Hebben jullie nog een bank nodig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Floris' auto gekrabt vanmorgen. Mijn auto moest toch warmdraaien
.
Als je em voor 20 euro wegdoet welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een bank nodig?
Ik ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je em voor 20 euro wegdoet wel.
Que?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:40 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme... het lijkt erop dat ze mijn account hebben weggetieft.
We hebben er al 2, + een fateuille (ik kan er even niet opkomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben gekke henkie niet![]()
Ik ben ook geen Mex dus de winkelprijs hoef ik er niet voor, maar de helft van de winkelprijs voor een praktisch gloednieuw meubel vind ik reasonable![]()
Die gaat in het taalnazi topic, tnxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
We hebben er al 2, + een fateuille (ik kan er even niet opkomen), dus we zijn voorzien.
Heb je de Ibiza van je nieuwe huisgenoot ook gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Floris' auto gekrabt vanmorgen. Mijn auto moest toch warmdraaien
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Mex dus de winkelprijs hoef ik er niet voor
*zoemerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb je de Ibiza van je nieuwe huisgenoot ook gedaan
Vol? Jouw huis?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoef nu geen bank.
Misschien doen we toch de oranje stoeltjes weg, het is nogal vol nu...
Heb je je wachtwoord veranderd gisteren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Soort van subtiele manier van ontslaan ofzo.
Ik kan nergens meer in.
Nieuwe huisgenoot? Hoe witte gij dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb je de Ibiza van je nieuwe huisgenoot ook gedaan
Gurlie in een GP?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
*zoemer
Het is een Grande Punto in die geweldige oranje kleur. Het ding weegt verdomme 1100+kg en heeft nog minder pk's dan onze Volvo's.
Ik weet zeker dat als jij je troep voor zoveel geld verpatst krijgt, het mij ook moet lukken...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als men zo dom is om bv een PlayStation 2 te kopen voor 125¤ dan moet men dat helemaal zelf weten
![]()
Nee tuurlijk niet... Dat wachtwoord is aan alle webservices gekoppeld. Vanmorgen kon ik mijn email ophalen en sindsdien kan ik nergens meer inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je je wachtwoord veranderd gisteren?
Ik heb dat nog wel eens, en dat vergeet ik dan
Is dat zoon "snelle" (looksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
*zoemer
Het is een Grande Punto in die geweldige oranje kleur. Het ding weegt verdomme 1100+kg en heeft nog minder pk's dan onze Volvo's.
Heb je geld te weinig ofsowquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:57 schreef r8ality het volgende:
Ow wacht, ik slaap nog. Mex doelt op de auto van Patrick (broer van de vriendin van daNpy) die bij ons komt wonen...
Ik denk dat ik em op de Ring met mijn auto zoekrijdtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat zoon "snelle" (looks)?
Die zijn best leuk.
Tja ach... Het ding rijdt ws wel wat lekkerder dan die ouwe volvo's. Wel stukje duurder alssie em ook prive rijdt. Maar tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat ik em op de Ring met mijn auto zoekrijdt.
Neen, hij woonde in een armzalig appartement aan de Koppele met een woekerhuur (moest snel verhuizen vorig jaar ergens) dus in principe was hij mijn eerste keus toen ik op de Druivenstraat ging wonen. Maar aangezien hij pas in november kon "meehuren" kreeg Floris even voorrang. Echter heb ik wel een belofte gedaan die ik nu wel moet inlossen. Maar stel dat ik in januari op stage ga ergens in het buitenland is het een mooie oplossing qua huur.quote:
Ja, maar je zit in ruil voor die makkelijke oplossing misschien wel voor vijf jaar aan een stel huisgenoten vastquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neen, hij woonde in een armzalig appartement aan de Koppele met een woekerhuur (moest snel verhuizen vorig jaar ergens) dus in principe was hij mijn eerste keus toen ik op de Druivenstraat ging wonen. Maar aangezien hij pas in november kon "meehuren" kreeg Floris even voorrang. Echter heb ik wel een belofte gedaan die ik nu wel moet inlossen. Maar stel dat ik in januari op stage ga ergens in het buitenland is het een mooie oplossing qua huur.
Das stimmtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neen, hij woonde in een armzalig appartement aan de Koppele met een woekerhuur (moest snel verhuizen vorig jaar ergens) dus in principe was hij mijn eerste keus toen ik op de Druivenstraat ging wonen. Maar aangezien hij pas in november kon "meehuren" kreeg Floris even voorrang. Echter heb ik wel een belofte gedaan die ik nu wel moet inlossen. Maar stel dat ik in januari op stage ga ergens in het buitenland is het een mooie oplossing qua huur.
Ik heb geen problemen met mijn huisgenoten?!?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar je zit in ruil voor die makkelijke oplossing misschien wel voor vijf jaar aan een stel huisgenoten vast![]()
Ai heup seu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das stimmt.
Je gaat weer naar Zweden voor een half jaar?
Op de achterlichten na een leuke karquote:
Like wot?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij hebben ook dingen op MP staan, vriend doet alles voor veel te weinig(vind ik) weg.
die stickerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op de achterlichten na een leuke kar![]()
Dan heb je nog veel te lachen als je in een weekend in en rond Nurburg rijdt. Als er 1 sticker op een auto mag zitten, is het die wel (mits je een rondje gereden hebt natuurlijkquote:
Lampen, tafeltje, buro (tafeltje vraagt ie teveel voor vind ik, maar de lampen en het buro juist te weinig.)quote:
Nah... Ook die stickers zijn foutquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te lachen als je in een weekend in en rond Nurburg rijdt. Als er 1 sticker op een auto mag zitten, is het die wel (mits je een rondje gereden hebt natuurlijk).
die stickerquote:
Ik bedoelde meer wat ie er voor vraagtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Lampen, tafeltje, buro (tafeltje vraagt ie teveel voor vind ik, maar de lampen en het buro juist te weinig.)
De stoeltjes gaan dus misschien ook en als ie de zolder opruimt, zal ie nog wel wat dingetjes tegenkomen.
Mensen die op die manier patsen met het feit dat ze wel es een rondje over dat ding hebben geredenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die sticker![]()
mensen die die sticker plakken zonder ooit maar 5 meter over de ring greden te hebben![]()
Jij bent dan ook een A naar B rijder, geen auto-hobbyistquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah... Ook die stickers zijn fout.
Maar goed, das een mening enzo.
Fout. Zo geef je aan dat je fan bent van de Ring. Er rijden maar weinig sjonnies rond die willen patsen met zo'n sticker omdat ze meestal in het eerste of tweede rondje hun auto aan puin rijden omdat ze niet kunnen rijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die op die manier patsen met het feit dat ze wel es een rondje over dat ding hebben gereden
Mwah, valt mee... Ik rij graag rondjes met de auto. Maar dan wel 1 die daar de moeite van waard is. Beetje in je opgepimpte versjonniede auto rondjes rijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een A naar B rijder, geen auto-hobbyist.
Je bent geen hobbyist. Misschien wel een auto-liefhebberquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, valt mee... Ik rij graag rondjes met de auto. Maar dan wel 1 die daar de moeite van waard is. Beetje in je opgepimpte versjonniede auto rondjes rijden. Dat blijft imho zonde van het geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |