Dan kan ze dus de hele flat langs om te vragen of ze toevallig een pakketje hebben ontvangenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je woont toch in een flat?
Ze proberen het niet alleen bij de directe buren.
Als er geen briefje in bus zit wel jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan ze dus de hele flat langs om te vragen of ze toevallig een pakketje hebben ontvangen![]()
.
trustequote:
Ik ken mijn buren zo goed, dat ik erachter kwam dat ze een zoon hebben, toen hij heel netjes een die dag afgeleverd pakketje langs kwam brengenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als er geen briefje in bus zit wel ja
Maar anders schrijven ze er een huisnummer op
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken mijn buren zo goed, dat ik erachter kwam dat ze een zoon hebben, toen hij heel netjes een die dag afgeleverd pakketje langs kwam brengen.
Hehe, mooi is dat! Ben je meteen naar de buren gegaan om ze te feliciteren met hun kindquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken mijn buren zo goed, dat ik erachter kwam dat ze een zoon hebben, toen hij heel netjes een die dag afgeleverd pakketje langs kwam brengen.
Ja, ik had een Blije Doos voor ze besteldquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi is dat! Ben je meteen naar de buren gegaan om ze te feliciteren met hun kind
Wat loopt iedereen te zeiken over FQR, er zit toch een quickquote mogelijkheid in de nieuwe lay-out!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
FQR topic
Nazi beleid mbt client-side stuff
Haha, mooi!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik had een Blije Doos voor ze besteld.
Trusten Aarti!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:21 schreef Aarti het volgende:
truste appeltjes!
Ja, maar smilies.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen te zeiken over FQR, er zit toch een quickquote mogelijkheid in de nieuwe lay-out!
Ik ook niet. Het was leuk, maar daar komt ook nog wel wat voor lijkt mequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar smilies.
Ik gebruik 't niet meer sinds deze layout trouwens.
maar ik vind die nieuwe lay-out rukquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen te zeiken over FQR, er zit toch een quickquote mogelijkheid in de nieuwe lay-out!
de vorige keer kreeg ik tweede levering melding en was ik er dan niet, moest ik t ophalen, en bijna niemand is hier echt aanwezig geloof ik. en zo'n briefje hebben ze standaard toch want qua buren zien we elkaar nooit dus dan weten we van elkaar niet of ik er ben en ik niet wie mn pakketje heeftquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze leveren het gewoon af bij iemand die ook maar in de buurt woont van jouw huis. Maakt niet uit of dat naast je is of niet. Het is te hopen dat er een briefje in je bus gedaan wordt.
Ik ben er inmiddels wel aan gewend.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar ik vind die nieuwe lay-out ruk![]()
noobquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar ik vind die nieuwe lay-out ruk![]()
Moet je ff in dat topic neergooien waarin eer een aso genoemd wordt, daar maak je dan wel vrienden denk ik. Een op z'n minst!quote:
ik heb hier bavariaquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het laatste slokje cognac gleed net m'n keel in!Heerlijk spul!
quote:
dat is kut iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oplader van mn telefoon heeft ze dr tandjes ingezet terwijkl dat din eraan lag gevolg: oplader stuken geen simlockvrij ding liggen kutzooi
Welke reacties?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb hier bavaria
en die smilie was voor jullie reacties![]()
Heel kut idd!quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oplader van mn telefoon heeft ze dr tandjes ingezet terwijkl dat din eraan lag gevolg: oplader stuken geen simlockvrij ding liggen kutzooi
weltrusten!quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga eens proberen te slapen! Tot morgen!
Mogguh... zometeen werkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:24 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen.
ben ik al een uurtje aan het doen....quote:
14.gifquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:43 schreef Kuukske het volgende:
Oh en goedemorgen.
Goed plan! Het is half 9 geweestquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga maar eens een bakkie leut pakken [afbeelding]
Dan moet je wachten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Helaas was mijn ouwe heer me voor
Succes!quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
Mensen woensdag ga ik proberen 1000 posts op 1 dag te scoren
Ja, superweekend gehadquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima. Met jou ook alles goed?
Als Fok! meewerkt danquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
Suc6quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
Shifto!quote:
Moguhquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb binnekort een nieuwe baan! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
God
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen.
[afbeelding]. * Jo0Lz mist de FQR.
Dat zit erin?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:03 schreef JortK het volgende:
Waarom maakt Danny niet in het snel reageren wat er standaard in zit de mogelijkheid om daar een quote in te plaatsen?
Dan hebben mensen FQR ook grootendeels niet meer nodig
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Zet laatste weekend november maar vast op de kalender...
verwoestende storm treft Nederland![]()
Eind november: verwoestende storm?
ja en de wereld zou inmiddels ook al honderden keren zijn vergaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Is dat niet iets voor TRU?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
ik ben meer voor het oostenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
mwoah.. als alles ten westen van Amersfoort onder zou lopen.. zo erg is dat toch niet?
BAGGER TOPIC!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor TRU?
In de nieuwe layout cker?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zit erin?
Ik heb geen FQR, maar wel quickquote.
Tof, ik zit dan eerste rang in Zandvoort. Kan ik even lekker uitwaaien op het strand!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Lekker windje voor op het strand jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, ik zit dan eerste rang in Zandvoort. Kan ik even lekker uitwaaien op het strand!
Nu maar hopen dat ik mijn nieuwe nieuwe camera dan heb.
Zat ik zelf ook al aan te denken... maar ja, weer blijft altijd een onzekere factor en het zijn toch echt 'serieuze' voorspellingenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor TRU?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen button Quick Quote hoor dan
spannend. Ik woon op de 2e etage in Den Haag, mijn straatje zal dus wel onderlopen, maar mijn spullen blijven droog. En mijn auto... alvast R.I.P. dan maar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
waar?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom hebben jullie nog niet gepost in mijn adoratie topique?/mad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |