Hoezo tot mijn ontsteltenis? Leef je vooral uit johquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb er 1 bewaard..die staat op mijn nachtkastje (ooit voor mijn eigen kind(eren))...de rest heb ik laatst (tot ontsteltenis van bb) idd weggedaan (goed doel).
Ik heb 40 knuffelbeesten ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoezo tot mijn ontsteltenis? Leef je vooral uit joh.
Ik heb hier nog 2 beren staan 1tje van mijn pappa heel vroeger en ik geloof eentje van mijn mamma. Maar die laatste weet ik niet zeker. Oh, en mijn eigen gigabeer van vroeger ligt ergens bij mijn ouders rond te slingeren. Vooral daar laten liggen![]()
.
En maar klagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:41 schreef amaranta het volgende:
leuk joh, zwanger zijn
Spanjolaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En maar klagen.
Je hebt er zelf voor gekozen hoor! Hollander.
Ik was ook voor de tweede keer zwanger op mijn 21e !quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
21 jaar en voor de tweede keer zwanger, mwaaaaa
Jaaaaaaa... we kunnen hier ook niks meer afzeiken tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:19 schreef JamesBrownie het volgende:
O nee, wat is dit dan
[..]
Ik was ook voor de tweede keer zwanger op mijn 21e !![]()
En ik ben nooit een breezersletje geweest!
(ik ging voor whisky of bier!)
Jeetje ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef bleiblei het volgende:
Zo verdomme hey... Ik kon Eindhoven weer eens niet uitkomen.
Het vorige boek wat ik uitleende ben ik 2,5 jaar kwijt geweest, dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon vanalles gemist...
Praat me eens bij!
En ik ga vanavond pas beginnen aan je boek SQ,
En dat in de herfstvakantiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef bleiblei het volgende:
Zo verdomme hey... Ik kon Eindhoven weer eens niet uitkomen.
O jawel hoor, van mij mag je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... we kunnen hier ook niks meer afzeiken tegenwoordig
Nee, ik heb gewoon een hekel aan die domme mamabimbo's op het zwangerschapstopic met het IQ van een paasei die zich ook nog eens voort gaan planten. Jij valt voor mij absoluut niet onder die categorie hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O jawel hoor, van mij mag je.
Misschien heeft ze gewoon een oude vriend!![]()
Dat mag je ook afzeiken.
En als je wilt, mag je ook zeiekn over mensen die mensen kennen die criminele contacten hebben
Ik moest krabbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat in de herfstvakantie
Ik heb gewoon alle stoplichten genegeerd vanmorgen zo rustig was het
Wel FAKKIN koud zeg!
Ik moest ook krabben, mijn zadel had een ijslaagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moest krabben.
Morgen gaattie weer de garage in.
Ik heb het IQ van een pinda?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een hekel aan die domme mamabimbo's op het zwangerschapstopic met het IQ van een paasei die zich ook nog eens voort gaan planten. Jij valt voor mij absoluut niet onder die categorie hoor
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het IQ van een pinda?
Ik weet wat je bedoelt, ik voel me ook helemaal niet aangesproken, maar ik moet er natuurlijk wel op reageren he!
Ik heb zelfs Floris' auto gekrabt vanmorgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moest krabben.
Morgen gaattie weer de garage in.
Trouwens, bank kopen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het IQ van een pinda?
Ik weet wat je bedoelt, ik voel me ook helemaal niet aangesproken, maar ik moet er natuurlijk wel op reageren he!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Floris' auto gekrabt vanmorgen. Mijn auto moest toch warmdraaien
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |