Dat dacht die vrouw die in met haar kind in of van de Bijenkorf naar beneden sprong ook denk ikquote:
for you..special pricequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
psst, bank kopen?
Jij zit dichter bij je koelkast dan ik..sta op en eetquote:
Hoe weet jij nou hoever ik bij een koelkast vandaan zit/lig?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij zit dichter bij je koelkast dan ik..sta op en eet
earth.google.comquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoever ik bij een koelkast vandaan zit/lig?
Nee, dat is gewoon mijn muzieksmaakquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij een jaren 80/90 zender opstaan?
De helft van wat ik bij je voorbij zie komen ken ik niet...mis ik er iets aan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mijn muzieksmaak
Goede muzieksmaak danquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mijn muzieksmaak
Die ken je wel, je kent alleen de titels nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De helft van wat ik bij je voorbij zie komen ken ik niet...mis ik er iets aan?![]()
waarschijnlijk idd..als ik het hoor zal ik ze wel herkennen misschien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die ken je wel, je kent alleen de titels niet
Ng even, dan mag je er elke nacht uit voor de voedingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:41 schreef amaranta het volgende:
leuk joh, zwanger zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |