Je ziet het niet helemaal goed, met die 700kg kan ik zeer laat remmen en met die 160pk ben ik zo de bocht weer uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
160pk @ 700kg is leuk als je rechtuit kan. En dat is zelden op de Ring...
Jij bent een vrouw en wordt qua autopraat zowiezo genegeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik houd ook niet van stickers op een auto.
Maakt niet uit welke sticker.
Vriend heeft er ook een paar, en ik vind dat niks.
Ben ik nu ook stom, net als BB?
witnie...was je voor de 2e keer zwanger op je 21ste?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
En weer een. Te makkelijk SQquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik verlaag me graag tot het niveau van mijn gesprekspartner
Ik zei ook niet dat ie van je wintquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je ziet het niet helemaal goed, met die 700kg kan ik zeer laat remmen en met die 160pk ben ik zo de bocht weer uitOp lange rechte stukken (zeker bergop) kom ik juist te kort..
Ja, je bent stom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Die zijn ook foutquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:01 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb ook stickers
Heel subtiel op mijn zijruitjes achter
Dat ding van Alonse was inderdaad een Megane, is die Ibiza een Cupra of FR? Cupra heeft namelijk 180pk en de FR 150..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:01 schreef r8ality het volgende:
Overigens is die Ibiza niet eens afbetaald (breek me de bek niet open) dus eigenlijk is het achterlijk dat ie er mee over de Ring rijdt, maar goed.
Ik vind je poes wel tof heur! Alleen het geld wat je er voor neer moet tellen weer wat minder, maar goed. En wat waren er nog meer opties qua leasegebakjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:00 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en je mag een pak best nep vinden. Net als die Grande Punto. Of een Britse Korthaar. Of whatever... Bij het een boeit het niet wat je vindt. Bij het ander heb je geen gelijk en er zijn ook dingen waar ik het weer wel met je eens ben. Als ik een wat ruimer leasebedrag zou hebben en uberhaupt wat te kiezen had, reed ik waarschijnlijk iets anders dan een Grande Punto. Maar hey! Dat is niet het geval dus tja... Tis niet echt een testosteron auto. Maar goed, in het geval van A -> B rijden voldoet ie prima. In het geval van rijfun, rij ik A -> B naar mensen met wat leuke auto's en ga ik naast de bestuurder zitten en genieten
.
Cupra. Maar hij heeft geen 180pk hoor. Misschien 160 dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat ding van Alonse was inderdaad een Megane, is die Ibiza een Cupra of FR? Cupra heeft namelijk 180pk en de FR 150..
kom...wat is er niet fout aan mijn auto?quote:
Maar wel blijven volhouden dat het geen rijsthok isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom...wat is er niet fout aan mijn auto?
Dat hok maakt veel te veel herrie, scheve voorbumper, de lak is meer roze dan rood...die 3 stickertjes meer of minder boeien me ook niet dan
Grande Punto (punt)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik vind je poes wel tof heur! Alleen het geld wat je er voor neer moet tellen weer wat minder, maar goed. En wat waren er nog meer opties qua leasegebakjes?
Overigens is er van dat model geen FR, dat is pas bij de laatste nieuwe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Cupra. Maar hij heeft geen 180pk hoor. Misschien 160 dan.
Matig, dat je als standaard auto een GP krijgtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Grande Punto (punt).
Voor de starters hebben ze bij ons altijd een standaard auto.
Eerst was dit een Peugeot 206 trage diesel
Toen een gewone Punto (gelukkig hebben ze me daar niet mee opgescheept)
En nu hebben ze een Grande Punto
Ansich vind ik dat best okee.
Grande Punto ziet er best aardig uit, vrij ruim en rijdt best prima. Tis alleen geen uitblinkertje. Maar ach... Ik gebruik em puur als duf vervoermiddel.... En dat doettie prima.
Stel ik zou blijven en over 2 - 3 jaar weer een stapje omhoog gaan dan kom ik in de volgende klasse met de volgende voorkeur auto's:
Klasse 2
Opel Astra (station wagen + GTC)
Toyota Auris
VW Golf (station wagen)
Alfa Romeo 147
Skoda Octavia (station wagen)
Renault Megane (station wagon)
Seat Leon
Fiat Bravo
Volvo C30
Audi A3
Voordeel van voorkeurauto's is dat je alleen fiscale bijtelling betaald bij privé rijden en dat wanneer je naar een nieuwe WG gaat geen gezeik hebt met contracten enzo. Je auto kan je dan gewoon zonder problemen naar mijn WG schuiven.
Maar een collega van me heeft met een beetje eigen bijdrage voor elkaar gekregen dattie van een Grande Punto naar een Alfa 159 Station is gegaan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Overigens is er van dat model geen FR, dat is pas bij de laatste nieuwe.
156pk dus.quote:IBIZA; 1.8 20V/AYP 115KW
Wat is jouw definitie van rijst?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar wel blijven volhouden dat het geen rijsthok is.
Mijn designpoes was met korting omdat ze tweedehands was. De ander kostte 55 euro.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:21 schreef JamesBrownie het volgende:
En we hebben drie dure poezen!
Heuj, braboquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En maar klagen.
Je hebt er zelf voor gekozen hoor! Hollander.
Het enige leuke aan dat huis is de voorgevel en de ligging. Voor de rest is het echt om te janken. Alle authentieke elementen er uit, lelijk granol, schrootjes, die badkamer en keuken zijn te lelijk voor woorden, etc... nee, dat gaat 'm niet worden schatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:22 schreef bleiblei het volgende:
SQ!!
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=3976bd05-052c-4f67-b21b-1590e3728623&objecttype=DetailKoopObject
Ze hebben er 18K van de prijs afgehaald.
Alleen weegt ie wel om en nabij de 1100kg, dus hij zal je niet inhalen, maar wel lastig makenquote:
Wat veel geld voor zo'n enorm gedateerd huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het enige leuke aan dat huis is de voorgevel en de ligging. Voor de rest is het echt om te janken. Alle authentieke elementen er uit, lelijk granol, schrootjes, die badkamer en keuken zijn te lelijk voor woorden, etc... nee, dat gaat 'm niet worden schat
Ik vind die huizen prachtig, maar van binnen is deze wel erg lelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat veel geld voor zo'n enorm gedateerd huis
Het was een garpjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van rijst?
Rijsthokken zijn, in mijn ogen, auto's waarbij motorisch absoluut niets gedaan is maar er wel 5m² aan extra plastic aan de auto gehangen is.
Niet rijst is: uiterlijk standaard auto's met upgrades aan de motor cq. ophanging
auto's met iets meer plastic dan normaal en upgrades aan motor & ophanging (incl. remmen)
Rijst:
[ afbeelding ]
Geen rijst:
[ afbeelding ]
ff kikker proof gemaakt
Jaaah, maar das juist tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het enige leuke aan dat huis is de voorgevel en de ligging. Voor de rest is het echt om te janken. Alle authentieke elementen er uit, lelijk granol, schrootjes, die badkamer en keuken zijn te lelijk voor woorden, etc... nee, dat gaat 'm niet worden schat
Onze katten waren wel duur, op Dee na, ook tweedehands en 50 euro.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn designpoes was met korting omdat ze tweedehands was. De ander kostte 55 euro.
Ik heb een fiets met 3 versnellingen en een verzekering en de oude fietstas van m'n opa.
Het duurste wat ik heb is mijn pc. Mijn bed, nachtkastje, stoelen en dekenkist zijn gratis, de rest is van IKEA en dus praktisch gratis. Mijn dvd-speler was 50 euro en mijn stereo -installatie inclusief nieuwe speakers 200 gulden. Mijn tv en stofzuiger heb ik voor mijn verjaardag gekregen ooit.
Kortom, mijn grote rijkdom ben ik zelf![]()
![]()
Wat ik al zei, alle authentieke elementen er uit... kijk dan naar die vloerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jaaah, maar das juist tof.
Dan betaal je niet voor de keuken e.d. maar voor de buitenkant. Kan je lekker zelf beslissen wat er in komt zonder dat je betaald voor wat er in zit.
Ik zou juist voor zoiets gaan dan voor een huis met mooie keuken & badkamer.
Dit huis is echt niks mijn smaak bbquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan betaal je niet voor de keuken e.d. maar voor de buitenkant. Kan je lekker zelf beslissen wat er in komt zonder dat je betaald voor wat er in zit.
Het is sowieso praktisch onmogelijk een huis te vinden waar beiden helemaal jouw smaak zijn. Vaak is het wel mooi maar net niet je ding. Dan maar een maandje of 2 in de puinzooi en helemaal je eigen huisje.
(+ dat er in dergelijke huizen de grootste waardevermeerdering te realiseren is).
Teveel geld voor een huis aan een drukke weg wat een ventilator uit 1900 of zo in het raam boven de keukendeur heeft hangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
bb, dan vind ik dees stukken leuker
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Kenmerken/?id=f8b07d33-42d1-4dca-a9ce-7dd963a21b7c&objecttype=DetailKoopObject
Helaas kunnen wij dat echt betalenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:37 schreef r8ality het volgende:
4 ton? Loterij gewonnen?
Je zit alleen met de originele dingen, die zitten in dit huis idd niet meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is sowieso praktisch onmogelijk een huis te vinden waar beiden helemaal jouw smaak zijn. Vaak is het wel mooi maar net niet je ding. Dan maar een maandje of 2 in de puinzooi en helemaal je eigen huisje.
(+ dat er in dergelijke huizen de grootste waardevermeerdering te realiseren is).
dat kun je er uit slopen aapquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teveel geld voor een huis aan een drukke weg wat een ventilator uit 1900 of zo in het raam boven de keukendeur heeft hangen.
Ligt er aan, wat vraag je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je zit alleen met de originele dingen, die zitten in dit huis idd niet meer.
Das wel jammer.
Willen jullie ons huis niet?';)
Ik ben nooit te beroerd het nog eens uit te leggenquote:
Jah, maar die zit weer aan de Aalsterwegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
bb, dan vind ik dees stukken leuker
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Kenmerken/?id=f8b07d33-42d1-4dca-a9ce-7dd963a21b7c&objecttype=DetailKoopObject
+ nog een ton verbouwen afgaande op Bliebs verhaal. Dus voor 5 ton heb je dalijk een fijn huis van binnen, lekkend van buiten en in het centrum van Eindhoven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helaas kunnen wij dat echt betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |