Hebben jullie nog een bank nodig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Floris' auto gekrabt vanmorgen. Mijn auto moest toch warmdraaien
.
Als je em voor 20 euro wegdoet welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een bank nodig?
Ik ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je em voor 20 euro wegdoet wel.
Que?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:40 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme... het lijkt erop dat ze mijn account hebben weggetieft.
We hebben er al 2, + een fateuille (ik kan er even niet opkomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben gekke henkie niet![]()
Ik ben ook geen Mex dus de winkelprijs hoef ik er niet voor, maar de helft van de winkelprijs voor een praktisch gloednieuw meubel vind ik reasonable![]()
Die gaat in het taalnazi topic, tnxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
We hebben er al 2, + een fateuille (ik kan er even niet opkomen), dus we zijn voorzien.
Heb je de Ibiza van je nieuwe huisgenoot ook gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Floris' auto gekrabt vanmorgen. Mijn auto moest toch warmdraaien
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Mex dus de winkelprijs hoef ik er niet voor
*zoemerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb je de Ibiza van je nieuwe huisgenoot ook gedaan
Vol? Jouw huis?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoef nu geen bank.
Misschien doen we toch de oranje stoeltjes weg, het is nogal vol nu...
Heb je je wachtwoord veranderd gisteren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Soort van subtiele manier van ontslaan ofzo.
Ik kan nergens meer in.
Nieuwe huisgenoot? Hoe witte gij dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb je de Ibiza van je nieuwe huisgenoot ook gedaan
Gurlie in een GP?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
*zoemer
Het is een Grande Punto in die geweldige oranje kleur. Het ding weegt verdomme 1100+kg en heeft nog minder pk's dan onze Volvo's.
Ik weet zeker dat als jij je troep voor zoveel geld verpatst krijgt, het mij ook moet lukken...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als men zo dom is om bv een PlayStation 2 te kopen voor 125¤ dan moet men dat helemaal zelf weten
![]()
Nee tuurlijk niet... Dat wachtwoord is aan alle webservices gekoppeld. Vanmorgen kon ik mijn email ophalen en sindsdien kan ik nergens meer inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je je wachtwoord veranderd gisteren?
Ik heb dat nog wel eens, en dat vergeet ik dan
Is dat zoon "snelle" (looksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
*zoemer
Het is een Grande Punto in die geweldige oranje kleur. Het ding weegt verdomme 1100+kg en heeft nog minder pk's dan onze Volvo's.
Heb je geld te weinig ofsowquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:57 schreef r8ality het volgende:
Ow wacht, ik slaap nog. Mex doelt op de auto van Patrick (broer van de vriendin van daNpy) die bij ons komt wonen...
Ik denk dat ik em op de Ring met mijn auto zoekrijdtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat zoon "snelle" (looks)?
Die zijn best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |