Nee, want onze 2 katten zijn zeg maar heel geliefd bij de buren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook
Ben ik asociaal omdat ik m'n katten buiten rond laat lopen?
Een binnenkat of toch maar niet?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want onze 2 katten zijn zeg maar heel geliefd bij de buren.
Ik ga er aan beginnen zodra kamer schoon is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:59 schreef Houniet het volgende:
waar is die nieuwe OP /mad
Je bent een student toch? Maak je dan je kamer schoon?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga er aan beginnen zodra kamer schoon is.
Ja, ik heb een hekel aan tyfuszooi.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je bent een student toch? Maak je dan je kamer schoon?![]()
Ik vind het echt niet debiel. De 2 katten hebben hier de ruimte om lekker buiten te doen wat katten doen.. genieten van de zon, beetje stoeien met andere katten en toen ze nog niet geholpen waren.. ongegeneerd op het dak door de rode kater genomen worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat iemand asociaal genoemd wordt omdat ie z'n kat buiten laat lopen...
Ik vind het echt debiel
Maar ja.
Kan die mensen toch niet van m'n gelijk overtuigen.
[..]
Ik ga er aan beginnen zodra kamer schoon is.
Dat is gewoon smerig..quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken ook iemand, die slaapt al 2 jaar onder hetzelfde dekbed en op hetzelfde laken
Die wast het nooit.
da's niet zo'n rampquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken ook iemand, die slaapt al 2 jaar onder hetzelfde dekbed en op hetzelfde laken
dát daarentegenquote:Die wast het nooit.
Dat is smerig!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Die wast het nooit.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is smerig!![]()
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet zo van de smerigheid ben, en ook geen keuken. Nou was het zo dat ik vorig jaar met een surinamer samenwoonde, en die kende het woord schoonmaken nog niet kende...
Ik heb ook een hekel aan viezigheid, mijn slaapkamer is altijd netjes en opgeruimd. 1 keer per week even stof zuigen. De gezamelijk woonkamer is vaak smerig, maar we zijn wel de schoonste verdieping. Vergelijken met ons is de rest een zwijnenstalquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is smerig!![]()
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet zo van de smerigheid ben, en ook geen keuken. Nou was het zo dat ik vorig jaar met een surinamer samenwoonde, en die kende het woord schoonmaken nog niet kende...
Hallo Missquote:
Mijn kamer is de enige schone/opgeruimde kamer in het huis.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan viezigheid, mijn slaapkamer is altijd netjes en opgeruimd. 1 keer per week even stof zuigen. De gezamelijk woonkamer is vaak smerig, maar we zijn wel de schoonste verdieping. Vergelijken met ons is de rest een zwijnenstal![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Oew, nieuw topic... Niiice...
Waar is de nieuwe OP eer-ik?
Jouw kamer kan wel wachten
Jezusquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Die wast het nooit.
quote:
punten ofzoquote:
als je een site hebt waar je je hoofd op kan zetten kunnen mensen op je stemmen, ofzo?quote:
hotornot.comquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je een site hebt waar je je hoofd op kan zetten kunnen mensen op je stemmen, ofzo?
quote:
quote:
Hooiiiquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hooiii![]()
Alles goed hier?? Ik heb eindelijk vakantie!!Ik ben alleen echt heel druk met leren en schoolwerk maken. Over twee weken tentamens..en alleen deze week tijd om te leren. Is hard bikkelen!
Afgelopen weekend naar Walibi geweest!!! Was echt super!!!!!!!!!!!!!! Heb ik heb daar ook (samen met m'n zus) overnacht.... rond half 3 stonden er een stuk 10 freaks om ons huisje een kabaal te maken met ijzeren kettingen en een kettingzaag...... Ik heb ontdekt dat ik aardig hard kan gillenGeweldig!
Zozo..quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
Tering, wat een werk
Dik een uur bezig al.
Moet nu nog afwassen, was in de machine doen, en met een doekie effe wat dingen afnemen
toch nog langer bezig dan aanvankelijk in gedachte
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
Tering, wat een werk
Dik een uur bezig al.
Moet nu nog afwassen, was in de machine doen, en met een doekie effe wat dingen afnemen
toch nog langer bezig dan aanvankelijk in gedachte
Rachel Bilsonquote:
Ik zal zometeen even een paar mailtjes sturen over hoe en wat..quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Miss![]()
Wat een TT
Lekker dan PB
Mag je hem wel inhalen dan?? Hoop het wel voor je!
quote:
Ja, ben het wel zat nu.quote:
Netjes netjesquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bijna klaar nu.
Nu echt.
Moet alleen nog afdrogen.
Toch maar die fucking keuken schoongemaakt, en de plee, allebei waren echt goor![]()
Nu stinkt het er ook niet zo meer
homies 4 life!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat je mijn spambroeder van weleer bent![]()
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het deurtje van de bestelbus zit ook goed in elkaar
[..]
Volgens mij is het een Totalosski
Pwnquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zag vandaag nog een traumahelikopter over komen vliegen, en niet veel verderop landen. Dacht al dat er weer iemand op het spoor beland was, maar het bleek te gaan om een aanrijding elders, vlak bij mijn stage.
Interessant he? Kijk, dit was er gebeurd: [ afbeelding ]
En dit was de heli: [ afbeelding ]
En voor het hele verhaal verwijs ik jullie gaarne door naar schagenvandaag.nl.
Maak eens een nieuwe OP jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Working on itquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:13 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nieuwe dag, nieuwe OP
Toch? Erik?
Oh, die is ook weer 'ziek'?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:35 schreef Deansensitized het volgende:
Beetjemaar verder wel ok hoor
Kollega ook nog niet gezien vandaag![]()
Laat 'm maar de tyfus krijgen iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:45 schreef Deansensitized het volgende:
Denk het
Zal me een worst wezen ook. Doe het project nu lekker alleen [weet ie alleen nog niet]. Hij zoekt het maar uit
Iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man. Schrijf het verslag nu mooi alleen. Zal hem alleen wel doodschrikken, want hij moet en zal 3 dec met zijn opleiding bij de luchtmacht beginnen.
Nee, daar kunnen ze iemand met zo'n werk ethiek gebruiken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:00 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij zit hij na drie weken weer thuis bij moeders en kan ie smekend naar de Media Markt om zijn baantje terug te krijgen.
Maar, hij moet eerst maar eens zorgen voor 3 dec klaar te zijn
Ik kan me namelijk nog herrineren dat iemand zei dat hij het in het weekend ging maken. Ik weet niet hoe jullie agenda's werken, maar bij mij is het weekend over op maandag morgen...!quote:
Voor mij iets later, maar toch...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, om precies te zijn om maandag 05.15. Dus!
jaja leef ook nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Nath![]()
Ben blij voor je Kuno, is soms wel erg vroeg hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |