quote:Gezocht: God (parttime)
Functieomschrijving
Key-words: sociaal, goed functionerend in een team (een drie-eenheid), sterk observatievermogen, zitvlees, inactieve instelling, af en toe poetsen van de gouden straten en paarlen poorten.
Opleidingsniveau
Geen vereisten.
Alternatieve Arbeidsvoorwaarden
Zeer goed uitgeruste woning met smaakvolle details, mooi uitzicht over de vurige onderwereld, wolk van de zaak.
Overige vereisten
Omdat u in deze functie het beheer heeft over de hemel inclusief de gouden straten vragen wij een verklaring van goed gedrag.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan ik je mijn CV PM-men?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard maar wellicht is het makkelijker om deze telepathisch naar gene zijde te versturen.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gedaan!![]()
Zonder tegenbericht kunnen jullie er vanuit gaan dat ik binnenkort God ben.![]()
Houdt je ze wel in de gaten dan? Dat vorige boek is er niet beter van geworden dat er zoveel mensen aan hebben lopen sleutelen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als eerste laat ik door een paar ghostwriters een boek schrijven.
Sonic Reducer van Pearl Jam is wel een mooie meezinger.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Tijd voor nieuwe psalmenal ideeen?
Ik ben nog niet officieel aangenomen, maar voor dat boek kies ik een paar vertrouwelingen die vantevoren een wurgcontract mogen tekenen om al te veel creativiteit te voorkomen. En niet dat gepruts met versen, gewoon vlot weglezende hoofdstukken en alinea's.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Houdt je ze wel in de gaten dan? Dat vorige boek is er niet beter van geworden dat er zoveel mensen aan hebben lopen sleutelen.
Ik zou beginnen met het scheppingsverhaal aan passen, dat is een beetje over datum.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb je ideëen voor een paar hoofdstukken?
Ik hou niet zo van kinderen, het lijkt me het beste om die Zoon van God maar gewoon te schrappen. Die heilige geest kan er wat mij betreft uitzien als een warmbloedige Brazilliaanse, zelfs God Papierversnipperaar heeft liefde nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het scheppingsverhaal aan passen, dat is een beetje over datum.
Pitch:
Er was een grote knal in een uithoek van je vacuüm ( (:') ) en je ging kijken wat er aan de hand was.
Tegen de tijd dat je daar aankwam zag je dat er nieuwe planeten waren en dat er op een van die planeten allemaal levensvormpjes waren. Zo schattig!![]()
Dus je bent rond blijven hangen om te zien hoe deze zich gingen ontwikkelen en om ze hier en daar een beetje te beschermen of vooruit te helpen.
Je moet alleen je collegae er nog even in zien te verwerken. Welke rol wil je Jezus en de Heilige Geest geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |