Nee, want onze 2 katten zijn zeg maar heel geliefd bij de buren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook
Ben ik asociaal omdat ik m'n katten buiten rond laat lopen?
Een binnenkat of toch maar niet?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want onze 2 katten zijn zeg maar heel geliefd bij de buren.
Ik ga er aan beginnen zodra kamer schoon is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:59 schreef Houniet het volgende:
waar is die nieuwe OP /mad
Je bent een student toch? Maak je dan je kamer schoon?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga er aan beginnen zodra kamer schoon is.
Ja, ik heb een hekel aan tyfuszooi.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je bent een student toch? Maak je dan je kamer schoon?![]()
Ik vind het echt niet debiel. De 2 katten hebben hier de ruimte om lekker buiten te doen wat katten doen.. genieten van de zon, beetje stoeien met andere katten en toen ze nog niet geholpen waren.. ongegeneerd op het dak door de rode kater genomen worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat iemand asociaal genoemd wordt omdat ie z'n kat buiten laat lopen...
Ik vind het echt debiel
Maar ja.
Kan die mensen toch niet van m'n gelijk overtuigen.
[..]
Ik ga er aan beginnen zodra kamer schoon is.
Dat is gewoon smerig..quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken ook iemand, die slaapt al 2 jaar onder hetzelfde dekbed en op hetzelfde laken
Die wast het nooit.
da's niet zo'n rampquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken ook iemand, die slaapt al 2 jaar onder hetzelfde dekbed en op hetzelfde laken
dát daarentegenquote:Die wast het nooit.
Dat is smerig!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Die wast het nooit.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is smerig!![]()
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet zo van de smerigheid ben, en ook geen keuken. Nou was het zo dat ik vorig jaar met een surinamer samenwoonde, en die kende het woord schoonmaken nog niet kende...
Ik heb ook een hekel aan viezigheid, mijn slaapkamer is altijd netjes en opgeruimd. 1 keer per week even stof zuigen. De gezamelijk woonkamer is vaak smerig, maar we zijn wel de schoonste verdieping. Vergelijken met ons is de rest een zwijnenstalquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is smerig!![]()
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet zo van de smerigheid ben, en ook geen keuken. Nou was het zo dat ik vorig jaar met een surinamer samenwoonde, en die kende het woord schoonmaken nog niet kende...
Hallo Missquote:
Mijn kamer is de enige schone/opgeruimde kamer in het huis.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan viezigheid, mijn slaapkamer is altijd netjes en opgeruimd. 1 keer per week even stof zuigen. De gezamelijk woonkamer is vaak smerig, maar we zijn wel de schoonste verdieping. Vergelijken met ons is de rest een zwijnenstal![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Oew, nieuw topic... Niiice...
Waar is de nieuwe OP eer-ik?
Jouw kamer kan wel wachten
Jezusquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Die wast het nooit.
quote:
punten ofzoquote:
als je een site hebt waar je je hoofd op kan zetten kunnen mensen op je stemmen, ofzo?quote:
hotornot.comquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je een site hebt waar je je hoofd op kan zetten kunnen mensen op je stemmen, ofzo?
quote:
quote:
Hooiiiquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hooiii![]()
Alles goed hier?? Ik heb eindelijk vakantie!!Ik ben alleen echt heel druk met leren en schoolwerk maken. Over twee weken tentamens..en alleen deze week tijd om te leren. Is hard bikkelen!
Afgelopen weekend naar Walibi geweest!!! Was echt super!!!!!!!!!!!!!! Heb ik heb daar ook (samen met m'n zus) overnacht.... rond half 3 stonden er een stuk 10 freaks om ons huisje een kabaal te maken met ijzeren kettingen en een kettingzaag...... Ik heb ontdekt dat ik aardig hard kan gillenGeweldig!
Zozo..quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
Tering, wat een werk
Dik een uur bezig al.
Moet nu nog afwassen, was in de machine doen, en met een doekie effe wat dingen afnemen
toch nog langer bezig dan aanvankelijk in gedachte
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
Tering, wat een werk
Dik een uur bezig al.
Moet nu nog afwassen, was in de machine doen, en met een doekie effe wat dingen afnemen
toch nog langer bezig dan aanvankelijk in gedachte
Rachel Bilsonquote:
Ik zal zometeen even een paar mailtjes sturen over hoe en wat..quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Miss![]()
Wat een TT
Lekker dan PB
Mag je hem wel inhalen dan?? Hoop het wel voor je!
quote:
Ja, ben het wel zat nu.quote:
Netjes netjesquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bijna klaar nu.
Nu echt.
Moet alleen nog afdrogen.
Toch maar die fucking keuken schoongemaakt, en de plee, allebei waren echt goor![]()
Nu stinkt het er ook niet zo meer
homies 4 life!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat je mijn spambroeder van weleer bent![]()
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het deurtje van de bestelbus zit ook goed in elkaar
[..]
Volgens mij is het een Totalosski
Pwnquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zag vandaag nog een traumahelikopter over komen vliegen, en niet veel verderop landen. Dacht al dat er weer iemand op het spoor beland was, maar het bleek te gaan om een aanrijding elders, vlak bij mijn stage.
Interessant he? Kijk, dit was er gebeurd: [ afbeelding ]
En dit was de heli: [ afbeelding ]
En voor het hele verhaal verwijs ik jullie gaarne door naar schagenvandaag.nl.
Maak eens een nieuwe OP jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Working on itquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:13 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nieuwe dag, nieuwe OP
Toch? Erik?
Oh, die is ook weer 'ziek'?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:35 schreef Deansensitized het volgende:
Beetjemaar verder wel ok hoor
Kollega ook nog niet gezien vandaag![]()
Laat 'm maar de tyfus krijgen iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:45 schreef Deansensitized het volgende:
Denk het
Zal me een worst wezen ook. Doe het project nu lekker alleen [weet ie alleen nog niet]. Hij zoekt het maar uit
Iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man. Schrijf het verslag nu mooi alleen. Zal hem alleen wel doodschrikken, want hij moet en zal 3 dec met zijn opleiding bij de luchtmacht beginnen.
Nee, daar kunnen ze iemand met zo'n werk ethiek gebruiken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:00 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij zit hij na drie weken weer thuis bij moeders en kan ie smekend naar de Media Markt om zijn baantje terug te krijgen.
Maar, hij moet eerst maar eens zorgen voor 3 dec klaar te zijn
Ik kan me namelijk nog herrineren dat iemand zei dat hij het in het weekend ging maken. Ik weet niet hoe jullie agenda's werken, maar bij mij is het weekend over op maandag morgen...!quote:
Voor mij iets later, maar toch...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, om precies te zijn om maandag 05.15. Dus!
jaja leef ook nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Nath![]()
Ben blij voor je Kuno, is soms wel erg vroeg hoor
Ja, maar ik zat net op het toilet, en daar stond nog een raam open.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, valt reuze mee
Doe net als ik, gewoon negeren, dan heb je er ook geen last van. Al voor je de deur uit stapt zeg je [onderbewust] tegen jezelf: het is koud, het is koud, het is koud, en dan krijg je het ook ook koud
Dank!quote:
Ik heb ze allemaal nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ook paar verstandskiezen verloren, maar was niks aan de hand. Ook geen last van achteraf
Komt vast wel goed!!
Sterkte. Nooit leuk de tandarts.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dank!Ik HAAT de tandarts.... Ik heb er zoooo geen zin in!!
Vannacht al over gedroomd..
Stom!
Maar, nu nog eerst even leren!
Succes ermeequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dank!Ik HAAT de tandarts.... Ik heb er zoooo geen zin in!!
Vannacht al over gedroomd..
Stom!
Maar, nu nog eerst even leren!
Middagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen..
Ik hoop het!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:17 schreef diertjuh het volgende:
Zonder verdoving zou het ook heel pijn doen.
Kwestie van een paar seconden en de kies is eruit. Gaat redelijk snel en mss heb je wel niet eens door dat hij eruit is
wehehe denk ff keer langs wippenquote:
Aah okee.. ook leuk!! Weinig bekenden meer hier of welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Was dat maar zo
Helaas terug in Nederland, maar wel afstudeerstage waarna ik hier fulltime kan blijven werken
En leuk Etc, wat mag dat zijn dan??
Van jou wel ja..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah okee.. ook leuk!! Weinig bekenden meer hier of wel![]()
het voorlopige plan van het park na de grote verhuizingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Was dat maar zo
Helaas terug in Nederland, maar wel afstudeerstage waarna ik hier fulltime kan blijven werken
En leuk Etc, wat mag dat zijn dan??
Vroeger was zeker alles beter?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef Deansensitized het volgende:
Ken ze allemaal hoor
Maar weinig oude garde inderdaad. Alleen Kuno, en zo nu en dan Miss, PB , ReMcOrE en js even
Ook komt Houniet zo nu en dan even langs waaien [om mooie dames te posten enzo]
Geen Bootje, Stienn, Tear, Damzkieee, ETA en Lein meer enzo...
Daarintegen is het hier nogsteeds erg gezellig hoor
Lekker Lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:16 schreef Houniet het volgende:
* Houniet pepernoten geeft aan iedereen![]()
Jij weet nog precies vanaf wanneer je der bij zit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens mijn 130e Stage SC topic![]()
Pepernootjes zijn niet geschikt voor diertjes.. daar kunnen ze in stikken hoor!quote:
Jep, vanaf nummer 125quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:32 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jij weet nog precies vanaf wanneer je der bij zit?
Ik weet het niet eens meeren tis nog zo kort geleden..
Vrienden van mij hebben een konijn in huis, en die voeren hem ook alles, popcorn, borrelnootjes, pepernoten, chips, en dat kreng leeft nogsteedsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Pepernootjes zijn niet geschikt voor diertjes.. daar kunnen ze in stikken hoor!![]()
dat jij dat bijhoudt manquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens mijn 130e Stage SC topic![]()
En trouwens, lekkere diertjes mogen dat wel hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Pepernootjes zijn niet geschikt voor diertjes.. daar kunnen ze in stikken hoor!![]()
Whahaha slijmbalquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En trouwens, lekkere diertjes mogen dat wel hoor
Terwijl we maar 255 hebben tot nu toequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat jij dat bijhoudt man
volgens mij zit ik nu in de 350 ofzo
ik zat ook in de vorige sc stage reeks pannekoek, die gesloten werd. was vroeger nog met tear en leoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Terwijl we maar 255 hebben tot nu toe![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En trouwens, lekkere diertjes mogen dat wel hoor
omdat er toen 3 topics per dag doorheen heen gingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Die heb ik helaas niet meegekregen [Tear en Leo wel, de reeks niet].... waarom werd er toen niet verder geteld??
Ik verslik me eigenlijk nooit ergens in... laatste tijd niet in ieder geval
nee niet echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef Deansensitized het volgende:
Hehehe, toen telden jullie ze niet eens zeker
in januari hebben we ook een enkele keer de 5 per dag gehaald. Toen verveelde ik me werkelijk compleet de pleuris.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
Met drie per dag is dat ook bijna geen doen.
Was toen half jaar geleden met die enkele 5 per dag al niet bij te houden
Als je dat soort onzin interessant vind... kan je beter een extraquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kun je niet ergens zo'n oud topic opduikelen?
Wil het wel eens lezen
Hm heb ik eigenlijk wel zin in zonquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:09 schreef HansU het volgende:
[..]
Als je dat soort onzin interessant vind... kan je beter een extradoen
hm de search is nog steeds niet lekker. heb er een oud stage user bij gepakt. kijk maar naar zijn posthistoriequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kun je niet ergens zo'n oud topic opduikelen?
Wil het wel eens lezen
Wat waren er toen veel stagiairsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hm de search is nog steeds niet lekker. heb er een oud stage user bij gepakt. kijk maar naar zijn posthistorie
http://forum.fok.nl/user/history/97482/5
kan je zien dat sommige topics binnen een uur vol waren
in mijn history kan je ook zoeken, in de hoogtij dagen december/januari toen we meerdere malen bijna gesloten werdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hm de search is nog steeds niet lekker. heb er een oud stage user bij gepakt. kijk maar naar zijn posthistorie
http://forum.fok.nl/user/history/97482/5
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:59 schreef leolinedance het volgende:
Auto al verkocht?
Nee nog niet. Moet ook zeggen dat ik nog niet zo mijn best heb gedaan. Heb net een nieuwe vriendin 20 km bij mij vandaan dus.... Maar hij mag nogsteeds weg. Moet toch prioriteiten stellen he
jaaquote:
ja dat was mooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:33 schreef Deansensitized het volgende:
Holy shit Hou
Wat een tijd moet dat zijn geweest
die jongen heeft ook een sociaal leven hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nog steeds geen nieuwe OP...! Eer-ik is zeker met de noorderzon vertrokken?![]()
Inderdaad..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nog steeds geen nieuwe OP...! Eer-ik is zeker met de noorderzon vertrokken?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Inderdaad..
Moet je deze chick zien: mijn vriendin!!
http://player.omroep.nl/?aflID=4868796&kanaal=tvopjepc.nl
Sociaal wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
die jongen heeft ook een sociaal leven he
Bijna klaarquote:
Jij welquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
doe je goed
ik ga morgen waarschijnlijk thuis werken
Wat doe je dan de hele dag op Fok! manquote:
was ik wel van planquote:
prettige middag!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:38 schreef Deansensitized het volgende:
Succes morgen Etc!
Ik ben weg, lat0rrr
ik zit ook huiswerk te makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag op Fok! man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
Wat een gore kutstudent is het ook, gister was schoonmaken de smoes en nu tv kijken? Kon jij niet gewoon Mod van SES worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
omdat eer-ik liever huiswerk maakt, en ik liever naar feesten gaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat een gore kutstudent is het ook, gister was schoonmaken de smoes en nu tv kijken? Kon jij niet gewoon Mod van SES worden?
dat gaat hij zeker doen, ik vertrouw eer daar opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wacht lekker met commentaar totdat de OP er is. Wellicht verbaasd hij straks vriend en vijand met een alles overheerschende OP
Mmm, kan ik in dat geval ook niet mod worden bij UVT?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
omdat eer-ik liever huiswerk maakt, en ik liever naar feesten ga
je had kunnen solliciterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mmm, kan ik in dat geval ook niet mod worden bij UVT?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, ik ga alles afsluiten hier. Morgen ben ik misschien ook alleen omdat een collega meldde dat ze niet zo fit was vandaag. We zien het wel, fijne avond allemaal en tot morgen.
Daar ga ik ook vanuit, maar hij had in iedergeval de oude er nog even in kunnen zetten...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wacht lekker met commentaar totdat de OP er is. Wellicht verbaasd hij straks vriend en vijand met een alles overheerschende OP
kan je een geheim bewarenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit, maar hij had in iedergeval de oude er nog even in kunnen zetten...
quote:
Ik zat laatst even met een collega te praten, zij is een tijdje terug afgestudeerd bij mijn stagebedrijf. Zij vertelde me dat ze bij ons vrij makkelijk zijn in dat soort dingen. Dus ik ga de laatste weken van mijn stage ook maar zo nu en dan thuis zitten. De lay-out wil ik toch in Office 2007 doen, een van de grote voordelen van de nieuwe Office wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
Kon ik dat maar. Ik zit hier echt al de hele dag op een brakke pc. Heb nog steeds niks aan mijn stageverslag gedaan. Morgen toch maar eens iets aan gaan doen.
bekend en berucht, hier ben ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:22 schreef Roycoooooo het volgende:
Zei ik vanmiddag dat er weinig bekenden waren! En kijk nu eens![]()
![]()
quote:
Kijk, zo wil ik vaker onthaald wordenquote:
Das die kenkergeile Franse nieuwslezeres hequote:
jeweet!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Das die kenkergeile Franse nieuwslezeres he![]()
![]()
![]()
Zit nu gtst te kijken.. Gigi Ravelliquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit nu gtst te kijken.. Gigi Ravelli![]()
jezus...!quote:
jaja, daar gaan menig mannenoren van klapperenquote:
zeg maar Houniet hoorquote:
Gheghe, dank, alhoewel ik die slok beerenburg even laat voor wat het isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:07 schreef Deansensitized het volgende:
Hap eten, warme trui en slokje beerenburg, ben je zomaar weer beter
Sterkte/beterschap!
Pff mijn eerste bakkie koffie kon ik al nauwelijks binnen houden, als ik nu een neut neem ga ik geheid over mijn nekquote:
Goede redenering... Hmmz... Eens kijken hoe ik er om half 11 aan ben, en dan ga misschien toch nog ergens een neut scoren, ik weet dat mijn stagebegeleider nog ammaretto en whiskey heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Maar daar knap je ook altijd van op. Toch?
Aantal topic dat ze mee doen? Of wat voor lijstje is dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
Beterrrr
Doe mij ook zo'n begeleider
Dagcijfertjes van de Stage SC'ers:
001. 212 eer-ik
003. 191 Houniet
034. 069 Deansensitized
070. 045 Etcetera
Vetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Vandaag een rondleiding bij Volvo
Aantal geplaatste berichten van gisterenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aantal topic dat ze mee doen? Of wat voor lijstje is dat?
En ben ik nu een grote noob dat ik het vraag
Daar wil ik eigenlijk ook wel weer een keer inkomen, kunnen we niet even een dagje plannen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
Beterrrr
Doe mij ook zo'n begeleider
Dagcijfertjes van de Stage SC'ers:
001. 212 eer-ik
003. 191 Houniet
034. 069 Deansensitized
070. 045 Etcetera
Zeker vet!quote:
Wat een feest! een 2de bakje koffie!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:35 schreef HansU het volgende:
JEEJ!
Gister de hele middag lopen kloten om iets voor elkaar te krijgen wat dus niet lukte.
Probeer ik het nu effe, lukt het me in een kwartiertje!!!!
Dat ga ik vieren met een 2e bak koffie!
23 posts is ook niet zo heel veel, volgens mij was mijn top ergens rond de 250...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ow, maar gisteren heb ik ook nauwelijks gefokt... Er zijn ergere dagen.
Wat ben je trouwens vlug vandaag?![]()
Niets te doen?
W A T H E B J E N O U W E E R G E D A A N !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
Waar is Loontjah trouwens? Hoop niet dat we haar 'weggepest' hebben
Dankjequote:
Gewoon in een keer om heel veel vragen, kan je even vooruit. Of vragen of je je collega kan helpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje. Nu al geen zin meer
Toch stom dat mede stagiaire al het werk krijgt..![]()
En ik moet maar steeds vragen om werk. Begint ook vervelend te worden.
Ik heb ze gekocht op internetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Waar heb je die gekocht dan?
Eerste is Deathproof en daarna Planet Terror
laatste vond ik het meest vermakelijke
Het is mijn zus, gast.
In Zweden wel...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom niet, downloaden zelf is toch niet strafbaar?
Dat is het probleem ze hebben gewoon helemaal niets te doen. Mede stagiaire moet blij zijn dat hij iets krijgt. Conclusie is gewoon dat ze het verkeerd hebben ingeschat om 2 stagiaire's aan te nemen. En ze hebben ook nog weer iemand aangenomen. Dus ben benieuwd wat die moet doen en of ik dan nog niets te doen of dan helemaal niets. Bah..baal hiervan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon in een keer om heel veel vragen, kan je even vooruit. Of vragen of je je collega kan helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |