inderdaad...quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:16 schreef MPG het volgende:
[..]
huuuuu... rauwe tomaat
*ril*
Hoe krijg je het weg?
precies. wij snappen elkaarquote:
das oud nieuwsquote:
Ja. Mijn ouders ook *ril* .quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
das oud nieuws
maar het ís gewoon zomijn tante eet ze zo uit de hand
Weet ik tochquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:33 schreef Houniet het volgende:
we hebben met school dus die mountainbike race georganiseerd. vanmorgen om 0800 stond Houniet al in de bossen van Groesbeek
wat een gekkenhuis![]()
er is hier nog wel wat shoarmaquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:43 schreef BrandX het volgende:
ik moet eigenlijk ook wat eten, maar weet niet wat en heb eigenlijk ook niet echt honger.
ik weet ook wel wat ik zegquote:
je krijgt nooit een bloemetje van me dus mag wel voor een keerquote:
wat liefquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
je krijgt nooit een bloemetje van me dus mag wel voor een keer [ afbeelding ]
dat is heel lief, en als ik niet binnen nu een uurtje bezoek zou krijgen zou ik misschien nog wel zijn langsgekomenquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:44 schreef Muck het volgende:nakagima rijdt 3 van zijn monteurs omver!
das ook voedzaamquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is heel lief, en als ik niet binnen nu een uurtje bezoek zou krijgen zou ik misschien nog wel zijn langsgekomenmaar nu moet ik maar iets anders verzinnen
wordt waarschijnlijk toastjes eten met lekkere kaasjes ipv avondeten
er is er eentje afgevoerd met iets aan zijn beenquote:
ik had gister een sextetquote:
op zaterdagmiddag is dat ook niet zo'n wonder schatquote:
zaterdagmiddag was ik keihard aan het werk lieverdquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
op zaterdagmiddag is dat ook niet zo'n wonder schat
zaterdagavond danquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
zaterdagmiddag was ik keihard aan het werk lieverd
zaterdagavond was ik heel ff hier![]()
maakt mij niets uitquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:34 schreef DaMart het volgende:
Ik kan maar beter niet juichen voor Ferrari hier he.
als je een oog wilt dat bij je status past niet neequote:Op zondag 21 oktober 2007 19:34 schreef DaMart het volgende:
Dus je gaat me slaan als ik niet juich?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
als je een oog wilt dat bij je status past niet nee
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
als je een oog wilt dat bij je status past niet nee
ik ga je slaan als je wél juichtquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je gaat me slaan als ik niet juich?![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:40 schreef BrandX het volgende:
gaat hamilton nou winnen of niet? Hij wordt/is dan toch de jongste winnaar ooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoilertags, zodat Muck het niet hoeft te lezen![]()
shut upquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:40 schreef BrandX het volgende:
gaat hamilton nou winnen of niet? Hij wordt/is dan toch de jongste winnaar ooit?
Dat is je geraajequote:Op zondag 21 oktober 2007 19:34 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]dat is dan wel weer liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoilertags, zodat Muck het niet hoeft te lezen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaw.. liefie toch [ afbeelding ][ afbeelding ]
aaaargh...quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
mijn tante zegt net: "goh, wat hebben die finnen een lang volkslied!"
terwijl het allang over gegaan was in het italiaanse
Pijnlijk
mijn broer zo: "ook vreemd dat ze in Finland "Italia" zingen he?!"quote:
haalllo aartiquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:53 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn broer zo: "ook vreemd dat ze in Finland "Italia" zingen he?!"
mijn tante:
haai.quote:
beetje moe, met jou?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:06 schreef Aarti het volgende:
hoeishet?
I've been better, maar ik heb gelukkig chocola.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef Aarti het volgende:
I've been better, maar ik heb gelukkig chocola.
quote:
quote:
quote:
túúrlijk wel!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]Tof
Mogen we niet met nieuwe recepten komen?
aaaah... op die fietsquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:51 schreef Muck het volgende:
[..]
túúrlijk wel!
graag zelfs
maar ik bedoel dat alle hoofdstukken online staan enzo
hoest nouquote:
zeker goed weekend gehad, en het gaat goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, wel aardig.
Goed weekend gehad, dat wel
Daar?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:26 schreef Aarti het volgende:
ik ben de helft kwijt.
Vakantie jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeker goed weekend gehad, en het gaat goed
vakanttttieee :p
de helft van de layoutquote:
oh zoquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:39 schreef Aarti het volgende:
de helft van de layout![]()
Ik zit nu trouwens ergens in een hotel in een bos, waarom worden cursussen altijd in the middle of nowhere gedaan? vanaf morgen een week slapen met mn ogen open![]()
ik moet niet leren, wel veel makenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vakantie ja
Helemaal de tering leren de komende week
deze HBO'er werkt gewoon 40 per week hoor, en gaat daarnaast om de zaterdag een hele dag naar schoolquote:
WFzquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker rustig in de treinen zonder dat tuig
nou beledig je mequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker rustig in de treinen zonder dat tuig
oi!quote:
Indien jij je aangesproken voelt wel ja, anders dan was dat niet mijn bedoeling.quote:
nee jij bent oudquote:
Ok, daar mag over gezeken wordenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Indien jij je aangesproken voelt wel ja, anders dan was dat niet mijn bedoeling.
Ik bedoel dat 17/18-jarige tuig dat met harde muziek uit kleine tering boxjes in de trein zit te bellen
daar erger ik me ook aanquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Indien jij je aangesproken voelt wel ja, anders dan was dat niet mijn bedoeling.
Ik bedoel dat 17/18-jarige tuig dat met harde muziek uit kleine tering boxjes in de trein zit te bellen
puh. Broekiequote:
Dacht dat je wel doorhad dat frits en ik dat tuig bedoeldenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, daar mag over gezeken worden
Dat doe ik zelf nml ook
neequote:
Oke, dan is het je vergevenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
maar zover had ik niet niet terug gelezen
quote:
Het is wel zondag hequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je wel doorhad dat frits en ik dat tuig bedoelden![]()
Whehequote:
quote:
jij bent mijn favoriete newbiemod hoorquote:
Ja M wij snappen elkaar hequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je wel doorhad dat frits en ik dat tuig bedoelden![]()
quote:
Zekersquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
jij bent mijn favoriete newbiemod hoor
wat jammer!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:44 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer.koffie
even een interessante foto opduiken
edit: ik vind ze niet. het was een foto waar ik pianospeelde
goed he?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Aarti het volgende:
wat zitten jullie lief te doen tegen mekaar?
ja!quote:
maar we vinden jou ook lief hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja!
maar ik word er wel een beetje nerveus van![]()
Heb ik nu weer een concurrent erbij?quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik nu weer een concurrent erbij?
Houniet....wat is hier loos?
![]()
ik heb mijn eigen chick hequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik nu weer een concurrent erbij?
Houniet....wat is hier loos?
![]()
quote:
owjaquote:
ik post een wollig beest, en ik hoor je niet meerquote:
slecht he...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik post een wollig beest, en ik hoor je niet meer
Nee hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
slecht he...
Hoe zit dat nou met H? MOet ik me zorgen gaan maken...![]()
Maar je kan best aardig zijn hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef Aarti het volgende:
kappenouwhe!
ik ben net zo ergquote:
backup schatje, backupquote:Hoe zit dat nou met H? MOet ik me zorgen gaan maken...![]()
ik deed het stiekemquote:
Whehequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben net zo erg
kom aan met een kitten of een kuikentje en je hoort me nergens meer over
Ah. nouja, die ga je toch niet nodig hebben, je hebt mijquote:[..]
backup schatje, backup
ja ik hoorde het netquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef Houniet het volgende:
Raikonen waarschijnlijk niet kampioen he
wordt waarschijnlijk opnieuw gespeeld wegens sabotage aan de wagens [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Ah. nouja, die ga je toch niet nodig hebben, je hebt mij![]()
tuurlijk!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Hopen jullie met me mee dat de postmeneer morgen voor 11uur komt?
weltrustenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:40 schreef Muck het volgende:
zeg liefjens, ik kruip lekker mijn bedje in![]()
die is goedquote:
lush the comforter douchegelquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat komt ie brengen?
of is het gewoon een lekkere postmeneer en wil je er graag naar kijken?
truste!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:40 schreef Muck het volgende:
zeg liefjens, ik kruip lekker mijn bedje in![]()
special limited editionquote:
wauwquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
special limited editionvia lushforum gekocht.mar als postmeneer niet voor 11uur komt kan ik m pas donderdag halen
of de 2e levering moet dinsdag vooe 10uur zijn maar dat denk ik niet...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
wauw![]()
![]()
ik heb toevallig pas nog de bubblebardinges van comforter gekocht!
nu hoop ik extra mee
Fucking sneu!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef Houniet het volgende:
Raikonen waarschijnlijk niet kampioen he
wordt waarschijnlijk opnieuw gespeeld wegens sabotage aan de wagens [ afbeelding ]
ik weet het niet. kijk het nooit, ben er geen fan van. ik hoorde het toevalligquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fucking sneu!
Raïkonen is op zijn rijderswkwaliteiten kampioen geworden, Hamilton liet het vorige week en vanavond ook weer, liggen en 'verdient' het niet om op deze manier kampioen te worden.
Ik kijk het ook niet meer eigenlijk, vroeger wel. Vandaag bij mijn schoonouders steeds vlagen gezien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet het niet. kijk het nooit, ben er geen fan van. ik hoorde het toevallig![]()
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
die is goedis dat jouw katje/poesje
ben alleen zijn/haar naam vergeten
Ga daar maar niet vanuit nee.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of de 2e levering moet dinsdag vooe 10uur zijn maar dat denk ik niet...
Hier spreekt een oud-pakketbezorger!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit nee.
Voor 11 uur is al erg krap.
Er wordt gewerkt in 3 shifts, de eerste begint om 07:00, die rijden om half 9 weg, dan heb je kans dat je het voor 11 uur binnen hebt.
De andere 2 shifts beginnen om 08:30 en 10:00.
In dat geval geef ik 't geen kans.
Je kunt wel vragen of ze het bij de buren afleveren, weliicht doen ze dat sowieso wel.
Als er niet voor getekend hoeft te worden in elk geval.
HOAXquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat zit iedereen ineens met die Lush troep?
Iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier spreekt een oud-pakketbezorger!
wattequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit nee.
Voor 11 uur is al erg krap.
Er wordt gewerkt in 3 shifts, de eerste begint om 07:00, die rijden om half 9 weg, dan heb je kans dat je het voor 11 uur binnen hebt.
De andere 2 shifts beginnen om 08:30 en 10:00.
In dat geval geef ik 't geen kans.
Je kunt wel vragen of ze het bij de buren afleveren, weliicht doen ze dat sowieso wel.
Als er niet voor getekend hoeft te worden in elk geval.
0%quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]had dat nou niet gezegd, weg hoop
maar op zich het was wel al vrijdag voor 18en op de post gedaan maakt dat nog wat uit?
En ik ken mn buren niet, volgens mij zijn die er nooitdus liever niet dan haal ik het
donderdag
wel op
niet ineens?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh, dan moet je dat aangeven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]had dat nou niet gezegd, weg hoop
maar op zich het was wel al vrijdag voor 18en op de post gedaan maakt dat nog wat uit?
En ik ken mn buren niet, volgens mij zijn die er nooitdus liever niet dan haal ik het
donderdag
wel op
Als het goed is!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dat aangeven.
Want als er niet voor getekend moet worden, wordt het waarschijnlijk gewoon bij de buren bezorgd.
Wel met briefje in de bus btw.
quote:
quote:
ik zei net de buren zijn er nooitquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dat aangeven.
Want als er niet voor getekend moet worden, wordt het waarschijnlijk gewoon bij de buren bezorgd.
Wel met briefje in de bus btw.
je woont toch in een flat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zei net de buren zijn er nooitdus dat zal wel niet zo snel gebeuren en anders klop ik gewoon daar aan
Ze leveren het gewoon af bij iemand die ook maar in de buurt woont van jouw huis. Maakt niet uit of dat naast je is of niet. Het is te hopen dat er een briefje in je bus gedaan wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zei net de buren zijn er nooitdus dat zal wel niet zo snel gebeuren en anders klop ik gewoon daar aan
Dan kan ze dus de hele flat langs om te vragen of ze toevallig een pakketje hebben ontvangenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je woont toch in een flat?
Ze proberen het niet alleen bij de directe buren.
Als er geen briefje in bus zit wel jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan ze dus de hele flat langs om te vragen of ze toevallig een pakketje hebben ontvangen![]()
.
trustequote:
Ik ken mijn buren zo goed, dat ik erachter kwam dat ze een zoon hebben, toen hij heel netjes een die dag afgeleverd pakketje langs kwam brengenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als er geen briefje in bus zit wel ja
Maar anders schrijven ze er een huisnummer op
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken mijn buren zo goed, dat ik erachter kwam dat ze een zoon hebben, toen hij heel netjes een die dag afgeleverd pakketje langs kwam brengen.
Hehe, mooi is dat! Ben je meteen naar de buren gegaan om ze te feliciteren met hun kindquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken mijn buren zo goed, dat ik erachter kwam dat ze een zoon hebben, toen hij heel netjes een die dag afgeleverd pakketje langs kwam brengen.
Ja, ik had een Blije Doos voor ze besteldquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi is dat! Ben je meteen naar de buren gegaan om ze te feliciteren met hun kind
Wat loopt iedereen te zeiken over FQR, er zit toch een quickquote mogelijkheid in de nieuwe lay-out!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
FQR topic
Nazi beleid mbt client-side stuff
Haha, mooi!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik had een Blije Doos voor ze besteld.
Trusten Aarti!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:21 schreef Aarti het volgende:
truste appeltjes!
Ja, maar smilies.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen te zeiken over FQR, er zit toch een quickquote mogelijkheid in de nieuwe lay-out!
Ik ook niet. Het was leuk, maar daar komt ook nog wel wat voor lijkt mequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar smilies.
Ik gebruik 't niet meer sinds deze layout trouwens.
maar ik vind die nieuwe lay-out rukquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen te zeiken over FQR, er zit toch een quickquote mogelijkheid in de nieuwe lay-out!
de vorige keer kreeg ik tweede levering melding en was ik er dan niet, moest ik t ophalen, en bijna niemand is hier echt aanwezig geloof ik. en zo'n briefje hebben ze standaard toch want qua buren zien we elkaar nooit dus dan weten we van elkaar niet of ik er ben en ik niet wie mn pakketje heeftquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze leveren het gewoon af bij iemand die ook maar in de buurt woont van jouw huis. Maakt niet uit of dat naast je is of niet. Het is te hopen dat er een briefje in je bus gedaan wordt.
Ik ben er inmiddels wel aan gewend.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar ik vind die nieuwe lay-out ruk![]()
noobquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar ik vind die nieuwe lay-out ruk![]()
Moet je ff in dat topic neergooien waarin eer een aso genoemd wordt, daar maak je dan wel vrienden denk ik. Een op z'n minst!quote:
ik heb hier bavariaquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het laatste slokje cognac gleed net m'n keel in!Heerlijk spul!
quote:
dat is kut iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oplader van mn telefoon heeft ze dr tandjes ingezet terwijkl dat din eraan lag gevolg: oplader stuken geen simlockvrij ding liggen kutzooi
Welke reacties?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb hier bavaria
en die smilie was voor jullie reacties![]()
Heel kut idd!quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oplader van mn telefoon heeft ze dr tandjes ingezet terwijkl dat din eraan lag gevolg: oplader stuken geen simlockvrij ding liggen kutzooi
weltrusten!quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga eens proberen te slapen! Tot morgen!
Mogguh... zometeen werkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:24 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen.
ben ik al een uurtje aan het doen....quote:
14.gifquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:43 schreef Kuukske het volgende:
Oh en goedemorgen.
Goed plan! Het is half 9 geweestquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga maar eens een bakkie leut pakken [afbeelding]
Dan moet je wachten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Helaas was mijn ouwe heer me voor
Succes!quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
Mensen woensdag ga ik proberen 1000 posts op 1 dag te scoren
Ja, superweekend gehadquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima. Met jou ook alles goed?
Als Fok! meewerkt danquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
Suc6quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
Shifto!quote:
Moguhquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb binnekort een nieuwe baan! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
God
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen.
[afbeelding]. * Jo0Lz mist de FQR.
Dat zit erin?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:03 schreef JortK het volgende:
Waarom maakt Danny niet in het snel reageren wat er standaard in zit de mogelijkheid om daar een quote in te plaatsen?
Dan hebben mensen FQR ook grootendeels niet meer nodig
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Zet laatste weekend november maar vast op de kalender...
verwoestende storm treft Nederland![]()
Eind november: verwoestende storm?
ja en de wereld zou inmiddels ook al honderden keren zijn vergaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Is dat niet iets voor TRU?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
ik ben meer voor het oostenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
mwoah.. als alles ten westen van Amersfoort onder zou lopen.. zo erg is dat toch niet?
BAGGER TOPIC!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor TRU?
In de nieuwe layout cker?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zit erin?
Ik heb geen FQR, maar wel quickquote.
Tof, ik zit dan eerste rang in Zandvoort. Kan ik even lekker uitwaaien op het strand!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Lekker windje voor op het strand jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, ik zit dan eerste rang in Zandvoort. Kan ik even lekker uitwaaien op het strand!
Nu maar hopen dat ik mijn nieuwe nieuwe camera dan heb.
Zat ik zelf ook al aan te denken... maar ja, weer blijft altijd een onzekere factor en het zijn toch echt 'serieuze' voorspellingenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor TRU?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen button Quick Quote hoor dan
spannend. Ik woon op de 2e etage in Den Haag, mijn straatje zal dus wel onderlopen, maar mijn spullen blijven droog. En mijn auto... alvast R.I.P. dan maar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
waar?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom hebben jullie nog niet gepost in mijn adoratie topique?/mad
Ja. En, de highlight functie is er niet ingebouwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |