Ik zocht even een aanleiding, maar daar issie dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Wat wel cool is, is dat dat huis een eigen plee op de grote slaapkamer heeft
Maar niet verder dan het centrum van Eindhovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn toekomstvisie reikt gelukkig verder dan het woord "auto"
Ik zal deze even uit mijn hoofd lerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Die ligt het dichtst bij Helmond.
Heb ik je al verteld, want daar woon ik.
tof..dat is precies wat ik nodig heb, bedanktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Speciaal voor ArTiC:
[ afbeelding ]
Toiletten in mannenhuizen zijn ook per definitie smerigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zocht even een aanleiding, maar daar issie dus.
Gurlie gaat alleen boven naar de wc op de badkamer, "omdat ze dat gewend is". Dat ze verder smetvrees heeft en denkt dat de WC beneden altijd vies is, laat ze gemakshalve maar achterwege.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dan de Porsches 911 van de eerste generaties bedoeld want die nieuwe zijn niet gemaakt om 'echt' mee te rijden...veel te safe (qua rijdershulp)![]()
Oh jawel, alleen vind je oude huizen meestal niet buiten het centrum.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar niet verder dan het centrum van Eindhoven.
Wij maken elke week dat ding schoon en we zijn amper thuis. Dus dat valt wel mee dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toiletten in mannenhuizen zijn ook per definitie smerig
Als je boven de 70 bent wel ja. Of onder de 12quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Mierlo is ook wel leuk.
Ik ken een hoop mensen van onze leeftijd die er wonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je boven de 70 bent wel ja. Of onder de 12.
iesch plaatje stoekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier woont een goede vriend van ons, hij heeft een winkeltje met huis en een grote tuin, vrekoopt allemaal tweedehandsspulletjes, veel meegenomen uit Frankrijk, kitsch, maar ook heel mooie dingen, zaterdags open vanaf 12 uur geloof ik. kan ook vroeger zijn, maar dat weet ik niet.
Ja, maar daar kijk je zelf niet zo vaak tegenaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:54 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat witte huis wel kil van de buitenkant SQ. In de Hoefkestraat.
Ik ben heel oppervlakkig. Ik vind buitenkant erg belangrijk jeweetsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar daar kijk je zelf niet zo vaak tegenaan![]()
Gisteren had je het over "over anderhalf jaar", nu wil je morgen alquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de hypotheker?
Ikweets, ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben heel oppervlakkig. Ik vind buitenkant erg belangrijk jeweets(zie auto discussie van net
).
ik zeg dat alleen maar omdat ik denk dat jij dat wil horenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gisteren had je het over "over anderhalf jaar", nu wil je morgen al![]()
.
dan moeten we kleiner beginnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik weet ook niet of de huidige situatie representatief is voor wat we volgend jaar op kunnen hoesten.
Normaal zou dat meer moeten zijn. Bij mij weet ik dat niet.
jij hebt pm terug, maar ik probeer het zo wel ff.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
JB, je hebt PM
Is dat niet een giga pauperbuurt? Wel een tof huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Blieb,
Deze is ook extreem tof:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=b50ca505-9b63-49a9-95a7-0e61388c6c43&objecttype=DetailKoopObject
Hoef je ook de badkamer niet meer te verbouwen
je weet niet wat je zegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Mierlo is ook wel leuk.
Valt wel mee volgens mij. Maar het is een meesterlijk huis met garage. En niet aan onze top, i.v.m. wilde toekomstplannenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat niet een giga pauperbuurt? Wel een tof huis.
Als er schotels richting mekka staan weet je al genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, laat maar, het is wel een pauperbuurt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |