Ja, maar ik zat net op het toilet, en daar stond nog een raam open.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, valt reuze mee
Doe net als ik, gewoon negeren, dan heb je er ook geen last van. Al voor je de deur uit stapt zeg je [onderbewust] tegen jezelf: het is koud, het is koud, het is koud, en dan krijg je het ook ook koud
Dank!quote:
Ik heb ze allemaal nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ook paar verstandskiezen verloren, maar was niks aan de hand. Ook geen last van achteraf
Komt vast wel goed!!
Sterkte. Nooit leuk de tandarts.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dank!Ik HAAT de tandarts.... Ik heb er zoooo geen zin in!!
Vannacht al over gedroomd..
Stom!
Maar, nu nog eerst even leren!
Succes ermeequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dank!Ik HAAT de tandarts.... Ik heb er zoooo geen zin in!!
Vannacht al over gedroomd..
Stom!
Maar, nu nog eerst even leren!
Middagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen..
Ik hoop het!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:17 schreef diertjuh het volgende:
Zonder verdoving zou het ook heel pijn doen.
Kwestie van een paar seconden en de kies is eruit. Gaat redelijk snel en mss heb je wel niet eens door dat hij eruit is
wehehe denk ff keer langs wippenquote:
Aah okee.. ook leuk!! Weinig bekenden meer hier of welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Was dat maar zo
Helaas terug in Nederland, maar wel afstudeerstage waarna ik hier fulltime kan blijven werken
En leuk Etc, wat mag dat zijn dan??
Van jou wel ja..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah okee.. ook leuk!! Weinig bekenden meer hier of wel![]()
het voorlopige plan van het park na de grote verhuizingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Was dat maar zo
Helaas terug in Nederland, maar wel afstudeerstage waarna ik hier fulltime kan blijven werken
En leuk Etc, wat mag dat zijn dan??
Vroeger was zeker alles beter?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef Deansensitized het volgende:
Ken ze allemaal hoor
Maar weinig oude garde inderdaad. Alleen Kuno, en zo nu en dan Miss, PB , ReMcOrE en js even
Ook komt Houniet zo nu en dan even langs waaien [om mooie dames te posten enzo]
Geen Bootje, Stienn, Tear, Damzkieee, ETA en Lein meer enzo...
Daarintegen is het hier nogsteeds erg gezellig hoor
Lekker Lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:16 schreef Houniet het volgende:
* Houniet pepernoten geeft aan iedereen![]()
Jij weet nog precies vanaf wanneer je der bij zit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens mijn 130e Stage SC topic![]()
Pepernootjes zijn niet geschikt voor diertjes.. daar kunnen ze in stikken hoor!quote:
Jep, vanaf nummer 125quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:32 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jij weet nog precies vanaf wanneer je der bij zit?
Ik weet het niet eens meeren tis nog zo kort geleden..
Vrienden van mij hebben een konijn in huis, en die voeren hem ook alles, popcorn, borrelnootjes, pepernoten, chips, en dat kreng leeft nogsteedsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Pepernootjes zijn niet geschikt voor diertjes.. daar kunnen ze in stikken hoor!![]()
dat jij dat bijhoudt manquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens mijn 130e Stage SC topic![]()
En trouwens, lekkere diertjes mogen dat wel hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Pepernootjes zijn niet geschikt voor diertjes.. daar kunnen ze in stikken hoor!![]()
Whahaha slijmbalquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En trouwens, lekkere diertjes mogen dat wel hoor
Terwijl we maar 255 hebben tot nu toequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat jij dat bijhoudt man
volgens mij zit ik nu in de 350 ofzo
ik zat ook in de vorige sc stage reeks pannekoek, die gesloten werd. was vroeger nog met tear en leoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Terwijl we maar 255 hebben tot nu toe![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En trouwens, lekkere diertjes mogen dat wel hoor
omdat er toen 3 topics per dag doorheen heen gingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Die heb ik helaas niet meegekregen [Tear en Leo wel, de reeks niet].... waarom werd er toen niet verder geteld??
Ik verslik me eigenlijk nooit ergens in... laatste tijd niet in ieder geval
nee niet echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef Deansensitized het volgende:
Hehehe, toen telden jullie ze niet eens zeker
in januari hebben we ook een enkele keer de 5 per dag gehaald. Toen verveelde ik me werkelijk compleet de pleuris.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
Met drie per dag is dat ook bijna geen doen.
Was toen half jaar geleden met die enkele 5 per dag al niet bij te houden
Als je dat soort onzin interessant vind... kan je beter een extraquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kun je niet ergens zo'n oud topic opduikelen?
Wil het wel eens lezen
Hm heb ik eigenlijk wel zin in zonquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:09 schreef HansU het volgende:
[..]
Als je dat soort onzin interessant vind... kan je beter een extradoen
hm de search is nog steeds niet lekker. heb er een oud stage user bij gepakt. kijk maar naar zijn posthistoriequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kun je niet ergens zo'n oud topic opduikelen?
Wil het wel eens lezen
Wat waren er toen veel stagiairsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hm de search is nog steeds niet lekker. heb er een oud stage user bij gepakt. kijk maar naar zijn posthistorie
http://forum.fok.nl/user/history/97482/5
kan je zien dat sommige topics binnen een uur vol waren
in mijn history kan je ook zoeken, in de hoogtij dagen december/januari toen we meerdere malen bijna gesloten werdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hm de search is nog steeds niet lekker. heb er een oud stage user bij gepakt. kijk maar naar zijn posthistorie
http://forum.fok.nl/user/history/97482/5
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:59 schreef leolinedance het volgende:
Auto al verkocht?
Nee nog niet. Moet ook zeggen dat ik nog niet zo mijn best heb gedaan. Heb net een nieuwe vriendin 20 km bij mij vandaan dus.... Maar hij mag nogsteeds weg. Moet toch prioriteiten stellen he
jaaquote:
ja dat was mooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:33 schreef Deansensitized het volgende:
Holy shit Hou
Wat een tijd moet dat zijn geweest
die jongen heeft ook een sociaal leven hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nog steeds geen nieuwe OP...! Eer-ik is zeker met de noorderzon vertrokken?![]()
Inderdaad..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nog steeds geen nieuwe OP...! Eer-ik is zeker met de noorderzon vertrokken?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Inderdaad..
Moet je deze chick zien: mijn vriendin!!
http://player.omroep.nl/?aflID=4868796&kanaal=tvopjepc.nl
Sociaal wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
die jongen heeft ook een sociaal leven he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |