Ben ik niet zo bang voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Alleen weegt ie wel om en nabij de 1100kg, dus hij zal je niet inhalen, maar wel lastig maken.
Als jij 50000 meer uit wil geven om ook nog eens de binnenkant fatsoenlijk te maken is het wel een aardig huis mijn inziens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jaaah, maar das juist tof.
Dan betaal je niet voor de keuken e.d. maar voor de buitenkant. Kan je lekker zelf beslissen wat er in komt zonder dat je betaald voor wat er in zit.
Ik zou juist voor zoiets gaan dan voor een huis met mooie keuken & badkamer.
Het is sowieso praktisch onmogelijk een huis te vinden waar beiden helemaal jouw smaak zijn. Vaak is het wel mooi maar net niet je ding. Dan maar een maandje of 2 in de puinzooi en helemaal je eigen huisje.
(+ dat er in dergelijke huizen de grootste waardevermeerdering te realiseren is).
Ik kan daar wel mee leven hoor, zeker omdat deze een voortuin heeft en een brede stoepquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jah, maar die zit weer aan de Aalsterweg.
In de bochtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bang voor
156pk@1100kg vs. 160pk@700kg.
[ afbeelding ]
waar we constant linkjes van posten, ongeveerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Welke buurt zou je willen zitten?
Lekkend van buiten? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
+ nog een ton verbouwen afgaande op Bliebs verhaal. Dus voor 5 ton heb je dalijk een fijn huis van binnen, lekkend van buiten en in het centrum van Eindhoven.
Ieder z'n ding.
Ja joost, gelukkig wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
+ nog een ton verbouwen afgaande op Bliebs verhaal. Dus voor 5 ton heb je dalijk een fijn huis van binnen, lekkend van buiten en in het centrum van Eindhoven.
Ieder z'n ding.
Niets concreets, voorlopig nog even dromenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:49 schreef r8ality het volgende:
Over welke verhuistermijn hebben we het hier?
Ik wil geen smaakloos huis in Woenselquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joost, gelukkig wel.
Als iedereen een goedkoop smaakloos huis in Woensel wilde waren ze ook binnen no time niet meer betaalbaar, dus reken maar uit waardoor het komt![]()
drempelsquote:
Juist bochten, je wil niet weten wat het ontbreken van gewicht doet aan remvermogen en bochtsnelheid. Rijd maar een keer mee.quote:
Die liggen ook buiten het centrum van Eindhovenquote:
Die van jou is ook sneller. Alleen kost ie 3x zoveel en is niet evenredig snellerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Juist bochten, je wil niet weten wat het ontbreken van gewicht doet aan remvermogen en bochtsnelheid. Rijd maar een keer mee.
Zwangere teefquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
zeikers
Ach, loop je tenminste ook niet het risico dat je reaal als buurman krijgt ooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
zeikers
die bordeauxrode 106? Die rijd ook altijd op zandvoort toch? dat ding staat best wel laag idd...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die liggen ook buiten het centrum van Eindhoven.
Afgelopen weekend dacht iemand van Autofans mij te kunnen volgen. Waarbij ie met z'n verlaagde 106 een flinke buts te verwerken kreeg toen we over een drempel gingen (was in donker). Mijn auto hobbelde slechts een beetje.
Pasteurlaanquote:
Jup diequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die bordeauxrode 106? Die rijd ook altijd op zandvoort toch? dat ding staat best wel laag idd...
Mijn middendemper raakt ook de drempels bij Mex/Amaranta & SQ...en dan rij ik er in de eerste versnelling overheen...mijn auto is maar 4cm verlaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |