Ja, maar ik zat net op het toilet, en daar stond nog een raam open.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, valt reuze mee
Doe net als ik, gewoon negeren, dan heb je er ook geen last van. Al voor je de deur uit stapt zeg je [onderbewust] tegen jezelf: het is koud, het is koud, het is koud, en dan krijg je het ook ook koud
Dank!quote:
Ik heb ze allemaal nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ook paar verstandskiezen verloren, maar was niks aan de hand. Ook geen last van achteraf
Komt vast wel goed!!
Sterkte. Nooit leuk de tandarts.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dank!Ik HAAT de tandarts.... Ik heb er zoooo geen zin in!!
Vannacht al over gedroomd..
Stom!
Maar, nu nog eerst even leren!
Succes ermeequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dank!Ik HAAT de tandarts.... Ik heb er zoooo geen zin in!!
Vannacht al over gedroomd..
Stom!
Maar, nu nog eerst even leren!
Middagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen..
Ik hoop het!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:17 schreef diertjuh het volgende:
Zonder verdoving zou het ook heel pijn doen.
Kwestie van een paar seconden en de kies is eruit. Gaat redelijk snel en mss heb je wel niet eens door dat hij eruit is
wehehe denk ff keer langs wippenquote:
Aah okee.. ook leuk!! Weinig bekenden meer hier of welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Was dat maar zo
Helaas terug in Nederland, maar wel afstudeerstage waarna ik hier fulltime kan blijven werken
En leuk Etc, wat mag dat zijn dan??
Van jou wel ja..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah okee.. ook leuk!! Weinig bekenden meer hier of wel![]()
het voorlopige plan van het park na de grote verhuizingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Was dat maar zo
Helaas terug in Nederland, maar wel afstudeerstage waarna ik hier fulltime kan blijven werken
En leuk Etc, wat mag dat zijn dan??
Vroeger was zeker alles beter?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef Deansensitized het volgende:
Ken ze allemaal hoor
Maar weinig oude garde inderdaad. Alleen Kuno, en zo nu en dan Miss, PB , ReMcOrE en js even
Ook komt Houniet zo nu en dan even langs waaien [om mooie dames te posten enzo]
Geen Bootje, Stienn, Tear, Damzkieee, ETA en Lein meer enzo...
Daarintegen is het hier nogsteeds erg gezellig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |