deze HBO'er werkt gewoon 40 per week hoor, en gaat daarnaast om de zaterdag een hele dag naar schoolquote:
WFzquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker rustig in de treinen zonder dat tuig
nou beledig je mequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker rustig in de treinen zonder dat tuig
oi!quote:
Indien jij je aangesproken voelt wel ja, anders dan was dat niet mijn bedoeling.quote:
nee jij bent oudquote:
Ok, daar mag over gezeken wordenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Indien jij je aangesproken voelt wel ja, anders dan was dat niet mijn bedoeling.
Ik bedoel dat 17/18-jarige tuig dat met harde muziek uit kleine tering boxjes in de trein zit te bellen
daar erger ik me ook aanquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Indien jij je aangesproken voelt wel ja, anders dan was dat niet mijn bedoeling.
Ik bedoel dat 17/18-jarige tuig dat met harde muziek uit kleine tering boxjes in de trein zit te bellen
puh. Broekiequote:
Dacht dat je wel doorhad dat frits en ik dat tuig bedoeldenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, daar mag over gezeken worden
Dat doe ik zelf nml ook
neequote:
Oke, dan is het je vergevenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
maar zover had ik niet niet terug gelezen
quote:
Het is wel zondag hequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je wel doorhad dat frits en ik dat tuig bedoelden![]()
Whehequote:
quote:
jij bent mijn favoriete newbiemod hoorquote:
Ja M wij snappen elkaar hequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je wel doorhad dat frits en ik dat tuig bedoelden![]()
quote:
Zekersquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
jij bent mijn favoriete newbiemod hoor
wat jammer!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:44 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer.koffie
even een interessante foto opduiken
edit: ik vind ze niet. het was een foto waar ik pianospeelde
goed he?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Aarti het volgende:
wat zitten jullie lief te doen tegen mekaar?
ja!quote:
maar we vinden jou ook lief hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja!
maar ik word er wel een beetje nerveus van![]()
Heb ik nu weer een concurrent erbij?quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik nu weer een concurrent erbij?
Houniet....wat is hier loos?
![]()
ik heb mijn eigen chick hequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik nu weer een concurrent erbij?
Houniet....wat is hier loos?
![]()
quote:
owjaquote:

ik post een wollig beest, en ik hoor je niet meerquote:
slecht he...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik post een wollig beest, en ik hoor je niet meer
Nee hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
slecht he...
Hoe zit dat nou met H? MOet ik me zorgen gaan maken...![]()
Maar je kan best aardig zijn hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef Aarti het volgende:
kappenouwhe!
ik ben net zo ergquote:
backup schatje, backupquote:Hoe zit dat nou met H? MOet ik me zorgen gaan maken...![]()
ik deed het stiekemquote:
Whehequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben net zo erg
kom aan met een kitten of een kuikentje en je hoort me nergens meer over
Ah. nouja, die ga je toch niet nodig hebben, je hebt mijquote:[..]
backup schatje, backup
ja ik hoorde het netquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef Houniet het volgende:
Raikonen waarschijnlijk niet kampioen he
wordt waarschijnlijk opnieuw gespeeld wegens sabotage aan de wagens [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Ah. nouja, die ga je toch niet nodig hebben, je hebt mij![]()
tuurlijk!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Hopen jullie met me mee dat de postmeneer morgen voor 11uur komt?
weltrustenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:40 schreef Muck het volgende:
zeg liefjens, ik kruip lekker mijn bedje in![]()
die is goedquote:
lush the comforter douchegelquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat komt ie brengen?
of is het gewoon een lekkere postmeneer en wil je er graag naar kijken?
truste!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:40 schreef Muck het volgende:
zeg liefjens, ik kruip lekker mijn bedje in![]()
special limited editionquote:
wauwquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
special limited editionvia lushforum gekocht.mar als postmeneer niet voor 11uur komt kan ik m pas donderdag halen
of de 2e levering moet dinsdag vooe 10uur zijn maar dat denk ik niet...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
wauw![]()
![]()
ik heb toevallig pas nog de bubblebardinges van comforter gekocht!
nu hoop ik extra mee
Fucking sneu!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef Houniet het volgende:
Raikonen waarschijnlijk niet kampioen he
wordt waarschijnlijk opnieuw gespeeld wegens sabotage aan de wagens [ afbeelding ]
ik weet het niet. kijk het nooit, ben er geen fan van. ik hoorde het toevalligquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fucking sneu!
Raïkonen is op zijn rijderswkwaliteiten kampioen geworden, Hamilton liet het vorige week en vanavond ook weer, liggen en 'verdient' het niet om op deze manier kampioen te worden.
Ik kijk het ook niet meer eigenlijk, vroeger wel. Vandaag bij mijn schoonouders steeds vlagen gezien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet het niet. kijk het nooit, ben er geen fan van. ik hoorde het toevallig![]()
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
die is goedis dat jouw katje/poesje
ben alleen zijn/haar naam vergeten
Ga daar maar niet vanuit nee.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of de 2e levering moet dinsdag vooe 10uur zijn maar dat denk ik niet...
Hier spreekt een oud-pakketbezorger!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit nee.
Voor 11 uur is al erg krap.
Er wordt gewerkt in 3 shifts, de eerste begint om 07:00, die rijden om half 9 weg, dan heb je kans dat je het voor 11 uur binnen hebt.
De andere 2 shifts beginnen om 08:30 en 10:00.
In dat geval geef ik 't geen kans.
Je kunt wel vragen of ze het bij de buren afleveren, weliicht doen ze dat sowieso wel.
Als er niet voor getekend hoeft te worden in elk geval.
HOAXquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat zit iedereen ineens met die Lush troep?
Iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier spreekt een oud-pakketbezorger!
wattequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit nee.
Voor 11 uur is al erg krap.
Er wordt gewerkt in 3 shifts, de eerste begint om 07:00, die rijden om half 9 weg, dan heb je kans dat je het voor 11 uur binnen hebt.
De andere 2 shifts beginnen om 08:30 en 10:00.
In dat geval geef ik 't geen kans.
Je kunt wel vragen of ze het bij de buren afleveren, weliicht doen ze dat sowieso wel.
Als er niet voor getekend hoeft te worden in elk geval.
0%quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]had dat nou niet gezegd, weg hoop
maar op zich het was wel al vrijdag voor 18en op de post gedaan maakt dat nog wat uit?
En ik ken mn buren niet, volgens mij zijn die er nooitdus liever niet dan haal ik het
donderdag
wel op
niet ineens?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh, dan moet je dat aangeven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]had dat nou niet gezegd, weg hoop
maar op zich het was wel al vrijdag voor 18en op de post gedaan maakt dat nog wat uit?
En ik ken mn buren niet, volgens mij zijn die er nooitdus liever niet dan haal ik het
donderdag
wel op
Als het goed is!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dat aangeven.
Want als er niet voor getekend moet worden, wordt het waarschijnlijk gewoon bij de buren bezorgd.
Wel met briefje in de bus btw.
quote:
quote:
ik zei net de buren zijn er nooitquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dat aangeven.
Want als er niet voor getekend moet worden, wordt het waarschijnlijk gewoon bij de buren bezorgd.
Wel met briefje in de bus btw.
je woont toch in een flat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zei net de buren zijn er nooitdus dat zal wel niet zo snel gebeuren en anders klop ik gewoon daar aan
Ze leveren het gewoon af bij iemand die ook maar in de buurt woont van jouw huis. Maakt niet uit of dat naast je is of niet. Het is te hopen dat er een briefje in je bus gedaan wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zei net de buren zijn er nooitdus dat zal wel niet zo snel gebeuren en anders klop ik gewoon daar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |