Jij welquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
doe je goed
ik ga morgen waarschijnlijk thuis werken
Wat doe je dan de hele dag op Fok! manquote:
was ik wel van planquote:
prettige middag!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:38 schreef Deansensitized het volgende:
Succes morgen Etc!
Ik ben weg, lat0rrr
ik zit ook huiswerk te makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag op Fok! man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Wat een gore kutstudent is het ook, gister was schoonmaken de smoes en nu tv kijken? Kon jij niet gewoon Mod van SES worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
omdat eer-ik liever huiswerk maakt, en ik liever naar feesten gaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat een gore kutstudent is het ook, gister was schoonmaken de smoes en nu tv kijken? Kon jij niet gewoon Mod van SES worden?
dat gaat hij zeker doen, ik vertrouw eer daar opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wacht lekker met commentaar totdat de OP er is. Wellicht verbaasd hij straks vriend en vijand met een alles overheerschende OP
Mmm, kan ik in dat geval ook niet mod worden bij UVT?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
omdat eer-ik liever huiswerk maakt, en ik liever naar feesten ga
je had kunnen solliciterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mmm, kan ik in dat geval ook niet mod worden bij UVT?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, ik ga alles afsluiten hier. Morgen ben ik misschien ook alleen omdat een collega meldde dat ze niet zo fit was vandaag. We zien het wel, fijne avond allemaal en tot morgen.
Daar ga ik ook vanuit, maar hij had in iedergeval de oude er nog even in kunnen zetten...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wacht lekker met commentaar totdat de OP er is. Wellicht verbaasd hij straks vriend en vijand met een alles overheerschende OP
kan je een geheim bewarenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit, maar hij had in iedergeval de oude er nog even in kunnen zetten...
quote:
Ik zat laatst even met een collega te praten, zij is een tijdje terug afgestudeerd bij mijn stagebedrijf. Zij vertelde me dat ze bij ons vrij makkelijk zijn in dat soort dingen. Dus ik ga de laatste weken van mijn stage ook maar zo nu en dan thuis zitten. De lay-out wil ik toch in Office 2007 doen, een van de grote voordelen van de nieuwe Office wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
Kon ik dat maar. Ik zit hier echt al de hele dag op een brakke pc. Heb nog steeds niks aan mijn stageverslag gedaan. Morgen toch maar eens iets aan gaan doen.
bekend en berucht, hier ben ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:22 schreef Roycoooooo het volgende:
Zei ik vanmiddag dat er weinig bekenden waren! En kijk nu eens![]()
![]()
quote:
Kijk, zo wil ik vaker onthaald wordenquote:
Das die kenkergeile Franse nieuwslezeres hequote:
jeweet!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Das die kenkergeile Franse nieuwslezeres he![]()
![]()
![]()
Zit nu gtst te kijken.. Gigi Ravelliquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit nu gtst te kijken.. Gigi Ravelli![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |