Dan moet je wachten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Helaas was mijn ouwe heer me voor
Succes!quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
Mensen woensdag ga ik proberen 1000 posts op 1 dag te scoren
Ja, superweekend gehadquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima. Met jou ook alles goed?
Als Fok! meewerkt danquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
Suc6quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
Shifto!quote:
Moguhquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb binnekort een nieuwe baan! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
God
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen.
[afbeelding]. * Jo0Lz mist de FQR.
Dat zit erin?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:03 schreef JortK het volgende:
Waarom maakt Danny niet in het snel reageren wat er standaard in zit de mogelijkheid om daar een quote in te plaatsen?
Dan hebben mensen FQR ook grootendeels niet meer nodig
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Zet laatste weekend november maar vast op de kalender...
verwoestende storm treft Nederland![]()
Eind november: verwoestende storm?
ja en de wereld zou inmiddels ook al honderden keren zijn vergaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Is dat niet iets voor TRU?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
ik ben meer voor het oostenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
mwoah.. als alles ten westen van Amersfoort onder zou lopen.. zo erg is dat toch niet?
BAGGER TOPIC!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor TRU?
In de nieuwe layout cker?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zit erin?
Ik heb geen FQR, maar wel quickquote.
Tof, ik zit dan eerste rang in Zandvoort. Kan ik even lekker uitwaaien op het strand!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Lekker windje voor op het strand jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, ik zit dan eerste rang in Zandvoort. Kan ik even lekker uitwaaien op het strand!
Nu maar hopen dat ik mijn nieuwe nieuwe camera dan heb.
Zat ik zelf ook al aan te denken... maar ja, weer blijft altijd een onzekere factor en het zijn toch echt 'serieuze' voorspellingenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor TRU?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen button Quick Quote hoor dan
spannend. Ik woon op de 2e etage in Den Haag, mijn straatje zal dus wel onderlopen, maar mijn spullen blijven droog. En mijn auto... alvast R.I.P. dan maar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
waar?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom hebben jullie nog niet gepost in mijn adoratie topique?/mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |