso praktisch onmogelijk een huis te vinden waar beiden helemaal jouw smaak zijn. Vaak is het wel mooi maar net niet je ding. Dan maar een maandje of 2 in de puinzooi en helemaal je eigen huisje.
(+ dat er in dergelijke huizen de grootste waardevermeerdering te realiseren is).
Teveel geld voor een huis aan een drukke weg wat een ventilator uit 1900 of zo in het raam boven de keukendeur heeft hangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
bb, dan vind ik dees stukken leuker
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Kenmerken/?id=f8b07d33-42d1-4dca-a9ce-7dd963a21b7c&objecttype=DetailKoopObject
Helaas kunnen wij dat echt betalenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:37 schreef r8ality het volgende:
4 ton? Loterij gewonnen?
Je zit alleen met de originele dingen, die zitten in dit huis idd niet meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is sowieso praktisch onmogelijk een huis te vinden waar beiden helemaal jouw smaak zijn. Vaak is het wel mooi maar net niet je ding. Dan maar een maandje of 2 in de puinzooi en helemaal je eigen huisje.
(+ dat er in dergelijke huizen de grootste waardevermeerdering te realiseren is).
dat kun je er uit slopen aapquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teveel geld voor een huis aan een drukke weg wat een ventilator uit 1900 of zo in het raam boven de keukendeur heeft hangen.
Ligt er aan, wat vraag je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je zit alleen met de originele dingen, die zitten in dit huis idd niet meer.
Das wel jammer.
Willen jullie ons huis niet?';)
Ik ben nooit te beroerd het nog eens uit te leggenquote:
Jah, maar die zit weer aan de Aalsterwegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
bb, dan vind ik dees stukken leuker
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Kenmerken/?id=f8b07d33-42d1-4dca-a9ce-7dd963a21b7c&objecttype=DetailKoopObject
+ nog een ton verbouwen afgaande op Bliebs verhaal. Dus voor 5 ton heb je dalijk een fijn huis van binnen, lekkend van buiten en in het centrum van Eindhoven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helaas kunnen wij dat echt betalen
Ben ik niet zo bang voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Alleen weegt ie wel om en nabij de 1100kg, dus hij zal je niet inhalen, maar wel lastig maken.
Als jij 50000 meer uit wil geven om ook nog eens de binnenkant fatsoenlijk te maken is het wel een aardig huis mijn inziens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan daar wel mee leven hoor, zeker omdat deze een voortuin heeft en een brede stoepquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jah, maar die zit weer aan de Aalsterweg.
In de bochtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bang voor
156pk@1100kg vs. 160pk@700kg.
[ afbeelding ]
waar we constant linkjes van posten, ongeveerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Welke buurt zou je willen zitten?
Lekkend van buiten? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
+ nog een ton verbouwen afgaande op Bliebs verhaal. Dus voor 5 ton heb je dalijk een fijn huis van binnen, lekkend van buiten en in het centrum van Eindhoven.
Ieder z'n ding.
Ja joost, gelukkig wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
+ nog een ton verbouwen afgaande op Bliebs verhaal. Dus voor 5 ton heb je dalijk een fijn huis van binnen, lekkend van buiten en in het centrum van Eindhoven.
Ieder z'n ding.
Niets concreets, voorlopig nog even dromenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:49 schreef r8ality het volgende:
Over welke verhuistermijn hebben we het hier?
Ik wil geen smaakloos huis in Woenselquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joost, gelukkig wel.
Als iedereen een goedkoop smaakloos huis in Woensel wilde waren ze ook binnen no time niet meer betaalbaar, dus reken maar uit waardoor het komt![]()
drempelsquote:
Juist bochten, je wil niet weten wat het ontbreken van gewicht doet aan remvermogen en bochtsnelheid. Rijd maar een keer mee.quote:
Die liggen ook buiten het centrum van Eindhovenquote:
Die van jou is ook sneller. Alleen kost ie 3x zoveel en is niet evenredig snellerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Juist bochten, je wil niet weten wat het ontbreken van gewicht doet aan remvermogen en bochtsnelheid. Rijd maar een keer mee.
Zwangere teefquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
zeikers
Ach, loop je tenminste ook niet het risico dat je reaal als buurman krijgt ooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
zeikers
die bordeauxrode 106? Die rijd ook altijd op zandvoort toch? dat ding staat best wel laag idd...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die liggen ook buiten het centrum van Eindhoven.
Afgelopen weekend dacht iemand van Autofans mij te kunnen volgen. Waarbij ie met z'n verlaagde 106 een flinke buts te verwerken kreeg toen we over een drempel gingen (was in donker). Mijn auto hobbelde slechts een beetje.
Pasteurlaanquote:
Jup diequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die bordeauxrode 106? Die rijd ook altijd op zandvoort toch? dat ding staat best wel laag idd...
Mijn middendemper raakt ook de drempels bij Mex/Amaranta & SQ...en dan rij ik er in de eerste versnelling overheen...mijn auto is maar 4cm verlaagd
Daar wil je echt niet wonenquote:
Keukens en badkamers zijn duurquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
50 K verbouwen is nog best veel als er geen fundamentele veranderingen in hoeven te gebeuren. Ik denk dat je een beetje huis ook wel met 20K goed kan vertimmeren.
Tenzij je perse een Bulthaup wil natuurlijk
Die Elise is ook 3x zo tof qua uitstralingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die van jou is ook sneller. Alleen kost ie 3x zoveel en is niet evenredig sneller![]()
Het is geheel afhankelijk van smaak natuurlijk. Ik zou niet weten welke ik mooier zou vinden, een Elise of die Cupra. Serieus niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die Elise is ook 3x zo tof qua uitstraling![]()
Waarom een Ferrari rijden? Een vrachtwagen heeft ook 500pk![]()
Mijn god, ben je al 40+ ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer dattie al verkocht is want!!
[ afbeelding ]
Komop, dit is toch geweldig!quote:
Ik mag hopen dat je dan de Porsches 911 van de eerste generaties bedoeld want die nieuwe zijn niet gemaakt om 'echt' mee te rijden...veel te safe (qua rijdershulp)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is geheel afhankelijk van smaak natuurlijk. Ik zou niet weten welke ik mooier zou vinden, een Elise of die Cupra. Serieus niet.
En een Ferrari is een patserbak. Als je echt wil rijden koop je een Porsche.
Je hebt echt moeite met accepteren dat niet iedereen dezelfde smaak als jij hebt he?quote:
Jemmoet bij ons aan de andere kant van de Tongelresestraat gaan wonen!quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt echt moeite met accepteren dat niet iedereen dezelfde smaak als jij hebt he?
Kom op Joost..laat andere mensen in hun waarde
Ik heb volwassenheidfobie, snap dat danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komop, dit is toch geweldig!
Wat reageer je trouwens weer als een 16-jarige de laatste tijd, last van je hormoontjes?
Ja, als ik DAT kon betalen deed ik het meteen, maar ik denk dat die huizen daar minstens 6 ton doen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jemmoet bij ons aan de andere kant van de Tongelresestraat gaan wonen!
Kun je allemaal uitzetten heur. Alhoewel de 993 GT2 de ultieme circuitbak is natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dan de Porsches 911 van de eerste generaties bedoeld want die nieuwe zijn niet gemaakt om 'echt' mee te rijden...veel te safe (qua rijdershulp)![]()
Ik vind het ook mooi, en onze kast past zo goed in zo'n huis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komop, dit is toch geweldig!
Wat reageer je trouwens weer als een 16-jarige de laatste tijd, last van je hormoontjes?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
[..]
Ik heb volwassenheidfobie, snap dat dan.
Denk het ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als ik DAT kon betalen deed ik het meteen, maar ik denk dat die huizen daar minstens 6 ton doen...
Maar kan je daar ook een graafmachine parkeren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Dat huis op de Hoefkestraat is echt helemaal te gek, en er zit een achterhuis bij waar je een kantoor in kan maken...
Dat heb ik nou ook altijd met de echt toffe huizenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Denk het ook.
Staat al heel lang een huis te koop met praktijkruimte(GROOT!!!), misschien dat het nu net verkocht is, maar ik vond het geweldig! Geloof dat ze er bijna 1,5 mln voor vroegen ofzo
Nee, dat wordt lastiger, met een graafmachine door de Hoefkestraatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maar kan je daar ook een graafmachine parkeren?
Mijn toekomstvisie reikt gelukkig verder dan het woord "auto"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:20 schreef r8ality het volgende:
Hoe wil je er uberhaupt KOMEN met een graafmachine? Weet je hoe smal die straatjes zijn. Leuk als jullie straks 2 auto's hebben
.
Ik zocht even een aanleiding, maar daar issie dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Wat wel cool is, is dat dat huis een eigen plee op de grote slaapkamer heeft
Maar niet verder dan het centrum van Eindhovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn toekomstvisie reikt gelukkig verder dan het woord "auto"
Ik zal deze even uit mijn hoofd lerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Die ligt het dichtst bij Helmond.
Heb ik je al verteld, want daar woon ik.
tof..dat is precies wat ik nodig heb, bedanktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Speciaal voor ArTiC:
[ afbeelding ]
Toiletten in mannenhuizen zijn ook per definitie smerigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zocht even een aanleiding, maar daar issie dus.
Gurlie gaat alleen boven naar de wc op de badkamer, "omdat ze dat gewend is". Dat ze verder smetvrees heeft en denkt dat de WC beneden altijd vies is, laat ze gemakshalve maar achterwege.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dan de Porsches 911 van de eerste generaties bedoeld want die nieuwe zijn niet gemaakt om 'echt' mee te rijden...veel te safe (qua rijdershulp)![]()
Oh jawel, alleen vind je oude huizen meestal niet buiten het centrum.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar niet verder dan het centrum van Eindhoven.
Wij maken elke week dat ding schoon en we zijn amper thuis. Dus dat valt wel mee dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toiletten in mannenhuizen zijn ook per definitie smerig
Als je boven de 70 bent wel ja. Of onder de 12quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Mierlo is ook wel leuk.
Ik ken een hoop mensen van onze leeftijd die er wonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je boven de 70 bent wel ja. Of onder de 12.
iesch plaatje stoekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier woont een goede vriend van ons, hij heeft een winkeltje met huis en een grote tuin, vrekoopt allemaal tweedehandsspulletjes, veel meegenomen uit Frankrijk, kitsch, maar ook heel mooie dingen, zaterdags open vanaf 12 uur geloof ik. kan ook vroeger zijn, maar dat weet ik niet.
Ja, maar daar kijk je zelf niet zo vaak tegenaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:54 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat witte huis wel kil van de buitenkant SQ. In de Hoefkestraat.
Ik ben heel oppervlakkig. Ik vind buitenkant erg belangrijk jeweetsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar daar kijk je zelf niet zo vaak tegenaan![]()
Gisteren had je het over "over anderhalf jaar", nu wil je morgen alquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de hypotheker?
Ikweets, ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben heel oppervlakkig. Ik vind buitenkant erg belangrijk jeweets(zie auto discussie van net
).
ik zeg dat alleen maar omdat ik denk dat jij dat wil horenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gisteren had je het over "over anderhalf jaar", nu wil je morgen al![]()
.
dan moeten we kleiner beginnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik weet ook niet of de huidige situatie representatief is voor wat we volgend jaar op kunnen hoesten.
Normaal zou dat meer moeten zijn. Bij mij weet ik dat niet.
jij hebt pm terug, maar ik probeer het zo wel ff.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
JB, je hebt PM
Is dat niet een giga pauperbuurt? Wel een tof huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Blieb,
Deze is ook extreem tof:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=b50ca505-9b63-49a9-95a7-0e61388c6c43&objecttype=DetailKoopObject
Hoef je ook de badkamer niet meer te verbouwen
je weet niet wat je zegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Mierlo is ook wel leuk.
Valt wel mee volgens mij. Maar het is een meesterlijk huis met garage. En niet aan onze top, i.v.m. wilde toekomstplannenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat niet een giga pauperbuurt? Wel een tof huis.
Als er schotels richting mekka staan weet je al genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, laat maar, het is wel een pauperbuurt
[ afbeelding ]
Ik heb ze allebei gepost, maar die met het uitzicht op de schotelantenne's was de woenselsequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:31 schreef bleiblei het volgende:
Die verrekte funda plakt elke keer andere huizen onder URL's.
Ik kreeg net een huis aan de Kruegelstraat oid. nu heb ik met dezelfde URL een ding in de Woenselsestraat.
Welke was het SQ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |